Oooh, ik wil je haar zienquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb mijn haar geverfd en gestijltangd en ik heb een nieuwe bril... damn, waar blijft de tijd.
quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik maak er wel een filmpje over, ik weet nu hoe het moet.
Uit de UK? Wanneer had je besteld als ik vragen mag? En wat heb je gekregen?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zojuist DHL aan de deurOok nu weer een leuk cadeaupakketje
Het zit je echt niet mee Dipkip.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef Dipkip het volgende:
EN IK HEB![]()
NOG STEEDS GEEN TRACKING CODE VRDMM!!!
[..]
Uit de UK? Wanneer had je besteld als ik vragen mag? En wat heb je gekregen?![]()
Het is allemaal het einde van de wereld niet, maar ik zou het wel heel erg waarderen als de kosmos een meevallende badkamerofferte of in ieder geval een geurig pakket uit engeland mijn kant op stuurt.quote:
Ze waren hier toch echt vandaag hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Dipkip het volgende:
Weet trouwens iemand op welke dagen / tijden DHL bezorgt want ik lees net ergens dat ze niet eens op maandag bezorgenmaar ik kan nergens meer info vinden.
Heb je het huis bouwtechnisch laten keuren voordat je 'm kocht?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Nou, het blijkt dus aan de schoorsteen te liggen en er moet een aannemer bij komenmisschien dat we het onder verborgen verbreken kunnen laten vallen en verhalen op de vorige eigenaar, maar het is echt (^*(^%*(O*)(*U(*^&(^$%^#$
Ja, ik werk bij DHL. DHL bezorgt wel internationale zendingen op maandag, maar geen nationale zendingen. Dus je pakketje uit UK zou in theorie op maandag bezorgd kunnen zijn, maar nu zijn ze wel klaar met de bezorgronde, ben ik bangquote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Dipkip het volgende:
Weet trouwens iemand op welke dagen / tijden DHL bezorgt want ik lees net ergens dat ze niet eens op maandag bezorgenmaar ik kan nergens meer info vinden.
We kregen er een rapport van zo'n keuring bij, en ja we zijn lid.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Burdie het volgende:
Heb je het huis bouwtechnisch laten keuren voordat je 'm kocht?
En ben je lid van Vereniging Eigen Huis? Daar kan je met dit soort vragen terecht.
Ik had toch geantwoordquote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef Dipkip het volgende:
EN IK HEB![]()
NOG STEEDS GEEN TRACKING CODE VRDMM!!!
[..]
Uit de UK? Wanneer had je besteld als ik vragen mag? En wat heb je gekregen?![]()
Je geeft ze toch af bij het postkantoor? Daar zullen ze toch wel tape hebben. Bij de onze liggen die taperollen gewoon op de inpaktafel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef Dipkip het volgende:
ik kijk morgen even of ze in het winkelcentrum ergens betere tape hebben, inmiddels is de rol op.
Ik had de mijne woensdag een week eerder besteld en nog steeds niks binnen. Mailtje gestuurd, kreeg als antwoord dat het de 9e was verwerkt en binnen 5-7 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag was dag 7. Niks.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had toch geantwoordNiet dus... ik had woensdag besteld en cadeau gehad:
Hmmmm....quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik had de mijne woensdag een week eerder besteld en nog steeds niks binnen. Mailtje gestuurd, kreeg als antwoord dat het de 9e was verwerkt en binnen 5-7 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag was dag 7. Niks.
Oeh liefhebber meldt zich, wil je verkopen of ruilen?????quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog een snowcake-parfum voor de liefhebber
Het is geen volle fles, 75% ofzo..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh liefhebber meldt zich, wil je verkopen of ruilen?????
Oe klinkt goed zeg, was dat 20 of 30 pond?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had toch geantwoordNiet dus... ik had woensdag besteld en cadeau gehad:
Lush pud
Twinkle
the witches
GFB jelly
Snow showers jelly
Secret Santa gift
en... snowcake![]()
![]()
Weet ik niet, doe het voor het eerstquote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Je geeft ze toch af bij het postkantoor? Daar zullen ze toch wel tape hebben. Bij de onze liggen die taperollen gewoon op de inpaktafel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef Linda__ het volgende:
Pakketje gekregen!![]()
Ik ga het nu snel in zakjes en bakjes pakken, want de lucht slaat op mijn ogenWel lekker, maar even teveel van het goede... Die winkel, dat moet niet te harden zijn
Champagne Snow Showers jelly! Leuk pakket heb je gekregen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef -Peach het volgende:
Hey!
Na alle verhalen over de grab bags ben ik meteen naar de Lush in Maastricht gesjeesd en heb er ook een gekocht:
Snowdrops
Sunny Hunny Soap Stack (100 gr)
A Gold Star (bubble bar)
Go Green parfumbalsem
Breath of Fresh Air
En een plastic bakje zonder etiket o.i.d. met een witte gelly? Jullie enig idee wat het is? (=Lushn00b)
Tnx!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:Ik dacht al, Lush reageert ineens snel op kritiek
Da's Bling Crosby (Karma geur). De glitters zijn wat vervelend maar als je hem in een plastic zakje doet bewaart heb je er geen last van. In bad merk je er niks van, ze blijven echt niet op je hangen. Doodzonde om hem weg te gooien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef wyccie het volgende:
Vandaag eindelijk mijn pakket binnen!
Sommige spullen verschillen heel erg. Mijn huidige Soft Touch is lichtgeel. Deze is oranje, zoals het hoort. Mijn huidige Mud Flats is donkerder en harder. Deze zijn zo zacht dat ik ermee kan kleien.
New Year's offer:flesje Snowfairy (blegh, zoet en met glitters en ruikt alcoholisch), een kerstmanbruisbal (ik heb helaas geen bad, maar die ruikt wel lekker), Gold, Frankincense and beer shower jellie (ruikt raar, naar vruchtensap!) een gek halfrond oranje ding vol met glitters (ARGH, ik HAAT glitters, heb hier alles moeten poetsen en stofzuigen ).
Tenzij iemand dat laatste ding graag wil hebben gooi ik het weg.
In een zakje om te bewaren, daarna verkruimelen boven je bad. Vallen de glitters in bad en blijven de hele badderbeurt braaf op de bodem liggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef French het volgende:
Enne..... Hoe kan je zo'n ding in een zakje doen als je in bad zit?
kan ook aan dhl liggen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Oeh karmageurbaddingen zijn erg lekker!
Wij hebben gewoon nog steeds geen doos.
Twee weken geleden besteld![]()
Vandaag is er een boze mail uitgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |