Heb ik!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mocht iemand nog snow showers jellie hebben let me knowde mijne is uitgedroogd en ik vind m zooo lekker
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik!
En gisteren voor het eerst zo'n jelly geprobeerd en ik vind het best veel moeite eigenlijkDus ik wil hem wel ruilen ofzo.
En? En? En?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had een stuk jellie op mn vaders kale hoofd gedaan.
Nou, ik vond het grappig en m'n vriend ook en m'n moeder ook.quote:
Een mes? Ja, ik had het al op een puff gedaan, maar dan had ik het idee dat de geur niet zo goed bleef hangen. En zonder puff bleef de geur juist wel heel goed hangen en dat heb ik eigenlijk bijna nooit met Lushspul, dus dat vond ik wel leuk... Maar je staat daar te jongleren met zo'n jelly johquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]Geef hem nog een kans! Met een mes! En een puff! Ik heb al 2 mensen 'geturned' toen ik die suggestie deed.
MM: je hebt pb op het andere forum.
Daarom dus een mesje. Ik snijd mijn jellies altijd vooraf in stukjes. Hoef ik er in de douche alleen maar een stukje uit te halen ipv te zitten prutsen met het potje. Al is voor sommige mensen de lol van de jellie juist het prutsen. Dan mot je geen mes gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt niet van de jelly, dat glipt zo door je vingers en je krijgt t niet uit het potje ff snel ook.
Miss D als je van je curly wurly af wil wil ik m wel overnemen of mss ruilen???
Kheb zo pauze, dan ga ik Linda_ dr grabbag posten!
Zo heel veel zit er niet meer in het potje, dus dat wordt duurder aan verzendkosten dan voor het spul zelf, het komt wel opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Miss D als je van je curly wurly af wil wil ik m wel overnemen of mss ruilen???
Dat kan ook komen doordat je rookt hoor! Ik rook heel af en toe (tegenwoordig vrijwel niet meer) en als ik heb gerookt, vind ik de lush veel minder sterk ruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef MissBliss het volgende:
... zonder puff bleef de geur juist wel heel goed hangen en dat heb ik eigenlijk bijna nooit met Lushspul...
Dat dacht ik eerst ook, maar parfum enzo ruik ik wel gewoon goed...quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 13:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat kan ook komen doordat je rookt hoor! Ik rook heel af en toe (tegenwoordig vrijwel niet meer) en als ik heb gerookt, vind ik de lush veel minder sterk ruiken.
Grappig, ik vind die emotibombs dus de grootste geldverspilling op Lush gebied die er is. Ik snap de meerwaarde niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef MissBliss het volgende:
De zepen ruik ik achteraf ook niet. Ik koop al die Lush eigenlijk alleen voor de sensatie op het momentZonde eigenlijk. Behalve de parfums, bodylotions en emotibombs
Nou ja, das raar! Ik heb het dus andersom. Ik gebruik een zeepje; ik ruik het na afloop vh douchen niet, ik gooi er een emotibomb achteraan; ik ruik het na afloop welquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grappig, ik vind die emotibombs dus de grootste geldverspilling op Lush gebied die er is. Ik snap de meerwaarde niet.
Douche: douchegel/jelly/zeep, shampoo, conditioner = geur![]()
Waarom moet je dan nog een ander ding erbij gooien wat dan mee moet geuren met de rest. En schoon word je er niet van. Ow ja, de tip was om die emotibomb in een bakje te doen zodat hij minder snel wegspoelde en je het water nog een keer over je heen kon gooien.
Oké:
Ik: douche douche, geur geur(douchegel geur is totaal weg dan trouwens maar alla)
Ik: * gooit bakje emotibombwater over haar hoofd*
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOUD!
WEG ontspanning!
![]()
Ik:
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar parfum enzo ruik ik wel gewoon goed...
Maar goed, ooit stop ik wel met roken en dan merk ik wel of het daar aan lag!
Wij moeten trouwens nog eens afspreken want jij hebt een rubrubrub voor mij en ik een blikje voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |