Had je al gemaild, gebeld etc... want dat duurt echt te lang. Misschien dat ze hetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:Wij wachten ook nog steeds op ons pakje pakket, we hebben potverdorie de 6e besteld
![]()
Ik heb nog niet gerookt vandaag dus ik kan vandaag zomaar stoppen hoor
![]()
Maar volgens mij heb ik mn dag niet.
Jawel hoor. Beginnen met een verslaving is veel makkelijker dan ervan af komen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Dipkip het volgende:
Dat hoeft niet hoorik vind het eerder genant dat het zo ver gekomen is.
Ja, dat is wel waar dat het makkelijker was om te beginnen...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Jawel hoor. Beginnen met een verslaving is veel makkelijker dan ervan af komen.
Ik zou nooit in staat zijn om te kappen met mijn verslaving. Chocola. [/burgertrutje]
Het was ook geen vergelijk natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar dat het makkelijker was om te beginnen...
Ik denk dat je wel kan kappen met chocola als het 600 euro per maand begint te kosten en je gezondheid naar de knoppen gaat en je de hele dag zo druk er mee bent dat je niet er bij kan werkendan ga je wel dropjes eten ofzo.
Ja, dan was het me gewoon niet gelukt. En een tijdje niet naar feestjes gaan had niet genoeg geholpen, ik kende zoveel mensen in mn vroegere woonplaats, en toen ik nog gebruikte was ik makkelijk met delen dus ik kwam echt overal lui tegen die me wat aanboden... Verhuizen maakte het mogelijk om te stoppen, hoewel ik hier eerst ook nog een tijdje gebruikt heb heb ik hier geen vaste kring opgebouwd dus zolang ik niet echt bewust ga halen duwt niemand het in mn handen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:28 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent niet gestopt, je hebt je hele leven omgegooid.Moeten omgooien feitelijk, want als je je oude leefpatroon en vrienden had aangehouden was het veel te verleidelijk geweest om weer te beginnen waarschijnlijk.
Als het woensdag is verstuurd kun je het begin deze week verwachten. Hopelijk vandaag!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
We kregen vorige week woensdag een mail dat ons pakket misplaced was en per snelste post deze kant op zou komen, dus dan mag t dr vandaag toch wel zijn of niet![]()
Hopelijk helpt het zo beschrijven je om ooit ook te gaan stoppen. Als je zelf genoeg gemotiveerd bent moet dat lukken. Want stoppen doe je niet voor een ander, dat doe je voor jezelf.quote:Dipkip, wat knap van je zeg!
Ik ben echt een stomme roker, echt te stom gewoon.
Ik ben pas op mn 24e begonnen![]()
En ik rook alleen menthols en ik kan makkelijk overdag niet roken en alleen 's avonds of met vrienden die wel roken roken en dan wel meteen heeeeeel veel roken.
4 jaar geleden ben ik eens gestopt en toen ben ik echt vreselijk aangekomen en dat is dr nog niet af en na 1,5 jaar ben ik weer begonnen van ellende![]()
Maar goed, nu rook ik en ben ik dik![]()
Heel veel rook ik ook niet, denk 3 pakjes per week, en zo lang ik niet bij rokers in de buurt kan heb ik geen enkele moeite met niet roken, maar al mijn vrienden zijn kettingrokers eigenlijk![]()
Aargh alleen al dat ik het hier zit te posten is zooooo fucking confronterend
Jaaaa!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Dip , echt heel knap hoor.
Jij bent een onwijze inspiratie zeg.
Ik ga zo mn asbak in de keuken zetten![]()
Tsk.quote:( ja ja, dat wij hier gewoon mogen roken op kantoor helpt ook al niet mee trouwens)
Dilemma: moet ik nu gestenigd worden omdat ik nog doorklepte nadat jij dit hebt gepost of moet jij gestenigd worden omdat je deze SC was begonnen?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Zullen we hier anders lekker verder kleppen over alles en nog wat behalve Lush?
Anders moeten we straks vast op het matje komen dat het een slowchatgebeuren is geworden
Met name door mij, excuses
[SC] Deel 151. Op naar een volgend jubileum!
Je hoeft ook niet met je vrienden te kappenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
En echt al mn vriendinnen en vrienden roken, hoe leuker ze zijn hoe meer ze roken, en ik ga echt niet kappen met mn vrienden, en ik kan van hun ook niet verwachten dat zij niet roken als ik er ben toch?
En ja ik weet het, het zijn kutsmoezen
Sorry, ik lul daar niet zo graagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit maar in mijn eentje te lullen in die slowchat![]()
Wij hebben hier nu een stagiair lopen en die beweert dat hij echt alleen rookt omdat het lekker is hoor, hij is niet verslaafd. Dat hij zelfs in de vrieskou naar buiten ging om zijn peuk weg te werken was ook puur omdat het lekker was, suuuuuuuurequote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar, ik ben echt een vreselijk luie roker.
Als ik buiten moet gaan staan roken dan rook ik gewoon niet![]()
Hoef je tegen mij geen sorry te zeggen, het maakt mij niet uit.quote:
Gewoon af en toe zeuren over je pakket wat er nog niet isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Krijgen we er alleen geen problemen mee dat dit nu ook tot een veredelde slowchat is verworden?
Butterball en glitters??? Weet je het zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, even geheel on topic dan maar.
Gisteren was ik in bad met een butterball.
Nou echt dat was geen fijne ervaring.
GLITTERS, getverdemme, en het leken wel splintertjes, ik zweer het, ze prikten!
En verder bleef je water kraakhelder en rook het amper ergens naar.
En ik heb dr nog 1 liggen, die durf ik niet eens iemand kado te doen![]()
Wat een dikke vieze tegenvaller.
Maar mn curly wurly tester waar ik 3 keer mn haar mee kon wassen was een waar genot, die gaat op mn wenslijst, en met stip bovenaan!
Het is vandaag meer Wii Fit weer inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vanavond ook beginnen met hardlopen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar als ik zo eens naar buiten kijk dan is dat misschien IETS teveel uitdaging voor één dag
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Was het dan een andere bal?
Een kerstbal mss?
Wit met glitters en suikerstukjes.
Een drama was het ieg.
Oh Greys, hardlopen dat mag je alleen gaan doen, zo ver volg ik je echt niet
Snap the Whip was dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
You snap the whip misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
Ow nou snowdrops dan, echt geen aanrader, een mega afrader.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snowdrops!
Buutterball is een iets kleinere bal dan de normale maat. En er zitten stukjes cacaoboter in. Maar zeker geen glitters.
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
Ja, Snap the Whip ja!! Dat was hem! Die ga ik zeker bestellen als Heer G weer gaat, want ik vond het heel goed werken! Ik weet niet of het voor lichaam of gezicht bedoeld is maar ik had het op mijn gezicht uitgetest, ik vond de korreltjes daar niet te grof voor. Echt jummie!
Ik zag dat mijn geurtjes allemaal eind dit jaar opmoeten, dus ik moet geen geurtjes meer kopen dit jaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is de bodybutter voor je lichaamer zijn wel scrubdingen voor je gezicht, sweet japanese girl geloof ik o.a.?
Hebben jullie trouwens gezien dat er weer meer geurtjes zijn op de UK site? Ik vind de geurtjes van Lush zo lekkerik zit nu al te twijfelen welke het wordt bij mn volgende bestelling
![]()
Het zijn volgens mij ook geen echt nieuwe geurtjes hoor, misschien heb je ze al (olive branch, comforter, sakura). Maar ze hebben er nog niet op gestaan sinds ik kijk zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag dat mijn geurtjes allemaal eind dit jaar opmoeten, dus ik moet geen geurtjes meer kopen dit jaar
Oh neeeee wat een tegenvaller zeg....quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij ook geen echt nieuwe geurtjes hoor, misschien heb je ze al (olive branch, comforter, sakura). Maar ze hebben er nog niet op gestaan sinds ik kijk zeg maar![]()
Ik ontdek net dat ons dak lektnu moeten we daar geld aan uitgeven ipv aan de badkamer
Ook als je het in de winkel koopt denk je? Bij twee een bewaartinnetje?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij ook geen echt nieuwe geurtjes hoor, misschien heb je ze al (olive branch, comforter, sakura). Maar ze hebben er nog niet op gestaan sinds ik kijk zeg maar![]()
Ik ontdek net dat ons dak lektnu moeten we daar geld aan uitgeven ipv aan de badkamer
Ik hoop het. Ik zag ook niet waarom het meteen zo'n groot drama moest wezen. Maar mn vriend is helemaal woest en is nu het dak van binnenuit aan het slopenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Dip, lekkages zijn soms héél makkelijk en goedkoop op te lossen hoor! Echt!
Soms is het een kwestie van een verschoven dakpan ofzo!
Pannen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow lekkende daken hou op schei uit bij ons lekt het nog steeds. Heb je dakpannen of sintels??
Ik weet het zelfs zeker! Je kunt ook twee verschillende body butters nemen, krijg je ook een gratis tin. En dezelfde actie geldt voor 2 shampoo bars en twee massagebars.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als je het in de winkel koopt denk je? Bij twee een bewaartinnetje?
Goed plan, dan neem ik er twee!
Trichomania ken ik niet, Hard is ook lekker, ruikt bloemig en er zit een conditioner in. Is mijn op-vakantie-blokje, hoef ik de conditioner niet apart mee te slepen.quote:Oh nog een vraagje, ik vond het proefmonster Trichomania van oh-oh heel slecht schuimen, gister nog eens geprobeerd, door- en doornat haar. Tót ik me bedacht... misschien heb ik hier wel veel harder water dan bij oh-oh? Dat het daaraan ligt?
Ik heb op mijn wishlist nog RubRubRub toegevoegd en de shampoobar Hard, speciaal voor hard water
Lees eens op het Lushforum, zou ik zeggen, daar vind je een Lushuser met appartement en héél veel ellende, je zou zo door je beeldscherm heen willen kruipen om haar te troosten, wat een vreselijk verhaal!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik een appartement gekocht heb en geen huis...
Meen je dat nou, haalde je er geen kokos uit? Ik ben nog dagen bezig geweest de kokos uit mijn haar te plukkenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Van Curly Wurly (ooit een proefje van gekregen) was ik trouwens niet onder de indruk. Ik ben gek op cocos, maar die haalde ik er hier niet uit en het deed totaal niets voor mijn haar. Maja, ik heb dan ook geen krullen.
Nee daar heb ik me es aangemeld maar dat vlot maar niet en nu heb ik dr geen zin meer inquote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lees eens op het Lushforum, zou ik zeggen, daar vind je een Lushuser met appartement en héél veel ellende, je zou zo door je beeldscherm heen willen kruipen om haar te troosten, wat een vreselijk verhaal!
Ja, nee, ho eens even! Ik kon ook cocos plukken maar ik had verwacht het dan minstens ook te kunnen ruiken. Ook dat was één van de redenen dat hij op mijn no-no list kwam.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meen je dat nou, haalde je er geen kokos uit? Ik ben nog dagen bezig geweest de kokos uit mijn haar te plukken![]()
Ach, de leukste mensen van dat forum zitten toch hier.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee daar heb ik me es aangemeld maar dat vlot maar niet en nu heb ik dr geen zin meer in
En toch wil ik er op!! Ik wil reviews schrijven!!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ach, de leukste mensen van dat forum zitten toch hier.
Ik zat te plagen, maar het kwam er niet helemaal goed uit geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nee, ho eens even! Ik kon ook cocos plukken maar ik had verwacht het dan minstens ook te kunnen ruiken. Ook dat was één van de redenen dat hij op mijn no-no list kwam.
Rustig aan mens! Ik ben bezig voor je!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En toch wil ik er op!! Ik wil reviews schrijven!!
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat te plagen, maar het kwam er niet helemaal goed uit geloof ik![]()
![]()
Ik heb als het goed is nog een halve pot staan, kan dus best een proefje voor je maken greys!
Ochja, dat verhaal. Zo sneu is dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lees eens op het Lushforum, zou ik zeggen, daar vind je een Lushuser met appartement en héél veel ellende, je zou zo door je beeldscherm heen willen kruipen om haar te troosten, wat een vreselijk verhaal!
Heb ik!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mocht iemand nog snow showers jellie hebben let me knowde mijne is uitgedroogd en ik vind m zooo lekker
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik!
En gisteren voor het eerst zo'n jelly geprobeerd en ik vind het best veel moeite eigenlijkDus ik wil hem wel ruilen ofzo.
En? En? En?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had een stuk jellie op mn vaders kale hoofd gedaan.
Nou, ik vond het grappig en m'n vriend ook en m'n moeder ook.quote:
Een mes? Ja, ik had het al op een puff gedaan, maar dan had ik het idee dat de geur niet zo goed bleef hangen. En zonder puff bleef de geur juist wel heel goed hangen en dat heb ik eigenlijk bijna nooit met Lushspul, dus dat vond ik wel leuk... Maar je staat daar te jongleren met zo'n jelly johquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]Geef hem nog een kans! Met een mes! En een puff! Ik heb al 2 mensen 'geturned' toen ik die suggestie deed.
MM: je hebt pb op het andere forum.
Daarom dus een mesje. Ik snijd mijn jellies altijd vooraf in stukjes. Hoef ik er in de douche alleen maar een stukje uit te halen ipv te zitten prutsen met het potje. Al is voor sommige mensen de lol van de jellie juist het prutsen. Dan mot je geen mes gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt niet van de jelly, dat glipt zo door je vingers en je krijgt t niet uit het potje ff snel ook.
Miss D als je van je curly wurly af wil wil ik m wel overnemen of mss ruilen???
Kheb zo pauze, dan ga ik Linda_ dr grabbag posten!
Zo heel veel zit er niet meer in het potje, dus dat wordt duurder aan verzendkosten dan voor het spul zelf, het komt wel opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Miss D als je van je curly wurly af wil wil ik m wel overnemen of mss ruilen???
Dat kan ook komen doordat je rookt hoor! Ik rook heel af en toe (tegenwoordig vrijwel niet meer) en als ik heb gerookt, vind ik de lush veel minder sterk ruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef MissBliss het volgende:
... zonder puff bleef de geur juist wel heel goed hangen en dat heb ik eigenlijk bijna nooit met Lushspul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |