Ik kan het proberen, stuur me maar een pb met je naam daar en je mailadres, schop ik één van de modjes die daar de zaak wel bijhoudt (doen ze namelijk niet allemaalquote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef Dipkip het volgende:
Cat!! Kun je mij misschien helpen? Het lukt me nog steeds niet om op het Lush forum aan te meldenen ik hoor over Haarlem Lushmeets, en ik wil er bij horen, verdorie!! :'
Oh, wil je daar vanaf dan? Is er iets waar je voor wil ruilen uit mijn tasjes? Moeten dan wel twee dingen zijn, want zo'n fles is meer waard dan één bruisbal of zoquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wil je daar vanaf dan? Is er iets waar je voor wil ruilen uit mijn tasjes? Moeten dan wel twee dingen zijn, want zo'n fles is meer waard dan één bruisbal of zo
De jellies zijn rond de 5 euro p/s, snowfairy was een tientje, dus da's wel een eerlijke ruil, volgens mij? Van mij mag het hoor, ik vind snowfairy lekkerder dan die jelliesquote:Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja want ik wilde per sé van de lipbalm af die jij al in een van je tasjes hebt zitten en toen was Burdie zo lief met mij te ruilen omdat zij al veel Snowfairy heeft. Maar ik ben ook niet fan van Snowfairy dus als je wil ruilen graag
moet ik alleen wel je pakketje weer openmaken, maar das niet erg
Ik vind uit jouw pakketje beide jellies leuk, en die losse bruisbal (christmas party heet ie geloof ik)maar wil je die wel kwijt dan? Of ben je zo'n grote snowfairy fan?
Yay!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
De jellies zijn rond de 5 euro p/s, snowfairy was een tientje, dus da's wel een eerlijke ruil, volgens mij? Van mij mag het hoor, ik vind snowfairy lekkerder dan die jellies
Dat kan ik misschien ook nog wel overwegen als die grabbag echt tegenvalt.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga na mijn toets dinsdag misschien toch nog maar even kijken in Den Bosch
Dat ligt heel erg aan hun smaak! Mn vriendin die dol is op zoet en snoepig heb ik een knalroze bubble bar gegeven, en aardbeitjes douche spul, en honingzeep enzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef rac het volgende:
wat zijn de producten die je aan andere Lush-noobies zou geven (het zijn er zoveel) en dan kan ik zo slecht kiezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Heb gister de geurtjes die ik niet lekker vond uit mijn oh-oh proefpakketje aan mijn moeder gegeven. Dat is nou net haar smaak. Kan ik moeders ook infecteren
Herkenbaar hoor, vriendin van me had voor dr vent een paar mannenzepen gekocht zodat ie niet steeds haar stash zo snel op zou maken, nu doucht ie toch stiekem met de zoete meuk en wast ie dan hun 1 jarige dochter met zn demons in the dark zodat die ook op gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Llewella het volgende:
Hier nog 1 die zich op het lush forum heeft geprobeerd te registreren en niks noppes nada; onder de naam Llewella. Als klant sta ik wel netjes geregistreerd.
Vriendlief is gewoon geweldig; hij vind Lush gewoon echt lekker; hij vind zelfs rockstar lekker; maar de sample van lily savon vind ie tot nu toe het lekkerst. En ice blue? die ik voor hem had gekocht vind ie dan weer wat minder maar hij zou hem nu wel gaan proberen.
(Van de week zaten m'n 2 mannelijke collega's me al een beetje in de zeik te nemen toen ik over de zeepjes begon tegen een vrouwelijke collega; en dat ze medelijden met m'n vriend hebben)
Je krijgt 10% korting op alles wat je in een keer koopt (dus alles wat je koopt de keer dat je hem inlevert). Het kan via de UK webshop, in de engelse winkels en (blijkbaar dus) ook via de nederlandse winkels. Je moet er dingen als naam en adres op vullen en dan krijg je dus de korting.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Dipkippie, kan iemand me nog één keer uitleggen () hoe dat dan werkt met die kortingsbonnen?
Want als je ze in Nederland ook kunt gebruiken dan moet je ze lekker houden!
Maar als je er echt eentje overhebt en Heer G kan die ook in de winkel inwisselen bij zijn aankopen (kan dat dus?) dan heb ik er uiteraard graag eentje. Wat krijg je dan voor korting?
mijn lief is helemaal overstag mbt de badproducten van Lush, volgens mij heeft hij ze allemaal al wel uitgeprobeerd (okee de hele zoete en roze niet natuurlijk) hij is in de winkel soms nog langer bezig dan ikquote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, vriendin van me had voor dr vent een paar mannenzepen gekocht zodat ie niet steeds haar stash zo snel op zou maken, nu doucht ie toch stiekem met de zoete meuk en wast ie dan hun 1 jarige dochter met zn demons in the dark zodat die ook op gaan
Nee joh, niet meer dan logisch, ben je gek?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je krijgt 10% korting op alles wat je in een keer koopt (dus alles wat je koopt de keer dat je hem inlevert). Het kan via de UK webshop, in de engelse winkels en (blijkbaar dus) ook via de nederlandse winkels. Je moet er dingen als naam en adres op vullen en dan krijg je dus de korting.
Ze zitten in alle cadeaupakketjes dus zo kun je er aan komen. Nu ik weet dat je ze hier ook in de winkels kan besteden (ik was in de war met de nederlandse webshop, denk ik) wil ik ze toch liever aan bekenden geven, vind je dat echt niet erg?
Psst, Greys, heb je nog een wil-ik-proberen lijstje?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, niet meer dan logisch, ben je gek?
We kunnen ook als fok-lushies elkaar proefjes opsturen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Psst, Greys, heb je nog een wil-ik-proberen lijstje?
Stoppen met roken lijkt me hartstikke moeilijk dus dan mag je best even egoïstisch zijn. Go Greys! Join the healthy army!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb het boek van Allen Carr vandaag uitgelezen en het brengt me alleen maar grote paniek voor morgen. Ergens is er iets niet goed gegaan tijdens het lezen![]()
![]()
Maar ik moet het doen! Ik ga het kunnen!En dan ga ik mezelf proberen heel erg bewust te zijn van hoe goed ik voor mijn lichaam zorg door niet te roken en dan ga ik mezelf verwennen met fijne Lush spullies
God dammit wat een egoïstische post, ik heb het alleen maar over mezelfMaar ik kan nu ook alleen maar aan het stoppen met roken denken, zal wel snel overgaan
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |