abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65169660
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef Dipkip het volgende:
Cat!! Kun je mij misschien helpen? Het lukt me nog steeds niet om op het Lush forum aan te melden en ik hoor over Haarlem Lushmeets, en ik wil er bij horen, verdorie!! :'
Ik kan het proberen, stuur me maar een pb met je naam daar en je mailadres, schop ik één van de modjes die daar de zaak wel bijhoudt (doen ze namelijk niet allemaal ) even tegen de schenen.

En heb je dit al eens ingevuld? Schijnt ook te werken: contactformulier

Kom je ook meeten? Gezellig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65170027
Ja als ik kan lijkt me dat leuk is het alleen kletsen over Lush of wat moet ik me er bij voorstellen? En is het bij iemand thuis?

Ik bedenk me net, misschien had ik me eerst als klant moeten registreren. Ik koop of in de winkel of via de UK site dus ik had me alleen op dat forum proberen te registreren, maar er is dus ook een registratie op de site (met adres enzo). Kan het daaraan liggen? Ik heb me daar nu ook aangemeld. Misschien helpt dat.
pi_65170138
Forumregistratie en klantregistratie is los van elkaar. Ik zal je gegevens eens gaan doorseinen.

Meets zijn leuk, het gaat uiteraard over Lush (je kunt er ook spullen ruilen zonder verzendkosten) maar natuurlijk hebben we het ook over andere zaken. Het is met name gezellig als er een verse forum rel is geweest. Da's deze keer niet dus waarschijnlijk wordt het saai.

Het is niet bij iemand thuis, we spreken waarschijnlijk af op het station en gaan dan door de stad dweilen en allicht ergens wat eten. Als iemand gaat reserveren. Alles mag, niks moet en als je het niet meer leuk vindt ga je lekker op tijd naar huis.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65170447
Oh dat klinkt wel goed misschien kan ik dan iemand vinden voor snowfairy en andere ongewenste kerstdingen. En ik ken de stad nog niet zo goed (verse import ben ik) dus dat klinkt wel leuk, door de stad heen. Ik hou alleen niet zo van uit eten want ik heb allergieen en dat geeft dan zo'n gedoe vaak. Maar dan kan ik natuurlijk voor het eten weggaan het lijkt me leuk om mensen te leren kennen hier in Haarlem, ik ken alleen nog maar de vrienden van mn vriend namelijk. Dus het lijkt me een goed plan
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 14:29:21 #105
43556 miss_dynastie
pi_65170547
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:27 schreef Dipkip het volgende:
snowfairy
Oh, wil je daar vanaf dan? Is er iets waar je voor wil ruilen uit mijn tasjes? Moeten dan wel twee dingen zijn, want zo'n fles is meer waard dan één bruisbal of zo
  zondag 18 januari 2009 @ 14:41:50 #106
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65171001
Ik ben een lush noob,
Hoe werkt dit allemaal, welke producten kunnen jullie me aanraden. en tot wanneer zijn die bags verkrijgbaar?

Ik weet namelijk niet waar ik moet beginnen, ben vorige maand in de winkel geweest en was een beetje overdonderd. Wist niet waar ik moest kijken en wat ik moest kopen maar het is wel een zeer hardnekkig virus ben nu gewoon al overal naar aan het kijken maar zie door de zeepjes het bad niet meer......
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 14:44:33 #107
43556 miss_dynastie
pi_65171113
De bags zijn verkrijgbaar tot ze op zijn. En nee, dat is niet expres een nietszeggend antwoord, maar er valt geen zinnig woord over te zeggen. Ik heb geen idee waar je interesses naar uit gaan: bad, douche, zeep?
pi_65171285
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wil je daar vanaf dan? Is er iets waar je voor wil ruilen uit mijn tasjes? Moeten dan wel twee dingen zijn, want zo'n fles is meer waard dan één bruisbal of zo
Ja want ik wilde per sé van de lipbalm af die jij al in een van je tasjes hebt zitten en toen was Burdie zo lief met mij te ruilen omdat zij al veel Snowfairy heeft. Maar ik ben ook niet fan van Snowfairy dus als je wil ruilen graag moet ik alleen wel je pakketje weer openmaken, maar das niet erg

Ik vind uit jouw pakketje beide jellies leuk, en die losse bruisbal (christmas party heet ie geloof ik) maar wil je die wel kwijt dan? Of ben je zo'n grote snowfairy fan?
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 14:55:26 #109
43556 miss_dynastie
pi_65171479
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja want ik wilde per sé van de lipbalm af die jij al in een van je tasjes hebt zitten en toen was Burdie zo lief met mij te ruilen omdat zij al veel Snowfairy heeft. Maar ik ben ook niet fan van Snowfairy dus als je wil ruilen graag moet ik alleen wel je pakketje weer openmaken, maar das niet erg

Ik vind uit jouw pakketje beide jellies leuk, en die losse bruisbal (christmas party heet ie geloof ik) maar wil je die wel kwijt dan? Of ben je zo'n grote snowfairy fan?
De jellies zijn rond de 5 euro p/s, snowfairy was een tientje, dus da's wel een eerlijke ruil, volgens mij? Van mij mag het hoor, ik vind snowfairy lekkerder dan die jellies
  zondag 18 januari 2009 @ 14:57:59 #110
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65171586
Mijn voorkeur gaat uit naar een leuk pakket om een goede eerste indruk op te doen.
Dus voor lekkere shower gel , een goede shampoo etc.

wat zijn de producten die je aan andere Lush-noobies zou geven (het zijn er zoveel ) en dan kan ik zo slecht kiezen.
pi_65171689
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
De jellies zijn rond de 5 euro p/s, snowfairy was een tientje, dus da's wel een eerlijke ruil, volgens mij? Van mij mag het hoor, ik vind snowfairy lekkerder dan die jellies
Yay!!!

ik ga even door een halve kuub versnipperde Lush times spitten, tot zo
pi_65171711
De tasjes van den haag vallen tegen.
4 dingen en niets speciaals.
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 15:01:40 #113
43556 miss_dynastie
pi_65171733
Ik ga na mijn toets dinsdag misschien toch nog maar even kijken in Den Bosch
pi_65171735
Wat zit er in?
pi_65171760
quote:
Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga na mijn toets dinsdag misschien toch nog maar even kijken in Den Bosch
Dat kan ik misschien ook nog wel overwegen als die grabbag echt tegenvalt.
pi_65171838
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef rac het volgende:
wat zijn de producten die je aan andere Lush-noobies zou geven (het zijn er zoveel ) en dan kan ik zo slecht kiezen.
Dat ligt heel erg aan hun smaak! Mn vriendin die dol is op zoet en snoepig heb ik een knalroze bubble bar gegeven, en aardbeitjes douche spul, en honingzeep enzo.

Mn moeder die meer van kruidig houdt en van verzorgingsdingen heb ik een spice curls scrubzeep gegeven en verzorgende cremes en een goede shampoo.

Mn schoonmoeder houdt van zacht en poederig, en die ga ik een doosje geven met butterball badbruisbal, snowcake zeep...

Dus van wat voor geurtjes hou je en wat voor haar en huid heb je het leuke aan Lush is dat ze heel veel vrij specifieke producten hebben. Bijvoorbeeld een lijn voor blond haar, speciale producten als je puistjes hebt, en alle geurtjes van de regenboog dus wat je aanbeveelt aan een noob ligt aan de noob
pi_65171990
Spice curls is zo lekker.

Ik vind alles lekker.
pi_65172032
ik echt niet... Volgens mij de helft ongeveer niet..

Maar dan blijft er alsnog veel te veel over
pi_65172114
Ik wil verdorie heel die winkel leegkopen!
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 15:10:48 #120
43556 miss_dynastie
pi_65172116
Ik vind ook bijna alles lekker. Wel handig voor mensen die cadeautjes voor me kopen, je kan bijna niet missen
pi_65172338
Ik ben benieuwd wat ik voor m'n verjaardag krijg.
pi_65172777
Oeh die GFB jelly vind ik echt lekker ruiken en de snowshowers vond ik al zo heerlijk oh heerlijk allemaal! En dan misschien morgen of overmorgen mn UK pakket en misschien over een maand ofzo warm water
  zondag 18 januari 2009 @ 15:32:31 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65172931
Dipkippetje toch
Ik heb net Billy getrichomaniaad en Karel eindelijk gewooshed.
Karel is drie keer zo fluffy als normaal nu, net een ontplofte cavia
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65172941
Oooh, wat lief.
pi_65172996
Ontplofte cavia's lief?
pi_65173093
Nee, een hond die er uit ziet als een ontplofte cavia.
Dat lijkt me erg schattig.
Maar volgens mij vinden hondjes het niet zo leuk om gewassen te worden.

zondag 18 januari 2009 @ 15:41:01 #127
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65173329
Toch maar eens een lush winkel gaan opzoeken en daar beginnen...
(sorry voor late reactie , computer kwam het forum niet meer op )

Zoveel te krijgen zo moeilijk te kiezen, Die grabbags zijn online wel in duitsland te krijgen zag ik . Met diverse maten s , 20,00 waarde 30,00 M voor 25,00waarde 40,00 L voor 30,00 waarde 50,00 en xl voor 40,00 waarde 70,00

dank voor fijne reacties
goed voor mijn lush virus
pi_65176824
Hier nog 1 die zich op het lush forum heeft geprobeerd te registreren en niks noppes nada; onder de naam Llewella. Als klant sta ik wel netjes geregistreerd.

Vriendlief is gewoon geweldig; hij vind Lush gewoon echt lekker; hij vind zelfs rockstar lekker; maar de sample van lily savon vind ie tot nu toe het lekkerst. En ice blue? die ik voor hem had gekocht vind ie dan weer wat minder maar hij zou hem nu wel gaan proberen.
(Van de week zaten m'n 2 mannelijke collega's me al een beetje in de zeik te nemen toen ik over de zeepjes begon tegen een vrouwelijke collega; en dat ze medelijden met m'n vriend hebben )
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65177204
Heb gister de geurtjes die ik niet lekker vond uit mijn oh-oh proefpakketje aan mijn moeder gegeven. Dat is nou net haar smaak. Kan ik moeders ook infecteren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 18 januari 2009 @ 17:15:00 #130
176471 oh-oh
pi_65177612
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Heb gister de geurtjes die ik niet lekker vond uit mijn oh-oh proefpakketje aan mijn moeder gegeven. Dat is nou net haar smaak. Kan ik moeders ook infecteren
Spread it on babe
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 18 januari 2009 @ 17:17:27 #131
176471 oh-oh
pi_65177705
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Llewella het volgende:
Hier nog 1 die zich op het lush forum heeft geprobeerd te registreren en niks noppes nada; onder de naam Llewella. Als klant sta ik wel netjes geregistreerd.

Vriendlief is gewoon geweldig; hij vind Lush gewoon echt lekker; hij vind zelfs rockstar lekker; maar de sample van lily savon vind ie tot nu toe het lekkerst. En ice blue? die ik voor hem had gekocht vind ie dan weer wat minder maar hij zou hem nu wel gaan proberen.
(Van de week zaten m'n 2 mannelijke collega's me al een beetje in de zeik te nemen toen ik over de zeepjes begon tegen een vrouwelijke collega; en dat ze medelijden met m'n vriend hebben )
Herkenbaar hoor, vriendin van me had voor dr vent een paar mannenzepen gekocht zodat ie niet steeds haar stash zo snel op zou maken, nu doucht ie toch stiekem met de zoete meuk en wast ie dan hun 1 jarige dochter met zn demons in the dark zodat die ook op gaan
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 17:48:28 #132
163650 Greys
pi_65178870
Dipkippie, kan iemand me nog één keer uitleggen ( ) hoe dat dan werkt met die kortingsbonnen?
Want als je ze in Nederland ook kunt gebruiken dan moet je ze lekker houden!

Maar als je er echt eentje overhebt en Heer G kan die ook in de winkel inwisselen bij zijn aankopen (kan dat dus?) dan heb ik er uiteraard graag eentje. Wat krijg je dan voor korting?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65179266
10% geloof ik.
pi_65181633
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Dipkippie, kan iemand me nog één keer uitleggen ( ) hoe dat dan werkt met die kortingsbonnen?
Want als je ze in Nederland ook kunt gebruiken dan moet je ze lekker houden!

Maar als je er echt eentje overhebt en Heer G kan die ook in de winkel inwisselen bij zijn aankopen (kan dat dus?) dan heb ik er uiteraard graag eentje. Wat krijg je dan voor korting?
Je krijgt 10% korting op alles wat je in een keer koopt (dus alles wat je koopt de keer dat je hem inlevert). Het kan via de UK webshop, in de engelse winkels en (blijkbaar dus) ook via de nederlandse winkels. Je moet er dingen als naam en adres op vullen en dan krijg je dus de korting.

Ze zitten in alle cadeaupakketjes dus zo kun je er aan komen. Nu ik weet dat je ze hier ook in de winkels kan besteden (ik was in de war met de nederlandse webshop, denk ik) wil ik ze toch liever aan bekenden geven, vind je dat echt niet erg?
  zondag 18 januari 2009 @ 19:15:29 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65181805
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor, vriendin van me had voor dr vent een paar mannenzepen gekocht zodat ie niet steeds haar stash zo snel op zou maken, nu doucht ie toch stiekem met de zoete meuk en wast ie dan hun 1 jarige dochter met zn demons in the dark zodat die ook op gaan
mijn lief is helemaal overstag mbt de badproducten van Lush, volgens mij heeft hij ze allemaal al wel uitgeprobeerd (okee de hele zoete en roze niet natuurlijk) hij is in de winkel soms nog langer bezig dan ik .
KuikenGuppy
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 19:22:10 #136
163650 Greys
pi_65181994
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je krijgt 10% korting op alles wat je in een keer koopt (dus alles wat je koopt de keer dat je hem inlevert). Het kan via de UK webshop, in de engelse winkels en (blijkbaar dus) ook via de nederlandse winkels. Je moet er dingen als naam en adres op vullen en dan krijg je dus de korting.

Ze zitten in alle cadeaupakketjes dus zo kun je er aan komen. Nu ik weet dat je ze hier ook in de winkels kan besteden (ik was in de war met de nederlandse webshop, denk ik) wil ik ze toch liever aan bekenden geven, vind je dat echt niet erg?
Nee joh, niet meer dan logisch, ben je gek?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65182071
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh, niet meer dan logisch, ben je gek?
Psst, Greys, heb je nog een wil-ik-proberen lijstje?
  zondag 18 januari 2009 @ 19:27:01 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65182142
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Psst, Greys, heb je nog een wil-ik-proberen lijstje?
We kunnen ook als fok-lushies elkaar proefjes opsturen? .
KuikenGuppy
pi_65182179
Ik ben een gefaseerd plan gestart om vriend aan de Lush te krijgen niet verder zeggen maar ik vind axe en andrelon niet lekker ruiken

Eerst ben ik begonnen zeepjes die wel een beetje zijn smaak zijn maar niet helemaal (karma bijv.) bij de wasbakken te leggen. Nu gaan langzaam de handzeeppompjes die er ook staan op. Op een gegeven moment zal hij dus zn handen gaan wassen met Lush. Verder heb ik hem een zeep gegeven voor onder de douche met de aankondiging 'deze maken ze voor mannen, heel fris!' (ice blue). Ook heb ik voor hem een douchegel besteld en nog een andere zeep die juist helemaal zijn smaak zijn, en een shampoo die goed past bij zijn haar. Ik doe bij ons de boodschappen en vervang gewoon de oude douchegel, hanzeep en shampoo niet meer. Uiteindelijk zal ie 'dan maar' Lush gaan gebruiken en ontdekken hoe geweldig het is. Vervolgens bouw ik een grote satelliet op de maan, die via electromagnetische golven de hersenen van alle aardbewoners zal beinvloeden zodat ze ook allemaal Lush gaan gebruiken. Muahahaha!!
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 19:29:37 #140
43556 miss_dynastie
pi_65182220
Nadat ik ergens heb gelezen hoeveel bacteriën zich na verloop van tijd op zo'n handzeepje nestelen, heb ik juist éxtra palmolive in huis gehaald Geen zeepjes bij de wasbakken hier, dus...
pi_65182368
Ik ben niet zo bacteriofoob, vriend vergeet 9 vd 10 keer zn handen te wassen dus ik krijg toch al plenty bacterieen van de deurklinken en dergelijke na het handen wassen. Waarschijnlijk is mn toetsenbord altijd nog viezer dan wat er na een week of 2 op mn blokje Karma woont, dus ik maak me er niet druk om.

Hoewel ik al wel eens heb overwogen om een mooi pompje te kopen en daar een mengsel van lush douchegel en water in te doen. Maar dat is meer omdat ik zeep op een schoteltje een beetje troepig vind staan.
  zondag 18 januari 2009 @ 19:37:55 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65182495
Dipkip ik lig in een scheur hier, hoe evil kan je zijn .
KuikenGuppy
pi_65183721
Ik tegen vriend: "Zal ik bij jou een zeepje laten staan?"
Vriend: "Jaa "
pi_65184130
Wat zie ik nu Greys, ga je stoppen met roken? Hartstikke goed van je en heel veel succes!!
pi_65184918
Succes Greys!
pi_65185142
Succes met stoppen Greys
Ik krijg mijn vriend echt niet aan de lush hoor. Ik moet zeggen dat ik het in de winkel ook niet lekker vond ruiken. Ik kreeg het benauwd en er kwam een verschrikkelijke hoofdpijn opzetten. Ik ben ook niet zo van zeepjes bij wastafels en ergens bij de douche rondzwervend. nog even kijken hoe ik de angel delight ga gebruiken. In stukjes en telkens een stukje of zoiets denk ik.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:10:49 #147
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65186445
Mijn vriend heeft vandaag toeggeven dat hij het eigenlijk allemaal te zoet vindt..
maar hij heeft wel beloofd om mee te gaan naar de Lush winkel om iets uit te zoeken wat hij wel lekker vindt
Maar jouw plan klinkt ook goed Dipkip ^^
en succes Greys elke keer dat je een sigaret wilt opsteken, gewoon aan een bloke Lush-zeep ruiken :p
pi_65187141
Hij heeft het eindelijk toegegeven?
Klinkt best dramatisch. Alsof ie eindelijk uit de kast is gekomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:22:37 #149
163650 Greys
pi_65192373
Ik heb het boek van Allen Carr vandaag uitgelezen en het brengt me alleen maar grote paniek voor morgen. Ergens is er iets niet goed gegaan tijdens het lezen
Maar ik moet het doen! Ik ga het kunnen! En dan ga ik mezelf proberen heel erg bewust te zijn van hoe goed ik voor mijn lichaam zorg door niet te roken en dan ga ik mezelf verwennen met fijne Lush spullies

God dammit wat een egoïstische post, ik heb het alleen maar over mezelf Maar ik kan nu ook alleen maar aan het stoppen met roken denken, zal wel snel overgaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65194996
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb het boek van Allen Carr vandaag uitgelezen en het brengt me alleen maar grote paniek voor morgen. Ergens is er iets niet goed gegaan tijdens het lezen
Maar ik moet het doen! Ik ga het kunnen! En dan ga ik mezelf proberen heel erg bewust te zijn van hoe goed ik voor mijn lichaam zorg door niet te roken en dan ga ik mezelf verwennen met fijne Lush spullies

God dammit wat een egoïstische post, ik heb het alleen maar over mezelf Maar ik kan nu ook alleen maar aan het stoppen met roken denken, zal wel snel overgaan
Stoppen met roken lijkt me hartstikke moeilijk dus dan mag je best even egoïstisch zijn. Go Greys! Join the healthy army!

En als je dan bent gestopt, dan gaan je Lush spulletjes helemaal heerlijk ruiken. En moet je misschien Happy for Sad douchegel bestellen in Engeland (via mailorder), die ruikt volgens mijn neus naar asbak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')