quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik neem terug dat 720p er beter uitziet dan 1080i![]()
Heb hem nu weer op 1080i staan hij is toch echt een heel stuk scherper. Het was alleen even spelen met contrast enzo want 1080i zag er wat fletser uit. Nu niet meer
Hmm moet ik ook maar eens proberen. Gaat niks door verloren toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Ipho het volgende:
Systeemcashé gister gewist alle spellen lopen nu naar mijn idee veel beter.
GoW was voor 50 euro te pre-orderen bij Nedgame.. Helaas kon je dat maar 1 weekje doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
Ik heb GoW even ge-preordered bij FRS maar daar trappen ze vast niet in he?Is ie ergens anders goedkoop te krijgen?
[..]Ben het met je eens, 1080i geeft het beste resultaat
Het spel gaat goede reviews krijgen, op de E3 was iedereen al harstikke enthousiastquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef BMH het volgende:
[..]
GoW was voor 50 euro te pre-orderen bij Nedgame.. Helaas kon je dat maar 1 weekje doen.. Ik ga pas betalen als het spel goede reviews krijgt
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef BMH het volgende:
Hoe delete ik me cach?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staan
nope.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staan
Je gaat het helemaal top vinden, alleen zo jammer dat het spel best wel kort isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Guerra het volgende:
Net Condemned bij Play.com besteld. Benieuwd hoe die is aangezien ik nog nooit echt een psychologisch horror spel heb gespeeld. Hij lijkt me wel heel vet.
Condemned is gewoon een geweldige game in z'n genre, zeker een must-have.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Guerra het volgende:
Net Condemned bij Play.com besteld. Benieuwd hoe die is aangezien ik nog nooit echt een psychologisch horror spel heb gespeeld. Hij lijkt me wel heel vet.
Ja samen met Mass Effect een grote must have voor me.quote:
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:55 schreef Un4 het volgende:
Haha, gaat het zo snel dan met die topics? Waarschijnlijk donderdag even de MM binnenlopen
Hoeveel jaar garantie zit er standaard trouwens op de 360?
Haha, die zal wel een leuk gezicht getrokken hebben na die opmerking.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtbegon hij een verhaal over controllers en dat je dan eits verder naar achteren gaat zitten en dan doormiddel van de kabel zo je xbox360 naar voren trekt bijvoorbeeld uit een tv meuble/kastje oid. heb ik hem meteen maar even verteld dat de controller die erbij zit draadloos is
![]()
Mensen die niet weten wat ze verkopen![]()
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.
Hoe het voelt om een spel te ontwikkelen waar zoveel druk op staat (torenhoge verwachtingen van vrijwel iedereen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!
NEXT!
Welke elementen uit andere spellen hij zo graag in wou verwerken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
Een spel dat zijn eigen TV-Serie krijgt en wordt verfilmd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Condemned is gewoon een geweldige game in z'n genre, zeker een must-have.
online zoals halo 2 dus met levels en matchmaking en clan support?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Of er Jazz Jackrabbit themed downloadable content komtquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!
NEXT!
Word er al aan een deel 2 gewerkt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Jazz Jack Rabbitquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraag voor Cliffy B.
Komt er een arcade version van Jack Jazz Rabbit naar Xbox Live?
Coolquote:X06: Vielleicht eine Neuvorstellung von Rare?
12.09.06 - Auf der X06 Ende September 2006 soll Rare angeblich mindestens ein neues Spiel vorstellen. Das meldet Rare-Exteme.com ohne weitere Angabe von Quellen.
Dat zou wat zijn als ze Maart ook niet halenquote:Microsoft bezweifelt März-Termin der PS3
12.09.06 - David McLean, Regional Director Xbox Australien, hat gegenüber Gamespot Bedenken geäußert, dass Sony den Auslieferungstermin der PS3 im März 2007 in PAL-Territorien halten wird.
Die Verschiebung der PS3 von November 2006 auf März 2007 hätte ihn nicht überrascht. Es würde ihn deshalb auch nicht mehr überraschen, wenn die PS3 auch im März nächsten Jahres nicht erscheinen würde.
quote:Scramble ab 13.09.06 auf Xbox Live Arcade
12.09.06 - Microsoft gibt bekannt, dass der 2D Shooter-Klassiker Scramble ab dem 13.09.06 um 10:00 Uhr für 400 Microsoft Punkte auf dem Xbox Live Marktplatz angeboten wird.
Für die Xbox 360 wurde das Spiel überarbeitet, besitzt verbesserten Sound, leistungsorientierte Erfolge und einige neue Spielmodi:
- Online Mehrspieler über Xbox Live
- Online Koop- und Versus-Modi
- HD-Grafik
- Überarbeitete Grafik inklusive handgemalter Modelle und Teilchensysteme für Explosionen und Rauch
- Sechs verschiedene Missionen mit steigendem Schwierigkeitsgrad
- Ranglistensystem und leistungsorientierte Erfolge
Ja. Hoe goed is 'ie zelf in het spel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Populaire consolequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef taart het volgende:
het gaat wel snel hier zeg, moeilijk bij te houden met mijn tvp's
Idd, ik word gek van die shooters. Laat ze nu maar games als Stratego, Risk, Kolonisten uitbrengen (ja ik weet dat die laatste komt, nu de rest nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Niek. het volgende:
Scramble:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is als het goed is het origineel, ziet er nou niet echt uit als een game die je moet hebben![]()
Je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef samjustme het volgende:
Ben blij dat ik een XBOX360 heb, valt helemaal niet tegen. Ben van ps2 naar xbox360 overgeschakeld
"overstappen"..quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
Ik heb het gevoel dat de Xbox (360) vaak wordt onderschat door Playstation fans, terwijl imo de Playstation het tegenwoordig vooral nog van de naam moet hebben die het met de PS1 en in mindere mate PS2 heeft verworven. Vandaar ook dat de mensen die wel overstappen van Playstation naar Xbox vaak positief verrast zijn
De 'normale' gamer maakt een keuze tussen Xbox of Playstation, alleen de die-hards halen normaal gesproken allebei de consoles in huis. Dus ja, in zekere zin is het wel overstappen en het zijn natuurlijk zeker twee verschillende kampen. (en directe concurrenten, in tegenstelling tot Nintendo)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
"overstappen"..
![]()
Ik ben blij dat ik het niet meer zie als verschillende kampen.. Als je eenmaal alle consoles hebt kijk je alleen nog maar naar de games en de consoles die nog niet te koop zijn
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraag voor Cliffy B.
Komt er een arcade version van Jack Jazz Rabbit naar Xbox Live?
Dat zou jammer zijn...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.
Dude, LSD is al jaren slang voor LCD-schermpiesquote:
Ze mochten dat spel wel es ondersteunen voor de 360.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wordt er al gewerkt aan Unreal Championship 3 en zal het net als bij deel 2 melee combat bevatten?
Hmmm.....je hebt nog gelijk ook zo te zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee.
Dat is dus gewoon NIET waar.
Alle rechten liggen gewoon bij Epic Megagames.
Enkel een paar members van het JJ team werken nu bij Guerilla.
Fucking straatttaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, LSD is al jaren slang voor LCD-schermpies
Moet je eens een Deff Jam game gaan spelenquote:
Ik ook, ben uiterst tevreden, alleen DOA4 valt me wat tegen, die ga ik zometeen ook even ruilen voor een ander spel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef samjustme het volgende:
Ben blij dat ik een XBOX360 heb, valt helemaal niet tegen. Ben van ps2 naar xbox360 overgeschakeld
Grappig om te zien dat zoeken op GoW die link oplevertquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=834922&navid=4
Gears of war voor 30 euro gaat niet door
Koop een RGB scartkabel en ja, alle consoles zijn mooi. Ook op een 4:3 tvquote:Op woensdag 13 september 2006 12:00 schreef NrSiX het volgende:
Hey mensen!
Ik zit al zo lang te twijfelen of ik een 360 wil kopen of niet.. nu mijn grootste struikelblok, ik heb een tv die groot is, alleen formaat 4:3 , geen breedbeeld dus. Komen de graphix wel goed tot zijn recht? Als ik mijn cube aansluit en ik selecteer 60 ghz dan krijg ik al een beetje een misvormd beeld aan de zeikanten. Nu wil ik dus een xbox360 aanschaffen, maar niet als de graphix er niet zo mooi uitkomen te zien als mogelijk is.
Help
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
De 360 aansluiten op een 4:3 SD tv is net zo leuk als een kleurenfilm bekijken op een zwart wit tv.
De film is nog steeds te volgen, maar je mist een hoop van de atmosfeer van de film.
Dan word het beeld beter? sorry.. ben nogal een leek hierin.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een RGB scartkabel en ja, alle consoles zijn mooi. Ook op een 4:3 tv
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.
Er is voor beide standpunten iets te zeggen. Ik heb genoten van de beelden op mijn 4:3 SDTV maar het ziet er ontegenzeggelijk mooier uit op mijn nieuwe HDTV. Toen pas wist ik wat ik miste.
Met andere woorden, je kan het rustig doen, het zal er prachtig uit zien. Alleen lang niet zo mooi als op een HDTV, maar die heb je niet en kan je dus ook niet missen.
DVD's kijken in de orginele resolutie is mooiquote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.
Dat is waar, je gooit je geld weg als je alleen maar televisie kijkt op zo'n ding.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.
Ongelovelijke software sales, en qua hardware zitten ze relatief gezien boven de Xbox als je de holiday '05 tekorten in je achterhoofd hebt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
die lijn doortrekken! Hoe bedoel je misleidendquote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is misschien ook wat overdrevenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
De 360 aansluiten op een 4:3 SD tv is net zo leuk als een kleurenfilm bekijken op een zwart wit tv.
De film is nog steeds te volgen, maar je mist een hoop van de atmosfeer van de film.
Ehm...dat is in de loop van de tijd dat ie uit is?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn idd cummulatieve hard & software verkopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ehm...dat is in de loop van de tijd dat ie uit is?
Dan loopt de xbox360 dus achter op hoe de xbox het toendertijd deed.
Die spellen komen naar mijn idee nog niet in de buurt van Halo hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:18 schreef koentje.k het volgende:
XB Werd dan ook gelaunched met Halo! Echte system sellers waren er niet bij launch, die beginnen nu pas te komen:
- saints row
- Test Drive
- Dead Rishing
Copy & Paste Halo komt niet eens in de buurt van Ghost Recon AW naar mijn idee.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef SToRM81 het volgende:
Die spellen komen naar mijn idee nog niet in de buurt van Halo hoor.
GoW is daarentegen wel een echte killer app
Valt mee tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef taart het volgende:
het gaat wel snel hier zeg, moeilijk bij te houden met mijn tvp's
Ofwel MS verliest mogelijk marktaandeel maar wint waarschijnlijk aan winstgevendheid.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze verkopen nu 2 consoles dus dat het marktaandeel kleiner word lijkt me niet, dat er veel spellen en acc verkocht worden leverd wel meer geld op.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ofwel MS verliest mogelijk marktaandeel maar wint waarschijnlijk aan winstgevendheid.
Het gaat natuurlijk om de next-gen strijdquote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ze verkopen nu 2 consoles dus dat het marktaandeel kleiner word lijkt me niet, dat er veel spellen en acc verkocht worden leverd wel meer geld op.
Nadeel van een 12x DVD drive tegenover bijv. een 4x HD-DVD drivequote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Waarom maakt de xbox zoveeeel lawaai als er een spel inzit? Bij normale demo's doet hij gwn normaal brommen....
Maar wanneer er een spel inzit hoor je het mijlenver ;'(
Moet je even het knopje omzetten van HDTV (dus naar gewoon). Dan bij System menu op PAL 60 zetten, en dan het knopje weer op HDTV. Dan werkt het welquote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef Takemenow het volgende:
Kan die Hitman demo niet eens spelen! Ik heb een LG hdtv, krijg ik een melding over 50 of 60 herz ofzo :S
Lijkt mij leuker dan GRAWquote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef Guerra het volgende:
Dit filmpje al gepost?
Ziet er echt te vet uit. Hopen dat het de oude RS 3 online sfeer heeft. Jammer dat het alleen in Vegas afspeelt want dan heb je waarschijnlijk geen klassieker als Warehouse of Airport. Aan de andere kant ook wel vet natuurlijk in Vegas.
Vegas heeft ook een warenhuis en vliegveldquote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef Guerra het volgende:
Dit filmpje al gepost?
Ziet er echt te vet uit. Hopen dat het de oude RS 3 online sfeer heeft. Jammer dat het alleen in Vegas afspeelt want dan heb je waarschijnlijk geen klassieker als Warehouse of Airport. Aan de andere kant ook wel vet natuurlijk in Vegas.
Sieht gut AUS!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef Guerra het volgende:
Dit filmpje al gepost?
Ubisoft's Splinter cell, graw & Rainbow six zijn deze generatie extreem naar elkaar gegroeid..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef Guerra het volgende:
Dit filmpje al gepost?
Splinter cell, Twilight princess, Metroid Prime 3, Final Fantasy III & Okami (?)...quote:
En dan mag je op zn minst wachten tot begin 2007, maar ga er maar vanuit dat het nog langer duurt, als het al waar is.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef ErwinB het volgende:
[Xbox 360.141] Why wait?
Wel misschien hierom ? Klik
Ach ja dan kun je overal wel op gaan wachten. Bovendien is het maar een gerucht. Als ik een HD-DVD ding wil dan koop ik die wel los, voorlopig toch nog niet nodig.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef ErwinB het volgende:
[Xbox 360.141] Why wait?
Moet...hebben...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Tain het volgende:
Lost Oddysey zal speelbaar worden getoond op de TGS
wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:24 schreef devv05 het volgende:
[quoteSpeciale content voor Test Drive op Marketplace
Woensdag 13 september 2006 - Atari heeft bekend gemaakt dat er meer speciale content komt voor hun nieuwe game Test Drive Unlimited. Waar het om gaat zijn fimpjes die helpen bij het spelen van de game. Het komt er op neer dat we korte walkthroughs kunnen downloaden op Xbox Live’s Marketplace.
De filmpjes demonstreren voornamelijk de speciale gameplay elementen die de game te bieden heeft. Dat doen ze steeds in filmpjes die drie tot vijf minuten duren. Die filmpjes zijn overigens niet alleen op de Xbox Live Marketplace te downloaden, maar voor mensen zonder internet verbinding op de Xbox 360 ook op www.xbox.com.
Titels van de filmpjes zijn als volgt: The Automotive Dream, Lifestyle Customization, Welcome to the Race, It’s All About the Challenge en FreeRiding. Hier staat de eerste al van online. Info over de vijf films vind je hieronder:
Quote:
Part one, The Automotive Dream, introduces players to Test Drive Unlimited and the basic opportunities available in the game such as test driving and purchasing cars, as well as how to customize them with deluxe paint jobs and performance tune-ups. In Lifestyle Customization, viewers learn how to create their avatars, choosing hair style, eye colour, nose, chin and more, before moving on to clothing and real estate purchases. Welcome to the Race shows gamers how to navigate the thousand miles of open roads using the in-game map and instructs on the three main types of races. Online racing is emphasized in It’s All About the Challenge while the final video, Freeriding, highlights the realistic driving experience and teaches gamers about Oahu, unlockables, rankings, police, and more.
Teringquote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef Guerra het volgende:
Dit filmpje al gepost?
Kan je de demo ook binnenkort downloaden op de xbox?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:41 schreef Guerra het volgende:
Dit filmpje al gepost?
Best wel een naaistreek van MS. Eerst de 360 snel launchen om de PS3 maar voor te blijven en nu allerlei uitbreidingen gaan doenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef ErwinB het volgende:
[Xbox 360.141] Why wait?
Welke vanaf het begin af aan al waren aangekondigd als externe uitbreidingen. Daarnaast is het officiele statement nog steeds dat het bij een externe drive blijft.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Best wel een naaistreek van MS. Eerst de 360 snel launchen om de PS3 maar voor te blijven en nu allerlei uitbreidingen gaan doen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat is eigenlijk de beste HD-TV qua prijs en prestatie?
quote:Belangrijkste eigenschappen VIERA TH-50PV600:
* HD Ready (720p/1080i)
* 1.049.088 pixels (1.368 x 768)
* 2x HDMI aansluiting
* Component Video aansluiting (Progressive)
* HDAVI Control
* 1080 Digital Processing chip-set
* HD Digital Re-master processor
* V-Real technologie
Contrast 10.000:1
29 miljard kleuren
3.072 schaduwgradaties
* SD Memory Card slot voor JPEG fotoweergave en MPEG4 opname/weergave
* PC aansluiting
* Front audio/video aansluiting
* Level 2.5 Teletext (2000 pagina's geheugen)
* Smart Sound Speaker System
* SRS TruSurround XT
Schermdiagonaal 127 cm.
¤3,898.00quote:“Vergeleken met zijn voorganger is de Panasonic TH-50PV600 goedkoper, weegt minder en verbruikt minder energie, en dat ondanks het enorme beeldscherm van 127 cm. Desondanks biedt het nog steeds beelden met hoog contrast, natuurlijke kleuren, intens zwart en briljant wit, en zeer gedetailleerd beeld dankzij de V-Real videoprocessing technologie. De tv heeft twee HDMI interfaces en met HDAVI control kun je alle home cinema componenten tegelijk inschakelen en met één druk op de knop een film weergeven. Met VIERA kun je foto’s en films bekijken via een SD memory card reader, met de mogelijkheid om zelfs TV programma’s direct op een SD Card op te nemen. En ook zijn audioprestaties zijn indrukwekkend, met diepe bass die wordt voortgebracht door het ingebouwde speakersysteem.”
MS geeft je gewoon de keuze, in tegen stelling tot Sony. Als er iemand naaistreken levert....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Best wel een naaistreek van MS. Eerst de 360 snel launchen om de PS3 maar voor te blijven en nu allerlei uitbreidingen gaan doen![]()
SED schermen voor 2008quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef BMH het volgende:
(niet dat je dan nog een HD-ready tv wilt.. SED schermen zijn dan al wel te koop).
dan is het MS jaquote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
MS geeft je gewoon de keuze, in tegen stelling tot Sony. Als er iemand naaistreken levert....
Kwestie van voorkeur. Hoewel LCD flets kan overkomen, vind ik het beeld vaak beter te behappen dan het soms wat onnatuurlijk willekeurig vlekkerige van een plasma. Kleuren zijn bij plasma echter subliem te noemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef BMH het volgende:
Waarom altijd een LCD? Alleen omdat HD plasma's duurder zijn? Een 1024x768p plasmascherm is net zo duur als een HD-ready 720p LCD, maar de beeldkwaliteit is vaak stukken beter
Tjahquote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwestie van voorkeur. Hoewel LCD flets kan overkomen, vind ik het beeld vaak beter te behappen dan het soms wat onnatuurlijk willekeurig vlekkerige van een plasma. Kleuren zijn bij plasma echter subliem te noemen.
Leeheeheees je nou eens eerst IN voor dat je iets blaatquote:Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
dan is het MS ja
Bij Sony gaat het ook nut hebben voor de spellen he. Ik hoop maar dat MS dat niet gaat doen met HD-DVD, want dan ga je weinig keuze hebben lijkt me![]()
Testen is dan toch van belangquote:Op woensdag 13 september 2006 22:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah.. Ik ben ook de BCC binnen gelopen en heb even gevraagd of ze Lord of the rings 3 even met een progressive scan DVD speler aan een paar schermen wouden sluiten
Toen kwamen we tot de conclusie dat het een Panasonic plasma werd![]()
Mijn 2000+ euro kostende plasma heeft enkel 1x component, 2x scartquote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Testen is dan toch van belangMaar met een budget van 1500 euro heb je gewoon geen fatsoenlijke plasma met de mogelijkheden die de LCD wel biedt... (persoonlijke eisen zijn toch wel DVI-in, component en minimaal 2 Scarts)
Surequote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leeheeheees je nou eens eerst IN voor dat je iets blaatBlu-ray: leuk, maar mogelijk eenzelfde lot als CD-I beschoren; namelijk slechts bruikbaar in een selecte groep apparaten.
Je zegt het zelf al, meerdere CD's. Dat gaat deze generatie met DVD's kunnen gebeuren. Ik vind het wel handig dat alles altijd op 1 schijfje staat.quote:Opslag is een argument, begrijpelijk, devvers willen ook veel ruimte hebben, aan de andere kant: een paar jaar geleden werden zelfs de toptitels nog op CD geleverd, op de PC, terwijl sommige spellen juist een omvang van een hele DVD nodig hadden dus op meerdere CD's stonden. Andere spellen zagen er veel indrukwekkender uit maar pasten met gemak op een CD'tje...
Van beperking wordt je creatief.
Daar moet je blij van worden, kun je weer ¤500 lappen nadat je net je HD-DVD ding voor de 360 gekocht hebquote:Maar je argument gaat geen steek houden.
Vergeet echter niet dat MS ook niet op zijn reet zit en gewoon vrolijk verder bouwt met de X3(480?) om de concurrentie over zegge 4 jaar te kunnen beantwoorden op het gebied van media.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Testen is dan toch van belangMaar met een budget van 1500 euro heb je gewoon geen fatsoenlijke plasma met de mogelijkheden die de LCD wel biedt... (persoonlijke eisen zijn toch wel DVI-in, component en minimaal 2 Scarts)
Dan kun je beter helemaal nooit meer iets nieuws kopen. Is dat niet hetzelfde met de PS, met elke willekeurige tv, etc.quote:Daar moet je blij van worden, kun je weer ¤500 lappen nadat je net je HD-DVD ding voor de 360 gekocht heb
Ligt aan hoeveel geld je kwijt wilt zijn aan een nieuwe tv.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is het slim om nu al een HD Ready TV te kopen, of eerst wachten op de echte HD TV's?
Panasonicquote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
¤3,898.00
Over een jaar heb je em voor +- 2000.
(niet dat je dan nog een HD-ready tv wilt.. SED schermen zijn dan al wel te koop).
[afbeelding]
Note: [...]Dit werd aangetoond door in volledige duisternis een foto te nemen met een sluitertijd van een seconde van de drie schermen die elk een zwart beeld weergaven.
Ja meer swat dan militair.quote:
Heb veel interesse in dit spel...................... Hier een in-game scanquote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Tain het volgende:
Lost Oddysey zal speelbaar worden getoond op de TGS
wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahem:quote:Op donderdag 14 september 2006 00:15 schreef Chocobo het volgende:
En nog een RPG uit Japan:
Famitsu and J-RPG again, with the unveiling of Tri-Ace's secret game for the Xbox 360. It's called Infinite Undiscovery, it will use Tri-Ace's homemade real-time combat system, and judging by the scan we have, it's certainly a looker. Can't wait to see more !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=6862
Die Tri-Ace RPG die een paar maanden terug werd aangekondigd heet Infinite Undiscovery. Riiiiight. Ziet er wel fijn uit trouwens
[afbeelding]
Over 4 jaar lanceert MS gewoon weer een next gen, easy as that, en ja, daar betaal je voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef SToRM81 het volgende:
Daar moet je blij van worden, kun je weer ¤500 lappen nadat je net je HD-DVD ding voor de 360 gekocht heb![]()
Zolang MS HD-DVD voor films alleen houdt vind ik het op zich wel oke. Maar als ze er ook spellen op uit gaan brengen, dan vind ik dat niet zo netjes tegenover degenen die de 360 eerder gekocht hadden.
maar dat ding kan niet 1330 bij 768 aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Website
Prijs
Valt ongeveer binnen je budget.. Prachtige tv...
Anyways.. Ik kap ermee
Ligt het aan mij, of heeft Microsoft nu eindelijk begrepen waarom de Xbox het niet goed deed in Japan en de 360 geflopt isquote:Op donderdag 14 september 2006 00:15 schreef Chocobo het volgende:
En nog een RPG uit Japan:
Famitsu and J-RPG again, with the unveiling of Tri-Ace's secret game for the Xbox 360. It's called Infinite Undiscovery, it will use Tri-Ace's homemade real-time combat system, and judging by the scan we have, it's certainly a looker. Can't wait to see more !
[afbeelding]
Hoe gaat het met TDU?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Hitman binnen gekregen.
Krijg het druk.
Zit op 55%.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met TDU?
Al uit gespeeld zeker ?
Ik ben blij als Tam dr vakantie ook weer eens is afgelopenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit op 55%.
Dik 30 uur gespeeld.
Vanavond weer verder.
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben blij als Tam dr vakantie ook weer eens is afgelopen![]()
Ben je plan om veel normale televisie en normale dvd/vhs films op je tv te kijken ?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is het slim om nu al een HD Ready TV te kopen, of eerst wachten op de echte HD TV's?
Betere beeld >> Hogere resolutie imo.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:32 schreef Heintje het volgende:
BMH: Een plasma heeft misschien wel een beter beeld voor DVD's maar de betaalbare plasma's halen de resolutie van 1280 bij 720 niet. Dus voor je 360 kun je beter een LCD kopen.
neequote:Op donderdag 14 september 2006 10:40 schreef Atuniel het volgende:
ZO ALLEMAAL WEER KLAAR MET DIE TV SHIT??
Hogere resolutie = Scherper beeld = Beter beeldquote:Op donderdag 14 september 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Betere beeld >> Hogere resolutie imo.
en anders ga je buitenspelenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:45 schreef Atuniel het volgende:
En mijn piemel is het grootst!
Beter beeld dan een lagere resolutie.. Maar er zijn zoveel meer factoren die ene belangrijke rol spelen in de kwaliteit van het beeld..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hogere resolutie = Scherper beeld = Beter beeld
en ik heb hem voor 29,99 besteld! dus wie weet toch!quote:Beste,
In deze mail vind je huidige de status van de bestelling die je op onze site geplaatst hebt. We houden je per e-mail op de hoogte van alle wijzigingen in de status van je bestelling en bovendien kan je de laatste status ook altijd terugvinden op onze site in het orderoverzicht.
article number artist title items ordered order status
303100 Xbox 360 Gears of war 1 in behandeling
ORDERSTATUS PER ARTIKEL:
Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:
"Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt en uiterlijk binnen 2 werkdagen per post aangeboden wordt.
"in behandeling": Bij het verwerken van alle bestellingen van dit artikel is helaas gebleken dat de vandaag aanwezige voorraad van het betreffende artikel onvoldoende is om alle geplaatste orders, die we dagelijks verwerken op volgorde van binnenkomst, ineens te kunnen uitleveren. Voor het ontbrekende aantal van dit artikel hebben wij een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en indien zij op dit moment over voorraad beschikken verzenden we het artikel alsnog binnen 24 uur. Indien ook onze leveranciers op dit moment niet over voorraad beschikken wordt het artikel normaal gesproken alsnog binnen maximaal een a twee weken aan je verzonden. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er helaas sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft dan uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel alsnog bij ons op voorraad komt leveren we direct uit.
"Reeds eerder geleverd": Het betreffende artikel is reeds in een eerdere zending aan je verzonden.
Vragen of opmerkingen? Surf naar onze website en via de “CONTACT” button bovenaan de site kan je simpel een E-mail bericht voor ons aanmaken. Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!
Wij wensen je nu alvast veel kijk-, lees-, speel- of luisterplezier met je bestelling en zien je graag weer terug op onze website of in een van onze winkels. Tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
tuurlijk niet annuleren kan ook anders terug sturen kopen via internet heeft een 7 dagen consumenten bescherming, kan je zonder opgaaf van reden de artikelen terug sturen en zijn ze verplicht je geld terug te gevenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
Ik heb 'm ook besteld alleen via 'overmaking' en heb verder niks meer gedaan. Ben ik straks 30 euro kwijt en vragen ze me of ik er nog ff 30 euro bij wil storten. En anders kan ik zeker naar mn geld fluiten?
ik heb gekozen voor acceptgiro, vind ik makkelijker! maar ik hoop zo dat ik hem voor die dertig krijg! (blijf wel een Nederlander)quote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
Ik heb 'm ook besteld alleen via 'overmaking' en heb verder niks meer gedaan. Ben ik straks 30 euro kwijt en vragen ze me of ik er nog ff 30 euro bij wil storten. En anders kan ik zeker naar mn geld fluiten?
er is een apart topic voor TV's, staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en anders ga je buitenspelen
spelen in een dicht topic, je bent wel aardig Keplerquote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
er is een apart topic voor TV's, staat zelfs in de OP
[High Definition & Multichannel Audio] #5
hier mag jij dus verder spelen
Held.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat om het ideequote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
spelen in een dicht topic, je bent wel aardig Kepler
god, wat ben JIJ slimquote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:
gooi bier naar ze!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
Wat een schijtgasten zijn dat zeg in Dead Rising, die gasten leisure park met die auto en die automatische gun, ik kom daar eg nie voorbij, en heb geen idee hoe ik ze moet verslaan...
Dat werkt!?quote:
nee helaasch niet, maar het viel te proberen!quote:
Als je een uzi hebt zijn ze te doen. Met een pistool is het mij ook niet gelukt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
Wat een schijtgasten zijn dat zeg in Dead Rising, die gasten leisure park met die auto en die automatische gun, ik kom daar eg nie voorbij, en heb geen idee hoe ik ze moet verslaan...
360 is afgeleverd en hij doet het ookquote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
maandag m'n defecte 360 afgeleverd bij UPS, vandaag stonden ze alweer voor de deur
alleen was ik er niet. wel twee mailtjes gevonden van Microsoft dat m'n XBOX ontvangen was en weer verstuurd.
Nu hopen dat er ook iets aan gedaan isZo ja, dan is het een supersnelle service
Hopen dat ze morgen langskomen als ik thuis ben
Niet bang zijn, maar ervan uit gaan dat deze het WEL blijft doen. Kep de mijne sinds launchnacht en hij is een aantal keer vastgelopen, deze zijn op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
360 is afgeleverd en hij doet het ook
Volgens mij was het een nieuwe ofzo. Allemaal beschermingsplastic en stickertjes erop. Hopen dat deze het langer volhoudt
Wel superservice zo binnen de garantie![]()
Waarneer? Heb er wel zin in.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:06 schreef devv05 het volgende:
Demoversie van LMA Manager 2007 beschikbaar op Xbox Live
Nog mensen die zin hebben in potje Saints Row online samen met mij en Retuobak?
Als je de basis set van de xbox koopt zit er geen draadloze controller bij. Maar dan nog kan je je xbox niet uit de kast trekken omdat dat snoer dan gewoon los schiet. Zit een beveiliging ingebouwed met een opzetstukje. Wat een lul die verkoperquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtbegon hij een verhaal over controllers en dat je dan eits verder naar achteren gaat zitten en dan doormiddel van de kabel zo je xbox360 naar voren trekt bijvoorbeeld uit een tv meuble/kastje oid. heb ik hem meteen maar even verteld dat de controller die erbij zit draadloos is
![]()
Mensen die niet weten wat ze verkopen![]()
Bellen, dag later komt de UPS langs(wel zelf een doos regelen), paar dagen later komt je 360 weer terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kom ik terug van 4 weken vakantie en krijg ik mijn xbox360 terug van een vriend. Krijg ik te horen dat hij het niet goed deed bij hem, aangezien hij meestal na 15min spelen bleef hangen.
Ik had daar nooit problemen mee, maar goed het kan gebeuren.
Ik test hem thuis en wat denk je "red ring of death"![]()
Morgen maar even bellen met MS, iemand ervaring hiermee. Terugsturen enz.
Ff bellen en dan krijg je een stickervel van UPS in de bus. Dan ga je naar de supermarkt om een doos te halen en dan plak je de sticker op de doos. Onderste deel van de sticker bewaren want dat is je verzendbewijs. Dan bel je UPS op dat ze hem op moeten halen. Binnen 3 dagen heb je een nieuwe xbox in huis. Allemaal goed geregeld behalve het bellen met MS. Dat kan zo maar een half uur duren voordat je iemand aan de lijn hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kom ik terug van 4 weken vakantie en krijg ik mijn xbox360 terug van een vriend. Krijg ik te horen dat hij het niet goed deed bij hem, aangezien hij meestal na 15min spelen bleef hangen.
Ik had daar nooit problemen mee, maar goed het kan gebeuren.
Ik test hem thuis en wat denk je "red ring of death"![]()
Morgen maar even bellen met MS, iemand ervaring hiermee. Terugsturen enz.
Zet dit ook maar meteen in de OP dan!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Bellen, dag later komt de UPS langs(wel zelf een doos regelen), paar dagen later komt je 360 weer terug.
Ik denk dat ik hem nog even bang ga maken door te vermelden dat ik nu een nieuwe xbox moet kopen en dat hij het bij mij altijd heeft gedaanquote:
Goeie zaak, zolang games maar NIET op HD-DVD uitkomen.quote:
'Microsoft werkt aan Xbox 360-versie met HD DVD-speler'
Bill Gates & Xbox op Time Magazine-cover Het Taiwanese DigiTimes bericht dat Microsoft bezig is met een selectieronde onder Taiwanese fabrikanten om een interne HD DVD-drive voor een volgende incarnatie van de Xbox 360 te maken. Soortgelijke geruchten sprak het bedrijf vorig jaar nog tegen. De berichtgeving, mocht die ditmaal op waarheid blijken te berusten, onderschrijft een van Microsofts wensen: dat de Xbox 360 het hart wordt van het 'home media center'. De Xbox 360 met ingebouwde HD DVD-drive moet volgens DigiTimes in de eerste helft van 2007 op de markt verschijnen. Eerder verschenen al berichten dat het bedrijf in november een HD DVD-speler met de Xbox 360 gaat bundelen. Mogelijk hangt de beslissing om een versie met ingebouwde speler uit te brengen samen met het uitstel waarmee de lancering van de grote rivaal Sony Playstation 3 geplaagd wordt, en wil Microsoft de gelegenheid te baat nemen om een HD DVD-tegenhanger mogelijk maken tegen de tijd dat de met Blu-ray-speler uitgeruste PS3 in voldoende aantallen op de markt verschijnt. Daarmee zou het bedrijf een gevoelige klap toe kunnen brengen aan Sony's vorig jaar geüite verwachting dat Blu-ray dankzij de Playstation 3 binnen een jaar het dominante 'next gen'-dvd-formaat is.
Ik hoop van wel. En ik denk ook van wel, op de langere termijn. Kan haast niet anders.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Goeie zaak, zolang games maar NIET op HD-DVD uitkomen.
Nou zolang ze niet ENKEL op HD-DVD uitkomen vind ik het best... ik wil niet verplicht worden tot aanschaf van een HD-DVD uitbreiding omdat ik anders sommige spellen niet kan spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Goeie zaak, zolang games maar NIET op HD-DVD uitkomen.
Dan verplicht je mensen tot het aanschaffen van een HD-DVD. En dat is echt fout.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. En ik denk ook van wel, op de langere termijn. Kan haast niet anders.
Zolang ze maar niet duurder worden dan normale DVD games.
Wordt een aparte versie, soort pack. Ik vind het geen naaistreek, mensen willen gewoon MS graag in een kwaad daglicht stellen maar dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zou het sowieso een naaistreek vinden...
Ga je dan trouwens nog een versie van de 360 krijgen, of vervalt de versie met DVD dan in zijn geheel?
Want als dat het geval is, dan heb je ook niet echt een keuze meer en moet je wel perse die HD-DVD nemen
Ik zou het persoonlijk wel een naaistreek vinden als ze niet meer op dvd uit komen... Ze hebben altijd geroepen dat er geen games voor HD-DVD zouden uit komen... Als ze dat dan toch gaan doen (en vooral als dan blijkt dat ze alleen op HD-DVD uit komen) zijn ze geen haar beter dan Sony en kan MS het voortaan bij mij vergeten... Ik hoef geen HD-DVD's nog, ik red het prima met mijn normale dvd's...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt een aparte versie, soort pack. Ik vind het geen naaistreek, mensen willen gewoon MS graag in een kwaad daglicht stellen maar dat slaat nergens op.
Het zou inderdaad netjes zijn als er ook bv een 3-dvd versie kwam, maarja zo niet dan lig ik er ook niet wakker van. Die HD-DVD uitbreiding haal ik toch wel vroeg of (waarschijnlijk) later. Liever extra geld uitgeven dan beperkingen in een game omdat het anders niet op DVD past.
Ah, dus jij vindt het eerlijk dat mensen verplicht worden een HD-DVD te kopen?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt een aparte versie, soort pack. Ik vind het geen naaistreek, mensen willen gewoon MS graag in een kwaad daglicht stellen maar dat slaat nergens op.
Het zou inderdaad netjes zijn als er ook bv een 3-dvd versie kwam, maarja zo niet dan lig ik er ook niet wakker van. Die HD-DVD uitbreiding haal ik toch wel vroeg of (waarschijnlijk) later. Liever extra geld uitgeven dan beperkingen in een game omdat het anders niet op DVD past.
Dan hadden ze daar eerder aan moeten denken.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
Als games niet meer op DVD passen redden 'we' het dus blijkbaar niet meer prima met normale dvd's. Maar inderdaad, het zou wel zo netjes zijn om dan ook een dvd-versie van de game uit te geven. Dat zal dan ook haast wel gebeuren. Verder is het allemaal speculatie en is er nog helemaal niets aangekondigd, dus het heeft niet zoveel zin om je er nu al druk over te gaan maken.
En sommigen zaten enkele maanden geleden nog keihard te beweren dat DVD's nog bijlange na niet op hun limiet zaten.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
Als games niet meer op DVD passen redden 'we' het dus blijkbaar niet meer prima met normale dvd's. Maar inderdaad, het zou wel zo netjes zijn om dan ook een dvd-versie van de game uit te geven. Dat zal dan ook haast wel gebeuren. Verder is het allemaal speculatie en is er nog helemaal niets aangekondigd, dus het heeft niet zoveel zin om je er nu al druk over te gaan maken.
Dat zitten ze ook niet. En behalve dat, wat is er mis met schijfjes wisselen?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
En sommigen zaten enkele maanden geleden nog keihard te beweren dat DVD's nog bijlange na niet op hun limiet zaten.
Dan is Blu-Ray toch opeens niet zo'n nutteloze toevoeging lijkt me![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:48 schreef SToRM81 het volgende:
Zolang MS het los aanbiedt en er geen games op HD-DVD komen is het wel oke
Er vervalt helemaal niks, omdat het pure speculaas is. MAW zal er voorlopig gewoonweg GEEN HD-DVD versie van de X360 core en premium komen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zou het sowieso een naaistreek vinden...
Ga je dan trouwens nog een versie van de 360 krijgen, of vervalt de versie met DVD dan in zijn geheel?
Want als dat het geval is, dan heb je ook niet echt een keuze meer en moet je wel perse die HD-DVD nemen
[PC/X360] Test Drive: Unlimited #2 Nog een weekjequote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef Armageddon het volgende:
Is hier al een deel 2 van? Nee he?
[PC/X360] Test Drive: Unlimited
Ik gok er gewoon niet op. MS peilt gewoon in hoeverre er support is voor HD-DVD door het als een standalone uit te brengen. Bij definitief succes (dat wil zeggen: genoeg verkocht en gelijk of beter presterend dan Blu-ray, aangezien er nog steeds geen officiele standaard is die DE opvolger moet zijn) zullen ze de HD-DVD drive gewoon intern bouwen in de next gen Xbox. PS3 moet echter 10 jaar meegaan om de investering en strategie volledig uit te spelen. Dat is een periode waarin er waarschijnlijk gewoon sneller concurrenten op de markt komen. Deal with it.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef SToRM81 het volgende:
Het zal inderdaad wel een hele tijd kunnen duren voordat het er echt is ja.
Misschien dat de premium van nu dan de goedkopere wordt en dat er dan gewoon een 60GB versie met HD-DVD komt (=gelijk aan de PS3)
Volgens mij reset de 360 automatisch als je de dvd lade open doetquote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Dalijk komt er die hd dvd.. en komen er hd dvd's dan komen er maybe games op 2 dvd's inplek van 1.. final fantasy 7 kwam ook op 4 cd's...
dat is met een dashboard/firmware update vast wel op te lossenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij reset de 360 automatisch als je de dvd lade open doet
3quote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Dalijk komt er die hd dvd.. en komen er hd dvd's dan komen er maybe games op 2 dvd's inplek van 1.. final fantasy 7 kwam ook op 4 cd's...
ze zullen dan liever die extra kosten maken dan veel klanten verliezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:24 schreef SToRM81 het volgende:
Tja, maar als ze games op DVD én HD-DVD moeten uitbrengen dan krijg je meer kosten. En aangezien de 360 met DVD wel goedkoper zal zijn dan de HD-DVD versie, druk je op die manier HD-DVD er ook niet echt door lijkt me
Hoeveel kost ie eigenlijk?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoveel gemist hier weerBill en z`n HD dvd. HD tv`s
Ik ga voor de Sony Bravia 32v2000 Beste onder de LCD tv`s. Heeft ook zo`n eiwa award. Eerste LCD die wel met Rood en groen overweg kan![]()
van 1393 tot 1819 euro, kopieer plak de naam even in google, eerste link,quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Door microsoft wordt toch de HD-ready tv van Samsung aangeprijst
Veeeel te veel geld voor mijquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
van 1393 tot 1819 euro, kopieer plak de naam even in google, eerste link,![]()
Vind ik ook, heb nu maar een standaard 37cm tv maar vind het er top uitzien, misschien een keer een grotere maar wil daar echt niet zo belachelijk veel voor uitgeven.quote:
Ja duh, die zullen Sony gaan zitten promotenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Feli met je aankoop en welkomquote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Un4 het volgende:
Heb vandaag m'n 360 gehaald, zoals beloofd nog net binnen dit topic.Saints Row pakket met een vga kabeltje erbij. Wel een levensgroot verschil als je hem eerst op je oude tv speelt en dan op je monitor. Sommige effecten zijn echt prachtig. Ben er erg blij mee!
Alleen op goedkope kleine kut tv'squote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ja
Je hebt helemaal gelijk. Als ze nou flink hun best doen kunnen ze misschien de spellen wel terug op een CD krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt, wat een loos geeikel eigenlijk over het wel of niet uitbrengen van HD-DVD spellen: not gonna happen THIS generation... Simple as that. Tegen de tijd dat DVD zelf te klein wordt voor spellen zijn we bij de volgende generatie. Devvers die nu al HD-DVD willen doen dat omdat ze niet willen of kunnen comprimeren, en geloof me, meestal is het dat laatste.
Sommige games op de 1e Xbox en PS2 nemen gewoon 3x geen ruimte in...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Als ze nou flink hun best doen kunnen ze misschien de spellen wel terug op een CD krijgen![]()
Adviesprijs van sony is 2000, mediamarkt, bcc enzo hebben `m voor 1799. Inet koop je `m voor 1375 ofzo. Hij springt er niet bijzonder uit op een HD signaal behalve de beter groen en rood kleuren maar de backlight is zelf in te stellen en dat schijnt nogal een voordeel te zijn. Dit kan alleen bij Sony. Plus Sony heeft zich geconcentreed op een goede weergaven met een SD signaal en dat is waar de meeste LCD het nu nog laten liggenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Samsung en Sony hebben samen 1 fabriek voor beeldpanelen. Die in de Samsung en in de Sony zijn dus hetzelfdequote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja duh, die zullen Sony gaan zitten promoten![]()
Balen voor ze. Maar wat kan mij dat schelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij de 1e mensen zijn de cd's van saints row al gebroken, zoals bij cod 2
Als je hem ook hebt oppassenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Balen voor ze. Maar wat kan mij dat schelen?
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets meequote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je hem ook hebt oppassen
Sterker nog, veel van de eerste PS2 games kwamen op CDquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sommige games op de 1e Xbox en PS2 nemen gewoon 3x geen ruimte in...
Samsung maakt wel mooie schermpjesquote:Op donderdag 14 september 2006 22:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Samsung en Sony hebben samen 1 fabriek voor beeldpanelen. Die in de Samsung en in de Sony zijn dus hetzelfdeAlleen de soft- en hardware van Sony is beter. Maar Sony heeft ook vergelijkbare met die van Samsung, dan moet je de s2000 serie nemen, die is wat goedkoper
![]()
Je moet er niet op gaan staan geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets mee
hij zit te strak in de dvd hoesquote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets mee
Alle Q3 gebaseerde games namen ook maar iets van 600MB in.... heeft tot 2nd gen games opgeleverd voor zowel PS2 als Xboxquote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Sterker nog, veel van de eerste PS2 games kwamen op CD
Ik heb geen steelcase versiequote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zit te strak in de dvd hoes
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=88131
Dan maar weer wat screens.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aub.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aubgvd.
Nog maar 2 maandenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaaaaaaaaaRainbow Six!
Wat heb ik daar zin in zeg
of met een bureaustoel overheen rijdenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan staan geloof ik
Ik had gewacht op dit model. Net verschenen en 1080i .quote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Adviesprijs van sony is 2000, mediamarkt, bcc enzo hebben `m voor 1799. Inet koop je `m voor 1375 ofzo. Hij springt er niet bijzonder uit op een HD signaal behalve de beter groen en rood kleuren maar de backlight is zelf in te stellen en dat schijnt nogal een voordeel te zijn. Dit kan alleen bij Sony. Plus Sony heeft zich geconcentreed op een goede weergaven met een SD signaal en dat is waar de meeste LCD het nu nog laten liggen
Hier staat een goede review van de tv Sony BRAVIA KDL-32V2000 32" LCD HDTV
[afbeelding]
Heb op een aantal game forums en audio/video forums gelezen en overal kwam deze tv naar voren, paar weken geleden kreeg hij ook de EIWA award voor LCD TV van het jaar 2006.![]()
ik weet niet of dat spel wel veilig is, met die "ring of doom/ circle of death"!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Eerste scan van Kingdom Under Fire
http://images.xboxyde.com/gallery/public/4109/1094_0001.jpg
Groot plaatje, vandaar de link. Het schijnt veel meer een dungeon-crawler te worden deze keer, en dat vind ik erg leuk. Kijk wel uit naar deze game. Zomer 2007 wordt nu nog gezegd.
zijn deze screens nou ingame of gerenderd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan maar weer wat screens.
Battlefield: Bad Company
[afbeelding]
[afbeelding]
Rainbow Six
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij FM2006 werkt het anders best behoorlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef NeoTribalist het volgende:
Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?
wat de fok moet je nou met een voetbal manager op de 360quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij FM2006 werkt het anders best behoorlijk.
Ik vraag me toch echt af uit welk hol jij komt gekropen...Als een controller je niet bevalt....Dan game je toch zeker lekker met een muis en toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
wat de fok moet je nou met een voetbal manager op de 360![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af uit welk hol jij komt gekropen...Als een controller je niet bevalt....Dan game je toch zeker lekker met een muis en toetsenbord?
Ga iemand anders lastig vallen, kleuter.
Nee, ik voel me aangetast in mijn waardigheid, nou goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
voel je je nu al aangevallen
![]()
Jij ging in op mijn "Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?"quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik voel me aangetast in mijn waardigheid, nou goed.
Waar het mij om gaat is dat je in je andere (onnodige en thans gesloten) topic controllers af zit te zeiken en vervolgens hier het evangelie van de muis lijkt te komen verkondigen. Da's allemaal best maar je vertelt mij niks nieuws. Doe dus mee in de (doorgaans van veel hoger niveau) discussie zonder dingen af te komen zeiken of ga je moeder om een snoepje vragen.
Vast ooit wel een keer ja. Een 32" HDTV is vast ook wel ooit voor 300 euro te koop, een Wii is over 4 jaar nog maar 100 euro en die nieuwe videokaart kost over 2 jaar ook nog maar een kwart van wat ie nu kost. Happy waiting.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:56 schreef NeoTribalist het volgende:
Ohja, binnenkort gaat ie 100 euro omlaag...dat zou een reden kunnen zijn om te wachten
Ja, en ik trok de logische conclusie dat jij een aversie hebt tegen controllers omdat je dat in het andere topic al hebt gemeldt. Zal mij aan mijn reet roesten of jij dat vindt, maar dan heb je weinig te zoeken in een topic over een console. Als je dan al gaat posten in zo'n topic dan hoef je niet geringschattend te doen over een game die je klaarblijkelijk nog niet hebt gespeeld op een console.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij ging in op mijn "Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?"
Dat was jou keuze
Sorry dat ik geen oneindige tijd en financiele middelen heb om alle 360 games te kopen en spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef Heintje het volgende:
Condemned had je al uitgespeeld moeten hebben nou. Maar beter laat dan nooit.
Condemned!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen oneindige tijd en financiele middelen heb om alle 360 games te kopen en spelen
Ik wil ook nog genieten wat mijn andere spelsystemen als je het niet erg vindt.
Condemned!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet de demo van Condemned nog eens uitproberen.![]()
Dead Rising eerst, dan Saints Row en dan Condemned dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Condemned!
Gamen!
Nu!
Fantastische game(als je van horror-achtige games houdt)
Condemned duurt maar iets van 10 uurtjes, ik zou hem zeker voor SR spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dead Rising eerst, dan Saints Row en dan Condemned dus.
God ja, die games ook nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Jheronimus het volgende:
Ben voorlopig nog wel 2 weekjes zoet met SR, dan ga ik voor DR en ik hoop dat GoW en Viva Pinata dan beschikbaar zijn om een plekje in mijn collectie te krijgen
Dan moet je dus hier zijn: [High Definition & Multichannel Audio] #6quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik heb een hd tv en geen xbox360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |