Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er precies besproken op die stemafspraak...?
Ja, ik heb heel wat gemist blijkt
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
Maar nog één zo'n INTENS domme opmerking van Lies (joden), en ze is wat mij betreft de sjaak
Je hebt ruggegraat of je hebt het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef vw_caddy het volgende:
Tanja: “Als ik me erger aan iemand die de dopjes niet op de tandpasta doet kan ik dat als reden zien om iemand te nomineren.”![]()
ze is gewoon verkouden, hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Linda is verdrietig zo te zien.
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de opdracht is deze voor hemzelf niet voor de groep zoals de vorige keer
oow oké, is idd foutquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.
precies, die twee zijn wel heel erg saai...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef Dynabite het volgende:
Jut en jul (menno en ingrid) moeten ze ook maar eens nomineren. (wat laten ze weinig zien, behalve hun gehang).
misschien bedoelde hij juin...?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef FlowKey het volgende:
OMG ... ik kom binnen en Menno roept: in ui zitten twee medeklinkers
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoenquote:
Maar BB treedt hier dus niet tegen op!!!quote:
ho, stop, wacht, wat een foute interpretatiequote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef Knurkie het volgende:
dat ze nu terug kunnen denken aan de Joden
dit dus omdat ze op rantsoen zitten
ok ... ik ben in een milde buiquote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij juin...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |