Tom Welling.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:40 schreef Airelle het volgende:
Wie is trouwens dat mooie jongentje met die 'gebleekte-tanden-smile' in je avatar?
Wat had je in gedachte?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef LeBeau het volgende:
Omdat ik niet voor niks plaatjes heb gezocht.![]()
[..]
Tom Welling.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dat wist je dus al.
En deze TT is minder dan degene die ik in gedachte had.
Ik bewaar hem wel voor een andere nacht als we alleen zo laat samen op zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat had je in gedacht?
Ik kan het nog veranderen? Ownee dat kan ik niet.....
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bewaar hem wel voor een andere nacht als we alleen zo laat samen op zijn.![]()
Over een half jaar ofzo.timbob
Dat doe ik ook, maar deze keer passief, dan valt het minder op.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bewaar hem wel voor een andere nacht als we alleen zo laat samen op zijn.![]()
Over een half jaar ofzo.
timbob tmbob
lurkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar deze keer passief, dan valt het minder op.
Robin ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Over een half jaar ofzo.timbob
Nee.quote:
Ow nou, ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee.
Dat hoef ik niet te vermelden, daar denk je toch wel aan.
Zie er goed uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef LeBeau het volgende:
Omdat ik niet voor niks plaatjes heb gezocht.![]()
[..]
Tom Welling.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dat wist je dus al.
En deze TT is minder dan degene die ik in gedachte had.
Die ogen.quote:
Fijn is dat heh?quote:
Amusantquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Fijn is dat heh?Ik hou je fijn in de onwetendheid, dat vind ik wel amusant.
Helemaal leuk als je ook doorhebt dat je met een jongen over jongens praat heh?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Amusant.
Wat leuk om met een jongen over jongens te praten.
Kijk!quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Helemaal leuk als je ook doorhebt dat je met een jongen over jongens praat heh?![]()
Om even on-topic (:P) te zijn: ik had het er gisteren over op de fitness en daar waren we het over eens dat Sharapova favoriet was voor de titel. De rest haalt het gewoon niet bij haar.![]()
Ik gok ook op Davenport - Sharapova. Op Mauresmo reken ik niet, dat is zo iemand die het echt altijd net niet haalt bij Grand Slams, dus waarom zou het deze keer anders zijn? Ik gun het haar wel hoor, maar zie het zo snel niet gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk!
Zij hebben er verstand van.
Ik gok op Davenport - Sharapova in de finale.
En Sharapova wint in drie sets.
Zij moet de volgende keer meedoen met de mannen vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik gok ook op Davenport - Sharapova. Op Mauresmo reken ik niet, dat is zo iemand die het echt altijd net niet haalt bij Grand Slams, dus waarom zou het deze keer anders zijn? Ik gun het haar wel hoor, maar zie het zo snel niet gebeuren.
Ze maakt me een beetje bang op die tweede foto. Alsof ze op elk moment een gebroken bierglas in m'n gezicht kan douwen en me neer zal meppen omdat ik tegen haar aan ben gelopen in een bar en bier over haar tuinbroek heb gemorst.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:18 schreef Airelle het volgende:
Even ter visualisatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je gedronken, timbob? Hoe kom je erbij dat dit SHO zou zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:22 schreef timbob het volgende:
oh pardon.. ik dacht even dat ik in SHO was.. dit is zeker TEN?
ik drinken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je gedronken, timbob? Hoe kom je erbij dat dit SHO zou zijn?Beetje in de war!
quote:
Eeuhquote:
Watquote:
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant wasquote:
We hebbem het er gister anders uitegbreid over gehadquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant was![]()
Na 23:00?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebbem het er gister anders uitegbreid over gehad.
Nee, zo rond het middaguur geloof ikquote:
Ja hehe dan zit ik op schoolquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo rond het middaguur geloof ik.
Nog steeds geen vakantiequote:
quote:
Een vrije dag tussendoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef Svensational het volgende:
Maar het is al 9 uur en je bent ook niet op school!!!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gister weer veel te veel gepost.
Uhm ja, vanmorgen, heb al gereageerd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Auticia is de mail aangekomen ? (A)
OMG! Zoveel liefde op deze vroege morgen!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dus die nieuwe met die ondergoed en Lisaxxx nog niet ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Uhm ja, vanmorgen, heb al gereageerd.
Het geheime ondergoed en Lisaxxl genootschapquote:
Neenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die nieuwe met die ondergoed en Lisaxxx nog niet ?![]()
Ja maar ik kreeg al een mailtje dat het niet gelukt was dus ik denk ik doe het nog een keer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Neen. Heb je die gewoon naar Gmail gestuurd?
Als ie reeds gedragen is door ene A. welquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wil jij ook een geheime onderbroek?
Adriaan ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ie reeds gedragen is door ene A. wel
En mij niet eens een kopje aanbiedenquote:
Het helpt je de dag door!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef PeRi het volgende:
Ik stem lasagna!
5x300 = 1500 posts verderquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:59 schreef Svensational het volgende:
We zijn nu al 5 topics verder dan gister om dit tijdstip!
Koffietijdquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
Hallo Hans en Mireille en alle gasten.
245 van mijquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik houd niet van Jodekoeken..
Ik vind ze vies.quote:
Nou ja, vies...Ik vind ze minder lekker dan een dik stuk cake zeg maar.quote:
Dat lust ik dan weer welquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan eet ik ze lekker zelf op.
Kusje?
Cake met roomboter en vlokkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, vies...Ik vind ze minder lekker dan een dik stuk cake zeg maar.
Mergpijpenquote:
Hij staat weer op repeat.quote:
Wel GTST tochquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:37 schreef mark_03 het volgende:
Geen GTST meer om 11:00 --> wat is er voor in de plaats gekomen?
Ja.quote:
Volgens mij ben je nu wel de laatste die het weet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant was![]()
Ook net wakker, neem ik aan? Jij nachtbraker jij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
Lollig.
Die Dennis.
Goedemorgen trouwens.
Ik had meer afkeer verwacht tegen de TT.
Valt me weer van jullie mee.
Oh, das minder. Had eigenlijk gehoopt op een seizoen met Frits, Daniel, Suzanne enzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
Nee, van dit seizoen, Dennis ligt nog in coma.
Hehe.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu wel de laatste die het weet.Langzamer dan Dizer
![]()
Nachtbrakerquote:Ook net wakker, neem ik aan? Jij nachtbraker jij.
Jij plotseling verdwijnende nackbraker ook.![]()
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, das minder. Had eigenlijk gehoopt op een seizoen met Frits, Daniel, Suzanne enzo
Inderdaad, kan ik het begin ook eens zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.Series als Friends en the Nanny doen het ook super in de herhaling, waarom niet Nederlands' langstlopende soap?
Een paar jaar geleden werd er in de zomer op RTL5 vanaf het begin herhaald... seizoen 1 en 2 in een zomervakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.Series als Friends en the Nanny doen het ook super in de herhaling, waarom niet Nederland's langstlopende soap?
Nee, dat is maar beter ook denk ik.quote:
'Tis je vergeven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef Airelle ook nog eens het volgende:
[..]
Nachtbraker.
Ik ben wel net optijd wakker voor GTST.
Oh en sorry.
Pjieuw.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, dat is maar beter ook denk ik.
[..]
'Tis je vergeven.
Echt waarquote:
Goedemorgen mede-geslaagdequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedemorgen.
Jij ook.quote:
Wanneer is jouw diploma-uitreiking eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kwam zij maar naar mijn diploma-uitreiking.. Lekker een deuntje zingen.
.
Ik dacht dat die smilie alleen voor niksan bedoeld wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook.
Kwam zij maar op mijn diploma-uitreiking. [afbeelding]
Ja, van mij ook morgen. Vanaf 19.00.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer is jouw diploma-uitreiking eigenlijk?
Die van mij morgen
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat die smilie alleen voor niksan bedoeld was?
Da's kut.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, van mij ook morgen. Vanaf 19.00..
Daardoor mis ik wel mooi de eerste Werchter dag en dan vooral Roisin Murphy..
.
Auticia ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht er al aan, ja.
Maar goed...niksan, KD
ze verdienen allebei die lieve smiley
Maar niet zóveel als niksan en KDquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Auticia ook hoor. [afbeelding]
Mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
Ik ben bijna jarig. maar ik weet niet wat ik moet vragen.
Wil je weer een verjaardagstopic van mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben al bijnaer jarig.
of niksan.quote:
Ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
Wil je weer een verjaardagstopic van mij?
Was die van mij niet goed ofzo vorig jaarquote:
Jawel, maar het is me om het even van wie ik een topic krijg, als ik maar aandacht krijg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Svensational het volgende:
Was die van mij niet goed ofzo vorig jaar?
Misschien is het meer voor de heb.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Jij was toch geen fan van niksan [afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo praat je niet over niksan, oké? [afbeelding]
Pfff, zegt mevrouwquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef Skaai het volgende:
Niksan? Wie?
Wel een hekel aan dubbele posts.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan van die butsplekjes in appels?
Wel een hekel aan dubbele postsquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Butsplekjes? Wasda?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar dan mag ik haar toch wel als cadeautje vragen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Jij was toch geen fan van niksan [afbeelding]
Ja, van die vieze bruine plekken net onder de schil.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Butsplekjes? Wasda?
Noem je de beurze plekken op een appel zo?
Die kreeg dan ook een hele mooie appel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, Sneeuwwitje hoorde je toch ook niet klagen.
Bléh! Ik ben er in ieder geval geen fan van!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, van die vieze bruine plekken net onder de schil.
Jeetje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bléh! Ik ben er in ieder geval geen fan van!
Maar als ik een appel eet snij ik hem toch altijd eerst in stukjes dus dan kan dat beurze er ook wel af.
Nou ja, dan snijdt m'n moeder hem, omdat ik geen appels eet tenzij ze voor me gesneden worden.![]()
*profiel checkt voor leeftijd*quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar als ik een appel eet snij ik hem toch altijd eerst in stukjes dus dan kan dat beurze er ook wel af.
Nou ja, dan snijdt m'n moeder hem, omdat ik geen appels eet tenzij ze voor me gesneden worden.![]()
Een giftige appel. Nou, dankjewel hoor, vuile rotheks!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die kreeg dan ook een hele mooie appel.
Een medestander!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Nee hoor, ehhhh....het was...Skaaiquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik zei niks hoor, het was Sven! *wijst*
Hap.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, zegt mevrouweuh....de onbekende !!! [afbeelding]
niksan is 10x toffer dan jij, hoor je dat!![afbeelding]
Ik zit heul niet aan die kant van mijn pc!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ehhhh....het was...Skaai [afbeelding]
\quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vruydt..
Quequote:Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef Airelle het volgende:
Mijn moeder schilt niets voor me.
Maargoed, fruit vind ik hardstikke lekker, dus dat eet is sowieso wel.
Apufffffquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hap.
Maar ik ken geen Niksan, wel een niksan.
quote:
quote:
Ik vind fruit ook lekker hoor, alleen hard fruit als appels en peren gaat niet altijd goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef Airelle het volgende:
Mijn moeder schilt niets voor me.
Maargoed, fruit vind ik hardstikke lekker, dus dat eet is sowieso wel.
Wel! Je hapt wel! Ook al is het maar een nep-hapje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apufffff
Jij bent de enige die het heeft over Niksan!!!
En ik hap niet
Dan moet je ook je beeldscherm draaien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zit heul niet aan die kant van mijn pc!
Beetje wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wel! Je hapt wel! Ook al is het maar een nep-hapje.
Maar ik vind niksan wel tof hoor.
Is je dag nu weer goed?![]()
Wauw, iemand moest lachen om mijn allerflauwste grapje ooit wat nieteens echt een grapje was.quote:
Artikel 5: Vrijheid van meningsuiting en informatie.quote:
Ik snapte em ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wauw, iemand moest lachen om mijn allerflauwste grapje ooit wat nieteens echt een grapje was..
Artikel 23: niksan is tof.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Artikel 5: Vrijheid van meningsuiting en informatie.
quote:
Ik lach gewoon nogal snel om flauwe grapjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wauw, iemand moest lachen om mijn allerflauwste grapje ooit wat nieteens echt een grapje was..
Zelfs als het geen grapjes zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik lach gewoon nogal snel om flauwe grapjes
Hebben ze gehoord dat je volgende week op vakantie gaat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
Het is feest vandaag in Hoogeveen..
Sorry Bupatih!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef Airelle het volgende:
Ik vind je avatar te aanstootgevend Skaai.
Moet niet kunnen hier, met kinderen onder de 18.
Net of ik de enige ben, onder de 18quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sorry Bupatih!
Even je oogjes sluiten dus.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sorry Bupatih!
Even je oogjes sluiten dus.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef ymme het volgende:
Ik verveel me
Zitten er hier serieus users onder de 18 dan?
*kuch*quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:04 schreef Airelle het volgende:
Ik ben pas 17 geworden.
Maar kom natuurlijk veel volwassener over.
Nee,quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hebben ze gehoord dat je volgende week op vakantie gaat?
GILF?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee,mevrouw van Andel
is 115 geworden
!
quote:
Tsja, ik kom ook zo volwassen over, hè.quote:
Dat was een "Que?" smilie hoor.quote:
Weetik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was een "Que?" smilie hoor.
Ohjaquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee,mevrouw van Andel
is 115 geworden
!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik kom ook zo volwassen over, hè.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jullie soms toch een beetje eng hier.
Nou, hup, leg uit danquote:
Niets hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hup, leg uit dan [afbeelding]
Je moet de klemtoon gewoon anders leggenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jullie soms toch een beetje eng hier.
Het blijft een vies idee, hoe je het ook zegt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet de klemtoon gewoon anders leggen
Grandma, .... I like to fuck
En dan valt het allemaal weer mee
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet de klemtoon gewoon anders leggen
Grandma, .... I like to fuck
En dan valt het allemaal weer mee
Tsssssssk en apufffffffffffh enzoquote:
Niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toch iets wat je volgens mij niet tegen een oma zegt.
Nogmaals:quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssssssk en apufffffffffffh enzo. [afbeelding]
...leeft ze nog?quote:
Ziet ze er nu ouder uit nu ze 115 is?quote:
hartstikkequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef Skaai het volgende:
Ik ben hardstikke volwassen joh, voor mijn 19,5.![]()
![]()
Ja man, ze is al 115.quote:
Stik in een tennisbal!quote:
De 2e die die fout maakt vandaagquote:
Vooral dat halve jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef Skaai het volgende:
Ik ben hardstikke volwassen joh, voor mijn 19,5.![]()
![]()
Dan hoop ik dat ik HARD STIK (ke)quote:
Wat klinkt dat aardig en oprecht, Skaai!quote:
Ik was ook ooit tiener.quote:
Was het niet Sweet Sixteen?quote:
Ik zag het zondag nog ... toen gingen ze homo's interviewenquote:
Ze zijn nu Huub Stapel aan het interviewen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zag het zondag nog ... toen gingen ze homo's interviewenGeweldig
Oh, dan is het een herhaling van zondagquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn nu Huub Stapel aan het interviewen.Die speelde ne dat ie homo was.
.
Sorry. Ik zal het goedmaken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat je begrijpt dat we het er allemaal maar moeilijk mee hebben dat er geen foto's in je fotoboek staan, LeBeau..
Hoi MBabequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Een tennisTT
Ja íemand moet erover zeiken Airelle, dus dan maar ik
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Een tennisTT
Ja íemand moet erover zeiken Airelle, dus dan maar ik
Bupaquote:
Nope, morgenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bupa!
Vanavond diploma-uitreiking?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wel voorspelbaar hoor, dat nou net jij er over zeikt.
*Feestneuzen uitdeelt.*quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
*Auticia versiert*
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik ben gewoon écht geen tennisfan
Ohquote:
Ook geen tenniserfan? Volgens mij kijkt m'n moeder alleen maar naar tennis voor de tennisers.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik ben gewoon écht geen tennisfan
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ook geen tenniserfan? Volgens mij kijkt m'n moeder alleen maar naar tennis voor de tennisers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |