quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo praat je niet over niksan, oké? [afbeelding]
Pfff, zegt mevrouwquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef Skaai het volgende:
Niksan? Wie?
Wel een hekel aan dubbele posts.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan van die butsplekjes in appels?
Wel een hekel aan dubbele postsquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Butsplekjes? Wasda?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar dan mag ik haar toch wel als cadeautje vragen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Jij was toch geen fan van niksan [afbeelding]
Ja, van die vieze bruine plekken net onder de schil.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Butsplekjes? Wasda?
Noem je de beurze plekken op een appel zo?
Die kreeg dan ook een hele mooie appel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, Sneeuwwitje hoorde je toch ook niet klagen.
Bléh! Ik ben er in ieder geval geen fan van!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, van die vieze bruine plekken net onder de schil.
Jeetje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bléh! Ik ben er in ieder geval geen fan van!
Maar als ik een appel eet snij ik hem toch altijd eerst in stukjes dus dan kan dat beurze er ook wel af.
Nou ja, dan snijdt m'n moeder hem, omdat ik geen appels eet tenzij ze voor me gesneden worden.![]()
*profiel checkt voor leeftijd*quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar als ik een appel eet snij ik hem toch altijd eerst in stukjes dus dan kan dat beurze er ook wel af.
Nou ja, dan snijdt m'n moeder hem, omdat ik geen appels eet tenzij ze voor me gesneden worden.![]()
Een giftige appel. Nou, dankjewel hoor, vuile rotheks!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die kreeg dan ook een hele mooie appel.
Een medestander!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Nee hoor, ehhhh....het was...Skaaiquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik zei niks hoor, het was Sven! *wijst*
Hap.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, zegt mevrouweuh....de onbekende !!! [afbeelding]
niksan is 10x toffer dan jij, hoor je dat!![afbeelding]
Ik zit heul niet aan die kant van mijn pc!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ehhhh....het was...Skaai [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |