Ja.quote:
Volgens mij ben je nu wel de laatste die het weet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant was![]()
Ook net wakker, neem ik aan? Jij nachtbraker jij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef Airelle het volgende:
Lollig.
Die Dennis.
Goedemorgen trouwens.
Ik had meer afkeer verwacht tegen de TT.
Valt me weer van jullie mee.
Oh, das minder. Had eigenlijk gehoopt op een seizoen met Frits, Daniel, Suzanne enzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
Nee, van dit seizoen, Dennis ligt nog in coma.
Hehe.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu wel de laatste die het weet.Langzamer dan Dizer
![]()
Nachtbrakerquote:Ook net wakker, neem ik aan? Jij nachtbraker jij.
Jij plotseling verdwijnende nackbraker ook.![]()
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, das minder. Had eigenlijk gehoopt op een seizoen met Frits, Daniel, Suzanne enzo
Inderdaad, kan ik het begin ook eens zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.Series als Friends en the Nanny doen het ook super in de herhaling, waarom niet Nederlands' langstlopende soap?
Een paar jaar geleden werd er in de zomer op RTL5 vanaf het begin herhaald... seizoen 1 en 2 in een zomervakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee, om op die nieuwe herhalingenzender (RTL7?) GTST vanaf het begin uit te zenden.Series als Friends en the Nanny doen het ook super in de herhaling, waarom niet Nederland's langstlopende soap?
Nee, dat is maar beter ook denk ik.quote:
'Tis je vergeven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef Airelle ook nog eens het volgende:
[..]
Nachtbraker.
Ik ben wel net optijd wakker voor GTST.
Oh en sorry.
Pjieuw.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, dat is maar beter ook denk ik.
[..]
'Tis je vergeven.
Echt waarquote:
Goedemorgen mede-geslaagdequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedemorgen.
Jij ook.quote:
Wanneer is jouw diploma-uitreiking eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kwam zij maar naar mijn diploma-uitreiking.. Lekker een deuntje zingen.
.
Ik dacht dat die smilie alleen voor niksan bedoeld wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook.
Kwam zij maar op mijn diploma-uitreiking. [afbeelding]
Ja, van mij ook morgen. Vanaf 19.00.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer is jouw diploma-uitreiking eigenlijk?
Die van mij morgen
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat die smilie alleen voor niksan bedoeld was?
Da's kut.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, van mij ook morgen. Vanaf 19.00..
Daardoor mis ik wel mooi de eerste Werchter dag en dan vooral Roisin Murphy..
.
Auticia ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht er al aan, ja.
Maar goed...niksan, KD
ze verdienen allebei die lieve smiley
Maar niet zóveel als niksan en KDquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Auticia ook hoor. [afbeelding]
Mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
Ik ben bijna jarig. maar ik weet niet wat ik moet vragen.
Wil je weer een verjaardagstopic van mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben al bijnaer jarig.
of niksan.quote:
Ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
Wil je weer een verjaardagstopic van mij?
Was die van mij niet goed ofzo vorig jaarquote:
Jawel, maar het is me om het even van wie ik een topic krijg, als ik maar aandacht krijg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Svensational het volgende:
Was die van mij niet goed ofzo vorig jaar?
Misschien is het meer voor de heb.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Jij was toch geen fan van niksan [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |