Tom Welling.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:40 schreef Airelle het volgende:
Wie is trouwens dat mooie jongentje met die 'gebleekte-tanden-smile' in je avatar?
Wat had je in gedachte?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef LeBeau het volgende:
Omdat ik niet voor niks plaatjes heb gezocht.![]()
[..]
Tom Welling.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dat wist je dus al.
En deze TT is minder dan degene die ik in gedachte had.
Ik bewaar hem wel voor een andere nacht als we alleen zo laat samen op zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat had je in gedacht?
Ik kan het nog veranderen? Ownee dat kan ik niet.....
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bewaar hem wel voor een andere nacht als we alleen zo laat samen op zijn.![]()
Over een half jaar ofzo.timbob
Dat doe ik ook, maar deze keer passief, dan valt het minder op.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bewaar hem wel voor een andere nacht als we alleen zo laat samen op zijn.![]()
Over een half jaar ofzo.
timbob tmbob
lurkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar deze keer passief, dan valt het minder op.
Robin ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Over een half jaar ofzo.timbob
Nee.quote:
Ow nou, ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee.
Dat hoef ik niet te vermelden, daar denk je toch wel aan.
Zie er goed uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef LeBeau het volgende:
Omdat ik niet voor niks plaatjes heb gezocht.![]()
[..]
Tom Welling.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dat wist je dus al.
En deze TT is minder dan degene die ik in gedachte had.
Die ogen.quote:
Fijn is dat heh?quote:
Amusantquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Fijn is dat heh?Ik hou je fijn in de onwetendheid, dat vind ik wel amusant.
Helemaal leuk als je ook doorhebt dat je met een jongen over jongens praat heh?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Amusant.
Wat leuk om met een jongen over jongens te praten.
Kijk!quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Helemaal leuk als je ook doorhebt dat je met een jongen over jongens praat heh?![]()
Om even on-topic (:P) te zijn: ik had het er gisteren over op de fitness en daar waren we het over eens dat Sharapova favoriet was voor de titel. De rest haalt het gewoon niet bij haar.![]()
Ik gok ook op Davenport - Sharapova. Op Mauresmo reken ik niet, dat is zo iemand die het echt altijd net niet haalt bij Grand Slams, dus waarom zou het deze keer anders zijn? Ik gun het haar wel hoor, maar zie het zo snel niet gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk!
Zij hebben er verstand van.
Ik gok op Davenport - Sharapova in de finale.
En Sharapova wint in drie sets.
Zij moet de volgende keer meedoen met de mannen vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik gok ook op Davenport - Sharapova. Op Mauresmo reken ik niet, dat is zo iemand die het echt altijd net niet haalt bij Grand Slams, dus waarom zou het deze keer anders zijn? Ik gun het haar wel hoor, maar zie het zo snel niet gebeuren.
Ze maakt me een beetje bang op die tweede foto. Alsof ze op elk moment een gebroken bierglas in m'n gezicht kan douwen en me neer zal meppen omdat ik tegen haar aan ben gelopen in een bar en bier over haar tuinbroek heb gemorst.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:18 schreef Airelle het volgende:
Even ter visualisatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je gedronken, timbob? Hoe kom je erbij dat dit SHO zou zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:22 schreef timbob het volgende:
oh pardon.. ik dacht even dat ik in SHO was.. dit is zeker TEN?
ik drinken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je gedronken, timbob? Hoe kom je erbij dat dit SHO zou zijn?Beetje in de war!
quote:
Eeuhquote:
Watquote:
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant wasquote:
We hebbem het er gister anders uitegbreid over gehadquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat hij van de andere kant was![]()
Na 23:00?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebbem het er gister anders uitegbreid over gehad.
Nee, zo rond het middaguur geloof ikquote:
Ja hehe dan zit ik op schoolquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo rond het middaguur geloof ik.
Nog steeds geen vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |