Ik vind Yvonne ook tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen![]()
IRL nof toffer
Slijmbalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:27 schreef Skaai het volgende:
Toffe TT
Fix et!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
Kapotte OP
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:26 schreef BobRooney het volgende:
slijmbal
quote:
Heet zij Bupatihquote:
Die hed het veels te druk.quote:
Oh hoi!quote:
Kroonquote:
Ja je was ineens offlinequote:
Hoe?quote:
Kloptquote:
K-R-O-O-N.quote:
Oh!quote:
Die andere smilie was weinig origineel he.quote:
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die andere smilie was weinig origineel he..
Oh! Nou nee niet die Karsten dusquote:
quote:
LINGO!!!quote:
Ja! Niet die van mij, die mag dicht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
hè???? is die andere nou alweer vol????
Benzinemeisjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef Skaai het volgende:
Heb ik mezelf in een zomerse outfit gehezen (rok en spaghettibandding)
Moet ik zometeen werken.
Ik moest lachen om je stomme grapje!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn bed opgemaakt....
Alleen was die lipstick geen gezicht![]()
![]()
Ja, ik weet niet welk shirt ik aan wil.quote:
Wist ik het maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
waarom is Bupa een slijmbal?
quote:
quote:Iedereen wil dat, Skaai. Jij ook. Geef toe aan je diepste verlangens. Verzet je er niet langer tegen. Je maakt jezelf kapot. Geef toe aan je ware gevoelens. Laat het maar gaan. Ik weet dat je het wilt, kom maar...kom maar...
Omdat Sven het zegt, volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
waarom is Bupa een slijmbal?
Ja maar ik wil je Favo Fokker niet meteen zijn bij het lachen om een make-up grapje!quote:
Ja, en jullie volgen hem allemaal blindelings.....quote:
Dát zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik wil je Favo Fokker niet meteen zijn bij het lachen om een make-up grapje!
Krijg diarree!
Dat stukje ging over favo fokkers gedoe hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát zeg ik toch ook niet
Lezen, Skaai
Slijmbal!quote:En ik ook van jou hoor
Ik wist het al direct, maar ik wilde jouw pril geluk niet verstoren.quote:
Maar hij pastte ook mooi bij jouw opmerkingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat stukje ging over favo fokkers gedoe hoor
Trutquote:Slijmbal!
Mag ik het doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef Skaai het volgende:
Lala lekker! Iemand moet het doen, zijn allereerste zoen!
Had ik het twee keer goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
LINGO!!!
Je mag 3 ballen pakken.
Nee, Airelle zei het.quote:
Masturbeer-materiaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:51 schreef timbob het volgende:
[[url=http://freefilehosting.net/file/?id=qtr8mqU=]afbeelding][/url]
Altijd lekker, zo een vaag beeld van bewegende pixels.quote:
Diiiingen die ik nu met hem kan doen, 't ziiijjjnn er toch ineens veel meer dan toen!quote:
Vind jij onze avatars op elkaar lijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Altijd lekker, zo een vaag beeld van bewegende pixels.
Ik snap niet eens hoe je er op komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vind jij onze avatars op elkaar lijken?
Ik ook niet.
Dat zeggen ze ook over jouw en mijn avatar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vind jij onze avatars op elkaar lijken?
Ik ook niet.
Ik ook niet, maar Svurno vond dat ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:58 schreef LeBeau het volgende:
Ik snap niet eens hoe je er op komt.
Nee dus.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over jouw en mijn avatar.
Maar hoezo?
Een stuk beter dan die vorige.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
*knor* Fopje, flauw mopje, Betsy
Svurno?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Svurno vond dat ofzo..
En Bupa, fuck off..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Svurno vond dat ofzo..
Hihiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Diiiingen die ik nu met hem kan doen, 't ziiijjjnn er toch ineens veel meer dan toen!
quote:
Kan iemand het nog een keer uitleggen, ik denk niet dat ik het snap.quote:
wat dan????????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:57 schreef Skaai het volgende:
Diiiingen die ik nu met hem kan doen, 't ziiijjjnn er toch ineens veel meer dan toen!
Tis een lekker ding, daar kan ie niks aan doen!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef Skaai het volgende:
Heb ik mezelf in een zomerse outfit gehezen (rok en spaghettibandding)
Ja dat zingen die KUS tutjes er niet bij!quote:
En inkijk!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tis een lekker ding, daar kan ie niks aan doen!
Neeeeeeheeeeeeee, ik heb dat niet gezegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand het nog een keer uitleggen, ik denk niet dat ik het snap.
En ik weet niet hoe hij er op komt. Misschien heeft ie te lang gekeken naar dat opgeblazen, bewegende beeld van die blonde beldoos en zijn z'n ogen aangetast.
Ja ik weet nog niet welke ik wilquote:
Woei!quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
SKaai kom jij eens even snel weer in de [US] Slowchat
je moet niet alles willen begrijpen hier, is toch onmogelijk....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
Kan iemand het nog een keer uitleggen, ik denk niet dat ik het snap.
ZuLl3h Wë W3PkEmMuH?!?!quote:
Huilliequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Skaai, je avatars
Jeez, mens.... maak een keuze ofzo
Je avaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:18 schreef Skaai het volgende:
Ik ben werken! Doei!
Hij zou ook op jou kunnen slaanquote:
Ik slijm niet bij de vrouwen hier... ik laat hen slijmen en kwijlen op mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zou ook op jouw kunnen slaan!
Das Major Winters uit de allerbeste TV-serie/FILM allertijden genaamd Band Of Brothers gespeeld door Damien Lewis dat tevens een van de beste acteurs isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is die vent in je avatar, Dizer? Hij lijkt een beetje op Josh Homme van de QOTSA.
Jep, net als Bupa in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik slijm niet bij de vrouwen hier... ik laat hen slijmen en kwijlen op mij![]()
dream on....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
Ik slijm niet bij de vrouwen hier... ik laat hen slijmen en kwijlen op mij![]()
Zonder effectquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:32 schreef Svensational het volgende:
Ik slijm me trouwens helemaal kapot hier bij al die vrouwen!
Zeg, ga je even gedragen als een zwangere vrouw en doe eens wat in huis of ga spelen met een van de andere zwangere vrouwen uit mijn haremquote:
Tania en ik hebben anders wel een zoonquote:
Ron Ravenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:36 schreef Dizer het volgende:
Zeg, ga je even gedragen als een zwangere vrouw en doe eens wat in huis of ga spelen met een van de andere zwangere vrouwen uit mijn harem
Ik ben de Ron Raven van ShowChat
Sven, door vocht en slijm kan je niet zwanger worden, leer het nou eens keertjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania en ik hebben anders wel een zoon
no shit???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
Tania en ik hebben anders wel een zoon
Hij is alleen ontvoerd. Kwam ik laatst achter.quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:
Zeg, vind je ook niet dat jouw zoon enorm veel op mij lijkt?![]()
Hij zit in mijn harem in de crache tussen mijn andere kinderenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is alleen ontvoerd. Kwam ik laatst achter..
Tsssk...of je het nou leuk vindt of niet, het is toch mij zoonquote:
Ik ben jullie verloren zoonquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is alleen ontvoerd. Kwam ik laatst achter..
Tsssk...Tania moet jou nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk...of je het nou leuk vindt of niet, het is toch mij zoon_
Best tof, mijn zoon is ouder dan ikzelfquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben jullie verloren zoonMijn schoonheid heb ik van m'n moeder
![]()
Ik vin jouw avatar stom.quote:
Het kan allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Best tof, mijn zoon is ouder dan ikzelf
Kan je niet gewoon lief met de anderen spellen Sven?quote:
Wie zegt dat ik Tania wil? Ik heb haar gewoon gebruikt en nu is ze een vanmijn Harem's vrouwenquote:
Dubbelquote:
Maar heeft babette jou dan ook verteld dat niet jij maar ík haar zwanger heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Tania wil? Ik heb haar gewoon gebruikt en nu is ze een vanmijn Harem's vrouwen
Voor correcte spelling moet je bij Bupatih zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon lief met de anderen spellen Sven?![]()
Het lijkt net een soap hier. Dizer maakt misbruik van Tania, Babette gaat met Dizer maar doet het ook met Sven en raakt zwanger van die laatste.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar heeft babette jou dan ook verteld dat niet jij maar ík haar zwanger heb gemaakt?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor correcte spelling moet je bij Bupatih zijn!
...spel maar niet met de anderen want daar gaat het blijkbaar niet helemaal goed bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik die van jou, ik houdt hou niet van vrouwen vandaar![]()
En dan mis je nog de helftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt net een soap hier. Dizer maakt misbruik van Tania, Babette gaat met Dizer maar doet het ook met Sven en raakt zwanger van die laatste.![]()
Kan niet wachten op wat er verder nog komt.![]()
Sorry, maar zomerstop is net van start gegaan. Of te wel.. Cliffhanger:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt net een soap hier. Dizer maakt misbruik van Tania, Babette gaat met Dizer maar doet het ook met Sven en raakt zwanger van die laatste.![]()
* LeBeau pakt popcorn
Kan niet wachten op wat er verder nog komt.![]()
Ja maar dat is niks nieuws, ik volg sowieso maar de helft van alles wat er in m'n leven gebeurt. Ik ben eraan gewend.quote:
Dude, verbeter het dan goed: Ik houdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Typo.
Enne...
[..]
...spel maar niet met de anderen want daar gaat het blijkbaar niet helemaal goed bij.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
- Is Maikel gestopt met het eten van Bigmac's?
15 augustusquote:Alle antwoorden op deze spannende moment weer vanaf 1 september te zien in ShowChat!
Voor herhalingen, kijk elke werkdag vanaf 03.00 's nachts in SHO en live op Talpa
Hou=spreektaal=dus is toegestaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dude, verbeter het dan goed: Ik houd
quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou=spreektaal=dus is toegestaan.
Dit is een forum en daar word niet gesproken maar getypt... dus is het HOUDquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou=spreektaal=dus is toegestaan.
Nóg niet. Dat zit wel ergens weggestopt in de planning.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om webicons uit te zetten? Ik wordt een beetje moe van al die animaties die ik overal tegenkom.
Je kan kiezen voor de skin Text-Onlyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om webicons uit te zetten? Ik wordt een beetje moe van al die animaties die ik overal tegenkom.
Oh, okee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nóg niet. Dat zit wel ergens weggestopt in de planning.
Ik wil natuurlijk wel plaatjes, als ze maar stil staan.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, okee.Ik kon me vaag zo iets herinneren van toen ik net geregistreerd was, maar ik kon het niet meer vinden.
Is wel een functie die van mij terug mag keren. Al dat gehuppel en geflits overal.
quote:
Ja we gaan niet zeuren he?! Het is of het een of het anderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil natuurlijk wel plaatjes, als ze maar stil staan.
Verdomme, ik heb een hekel aan spoilersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
En Dizer, ik ben mijn humor niet kwijt!!!!
Dat weten we nog niet, das nog maar afwachten. De ontknoping is eind augustusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Dit is een Orginial spoiler, of te wel.. het kan nooit kloppenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb een hekel aan spoilers![]()
Half augustusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, das nog maar afwachten. De ontknoping is eind augustus
Ooit kon het allebei.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja we gaan niet zeuren he?! Het is of het een of het ander
Que?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Sorry, maar zomerstop is net van start gegaan. Of te wel.. Cliffhanger:
- Verliest Buupa alsnog zijn humor en neemt Timbob zijn taak over?
Alle antwoorden op deze spannende moment weer vanaf 1 september te zien in ShowChat!
Voor herhalingen, kijk elke werkdag vanaf 03.00 's nachts in SHO en live op Talpa
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij verliest ook niet eens zijn humor maar ik ga nu ook even speculeren voor de ontknoping:quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!quote:
Met een sterfscene kan ie ook zo terugkomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
Sven, vind je ook niet dat het tijd wordt om Buupa uit ShowChat te schrijven. Ik dacht aan een sterfscene.. .of moeten we hem een ander scene geven zodat ie nog ooit terug kan komen??
Als de humorloze tweelingbroer??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met een sterfscene kan ie ook zo terugkomen.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat zonder Bupa is als Dizer mét humor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:10 schreef LeBeau het volgende:Ik hoor net dat ik pas in september mijn diploma krijg omdat ik nog 4 kutcompetenties moet assessen wat niet meer voor 4 juli geregeld kan worden en daarna pas in september kan.
Het komt dus neer op:
- 3 maanden geen diploma en dus geen baan. Ik kan niks, ik heb dat hbo diploma nodig om aan te tonen dat ik zogenaamd wel wat kan.
- 1 maand collegegeld betalen voor de kat z'n kut!![]()
- 3 maanden extra studiefinanciering.
En dat allemaal omdat ik 3 maanden moest wachten totdat één docente het groene licht gaf voor een project wat ik zogenaamd af moest hebben voordat ik kon afstuderen (NOT! En dat terwijl ik het af had! Grrrr. Trut.) en er toen opeens geen begeleidend docent was, waar ik weer een maand op kon wachten.
Ik wil ijs. En chocola. En een knuffel.![]()
.
Too late, misterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Balen zeg
En hij ligt nu in de greppelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze moeten oude, seniele mannetjes hun auto's afpakken..
Er had er net een mij bijna aangereden. En dan ook nog z'n hoofd schudden naar mij van ":N."..
Twee vliegen in één klap dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat zonder Bupa is als Dizer mét humor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Voor LeBeau:
[afbeelding],
[afbeelding] en
[afbeelding]
Die beer!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Balen zeg
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ijs.
[..]
Die beer!![]()
Bedankt voor de sympathie. Als ik iemand vraag om een aantal docenten in elkaar te meppen, zijn jullie dan ook zo enthausiast?
I'm your manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef LeBeau het volgende:
Bedankt voor de sympathie. Als ik iemand vraag om een aantal docenten in elkaar te meppen, zijn jullie dan ook zo enthausiast?
Neen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, Bupa weg, en ik krijg humor erbij
Humor of geen humor, wij kunnen het makkelijk aan zonder jouw erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen.
Het is allebei ondenkbaar:
Showchat zonder Bupa.
Dizer mét humor.
Daar meen je niks vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Humor of geen humor, wij kunnen het makkelijk aan zonder jouw erbij
Dus ga maar lekker weg en rot lekker een eind op naar je ONZ met je TTT humor!
Tut, tut, tut.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Humor of geen humor, wij kunnen het makkelijk aan zonder jouw erbij
Dus ga maar lekker weg en rot lekker een eind op naar je ONZ met je TTT humor!
Like duh.quote:
Natuurlijk kan ik niet zonder je poepiedrolletje van mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Like duh.
Net of Dizer mij kan missen.
Daarvoor houdt hij teveel van mij
Zonder jou praat ik zo:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut, tut.
'zonder jouw'.
Alleen al om jou te verbeteren heb je mij nodig, schat.
Anders steel ik gewoon stiekum je SMINT.quote:
quote:
Ben je dat? Echt?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anders steel ik gewoon stiekum je SMINT.![]()
[..]![]()
![]()
Spuit 11.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je dat? Echt?
Even een serieuse vraag
Dat je zo lekker snel van begrip bent.quote:
Wat is er zo komisch? Buupa (quote:
Hoe moest ik nou weten dat La Beau homo is dan? Ik kom niet zoals jij in de heaumeautopic reeksquote:
Ach, hij dacht tenminste niet dat ik een vrouw was zoals Airelle.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, hij dacht tenminste niet dat ik een vrouw was zoals Airelle.
hé!!!! word er weer over me geluld?!?quote:- Is babette echt vreemdgegaan met Sven?
lijkt me duidelijkquote:- Is babette nou zwanger van Sven of van Dizer?
volgens mij is Tania de enige die 't niet met Dizer heeft gedaan [ respect woman!!!quote:- Is Tania nou vreemdgegaan met Dizer?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Tania de enige die 't niet met Dizer heeft gedaan [ respect woman!!!![]()
]
Hé, ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Tania de enige die 't niet met Dizer heeft gedaan [ respect woman!!!![]()
]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe moest ik nou weten dat La LeBeau homo is dan? Ik kom niet zoals jij in de heaumeautopic reeks
Ieeeeeeeeeeeuwquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
he??? jawel toch??????
of was Diz degene die in jóu reet kroop....![]()
Ik wel.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En de anderen komen er ook niet (vaak, dat ik weet). Ze hebben gewoon opgelet tijdens de tijd van het Idols forum.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En de anderen komen er ook niet (vaak, dat ik weet). Ze hebben gewoon opgelet tijdens de tijd van het Idols forum.
Als je sex met mij hebt, dan ben je geen newbie meer. Dan ben je door de selectie heen en ben je dus ontgroendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik ben dan ook maar een newbie
Leer eerst maar eens Nederlands, madam.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
he??? jawel toch??????
of was Diz degene die in jóu reet kroop....![]()
Dat durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je sex met mij hebt, dan ben je geen newbie meer. Dan ben je door de selectie heen en ben je dus ontgroend![]()
Please ymme, houd dat zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik ben dan ook maar een newbie
Goed hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Netjes, niet te slijmerig maar toch beleefd![]()
ow jeetje, waar is nou m'n w'tje...????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Leer eerst maar eens Nederlands, madam.
Dat je jezelf niet moet laten pakken door Dizer.quote:
dat je je niet moet laten verleiden door de grootste slet van SC.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef ymme het volgende:
Que?
Maar ik wil geen groentje meer zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je jezelf niet moet laten pakken door Dizer.
Behangen kan ik zelf ook welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je je niet moet laten verleiden door de grootste slet van SC.....
voor je 't weet ben je bezwangerd en dan is ie nog te beroerd om te komen behangen...![]()
Obliquote:
Robin van Idols....??? die was wel errugquote:
Op Jetix. Hotnews.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robin van Idols....??? die was wel errug![]()
![]()
ik zag 'm laatst trouwens in één of ander kinderprogram op veronica
Tais-toi et sois beau, hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
Maakt niet uit dat zijn zang verschrikkelijk was, geluid uit en![]()
kan wel, iets over 'n schoolkrantje ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
Op Jetix. Hotnews.nl
Doe je ook, maar ik vind het wel lekker...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Obli
Die stoute jongens en meisjes zeggen dat ik slijm
Boehoehoe
*snotter*
Nouquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe je ook, maar ik vind het wel lekker...![]()
Al valt hij nog wel mee in vergelijking met sommige van die andere 'acteurs'. Wat een slechte serie zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op Jetix. Hotnews.nl
![]()
Acteren kan ie trouwens ook niet, maar ja, geluid uit en![]()
Dat wou ik nog net niet zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
* doet niet aan broertjes...
ik dacht eerder aan Bupie in z'n jonge jaren
Dat zou dat jong willenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
* doet niet aan broertjes...
ik dacht eerder aan Bupie in z'n jonge jaren
ga koken dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
* heeft ook geen zin om te koken, maar gaat nu toch echt beginnen... want honger enzo
ga trainen dan!quote:
ja, dat moet ik ook doen. Voor 7 personen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:37 schreef ymme het volgende:
Altijd fijn vakantie, dan kun je ook alles (het huishouden) alleen opknappen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef timbob het volgende:
ik ben stom
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
WANT IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaAAAAAAAAAAGD
AANBID MIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |