Je avaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:18 schreef Skaai het volgende:
Ik ben werken! Doei!
Hij zou ook op jou kunnen slaanquote:
Ik slijm niet bij de vrouwen hier... ik laat hen slijmen en kwijlen op mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij zou ook op jouw kunnen slaan!
Das Major Winters uit de allerbeste TV-serie/FILM allertijden genaamd Band Of Brothers gespeeld door Damien Lewis dat tevens een van de beste acteurs isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is die vent in je avatar, Dizer? Hij lijkt een beetje op Josh Homme van de QOTSA.
Jep, net als Bupa in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik slijm niet bij de vrouwen hier... ik laat hen slijmen en kwijlen op mij![]()
dream on....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
Ik slijm niet bij de vrouwen hier... ik laat hen slijmen en kwijlen op mij![]()
Zonder effectquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:32 schreef Svensational het volgende:
Ik slijm me trouwens helemaal kapot hier bij al die vrouwen!
Zeg, ga je even gedragen als een zwangere vrouw en doe eens wat in huis of ga spelen met een van de andere zwangere vrouwen uit mijn haremquote:
Tania en ik hebben anders wel een zoonquote:
Ron Ravenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:36 schreef Dizer het volgende:
Zeg, ga je even gedragen als een zwangere vrouw en doe eens wat in huis of ga spelen met een van de andere zwangere vrouwen uit mijn harem
Ik ben de Ron Raven van ShowChat
Sven, door vocht en slijm kan je niet zwanger worden, leer het nou eens keertjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania en ik hebben anders wel een zoon
no shit???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
Tania en ik hebben anders wel een zoon
Hij is alleen ontvoerd. Kwam ik laatst achter.quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:
Zeg, vind je ook niet dat jouw zoon enorm veel op mij lijkt?![]()
Hij zit in mijn harem in de crache tussen mijn andere kinderenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is alleen ontvoerd. Kwam ik laatst achter..
Tsssk...of je het nou leuk vindt of niet, het is toch mij zoonquote:
Ik ben jullie verloren zoonquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is alleen ontvoerd. Kwam ik laatst achter..
Tsssk...Tania moet jou nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk...of je het nou leuk vindt of niet, het is toch mij zoon_
Best tof, mijn zoon is ouder dan ikzelfquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben jullie verloren zoonMijn schoonheid heb ik van m'n moeder
![]()
Ik vin jouw avatar stom.quote:
Het kan allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Best tof, mijn zoon is ouder dan ikzelf
Kan je niet gewoon lief met de anderen spellen Sven?quote:
Wie zegt dat ik Tania wil? Ik heb haar gewoon gebruikt en nu is ze een vanmijn Harem's vrouwenquote:
Dubbelquote:
Maar heeft babette jou dan ook verteld dat niet jij maar ík haar zwanger heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Tania wil? Ik heb haar gewoon gebruikt en nu is ze een vanmijn Harem's vrouwen
Voor correcte spelling moet je bij Bupatih zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon lief met de anderen spellen Sven?![]()
Het lijkt net een soap hier. Dizer maakt misbruik van Tania, Babette gaat met Dizer maar doet het ook met Sven en raakt zwanger van die laatste.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar heeft babette jou dan ook verteld dat niet jij maar ík haar zwanger heb gemaakt?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor correcte spelling moet je bij Bupatih zijn!
...spel maar niet met de anderen want daar gaat het blijkbaar niet helemaal goed bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik die van jou, ik houdt hou niet van vrouwen vandaar![]()
En dan mis je nog de helftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt net een soap hier. Dizer maakt misbruik van Tania, Babette gaat met Dizer maar doet het ook met Sven en raakt zwanger van die laatste.![]()
Kan niet wachten op wat er verder nog komt.![]()
Sorry, maar zomerstop is net van start gegaan. Of te wel.. Cliffhanger:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt net een soap hier. Dizer maakt misbruik van Tania, Babette gaat met Dizer maar doet het ook met Sven en raakt zwanger van die laatste.![]()
* LeBeau pakt popcorn
Kan niet wachten op wat er verder nog komt.![]()
Ja maar dat is niks nieuws, ik volg sowieso maar de helft van alles wat er in m'n leven gebeurt. Ik ben eraan gewend.quote:
Dude, verbeter het dan goed: Ik houdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Typo.
Enne...
[..]
...spel maar niet met de anderen want daar gaat het blijkbaar niet helemaal goed bij.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
- Is Maikel gestopt met het eten van Bigmac's?
15 augustusquote:Alle antwoorden op deze spannende moment weer vanaf 1 september te zien in ShowChat!
Voor herhalingen, kijk elke werkdag vanaf 03.00 's nachts in SHO en live op Talpa
Hou=spreektaal=dus is toegestaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dude, verbeter het dan goed: Ik houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |