quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou=spreektaal=dus is toegestaan.
Dit is een forum en daar word niet gesproken maar getypt... dus is het HOUDquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou=spreektaal=dus is toegestaan.
Nóg niet. Dat zit wel ergens weggestopt in de planning.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om webicons uit te zetten? Ik wordt een beetje moe van al die animaties die ik overal tegenkom.
Je kan kiezen voor de skin Text-Onlyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om webicons uit te zetten? Ik wordt een beetje moe van al die animaties die ik overal tegenkom.
Oh, okee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nóg niet. Dat zit wel ergens weggestopt in de planning.
Ik wil natuurlijk wel plaatjes, als ze maar stil staan.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, okee.Ik kon me vaag zo iets herinneren van toen ik net geregistreerd was, maar ik kon het niet meer vinden.
Is wel een functie die van mij terug mag keren. Al dat gehuppel en geflits overal.
quote:
Ja we gaan niet zeuren he?! Het is of het een of het anderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil natuurlijk wel plaatjes, als ze maar stil staan.
Verdomme, ik heb een hekel aan spoilersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
En Dizer, ik ben mijn humor niet kwijt!!!!
Dat weten we nog niet, das nog maar afwachten. De ontknoping is eind augustusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Dit is een Orginial spoiler, of te wel.. het kan nooit kloppenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb een hekel aan spoilers![]()
Half augustusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, das nog maar afwachten. De ontknoping is eind augustus
Ooit kon het allebei.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja we gaan niet zeuren he?! Het is of het een of het ander
Que?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Sorry, maar zomerstop is net van start gegaan. Of te wel.. Cliffhanger:
- Verliest Buupa alsnog zijn humor en neemt Timbob zijn taak over?
Alle antwoorden op deze spannende moment weer vanaf 1 september te zien in ShowChat!
Voor herhalingen, kijk elke werkdag vanaf 03.00 's nachts in SHO en live op Talpa
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij verliest ook niet eens zijn humor maar ik ga nu ook even speculeren voor de ontknoping:quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!quote:
Met een sterfscene kan ie ook zo terugkomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
Sven, vind je ook niet dat het tijd wordt om Buupa uit ShowChat te schrijven. Ik dacht aan een sterfscene.. .of moeten we hem een ander scene geven zodat ie nog ooit terug kan komen??
Als de humorloze tweelingbroer??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met een sterfscene kan ie ook zo terugkomen.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat zonder Bupa is als Dizer mét humor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:10 schreef LeBeau het volgende:Ik hoor net dat ik pas in september mijn diploma krijg omdat ik nog 4 kutcompetenties moet assessen wat niet meer voor 4 juli geregeld kan worden en daarna pas in september kan.
Het komt dus neer op:
- 3 maanden geen diploma en dus geen baan. Ik kan niks, ik heb dat hbo diploma nodig om aan te tonen dat ik zogenaamd wel wat kan.
- 1 maand collegegeld betalen voor de kat z'n kut!![]()
- 3 maanden extra studiefinanciering.
En dat allemaal omdat ik 3 maanden moest wachten totdat één docente het groene licht gaf voor een project wat ik zogenaamd af moest hebben voordat ik kon afstuderen (NOT! En dat terwijl ik het af had! Grrrr. Trut.) en er toen opeens geen begeleidend docent was, waar ik weer een maand op kon wachten.
Ik wil ijs. En chocola. En een knuffel.![]()
.
Too late, misterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Balen zeg
En hij ligt nu in de greppelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze moeten oude, seniele mannetjes hun auto's afpakken..
Er had er net een mij bijna aangereden. En dan ook nog z'n hoofd schudden naar mij van ":N."..
Twee vliegen in één klap dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat zonder Bupa is als Dizer mét humor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Voor LeBeau:
[afbeelding],
[afbeelding] en
[afbeelding]
Die beer!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Balen zeg
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ijs.
[..]
Die beer!![]()
Bedankt voor de sympathie. Als ik iemand vraag om een aantal docenten in elkaar te meppen, zijn jullie dan ook zo enthausiast?
I'm your manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef LeBeau het volgende:
Bedankt voor de sympathie. Als ik iemand vraag om een aantal docenten in elkaar te meppen, zijn jullie dan ook zo enthausiast?
Neen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, Bupa weg, en ik krijg humor erbij
Humor of geen humor, wij kunnen het makkelijk aan zonder jouw erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen.
Het is allebei ondenkbaar:
Showchat zonder Bupa.
Dizer mét humor.
Daar meen je niks vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Humor of geen humor, wij kunnen het makkelijk aan zonder jouw erbij
Dus ga maar lekker weg en rot lekker een eind op naar je ONZ met je TTT humor!
Tut, tut, tut.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Humor of geen humor, wij kunnen het makkelijk aan zonder jouw erbij
Dus ga maar lekker weg en rot lekker een eind op naar je ONZ met je TTT humor!
Like duh.quote:
Natuurlijk kan ik niet zonder je poepiedrolletje van mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Like duh.
Net of Dizer mij kan missen.
Daarvoor houdt hij teveel van mij
Zonder jou praat ik zo:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut, tut.
'zonder jouw'.
Alleen al om jou te verbeteren heb je mij nodig, schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |