Anders steel ik gewoon stiekum je SMINT.quote:
quote:
Ben je dat? Echt?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anders steel ik gewoon stiekum je SMINT.![]()
[..]![]()
![]()
Spuit 11.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je dat? Echt?
Even een serieuse vraag
Dat je zo lekker snel van begrip bent.quote:
Wat is er zo komisch? Buupa (quote:
Hoe moest ik nou weten dat La Beau homo is dan? Ik kom niet zoals jij in de heaumeautopic reeksquote:
Ach, hij dacht tenminste niet dat ik een vrouw was zoals Airelle.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, hij dacht tenminste niet dat ik een vrouw was zoals Airelle.
hé!!!! word er weer over me geluld?!?quote:- Is babette echt vreemdgegaan met Sven?
lijkt me duidelijkquote:- Is babette nou zwanger van Sven of van Dizer?
volgens mij is Tania de enige die 't niet met Dizer heeft gedaan [ respect woman!!!quote:- Is Tania nou vreemdgegaan met Dizer?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Tania de enige die 't niet met Dizer heeft gedaan [ respect woman!!!![]()
]
Hé, ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Tania de enige die 't niet met Dizer heeft gedaan [ respect woman!!!![]()
]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe moest ik nou weten dat La LeBeau homo is dan? Ik kom niet zoals jij in de heaumeautopic reeks
Ieeeeeeeeeeeuwquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
he??? jawel toch??????
of was Diz degene die in jóu reet kroop....![]()
Ik wel.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En de anderen komen er ook niet (vaak, dat ik weet). Ze hebben gewoon opgelet tijdens de tijd van het Idols forum.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En de anderen komen er ook niet (vaak, dat ik weet). Ze hebben gewoon opgelet tijdens de tijd van het Idols forum.
Als je sex met mij hebt, dan ben je geen newbie meer. Dan ben je door de selectie heen en ben je dus ontgroendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik ben dan ook maar een newbie
Leer eerst maar eens Nederlands, madam.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
he??? jawel toch??????
of was Diz degene die in jóu reet kroop....![]()
Dat durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je sex met mij hebt, dan ben je geen newbie meer. Dan ben je door de selectie heen en ben je dus ontgroend![]()
Please ymme, houd dat zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik ben dan ook maar een newbie
Goed hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Netjes, niet te slijmerig maar toch beleefd![]()
ow jeetje, waar is nou m'n w'tje...????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Leer eerst maar eens Nederlands, madam.
Dat je jezelf niet moet laten pakken door Dizer.quote:
dat je je niet moet laten verleiden door de grootste slet van SC.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef ymme het volgende:
Que?
Maar ik wil geen groentje meer zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je jezelf niet moet laten pakken door Dizer.
Behangen kan ik zelf ook welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je je niet moet laten verleiden door de grootste slet van SC.....
voor je 't weet ben je bezwangerd en dan is ie nog te beroerd om te komen behangen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |