Maat het is nog steeds kutquote:
doe maar een kuubquote:Op maandag 27 juni 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor.Gaat over:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Oasis en eet Aldi Chocolate Cookies.
.
.
Niet zo vrolijk doen heh?quote:
Que?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor het tegenwicht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En net als bij Idols zijn er vast speciale topics voor...quote:
Blije mensen.quote:
Tennisquote:Op maandag 27 juni 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
@ Diz: wat loop je boos te doen??
Sorry, ik zal even lekker chagrijnig worden: oudersquote:
Blije mensen, omdat Dizer boos was.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
@ Tom: wat zijn dat voor suffe foto's??
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry, ik zal even lekker chagrijnig worden: oudersschool
tentamens
leraren die niet terugmailen
Beter?
[heaumeau-stem]quote:Op maandag 27 juni 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry, ik zal even lekker chagrijnig worden: oudersschool
tentamens
leraren die niet terugmailen
Beter?
Bij mij kwam het vaak genoeg voor dat ze helemaal niet terugmailden, en dat ik niks hoorde totdat ik de coördinator van de opleiding erop af stuurde.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
[heaumeau-stem]
Meid, ik weet prezies hoe je voelt [afbeelding]
[/heaumeau-stem]
Mijn leraren zijn ook altijd langzaam met terugmailen
Uhuhquote:
Jaquote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuhoh en ik had het fout gespeld?
'Als ze al terugmailen...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
[heaumeau-stem]
Meid, ik weet prezies hoe je voelt [afbeelding]
[/heaumeau-stem]
Mijn leraren zijn ook altijd langzaam met terugmailen
Zijn ze zelf ooit jong geweest vraag ik me af...quote:
Als je op ZOWIEE googled krijg je een dikke naakte negerin volgens mijquote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe, als je bij images.google.com zoekt op MissBliss krijg je foto's van Skaai en Christine en Toeps, maar van MissBliss ho maar..
Ja, in lang vervlogen tijden toen je nog om 11 uur thuis moest zijn, niet vloekte en niet aan seks deed zonder eerst te trouwen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zijn ze zelf ooit jong geweest vraag ik me af...
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, in lang vervlogen tijden toen je nog om 11 uur thuis moest zijn, niet vloekte en niet aan seks deed zonder eerst te trouwen.![]()
Lege post?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:18 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, in lang vervlogen tijden toen je nog om 11 uur thuis moest zijn, niet vloekte en niet aan seks deed zonder eerst te trouwen.![]()
Jonge ouders.quote:
jamiroquai?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Ieeeeeeeuw... net de clip van Jay Kay op TMF gezien![]()
Ik dacht ook aan de zanger van Jamiroquai.quote:
Ook al een lege post.. Ligt dat aan Safari ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
dizer heeft geen inhoudquote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook al een lege post.. Ligt dat aan Safari ofzo?
Gewoon niks tikken of zo.. alleen een tag openen en sluiten, bij voorbeeldquote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
omslachtig gedoe.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon niks tikken of zo.. alleen een tag openen en sluiten, bij voorbeeld
[ sub] [ /sub]
Zonder spaties dan
Het had leuker geweest al hadden ze gewoon gedaan alsof het aan jou lag.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SlowChat heeft opeens een nieuwe betekenisquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef LeBeau het volgende:
Wat ben je aan het doen dan, dat je wijsvinger zoveel gebruikt wordt?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Leuk...
Verdomme ik heb straks eelt op mn wijsvinger
Hoe creatiefquote:
Ik fok met een laptop, zonder normale muis dusquote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan, dat je wijsvinger zoveel gebruikt wordt?
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik fok met een laptop, zonder normale muis dus
En ik ken ook alle codes niet, heeft er iemand toevallig een Apple? f5 enzo doet het niet.. en alt-s
Voor heeeeeeeeeel even dacht ik dat er een plaatje voor stond dat niet goed inlaaddequote:
Damn you woman, wat ben je slimquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor heeeeeeeeeel even dacht ik dat er een plaatje voor stond dat niet goed inlaadde
Ah zo, dat vind ik zo irritant een laptop zonder muis.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik fok met een laptop, zonder normale muis dus
En ik ken ook alle codes niet, heeft er iemand toevallig een Apple? f5 enzo doet het niet.. en alt-s
Mijn wijsvinger draait overurenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik zou echt niet zonder F5 en AltS kunnen
Invoeren.. Gebruik ik normaal ook nooit maar ik doe alles om mn vinger te ontzienquote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah zo, dat vind ik zo irritant een laptop zonder muis.
Wat doet alt-s eigenlijk?
Meer geld vragen van je duimvingerquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef LeBeau het volgende:
Wat doet alt-s eigenlijk?
Ik ben verslaafd aan m'n tabknop, sue me.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Je gaat me niet vertellen dat je elke keer met de muis naar Invoeren gaat of TAB TAB ENTER doet he?? Dat is zoooo 2001
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meer geld vragen van je duimvingerIk neem aan dat die de baas is?
Past de muis van je pc eigenlijk niet in je laptop, of pakt die geen niet-Mac muizen? Anders zou ik gewoon de muis en muismat pakken, kan je je arme vingertje even ontlasten.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik KAN natuurlijk ook gewoon achter mn eigen pc gaan zitten maar dit is zo leuk, vanaf bed. Lekker tv kijken enzo
Ben jij ook al zo 2001?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
* Gebruikt nu voor het eerst alt-s
Ohja, ik heb hier nog een muisquote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Past de muis van je pc eigenlijk niet in je laptop, of pakt die geen niet-Mac muizen? Anders zou ik gewoon de muis en muismat pakken, kan je je arme vingertje even ontlasten.![]()
Taniaquote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
* Gebruikt nu voor het eerst alt-s
Zolang ie usb is, kan altijdquote:Op maandag 27 juni 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, ik heb hier nog een muis
Even testen
quote:
Nou zeg, wat moet je duimvinger er nou van zeggen? Neemt je wijsvinger zomaar ontslag zonder enig wat te zeggen en nou moet ie het doen met een automatische muis-robotquote:
Uhuhquote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Nu kan je lekker op bed met de laptop, televisie kijken EN met de muis klikken!
Mn wijsvinger klikt nog wel hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, wat moet je duimvinger er nou van zeggen? Neemt je wijsvinger zomaar ontslag zonder enig wat te zeggen en nou moet ie het doen met een automatische muis-robot
Anders moet je een groter, harder muisschuifopervlak nemen, zoals een boek ofzo. Muist misschien wat fijner.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Het muist niet heerlijk, maar beter dan dat schuifgedoe
Wat een goede ideeen heb jijquote:Op maandag 27 juni 2005 23:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anders moet je een groter, harder muisschuifopervlak nemen, zoals een boek ofzo. Muist misschien wat fijner.
Eeeen bedtijd.Morgen weer vroeg op.
![]()
Whehe, dat werkt niet in ff_lightquote:
quote:
Wie?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef Airelle het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Clijsters heeft verloren.
Oh wacht, die ken ik wel.quote:
Ja, omdat ik dat plaatje van jou niet mooi vondquote:
Maar dat nummer is wel mooi (I don't wanna miss a thing)quote:Op maandag 27 juni 2005 23:46 schreef timbob het volgende:
wat is armagedon toch een kutfilm eigenlijk
ook nietquote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar dat nummer is wel mooi (I don't wanna miss a thing)
het bewoogquote:Op maandag 27 juni 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom kijk je die film dan eigenlijk?![]()
Nou arme Kim ook hequote:Op maandag 27 juni 2005 23:53 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Wat zou Kim hier nou mee bedoelen?
Arme Lleyton
De morgenstond...quote:
Yep lekker wijfquote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
die ene van de sbs6 belspelletjes is wel leuk
Had je het gisternacht gezien? Ik heb me kapot gelachenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
Hoi Markquote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
ze had het over maximaquote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had je het gisternacht gezien? Ik heb me kapot gelachen![]()
Gisternacht was grappiger. Het woord was kerst, en ze had een kerstmuts op, en er viel nepsneeuw en er stond een kerstboomquote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
ze had het over maxima
vanochtend / middag.
zo grappig
ze heeft humor
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gisternacht was grappiger. Het woord was kerst, en ze had een kerstmuts op, en er viel nepsneeuw en er stond een kerstboom![]()
![]()
![]()
Neequote:
Anders word ik hier gewoon genegeerdquote:
Nou ik had het even over het gebaarquote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, want het is uit. Lleyton zit eraan vast
Ja schat, het gaat over Wytskequote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders word ik hier gewoon genegeerd [afbeelding]
OK.quote:
Ja, ik had het ook over het gebaarquote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ik had het even over het gebaar
Als dat over Hewitt gaat heeft ze iig weinig plezier gehad
Ik heb dat ook gezien.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
ze had het over maxima
vanochtend / middag.
zo grappig
ze heeft humor
Het prinsesje dan.quote:
ze ging een heel verhaal ophangen hoe ze het zo zielig voor d'r vondquote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien.
Jezus makkelijker kun je een vraag ook niet maken ofwel?
Die is zoooo ergquote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet dat enge belspellenwijf met die blonde haren, donkere wenkbrauwen, blauwe ogen en poepbruine gezicht?
christinequote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet dat enge belspellenwijf met die blonde haren, donkere wenkbrauwen, blauwe ogen en poepbruine gezicht?
dat valt me dan weer zwaar van je tegen tim.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef timbob het volgende:
[..]
ze ging een heel verhaal ophangen hoe ze het zo zielig voor d'r vond
dat ze zo in een keurslijf zat
ik ben 1 prinses.. is het dan niet ik ben een prinses?
oh dat past niet
doe dan ik ben prinses
ik ben 1 prinses.. tss.
je zou bijna gaan bellen voor haar
pffshtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat valt me dan weer zwaar van je tegen tim.
- 1
Echt wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Carmen? Hmm. Geloof het niet.
Christine v/d Horst is tof..
Toffe naam ook, Julia.quote:
Net als Julia Stiles:quote:
Alleen kijkt ze een beetje raar daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net als Julia Stiles:
[afbeelding]
ik gok op 3quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef Airelle het volgende:
Ik vind Julia ook wel mooi.
Zou Maxima nog een kindje krijgen denken jullie?
Ik denk eigenlijk dat ze het hierbij laten.
huh? okquote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over het gebaar
Wat een miscommunicatie weer
Misschien is dat wel de reden dat het uitgegaan is![]()
nee manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:07 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
is dat dezelfde als:
[afbeelding] ?
Ik denk ook dat ze er nog wel eentje bijkrikken.quote:
boetseren heet datquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er nog wel eentje bijkrikken.
Nou ja, dan zou ze nog altijd die vreselijke stem van d'r hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:07 schreef Tania18 het volgende:
Als ze niet 3 maal daags onder de zonnebank zou gaan was ze best mooi
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op Kim Clijsters en Maria Sharapova ben ik jaloers ja.
Maar niet op een belspel slut.
ik begin die jongen nu steeds meer te snappenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
Dit is toch dat meisje waar mark_03 helemaal wild van is/was?
Je doet het express he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ik begin die jongen nu steeds meer te snappen
piet verdrietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaja een kwart ton.
Maar die Piet moest het met een schamele 200 Euro doen.
ze is tot nu toe het meest leuke belspelmeisje dat ik gezien hebquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je doet het express he?
Zijn er zoveel leuke meisjes op TV vind je uitgerekend haar knap.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef timbob het volgende:
is er al een fanclub?
Je vergeet de dochter van Peter Jan Rensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ze is tot nu toe het meest leuke belspelmeisje dat ik gezien heb
Hij is alleen strontlelijk zo in dat 60*60 hokjequote:
Lutein van Kranenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je vergeet de dochter van Peter Jan Rens.
Hoe heet je ze ook alweer?
Ze deed ook paar afleveringen mee in GTST?
Fort Alpha.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef timbob het volgende:
wat wordt er eigenlijk enorm slecht geacteerd in ONM
ik zat vandaag zo ff te kijken..
er is alweer een secte
dat hebben ze al gehad, verzin wat nieuws!
met je halve Fort Alpha cast
Fort Alphaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef timbob het volgende:
wat wordt er eigenlijk enorm slecht geacteerd in ONM
ik zat vandaag zo ff te kijken..
er is alweer een secte
dat hebben ze al gehad, verzin wat nieuws!
met je halve Fort Alpha cast
mijn vader heeft in fort alpha meegespeeltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fort Alpha.. Dat moeten ze gaan herhalen en/of op DVD pleuren.
Vet!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
[..]
mijn vader heeft in fort alpha meegespeelt
Vertelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
[..]
mijn vader heeft in fort alpha meegespeelt
uhmquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
VertelTygo Gernandt is jouw vader
?
Toedels.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weltrusten. Dag. Tabee.
Nou, vertel danquote:
En toen, en toenquote:
Je lult uit je nek, je zuigt uit je duim, je schudt uit je mouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:35 schreef timbob het volgende:
[..]
werd de hele vleesfabriek in de fix gestoken
ik heb het op tapequote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lult uit je nek, je zuigt uit je duim, je schudt uit je mouw.
Dat allemaal enzo, volgens mij.
Dat is de dochter van Peter Jan Rens?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is de dochter van Peter Jan Rens?Dat mens was zo een doos, je zou bijna denken dat Peter Jan het met z'n zus verwekt heeft.
![]()
![]()
Die heb je zo geregeld hoor.quote:
Volgens de Metro van vandaag heet Maria van der achternaam Sjarapovaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op Kim Clijsters en Maria Sharapova ben ik jaloers ja.
Maar niet op een belspel slut.
Van correcte spelling hebben ze bij de Metro nog niet gehoord. Dus dan is het heel normaal om fonetisch te spellen, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de Metro van vandaag heet Maria van der achternaam Sjarapova![]()
Ik heb vandaag denk ik wel minimaal 5 spelfouten ontdekt in de metroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van correcte spelling hebben ze bij de Metro nog niet gehoord. Dus dan is het heel normaal om fonetisch te spellen, toch?![]()
Hij is alleen een beetje lelijkquote:
Ja, maar het blijft Wytske he... zoiets wou ik ook gaan maken, maar je kunt nauwelijks zien dat het Wytske is ... dus ik houd het maar mooi bij m'n Victoriaquote:
Alexia Juliana Marcella Laurentienquote:
Ik heb betere ava's gehadquote:
Dat was ook wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Alle 4 stomme namenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Vooral Laurentien natuurlijkquote:
Amalia vind ik dan nog wel gaan.. Jammer dat je er zo snel Analia van maakt..quote:
Er waren geruchten dat zequote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was ook wel te verwachten natuurlijk
Alexia.. ik weet nog niet wat ik ervan vind..
Ik had die link anders nog nooit gelegdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Amalia vind ik dan nog wel gaan.. Jammer dat je er zo snel Analia van maakt..
Julia en Emma waren allebei mooi geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat zeEmma
zou gaan heten.
Of Sophiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Julia en Emma waren allebei mooi geweest
Juliana![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had die link anders nog nooit gelegd
ShowChat #382: Iedereen is welkom! Ja echt!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Ik had het eigenlijk tegen Sven.
.
Wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #382: Iedereen is welkom! Ja echt!
Ze praat tegen mequote:
Dat je geen newbies mag afbranden.quote:
Ik kwam hier gewoon speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je geen newbies mag afbranden.
Mag ik je even helpen herinneren dat ik niet echt meer een newbie ben. Vind ik zelf. Loop al een aantal topics mee hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je geen newbies mag afbranden.
Eens een newbie, altijd een newbie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Mag ik je even helpen herinneren dat ik niet echt meer een newbie ben. Vind ik zelf. Loop al een aantal topics mee hier.En vind het erg leuk en gezellig hier moet ik zeggen
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kwam hier gewoon speciaal voor jou..
Das eigenlijk zijn we met z'n allen allemaal newbies hierquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eens een newbie, altijd een newbie..
Als je een user-id boven de 100000 hebt welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Das eigenlijk zijn we met z'n allen allemaal newbies hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |