Is er iets bekend over een vierde seizoen? Het derde was toch wel het minste seizoen tot nu toe, ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef babette21 het volgende:
mooi, dan kunnen ze met MvdW stoppen, want daar was weinig van over....
ze heeft alweer 'n tijdje lang haar [ze zit ook in "Eilandgasten" en "Poot".... drukke dame]
ongeveer 5 minuten... toen had ik 't al zo koud dat we naar binnen zijn gegaan...quote:
Dan had ik je niet gezien waarschijnlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ongeveer 5 minuten... toen had ik 't al zo koud dat we naar binnen zijn gegaan...
en daar hebben we héél lang gezeten haha
nog niet, 't is eerst nog afwachten hoe Frederique door d'r chemo's komt.....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is er iets bekend over een vierde seizoen? Het derde was toch wel het minste seizoen tot nu toe, ja.
zeker nietquote:En veel Eva, daar is niks mis mee..
haha waarschijnlijk niet nee....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef MissBliss het volgende:
Dan had ik je niet gezien waarschijnlijk
Ik was zaterdag ook niet op mn best..quote:Op maandag 27 juni 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha waarschijnlijk niet nee....
misschien maar beter ook, kwas niet erg reprensentatief
Op zich was het wel een leuk seizoen, maar zo onrealistisch ... hoe ze het soms bedachten... gewoon jammer.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is er iets bekend over een vierde seizoen? Het derde was toch wel het minste seizoen tot nu toe, ja.
En veel Eva, daar is niks mis mee..
ik had 't vooral zondag wat moeilijker......quote:
't eerste deel van dit seizoen vond ik saai, 't tweede erg onrealistisch idd [met name laatste afl]quote:Op maandag 27 juni 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
Op zich was het wel een leuk seizoen, maar zo onrealistisch ... hoe ze het soms bedachten... gewoon jammer.
Familie zeskampquote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't vooral zondag wat moeilijker......
best fijn om dan 'n familie-zeskamp [] te hebben... lang leve de enorme zonnebrillen
desondanks was ik extreem goed, vooral op de surfplank![]()
[en ben ik nu bont en blauw en geschaafd en spierpijn en alles......... ]
mja familiedag eigenlijk, en dit jaar toevallig zeskamp.....quote:
rauwe vis?????quote:Voor het eerst Japans gegeten wel zondag
Gelukkig hebben wij nooit familiedagquote:Op maandag 27 juni 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja familiedag eigenlijk, en dit jaar toevallig zeskamp.....
best lullig op zondag; aan de andere kant 'n mooi excuus om niet met ouwe tante's te hoeven praten:
"sorry, ik moet even in een kruiwagen gaan zitten......."
Nope, gewoon vlees. Wel leuk je zit dan om zo'n grote bakplaat en die Japanse kok gaat het dan live bereiden voor jequote:rauwe vis?????
Hoewel ik uit mezelf niet zo snel weer zou gaan hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, gewoon vlees. Wel leuk je zit dan om zo'n grote bakplaat en die Japanse kok gaat het dan live bereiden voor je
Bij zoiets ben ik ook een keer geweest. Zou best Japans kunnen zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nooit familiedag
Wel lekker weer voor een zeskamp
[..]
Nope, gewoon vlees. Wel leuk je zit dan om zo'n grote bakplaat en die Japanse kok gaat het dan live bereiden voor je
GTST niet hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/52/introducing_priya_29.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben weer unbanned.
De ONM en GTST topics gingen zeker wel een stuk minder snel?
Ja het was niet slechtquote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij zoiets ben ik ook een keer geweest. Zou best Japans kunnen zijnMaar dat was best lekker
!
Werd er zoveel gegeild op de nieuwe Ninaquote:
Hij moet zich aan jou voorstellen ... hij is hier bijna nooitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef ymme het volgende:
pberends hallo, ik ben ymme
aangenaamd! Jou kende ik nog niet
Jo negert. Een kattenliefhebster, als die m'n eenden maar niet opeetquote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef ymme het volgende:
pberends hallo, ik ben ymme
aangenaamd! Jou kende ik nog niet
Die stemquote:
Dank je de koekoek.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:35 schreef timbob het volgende:
wie wil er bij me komen wonen?
Ik was Evelien aan het Fokken. Ik heb een groot hekel aan hemquote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Laatst vond jij Federer toch helemaal geweldig?
Met muis zou toffer zijn natuurlijk en niet van Apple maar tochquote:
Van de Rocher. Die lekkere, decadente snoepjes.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
Wie is Ferrerder ofzo?
hij slaat ballenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
Wie is Ferrerder ofzo?
Federer of Ferrero?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
Wie is Ferrerder ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |