Die heb je zo geregeld hoor.quote:
Volgens de Metro van vandaag heet Maria van der achternaam Sjarapovaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op Kim Clijsters en Maria Sharapova ben ik jaloers ja.
Maar niet op een belspel slut.
Van correcte spelling hebben ze bij de Metro nog niet gehoord. Dus dan is het heel normaal om fonetisch te spellen, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de Metro van vandaag heet Maria van der achternaam Sjarapova![]()
Ik heb vandaag denk ik wel minimaal 5 spelfouten ontdekt in de metroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van correcte spelling hebben ze bij de Metro nog niet gehoord. Dus dan is het heel normaal om fonetisch te spellen, toch?![]()
Hij is alleen een beetje lelijkquote:
Ja, maar het blijft Wytske he... zoiets wou ik ook gaan maken, maar je kunt nauwelijks zien dat het Wytske is ... dus ik houd het maar mooi bij m'n Victoriaquote:
Alexia Juliana Marcella Laurentienquote:
Ik heb betere ava's gehadquote:
Dat was ook wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Alle 4 stomme namenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Vooral Laurentien natuurlijkquote:
Amalia vind ik dan nog wel gaan.. Jammer dat je er zo snel Analia van maakt..quote:
Er waren geruchten dat zequote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was ook wel te verwachten natuurlijk
Alexia.. ik weet nog niet wat ik ervan vind..
Ik had die link anders nog nooit gelegdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Amalia vind ik dan nog wel gaan.. Jammer dat je er zo snel Analia van maakt..
Julia en Emma waren allebei mooi geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat zeEmma
zou gaan heten.
Of Sophiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Julia en Emma waren allebei mooi geweest
Juliana![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had die link anders nog nooit gelegd
ShowChat #382: Iedereen is welkom! Ja echt!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Ik had het eigenlijk tegen Sven.
.
Wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #382: Iedereen is welkom! Ja echt!
Ze praat tegen mequote:
Dat je geen newbies mag afbranden.quote:
Ik kwam hier gewoon speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je geen newbies mag afbranden.
Mag ik je even helpen herinneren dat ik niet echt meer een newbie ben. Vind ik zelf. Loop al een aantal topics mee hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je geen newbies mag afbranden.
Eens een newbie, altijd een newbie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Mag ik je even helpen herinneren dat ik niet echt meer een newbie ben. Vind ik zelf. Loop al een aantal topics mee hier.En vind het erg leuk en gezellig hier moet ik zeggen
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kwam hier gewoon speciaal voor jou..
Das eigenlijk zijn we met z'n allen allemaal newbies hierquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eens een newbie, altijd een newbie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |