Ja, in lang vervlogen tijden toen je nog om 11 uur thuis moest zijn, niet vloekte en niet aan seks deed zonder eerst te trouwen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zijn ze zelf ooit jong geweest vraag ik me af...
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, in lang vervlogen tijden toen je nog om 11 uur thuis moest zijn, niet vloekte en niet aan seks deed zonder eerst te trouwen.![]()
Lege post?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:18 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, in lang vervlogen tijden toen je nog om 11 uur thuis moest zijn, niet vloekte en niet aan seks deed zonder eerst te trouwen.![]()
Jonge ouders.quote:
jamiroquai?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Ieeeeeeeuw... net de clip van Jay Kay op TMF gezien![]()
Ik dacht ook aan de zanger van Jamiroquai.quote:
Ook al een lege post.. Ligt dat aan Safari ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
dizer heeft geen inhoudquote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook al een lege post.. Ligt dat aan Safari ofzo?
Gewoon niks tikken of zo.. alleen een tag openen en sluiten, bij voorbeeldquote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
omslachtig gedoe.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon niks tikken of zo.. alleen een tag openen en sluiten, bij voorbeeld
[ sub] [ /sub]
Zonder spaties dan
Het had leuker geweest al hadden ze gewoon gedaan alsof het aan jou lag.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SlowChat heeft opeens een nieuwe betekenisquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef LeBeau het volgende:
Wat ben je aan het doen dan, dat je wijsvinger zoveel gebruikt wordt?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Leuk...
Verdomme ik heb straks eelt op mn wijsvinger
Hoe creatiefquote:
Ik fok met een laptop, zonder normale muis dusquote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan, dat je wijsvinger zoveel gebruikt wordt?
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik fok met een laptop, zonder normale muis dus
En ik ken ook alle codes niet, heeft er iemand toevallig een Apple? f5 enzo doet het niet.. en alt-s
Voor heeeeeeeeeel even dacht ik dat er een plaatje voor stond dat niet goed inlaaddequote:
Damn you woman, wat ben je slimquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor heeeeeeeeeel even dacht ik dat er een plaatje voor stond dat niet goed inlaadde
Ah zo, dat vind ik zo irritant een laptop zonder muis.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik fok met een laptop, zonder normale muis dus
En ik ken ook alle codes niet, heeft er iemand toevallig een Apple? f5 enzo doet het niet.. en alt-s
Mijn wijsvinger draait overurenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik zou echt niet zonder F5 en AltS kunnen
Invoeren.. Gebruik ik normaal ook nooit maar ik doe alles om mn vinger te ontzienquote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah zo, dat vind ik zo irritant een laptop zonder muis.
Wat doet alt-s eigenlijk?
Meer geld vragen van je duimvingerquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:52 schreef LeBeau het volgende:
Wat doet alt-s eigenlijk?
Ik ben verslaafd aan m'n tabknop, sue me.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Je gaat me niet vertellen dat je elke keer met de muis naar Invoeren gaat of TAB TAB ENTER doet he?? Dat is zoooo 2001
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meer geld vragen van je duimvingerIk neem aan dat die de baas is?
Past de muis van je pc eigenlijk niet in je laptop, of pakt die geen niet-Mac muizen? Anders zou ik gewoon de muis en muismat pakken, kan je je arme vingertje even ontlasten.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik KAN natuurlijk ook gewoon achter mn eigen pc gaan zitten maar dit is zo leuk, vanaf bed. Lekker tv kijken enzo
Ben jij ook al zo 2001?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
* Gebruikt nu voor het eerst alt-s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |