quote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond is het zover...
...de aller aller laatste...quote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef bar_rel het volgende:
Vanavond is het zover...
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef PeRi het volgende:
America's next topmodel?
Het antwoord staat er alquote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef PeRi het volgende:
Peking Expres?
Ik ben als een gek aan t posten, dan kan ik toch niet lezen wat er allemaal staat.quote:
Wees er blij mee.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef bar_rel het volgende:
En het was tevens me laatste dag bij de Mcdonalds
huh?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef ymme het volgende:
Vanaf morgen, weer allemaal herhalingen. Zeer vervelend
krijg je nou korting als je daar werkt?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef bar_rel het volgende:
En het was tevens me laatste dag bij de Mcdonalds
Het tv seizoen is toch afgelopen. Begint september toch pas weer. tot die tijd krijg je toch herhalingen van alles wat, heb ik mee gekregen in iedergevalquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Het tv seizoen is toch afgelopen. Begint september toch pas weer. tot die tijd krijg je toch herhalingen van alles wat, heb ik mee gekregen in iedergeval
Jij ook een fijne avond.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:22 schreef ymme het volgende:
Ik ga lekker naar bed met vriendje lief
Fijne avond nog allemaal. En tot morgen.
Heb je mijn sms gehad?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef timbob het volgende:
lekker gesceelerd?
Ik vond em leuk hoorquote:
HOE kun je dat nou doen!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik tikte bijna Ariel.
Wie is dat in je avaquote:Op zondag 26 juni 2005 23:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom of wat?
Ik snap um niet hoor.
Ja, Lilian Hak dus, maar toch?quote:
Twee keer maarliefst!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:17 schreef PeRi het volgende:
Airelle, ga je nog op vakantie?
Dat is geen excuus hoor.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik luisterde naar een liedje van de Klein Zeemeermin.
Ja, of je legt het me even uitquote:Op zondag 26 juni 2005 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lilian Hak.
Lees het vorige topic ander maar even door.
*zingt: Aaaaaand if you tolerate this..quote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is geen excuus hoor.
Hoe kun je een franse bosbes nu verwarren met een Zeemeermin.
Aha.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook goed.
Lilian Hak
Timbob en ik
Utrecht
Live
Vette muziek
CD
Dizer
Leuk
Zo klaar.
Ik ben net terugquote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Jij dan Peri? (vakantie)
Klinkt goed.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben net terug
Misschien dat er in Augustus een hele erge lastminute geboekt wordt, dan zijn vriendlief en ik vrij vanaf half aug. Maar die kans acht ik klein. Aangezien ik aan het sparen ben voor Miami in de herfst met een vriendin.
nou omdat je zo begon over skeeleren.quote:
hmm, nog niks ontvangen.. apartquote:Op zondag 26 juni 2005 23:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou omdat je zo begon over skeeleren.
maar ik had je een smsje gestuurd waarin ik vertelde hoe het was verlopen.
ze doen het erom.quote:
Nee...quote:Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef PeRi het volgende:
Weet je al waar je heen wilt met de Zomertoer?
ik zal wel ff een touwtje spannen van hier naar daar, kunnen we door blikjes praten. dat werkt tenminstequote:Op zondag 26 juni 2005 23:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
ze doen het erom.
stomme mobieltjes.
die van mij was bijna leeg (batterij), zal het daar wel mee te maken hebben.
Ik kan het je ook gewoon nu vertellen!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zal wel ff een touwtje spannen van hier naar daar, kunnen we door blikjes praten. dat werkt tenminste
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan het je ook gewoon nu vertellen!
Ik heb een medaille gewonnen!
Ik ga met vriendinnetjesquote:Op zondag 26 juni 2005 23:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maastricht, Amsterdam, Timbobs huis. Rotterdam
druk hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
ja maar das met jou.
dus maar dan!
ga ik twee keer op zomertoer... leuk.
twintig kilometer in minder dan een uur!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:31 schreef timbob het volgende:
[..]
jij bent echt vet goed hey [afbeelding]
dat is meer dan twintig kilometer per uur!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
twintig kilometer in minder dan een uur!
Svens huis.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maastricht, Amsterdam, Timbobs huis. Rotterdam
het eten is ook voortreffelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
de muziek is goed.
daar kan ik dan alvast op rekenen.
pannekoek doen?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
m'n ouders hebben de skottelbraai mee.
en we hebben geen BBQ meer
of het word gourmet
hebben ze gereageerd op je mail?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vakantie.
Merken ze niks van, ze krijgen wel gekkere mensen bij de Macquote:
Nou ja, hij valt eigenlijk niet echt in m'n budget. 385 euro voor 12m2 is best wel behoorlijk veel.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:47 schreef PeRi het volgende:
hebben ze gereageerd op je mail?
Ja het is ook aardig veel ja. Jammer!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, hij valt eigenlijk niet echt in m'n budget. 385 euro is best wel behoorlijk veel.
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tim heeft voor drie weken ruimte te huur.
Vrijdag aanstaande feestje bij Tim, kom je ook??quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tim heeft voor drie weken ruimte te huur.
mag ik ook komen?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrijdag aanstaande feestje bij Tim, kom je ook??
Alleen als je Amstel bier meeneemt, dan mag je bij Timbob thuis komenquote:
ik drink geen bierquote:Op zondag 26 juni 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen als je Amstel bier meeneemt, dan mag je bij Timbob thuis komen
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
zelfsamengestelde Orbital verzamelcd hebben?
Ik wel hoor!quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Eliza Dushku een beetje doorsneenietknap.
Trutquote:Op maandag 27 juni 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm. Nee, bij nader inzien vind ik d'r toch niet leuk.
Ze kijkt af en toe.. zielig of moe... doe ik ook altijdquote:Op maandag 27 juni 2005 00:27 schreef Skaai het volgende:
Ze kijkt nogal ehh..ehh..anders uit haar ogen.
Ik ben zielig en ik kijk vermoeiend.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze kijkt af en toe.. zielig of moe... doe ik ook altijd
We passen bij eklaar![]()
works for mequote:Op maandag 27 juni 2005 00:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben zielig en ik kijk vermoeiend.
Neuken?
Kom je me halen op de fiets?quote:
Arme jongen.quote:
Wie?quote:
Sorry, afgelopen vrijdag was m'n laatste dagquote:Op maandag 27 juni 2005 06:33 schreef LeBeau het volgende:
Geen Sven vanochtend? Daar gaan de zo vertrouwde gewoontes.
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, afgelopen vrijdag was m'n laatste dag
Nou moet ik ook m'n auto weer inleveren
Ik was niet aan het schoffelenquote:
Natuurlijk niet.quote:
Volgende week ga ik op vakantie naar Frankrijk, en die tuintjes kunnen me gestolen wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Wat ga je nu doen? Vakantie vieren? Wie moet er dan al die tuintjes aanleggen in Drenthe?
Eliza Dushkuquote:
Dan geniet je landelijke populariteit in het hovenieren en dan geef je dat zo maar op? Wat zonde.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgende week ga ik op vakantie naar Frankrijk, en die tuintjes kunnen me gestolen worden. Tis trouwens niet alleen in Drenthe he, laatst moest ik naar Almere.
.
En natuurlijk Bring it On.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eliza Dushku
Faith uit Buffy en Angel![]()
![]()
Tru Calling
Wrong Turn
Tja, of het definitief was wisten ze zelf ook niet geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2005 09:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan geniet je landelijke populariteit in het hovenieren en dan geef je dat zo maar op? Wat zonde.
Of ga je na je vakantie gewoon weer verder? Ik twijfel of het nou wel of niet definitief klonk dat het je laatste dag was.
Tenminste:quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, of het definitief was wisten ze zelf ook niet geloof ik
Met wiequote:Op maandag 27 juni 2005 09:34 schreef PeRi het volgende:
Hihihi, ik heb vandaag een jaar verkering al.
Ik vond 'm wel grappigquote:
Zeg, je hebt diegene die jouw ava heeft gemaakt niet eens even bedanktquote:Op maandag 27 juni 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig
Goeiemorgen
Eerste dag van de vakantie... vanmiddag weer werken (TPG op maandag is zoooo relaxed)![]()
Morgen naar de chirurg, das dan wat minder
Ja, maar wij hebben nog geen jaar hoor.quote:
Ik heb 'm veel geld gegevenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, je hebt diegene die jouw ava heeft gemaakt niet eens even bedankt!
Lees het topic even door, vooral de reacties van Dizerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is die lolly zuiger in je avatar Sven?
We zijn al langer bezig dan je denkt hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben nog geen jaar hoor.Dus wie is die kerl?
Whehe, ik heb 'm al bedankt namens jouquote:
Oh god, vreselijk ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef PeRi het volgende:
Jullie balen natuurlijk omdat jullie kansen bij mij verspilde moeite zijn. Dat zal het hem zijn.
En dat overleg je niet evenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, ik heb 'm al bedankt namens jou.
Oh.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn al langer bezig dan je denkt hoor
Sociaal zijn, zo heet datquote:
Dat ben ik nietquote:
Alle Nederlanders zijn er al uit of nietquote:
Wat een B&H-mod reactie.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen is vrij om hier te posten hoor
Tuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel vragen wie iemand is in deze communityquote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou half elf vind ik nog vrij netjes hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Ik werd net pas wakker, schandalig !
Had vriendjelief je niet gewekt, of is die ook net wakkerquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Ik werd net pas wakker, schandalig !
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel vragen wie iemand is in deze community
Die is werken. Ik heb vakantie tot augustus.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had vriendjelief je niet gewekt, of is die ook net wakker
Veel te laat
Nee, wij zijn gewoon nieuwsgierig naar het nieuwe vlees in deze SC-kuipquote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ik ben hier doorgaans niet de persoon die vijandig doet tegen nieuwkomers.
Al anderhalve week vakantie!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn er al uit of niet?
Whahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? GEEN SLOWCHAT! Ik ga weer deleten hoor..
In de dubbel zit toch nog een Nederlander? Of is die er ook al uit?quote:
Die zit er nogquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
In de dubbel zit toch nog een Nederlander? Of is die er ook al uit?
Ik post er ook nooit, maar ik lurk er graag.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef Airelle het volgende:
Whahaha.
Ik post nooit in B&H, maar laatst met die Daddy Cool shirts wel een keertje.... zeg je iets.. na kwartiertje zijn er weer 10 post verwijderd![]()
.
Kastanova en RATMENquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? GEEN SLOWCHAT! Ik ga weer deleten hoor..
Zou Michaëla gewonnen hebben denk je?quote:
Huh?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou Michaëla gewonnen hebben denk je?
Wat moeten ze weten?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat moeten PeRi en Skaai weten. Daaaames?
ZOUUUUUUUUUUUUUUUU staat er toch.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Huh?
Misa is geblesseerd slimmerd!
Al een week geleden ofzo.
Die kan voorlopig niet meer tennissen.
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Die komen veel in B&H. Dus die weten wel waarom de mods dat forum keer op keer weer verneuken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
Wat moeten ze weten?
Op die manierquote:Op maandag 27 juni 2005 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die komen veel in B&H. Dus die weten wel waarom de mods dat forum keer op keer weer verneuken.
Maar..... denk je dat ze gewonnen ZOOUUUU hebben?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!
Maar ik dacht gewoon dat hij dacht ze zaterdag had gespeeld, maar dat hij nog niet had gekeken ofzo.
Maar ik vat um nu.
NEE dat denk ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 10:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar..... denk je dat ze gewonnen ZOOUUUU hebben?
Ja, maar moet iedereen die hier nieuw is en post zich voorstellen? En wat verwacht je? Dat hij vertelt hoe hij heet en waar hij vandaan komtquote:
hoi, ik ben tim, en ik kom uit noord-scharwoudequote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, maar moet iedereen die hier nieuw is en post zich voorstellen? En wat verwacht je? Dat hij vertelt hoe hij heet en waar hij vandaan komt
Is dat heel raar? Je wil toch weten wat voor vlees je in de kuip krijgt?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, maar moet iedereen die hier nieuw is en post zich voorstellen? En wat verwacht je? Dat hij vertelt hoe hij heet en waar hij vandaan komt
Het móet niet nee, maar je mag het toch gewoon vragen? Uit interesse oid...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd wel een beetje weten wie wie is. Maakt het toch allemaal wat makkelijker enzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Breng het dan anders. Nu lijkt het eerder op: wat doe je hier?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan.
Alsof ik de eerste ben die zoiets vraagt.
Wat ik verwacht?
Gewoon een leuk verhaaltje ofzo.
En een fotoquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan.
Alsof ik de eerste ben die zoiets vraagt.
Wat ik verwacht?
Gewoon een leuk verhaaltje ofzo.
Je maakt jezelf een beetje belachelijk nu.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Breng het dan anders. Nu lijkt het eerder op: wat doe je hier?
Daarom.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je overdreven streng wil modden is B&H de andere kant op, Duiveltja..
ShowChat is nooit naar tegen mensen die hier ook willen komen posten. Zie ymme bijvoorbeeld. En PeRi en Skaai.
Volgende keer moet je dus:quote:Op maandag 27 juni 2005 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Breng het dan anders. Nu lijkt het eerder op: wat doe je hier?
Schijnbaarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende keer moet je dus:
Wie ben jij?![]()
![]()
![]()
vragen
Of: wat doe jij hier?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende keer moet je dus:
Wie ben jij?![]()
![]()
![]()
vragen
Nee, vind je het gek. Hij voelde zich niet gewenst he. Like duh.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:27 schreef Airelle het volgende:
Ik heb die Niels niet meer gezien trouwens.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, vind je het gek. Hij voelde zich niet gewenst he. Like duh..
Dat slaat natuurlijk nergens op... dat kwam daarna, toen die discussie begon. Airelle vroeg alleen maar wie hij wasquote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
@Niels: Wie ben jij?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op... dat kwam daarna, toen die discussie begon. Airelle vroeg alleen maar wie hij was
Ja dat weet ik, vandaar dat ik niet heb gereageerd op je laatste mailquote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
haai....
besef jij wel hoeveel misbruik je van me had kunnen maken dit weekend?!![]()
![]()
![]()
Wat een kutreeks zegquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een kutreeks zeg
Nou hier kom ik dus nooit meer... Alsof ik hier niet mag posten
zonde hoor......... [insert bupa-smiley]quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik, vandaar dat ik niet heb gereageerd op je laatste mail
M'n dagelijkse behoeften he.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef Tania18 het volgende:
Beev, wat zit je nou iedere keer te gluren
19 juli.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:34 schreef ymme het volgende:
Gezellige boel hiero
Zijn er nog mensen die volgende week op vakantie gaan?
IKKE !!
Ik woensdag pas. Heb nog 2 tentamens.quote:
Zometeen nog 1 hertentamen en dan vakantie jaquote:
Ik ben nog even aan het wachten met sollicitaties, op aanraden van mijn begeleidster. In augustus heb ik een gesprek met haar en iemand anders die veel connecties heeft op mijn gebied en daar komt misschien dan wat uitquote:Op maandag 27 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
he Tania, hoe gaat 't met de sollicitaties...???
we hebben eindelijk vacatures voor AH'ers, maar da's in Delft en Oud-Beijerland...
lijkt me wat ver weg enzo....
He jij hebt je icoon van missbliss gejatquote:Op maandag 27 juni 2005 11:36 schreef MissWave het volgende:
[..]
Zometeen nog 1 hertentamen en dan vakantie ja
Eerder onder druk van alcoholquote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
zonde hoor......... [insert bupa-smiley]
mijn excuus is dat ik onder druk van mijn omgeving stond..... ofzo....
Ben ik niet mee bezig hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je overdreven streng wil modden is B&H de andere kant op, Duiveltja..
ShowChat is nooit naar tegen mensen die hier ook willen komen posten. Zie ymme bijvoorbeeld. En PeRi en Skaai.
En ik...quote:
Ze weet het nog niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:41 schreef Tania18 het volgende:
Welke studie gaat je zusje nu eigenlijk doen Beev?
Ach, mijn zusje switcht om de week.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef Airelle het volgende:
Rechten toch?
Same here...precies.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze weet het nog niet.. Ze gaat nu naar de zesde toe, maar ze heeft écht nog geen flauw idee.
. Ook niet of ze überhaupt naar de uni gaat of wat anders gaat doen.
.
Oh, ik dacht dat ze ook examen had gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze weet het nog niet.. Ze gaat nu naar de zesde toe, maar ze heeft écht nog geen flauw idee.
.
Geleendquote:Op maandag 27 juni 2005 11:37 schreef ymme het volgende:
[..]
He jij hebt je icoon van missbliss gejat![]()
eh.... ook..... hahaquote:
oeee spannendquote:Maar we mailen even binnenkort
same here, ik heb al drie koppenquote:Ik ga weer aan het werk, stapels met werk liggen hier
Groningen?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |