Whahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? GEEN SLOWCHAT! Ik ga weer deleten hoor..
In de dubbel zit toch nog een Nederlander? Of is die er ook al uit?quote:
Die zit er nogquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
In de dubbel zit toch nog een Nederlander? Of is die er ook al uit?
Ik post er ook nooit, maar ik lurk er graag.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef Airelle het volgende:
Whahaha.
Ik post nooit in B&H, maar laatst met die Daddy Cool shirts wel een keertje.... zeg je iets.. na kwartiertje zijn er weer 10 post verwijderd![]()
.
Kastanova en RATMENquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? GEEN SLOWCHAT! Ik ga weer deleten hoor..
Zou Michaëla gewonnen hebben denk je?quote:
Huh?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou Michaëla gewonnen hebben denk je?
Wat moeten ze weten?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat moeten PeRi en Skaai weten. Daaaames?
ZOUUUUUUUUUUUUUUUU staat er toch.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Huh?
Misa is geblesseerd slimmerd!
Al een week geleden ofzo.
Die kan voorlopig niet meer tennissen.
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Die komen veel in B&H. Dus die weten wel waarom de mods dat forum keer op keer weer verneuken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
Wat moeten ze weten?
Op die manierquote:Op maandag 27 juni 2005 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die komen veel in B&H. Dus die weten wel waarom de mods dat forum keer op keer weer verneuken.
Maar..... denk je dat ze gewonnen ZOOUUUU hebben?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!
Maar ik dacht gewoon dat hij dacht ze zaterdag had gespeeld, maar dat hij nog niet had gekeken ofzo.
Maar ik vat um nu.
NEE dat denk ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 10:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar..... denk je dat ze gewonnen ZOOUUUU hebben?
Ja, maar moet iedereen die hier nieuw is en post zich voorstellen? En wat verwacht je? Dat hij vertelt hoe hij heet en waar hij vandaan komtquote:
hoi, ik ben tim, en ik kom uit noord-scharwoudequote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, maar moet iedereen die hier nieuw is en post zich voorstellen? En wat verwacht je? Dat hij vertelt hoe hij heet en waar hij vandaan komt
Is dat heel raar? Je wil toch weten wat voor vlees je in de kuip krijgt?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, maar moet iedereen die hier nieuw is en post zich voorstellen? En wat verwacht je? Dat hij vertelt hoe hij heet en waar hij vandaan komt
Het móet niet nee, maar je mag het toch gewoon vragen? Uit interesse oid...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd wel een beetje weten wie wie is. Maakt het toch allemaal wat makkelijker enzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Breng het dan anders. Nu lijkt het eerder op: wat doe je hier?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan.
Alsof ik de eerste ben die zoiets vraagt.
Wat ik verwacht?
Gewoon een leuk verhaaltje ofzo.
En een fotoquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan.
Alsof ik de eerste ben die zoiets vraagt.
Wat ik verwacht?
Gewoon een leuk verhaaltje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |