works for mequote:Op maandag 27 juni 2005 00:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben zielig en ik kijk vermoeiend.
Neuken?
Kom je me halen op de fiets?quote:
Arme jongen.quote:
Wie?quote:
Sorry, afgelopen vrijdag was m'n laatste dagquote:Op maandag 27 juni 2005 06:33 schreef LeBeau het volgende:
Geen Sven vanochtend? Daar gaan de zo vertrouwde gewoontes.
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, afgelopen vrijdag was m'n laatste dag
Nou moet ik ook m'n auto weer inleveren
Ik was niet aan het schoffelenquote:
Natuurlijk niet.quote:
Volgende week ga ik op vakantie naar Frankrijk, en die tuintjes kunnen me gestolen wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Wat ga je nu doen? Vakantie vieren? Wie moet er dan al die tuintjes aanleggen in Drenthe?
Eliza Dushkuquote:
Dan geniet je landelijke populariteit in het hovenieren en dan geef je dat zo maar op? Wat zonde.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgende week ga ik op vakantie naar Frankrijk, en die tuintjes kunnen me gestolen worden. Tis trouwens niet alleen in Drenthe he, laatst moest ik naar Almere.
.
En natuurlijk Bring it On.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eliza Dushku
Faith uit Buffy en Angel![]()
![]()
Tru Calling
Wrong Turn
Tja, of het definitief was wisten ze zelf ook niet geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2005 09:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan geniet je landelijke populariteit in het hovenieren en dan geef je dat zo maar op? Wat zonde.
Of ga je na je vakantie gewoon weer verder? Ik twijfel of het nou wel of niet definitief klonk dat het je laatste dag was.
Tenminste:quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, of het definitief was wisten ze zelf ook niet geloof ik
Met wiequote:Op maandag 27 juni 2005 09:34 schreef PeRi het volgende:
Hihihi, ik heb vandaag een jaar verkering al.
Ik vond 'm wel grappigquote:
Zeg, je hebt diegene die jouw ava heeft gemaakt niet eens even bedanktquote:Op maandag 27 juni 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig
Goeiemorgen
Eerste dag van de vakantie... vanmiddag weer werken (TPG op maandag is zoooo relaxed)![]()
Morgen naar de chirurg, das dan wat minder
Ja, maar wij hebben nog geen jaar hoor.quote:
Ik heb 'm veel geld gegevenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, je hebt diegene die jouw ava heeft gemaakt niet eens even bedankt!
Lees het topic even door, vooral de reacties van Dizerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is die lolly zuiger in je avatar Sven?
We zijn al langer bezig dan je denkt hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben nog geen jaar hoor.Dus wie is die kerl?
Whehe, ik heb 'm al bedankt namens jouquote:
Oh god, vreselijk ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef PeRi het volgende:
Jullie balen natuurlijk omdat jullie kansen bij mij verspilde moeite zijn. Dat zal het hem zijn.
En dat overleg je niet evenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, ik heb 'm al bedankt namens jou.
Oh.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn al langer bezig dan je denkt hoor
Sociaal zijn, zo heet datquote:
Dat ben ik nietquote:
Alle Nederlanders zijn er al uit of nietquote:
Wat een B&H-mod reactie.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen is vrij om hier te posten hoor
Tuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel vragen wie iemand is in deze communityquote:Op maandag 27 juni 2005 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou half elf vind ik nog vrij netjes hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Ik werd net pas wakker, schandalig !
Had vriendjelief je niet gewekt, of is die ook net wakkerquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Ik werd net pas wakker, schandalig !
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel vragen wie iemand is in deze community
Die is werken. Ik heb vakantie tot augustus.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had vriendjelief je niet gewekt, of is die ook net wakker
Veel te laat
Nee, wij zijn gewoon nieuwsgierig naar het nieuwe vlees in deze SC-kuipquote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ik ben hier doorgaans niet de persoon die vijandig doet tegen nieuwkomers.
Al anderhalve week vakantie!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn er al uit of niet?
Whahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? GEEN SLOWCHAT! Ik ga weer deleten hoor..
In de dubbel zit toch nog een Nederlander? Of is die er ook al uit?quote:
Die zit er nogquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
In de dubbel zit toch nog een Nederlander? Of is die er ook al uit?
Ik post er ook nooit, maar ik lurk er graag.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef Airelle het volgende:
Whahaha.
Ik post nooit in B&H, maar laatst met die Daddy Cool shirts wel een keertje.... zeg je iets.. na kwartiertje zijn er weer 10 post verwijderd![]()
.
Kastanova en RATMENquote:Op maandag 27 juni 2005 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? GEEN SLOWCHAT! Ik ga weer deleten hoor..
Zou Michaëla gewonnen hebben denk je?quote:
Huh?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou Michaëla gewonnen hebben denk je?
Wat moeten ze weten?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat moeten PeRi en Skaai weten. Daaaames?
ZOUUUUUUUUUUUUUUUU staat er toch.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Huh?
Misa is geblesseerd slimmerd!
Al een week geleden ofzo.
Die kan voorlopig niet meer tennissen.
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Die komen veel in B&H. Dus die weten wel waarom de mods dat forum keer op keer weer verneuken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
Wat moeten ze weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |