quote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, vind je het gek. Hij voelde zich niet gewenst he. Like duh..
Dat slaat natuurlijk nergens op... dat kwam daarna, toen die discussie begon. Airelle vroeg alleen maar wie hij wasquote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
@Niels: Wie ben jij?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op... dat kwam daarna, toen die discussie begon. Airelle vroeg alleen maar wie hij was
Ja dat weet ik, vandaar dat ik niet heb gereageerd op je laatste mailquote:Op maandag 27 juni 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
haai....
besef jij wel hoeveel misbruik je van me had kunnen maken dit weekend?!![]()
![]()
![]()
Wat een kutreeks zegquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een kutreeks zeg
Nou hier kom ik dus nooit meer... Alsof ik hier niet mag posten
zonde hoor......... [insert bupa-smiley]quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik, vandaar dat ik niet heb gereageerd op je laatste mail
M'n dagelijkse behoeften he.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef Tania18 het volgende:
Beev, wat zit je nou iedere keer te gluren
19 juli.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:34 schreef ymme het volgende:
Gezellige boel hiero
Zijn er nog mensen die volgende week op vakantie gaan?
IKKE !!
Ik woensdag pas. Heb nog 2 tentamens.quote:
Zometeen nog 1 hertentamen en dan vakantie jaquote:
Ik ben nog even aan het wachten met sollicitaties, op aanraden van mijn begeleidster. In augustus heb ik een gesprek met haar en iemand anders die veel connecties heeft op mijn gebied en daar komt misschien dan wat uitquote:Op maandag 27 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
he Tania, hoe gaat 't met de sollicitaties...???
we hebben eindelijk vacatures voor AH'ers, maar da's in Delft en Oud-Beijerland...
lijkt me wat ver weg enzo....
He jij hebt je icoon van missbliss gejatquote:Op maandag 27 juni 2005 11:36 schreef MissWave het volgende:
[..]
Zometeen nog 1 hertentamen en dan vakantie ja
Eerder onder druk van alcoholquote:Op maandag 27 juni 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
zonde hoor......... [insert bupa-smiley]
mijn excuus is dat ik onder druk van mijn omgeving stond..... ofzo....
Ben ik niet mee bezig hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je overdreven streng wil modden is B&H de andere kant op, Duiveltja..
ShowChat is nooit naar tegen mensen die hier ook willen komen posten. Zie ymme bijvoorbeeld. En PeRi en Skaai.
En ik...quote:
Ze weet het nog niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:41 schreef Tania18 het volgende:
Welke studie gaat je zusje nu eigenlijk doen Beev?
Ach, mijn zusje switcht om de week.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef Airelle het volgende:
Rechten toch?
Same here...precies.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze weet het nog niet.. Ze gaat nu naar de zesde toe, maar ze heeft écht nog geen flauw idee.
. Ook niet of ze überhaupt naar de uni gaat of wat anders gaat doen.
.
Oh, ik dacht dat ze ook examen had gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze weet het nog niet.. Ze gaat nu naar de zesde toe, maar ze heeft écht nog geen flauw idee.
.
Geleendquote:Op maandag 27 juni 2005 11:37 schreef ymme het volgende:
[..]
He jij hebt je icoon van missbliss gejat![]()
eh.... ook..... hahaquote:
oeee spannendquote:Maar we mailen even binnenkort
same here, ik heb al drie koppenquote:Ik ga weer aan het werk, stapels met werk liggen hier
Groningen?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |