Waar je trots op bentquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
Dagcijfers van Dinsdag 21 Juni 2005 (00:00 - 23:59)
1. Diovarus 150
2. Dizer 149
Op 2 posts na
quote:
shirtje is prima mits slanker buikjequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
even een illustratie van een te kort truitje:
[afbeelding]
Ik had het over te klein, niet te kortquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
Nee, want dan past dat truitje dus helemaal nietquote:
En je bent een knape man ! wat moet jij dan de hele dag achter een pcquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. heb een dag met 600+ posts gestaan op 1![]()
Dan kan ze dus net zo goed geen shirtje aan doen ... en dat is nu net waar ik op uit benquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want dan past dat truitje dus helemaal niet.
Ik ben toch ook een knappe man en zit me toch ook kapot te fokken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En je bent een knape man ! wat moet jij dan de hele dag achter een pc![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En je bent een knape man ! wat moet jij dan de hele dag achter een pc![]()
Tsssssk...beetje Tania uit de kleren proberen te krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan kan ze dus net zo goed geen shirtje aan doen ... en dat is nu net waar ik op uit ben
Eeuh lastig hier wat op te zeggen zonder iemand te beledigen ......quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een knappe man en zit me toch ook kapot te fokken?
Ja, dus zeg maar lekker niks (laat me maar in die IK BEN EEN GEILE HUNK waanquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh lastig hier wat op te zeggen zonder iemand te beledigen ......
Ik zie er zelf ook niet uit hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dus zeg maar lekker niks (laat me maar in die IK BEN EEN GEILE HUNK waan)
Ik zeg toch geen Tania?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssssk...beetje Tania uit de kleren proberen te krijgen
Ook? Hou mij er ff buitenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook niet uit hoor![]()
Eerlijk zijn is een goeie eigenschapquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@Dizer heb je dan ook dat de angst om afgewezen te worden groter is dan de wil om een meisje te versieren?
Zoja dan is het herkenbaar![]()
Ja, maar dan moet het wel ergens op slaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is een goeie eigenschap![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is een goeie eigenschap![]()
De TT gaat toch over Tania, mên.quote:
Ja, maar als ik Tania naakt wil zien hoef ik d'r alleen maar te bellenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
De TT gaat toch over Tania, mên.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar nu genoeg er over want er zijn mensen die er echt slecht uitzien en om een fijne gozer als Mark nou problemen aantepraten
Je kan niet zien door de telefoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik Tania naakt wil zien hoef ik d'r alleen maar te bellen
Hij kan toch bellen en dan vragen of ze naakt wil langskomenquote:
Hopla, erg scherpquote:
Zegt dus genoegquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
Wytske's topic is gesloten
Wytske Kenemans
Ik snap niet waarom ie gesloten is ipv alle gebagger te deleten en een duidelijk boodschap neer te zettenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
Wytske's topic is gesloten
Wytske Kenemans
Snap ik ook niet... stamp m dan vol met foto's en ga dan verderquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ie gesloten is ipv alle gebagger te deleten en een duidelijk boodschap neer te zetten
Buiten, en bier ipv colaquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
Wat zal ik doen...
- In de tuin zitten met cola en ships en een goed boek over het leven van Hitler en zijn persoonlijke secretaresse
of
- Een willekeurige dvd binnen op mijn kamer met chips en cola..
Als je me uitlegt wat SHIPS zijn dan wil ik wel een keuze voor je makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
Wat zal ik doen...
- In de tuin zitten met cola en ships en een goed boek over het leven van Hitler en zijn persoonlijke secretaresse
of
- Een willekeurige dvd binnen op mijn kamer met chips en cola..
Wat is ze mooi hequote:
Je maakt nu toch een geintje hequote:
Iedereen is thuis, dus kan ik geen bier drinkenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je maakt nu toch een geintje he![]()
Dat mens ziet er toch serieus uit of ze moet poepen op die fotoquote:
Haar hoofd is groter dan der hele lichaamquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
Oh mark_03, ben je echt zo gek op me?
[afbeelding]
Ze is beter dan die griet op links ... blehquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haar hoofd is groter dan der hele lichaam
Whehequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iedereen is thuis, dus kan ik geen bier drinken![]()
Stomme regels.. vraag er niet naar aub
Dank je lieverdquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
WheheIk drink er wel één extra, op jou
Ik ken wel mooiere vrouwen... CC bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze is beter dan die griet op links ... blehWat een bimbo
Ja die ziet er inderdaad ook niet uit .quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze is beter dan die griet op links ... blehWat een bimbo
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ziet er inderdaad ook niet uit .
VIV dat is pas een vrouw![]()
Omdat ik geen zin had om een verhaal neer te zetten terwijl ie met 2 posts daarna gesloten zou zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Waarom spamde je dat vorige topic eigenlijk zo vol, Dies?????
En dat is een mooi kruisje maar ik zie aan de url dat je een goeie foto hebtquote:
Oh, dus je wou niet een zeker topic over een zeker iemand openenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om een verhaal neer te zetten terwijl ie met 2 posts daarna gesloten zou zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus je wou niet een zeker topic over een zeker iemand openen?
Waar load jij die plaatjes opquote:
Waar load jij die plaatjes op ?quote:
Wel een vuilniszak over de kop graag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
quote:
En een complete container vuilniszak over die ene achter haarquote:
Url ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]in een ander forum waar we een "Jongens Topic" met allemaal leuke vrouwtjes erin
Uuhm.. je mag je niet zomaar aanmelden als niet fan bent van Matchbox20. Want dan word je er zo van afgegooidquote:
Inderdaad, lesbische vrouwen foto'squote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Het is tijd voor wat vrouwelijke inbreng in dit topic geloof ik...
Ja vind ik ook nu effe kijken waar we een vrouw kunnen vindenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Het is tijd voor wat vrouwelijke inbreng in dit topic geloof ik...
Ik ben niet lesbischquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook nu effe kijken waar we een vrouw kunnen vinden![]()
Kom maar anders even hier langs, laat ik jou even zien wat voor man ik benquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
Jongetjes genoeg in dit topic ook, jammer genoeg geen man gezien nog![]()
Oeh scherpquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/718347/2/50#28175104]donderdag 23 juni 2005 21:39
*meldt*quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet lesbisch
[..]
Die schoenenquote:
Het hoeft al niet meer...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom maar anders even hier langs, laat ik jou even zien wat voor man ik ben [afbeelding]
quote:
Ziet er geil uit:quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die schoenen
De kousen (vleeskleurig!)
Die totale nepzoen
Ontzettend ja, vooral die twee ontzettende rotkoppen.....quote:
Niet marrokaans genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ontzettend ja, vooral die twee ontzettende rotkoppen.....
Ach ze hebben geen snor he dat vind jij het niksquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ontzettend ja, vooral die twee ontzettende rotkoppen.....
Dús welquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent, MB....Wacht maar tot je 40 bent... [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, doe ik het wel voor je
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach ze hebben geen snor he dat vind jij het niks![]()
Omdat zodra Bupa dat doet, jij alweer een andere hebtquote:
Die make-upquote:
Ik kliktequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
Zit ik mooie dames te kijken, komt er zo een foto langs:
http://www.online-club.de/~AWKlein1/Nicci1/A161.jpg
Die is dan weer wel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Beeeev!!! Je liefde voor Hind gaat wel heel erg ver nou hoor:
Ze zijn allemaal hetzelfde??quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze heb ik alweer 2 weken ja!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat zodra Bupa dat doet, jij alweer een andere hebt!
Goed opgemerkt.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
Zit ik mooie dames te kijken, komt er zo een foto langs:
http://www.online-club.de/~AWKlein1/Nicci1/A161.jpg
Waarom denk je dat ik hem niet tussen IMG tags heb gezetquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die make-updie foto is al minstens 10 jaar oud
[..]
Ik klikte![]()
Jezelf compleet nutteloos quotenquote:
Je quote verkeerdquote:
Ik heb wel weer genoeg foto's gezien voor vandaagquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Beeeev!!! Je liefde voor Hind gaat wel heel erg ver nou hoor:
[afbeelding]
Maar ik snap het dan niet waarom je hem niet in je ruimte van avatars van fok uploadt dan?quote:
Minder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Deze heb ik alweer 2 weken ja!
Dat is een wonder
Zet er dan bij: PAS OP! GOOR!!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem niet tussen IMG tags heb gezet![]()
Puikquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
ELM, Sven. Update van de OP komt er zo aan
Ja maar dan klikt niemand meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zet er dan bij: PAS OP! GOOR!!!!!!!
Als ik ze daar wil uploaden, zijn ze meestal te groot.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik snap het dan niet waarom je hem niet in je ruimte van avatars van fok uploadt dan?
Ik denk het juist welquote:
Niet quoten is ook erg handig. Weet ik waar het over gaat enzo...quote:
Dat denk jijquote:
Puike pics, dude.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Is het dezelfde? Verdomme nu wil ik klikkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
OK DAN!!
LET OP HET IS ERG GOOOOOOR:
http://www.online-club.de/~AWKlein1/Nicci1/A94.jpg![]()
JA, ALS NIEMAND ER OP REAGEERT HEquote:
Wat doet ze nou met haar hand ?quote:
Kijk nog eens goed die linker is een man die andere heeft een kut en gebruikt een dildo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het dezelfde? Verdomme nu wil ik klikken
*klik*
![]()
![]()
![]()
Dizer denkt dattie geile wijven te zien krijgt, zijn het mannen!
"Ja en als ik over 5 weken terug kom van een weekendje Dr. Schumacher, dan zijn ze zoooo groot!"quote:
Ik was aan het googelen op Lesbo en toen kreeg ik een van de results die eerste twee vrouwen en toen ik verder ging kijken op de site.. nou.. het resultaat weet jequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het dezelfde? Verdomme nu wil ik klikken
*klik*
![]()
![]()
![]()
Dizer denkt dattie geile wijven te zien krijgt, zijn het mannen!
Laatst vond je de linker niet lelijkquote:
Toen stond ze er ook een heel stuk leuker op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst vond je de linker niet lelijk.
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed die linker is een man die andere heeft een kut en gebruikt een dildo.
Waarom kijk ik er zo lang naar dat ik het door heb![]()
Skaai, schatje... op mijn eigen fok!ruimte voor je geupload:quote:
quote:
Ik vind ze ook allebei niet leuk en die linker nog het minst...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst vond je de linker niet lelijk.
En ze zijn behoorlijk dom anders doe je dat werk nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja
Ze hebben wel allebei een lelijke rotkop
Maar Skaai bedoelde volgens mij dat hij niet aangepast werd in de OPquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Skaai, schatje... op mijn eigen fok!ruimte voor je geupload:
En ipv 12 kb, maar 3 kb zonder beeldkwaliteitverlies
[afbeelding]
Die linker is normaal gesproken juistquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei niet leuk en die linker nog het minst...Ik ben het met BVO eens
![]()
En dat bedoel ik totaal niet negatiefquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
PI#2: [afbeelding] PI#3: [afbeelding]
[..]![]()
Nee, want BVO vindt die linker dus leukerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei niet leuk en die linker nog het minst...Ik ben het met BVO eens
![]()
Krijg wat....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Skaai bedoelde volgens mij dat hij niet aangepast werd in de OP
Op die foto niet hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want BVO vind die linker dus leuker
Vreselijk veel te groot dat het goor isquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
KIJK! Zo groot moet mijn vrouw later ze ook hebben
Ja, ik snapte al niet wat hij met de grootte enz. bedoeldequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Skaai bedoelde volgens mij dat hij niet aangepast werd in de OP
Cup Equote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vreselijk veel te groot dat het goor is![]()
Doe mij dan maar middelmaaten stevig
Nou jah... doe niks meer voor jequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, ik snapte al niet wat hij met de grootte enz. bedoelde![]()
Dat kan mij een normale cup ook wel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cup E![]()
![]()
Kan je lekker op zijn russisch doen
Dat ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En ze zijn behoorlijk dom anders doe je dat werk niet![]()
Beetje uit verhouding..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
KIJK! Zo groot moet mijn vrouw later ze ook hebben
Ik schrok alquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Die linker is normaal gesproken juist.
Al is ze hier zó veel lelijker dan normaal dat ik haast denk dat het een ander is..
Preciesquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan mij een normale cup ook wel hoor..
Zulke tieten is gewoon lelijk.
Dat heb ik ook niet beweerd.quote:
Nah, dat jij niet goed leest wat er staatquote:
Hier wel, ik geloof ook dat het niet dezelfde is als ik bedoel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Maar nee, die linker heeft echt zo'n ordinaire kop vind ik
Ja die zijn leukquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
En dat bedoel ik totaal niet negatief
Ik vind die girls-next-door heel erg schattig en lief.
En ze zijn meestal ook tres mooi.
Vind ik ook van Cameron Diaz en Katie Holmes.
Jawel hoor, aangezien Le haar oordeel op die foto baseert. Uit dat oogpunt zijn we het dus wél met elkaar eens.quote:
Waar moet dat heen met ons? Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, aangezien Le haar oordeel op die foto baseert. Uit dat oogpunt zijn we het dus wél met elkaar eens.
Dat zijn wij wel vaker hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met ons? Ik ben het met je eens!
Moet je morgen weer in Almere Buiten zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ik ga schlapie schlapie doen.![]()
![]()
Wie gaat er met me mee?
Jij wint.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, aangezien Le haar oordeel op die foto baseert. Uit dat oogpunt zijn we het dus wél met elkaar eens.
Heb jij dus ook een beetje smaakquote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je morgen weer in Almere Buiten zijn?
Je hebt me alsnog bedankt zie ik...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nah, dat jij niet goed leest wat er staat![]()
Dat hoor ik graag.quote:
Mijn smaak is heus niet zo slecht hoor.quote:
Van mij hoor je dat niet vaak trouwensquote:
Ik sta er van te kijken ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van mij hoor je dat niet vaak trouwens
Jij vond hind toch een mooie vrouwquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag..
[..]
Mijn smaak is heus niet zo slecht hoor..
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij vond hind toch een mooie vrouw![]()
Ik ben iig blij dat je een ander avatar hebt, want die vorige, die kom echt nietquote:
Echt wel mên.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat je een ander avatar hebt, want die vorige, die kom echt niet
Op sommige punten niet neequote:
Ik zit daar nu metquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
't Is weer druk, in #sho.
Dan zit je in het verkeerde kanaal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zit daar nu met
Bandicoot,
Eminem
Kill- 9
Mary,
En andere vage namen die ik niet ken:
Yes!! Kunnen we lachen...Want je word er meteen uitgegooid. Omdat ze dan gaan roepen:quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Ah, weet je al dat ik me op ga geven voor Idols?!.
Hoe kom ik daar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zit daar nu met
Bandicoot,
Eminem
Kill- 9
Mary,
En andere vage namen die ik niet ken:
Genoeg plaatjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ieeeeeuw....
Niet eens vlees op der lichaam
Een pasgeboren baby heeft nog meer vlees dan zij
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes!! Kunnen we lachen...Want je word er meteen uitgegooid. Omdat ze dan gaan roepen:
Luister Jan Smit, als je al beroemd bent met een plaatenmaatschappij contract, mag je niet meedoen
Rechtsboven (site navigatie). Dan #fok chat. Dan bij kanaal sho doen, en dan kom je er.quote:
Wat ga je zingen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]. Ey mên, ik ga gewoon winnen hoor.
. Ik kán zingen.
.
Iets Engelstaligs.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ga je zingen?
Brief voor Oma?
Vrienden voor het Leven? ()
Ja dat heb ik doorquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mammie...
MB doet gemeen en kijkt erg boos
Doe ees lief... stop ik met plaatjes van manwijfen en grote tieten te plaatsenquote:
Nee, want ik moet morgen van 3 tot 9 werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk het niet.Als ik wel moet, kom je me dan opzoeken
?
Graagquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe ees lief... stop ik met plaatjes van manwijfen en grote tieten te plaatsen
Dan zijn we allemaal heel liefquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe ees lief... stop ik met plaatjes van manwijfen en grote tieten te plaatsen
Laatste echt waar.. ik zweer hetquote:
Ja zeg ik wat, ben je weg.quote:
Eens isquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatste echt waar.. ik zweer het
Ziet er echt pijnlijk uit![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:44 schreef timbob het volgende:
[..]
NanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNanoNano
Pardon?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik Tania naakt wil zien hoef ik d'r alleen maar te bellen
Kom op IRC, is hartstikke gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:
Toch maar Fok! Heb geen zin om een film te kijken
Tania in een te klein truitje ?quote:
Gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:
Toch maar Fok! Heb geen zin om een film te kijken
Je antwoordt daar niet eensquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom op IRC, is hartstikke gezellig
Ik zag niet eens dat je er geweest was!quote:
waar gaat het over?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
Nou moet ik dus een Engels boek hebben, maar ik weet de schrijver en de titel niet meer
stel je voor dat alles perfect ging..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja het gaat wel. Op een paar kleinigheidjes na. Met jou?
Iets met broederschap van soldaten tijdens de oorlog. Het is een hele serie (Nee ik heb het niet over Band Of Brothers) ik bedoel serie aan boeken. Dezelfde schrijver heeft ook over de politie en zo geschrevenquote:
Bij ons waait er een fris windjequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef timbob het volgende:
het is hier blafheet
nouja, meer benouwd eigenlijk
Nee ik liep net even naar buiten om te kijken of het lampje in de auto nog brandde en toen voelde ik een fris windjequote:
Van playmobile?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef timbob het volgende:
[..]
goed idee! een fan!
* timbob gaat er 1 bouwen
Bouwen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef timbob het volgende:
[..]
goed idee! een fan!
* timbob gaat er 1 bouwen
goed planquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bouwen...
* Dizer waarschuuwt de brandweer alvast...
Hoe heb je dat gemaakt danquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
goed plan
ik draai een 12 volt ventilator op 30 volt nu
waait lekker
zo'n fan vanuit je computer, draadje verbinden met een of andere stekker. je weet wel zo'n blok met een kassie, die er voor zorgt dat je scheer apperaat mooi 12 volt krijgt bv.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
zo'n fan vanuit je computer, draadje verbinden met een of andere stekker. je weet wel zo'n blok met een kassie, die er voor zorgt dat je scheer apperaat mooi 12 volt krijgt bv.
en deze geeft 30 volt, geen idee waar ie van is, maar hij laat dat ding draaien als een tierelier
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
profi he?
let vooral op die mooie plakbandverbinding
Ik kan ook een foto van een site halen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:33 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
profi he?
let vooral op die mooie plakbandverbinding
Maar idd, hij is prachtigquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto van een site halen hoor![]()
Wordt een dure grapquote:Book I, The Lieutenants
They were the young ones, the bright ones, the ones with the dreams. From the Nazi-prowled wastes of North Africa to the bloody corridors of Europe, they honorably answered the call. War–it was their duty, their job, their life. They marched off as boys and they came back–those who made it–as soldiers and professionals forged in the heat of battle...
Book II, The Captains
It was more than an incident. It was a deadly assault across the 38th parallel. It was the Korean War. In the fear and the frenzy of battle, those who had served with heroism before were called again by America to man the trenches and sandbag bunkers. From Pusan to the Yalu, they drove forward with commands too new and tanks too old, brothers in war, bonded together in battle as they had never been in peace...
Book III, The Majors
Dien Bien Phu. Saigon. Hanoi. In 1954, they were only exotic names from a French campaign halfway around the world. But now American fighting men–proven on the bloody beaches of Normandy and in the minefields of Korea–are summoned to help beat back the guerilla forces of Ho Chi Minh. To some, the "secret" war in Indochina was the depth of folly. To others, like the majors, it pointed to the heights of glory...
Book IV, The Colonels
They were the professionals, the men who had been toughened by combat in the mine-laden fields of Europe, in Korea, in Greece, in Indochina. Now, in the twilight of a dying decade, they must return to the United States to forge a new type of American soldier—one to be tested on the beaches of Cuba and in a new war yet to come...
Book V, The Berets
They were the chosen ones—and the ones who chose to be the best. Never before had the United States given so select a group of fighting men such punishing preparation. Now they were heading for their ultimate test of skill and nerve and sacrifice, in a war unlike any they or their country had ever fought before, in a land that most of America still knew nothing about—Vietnam...
Book VI, The Generals
They were the leaders, the men who made the decisions that change the outcome of battles... and the fate of continents. From the awesome landing at Normandy to the torturous campaigns of the South Pacific, from the frozen hills of Korea to the devastated wastes of Dien Bien Phu, they had earned their stars. Now they led America's finest against her most relentless enemy deep in the jungles of Southeast Asia. It was a new kind of war, but the Generals led a new kind of army, ready for battle—and glory...
Book VII, The New Breed
As the Congo erupts in violent rebellion in 1964, old faces and new find themselves swept into a maelstrom of danger as the United States becomes more and more deeply involved. Husbands and wives, generals, colonels, and cocksure privates find that there is now not only a new breed of soldier, but a new breed of war—sudden, savage, played by no rules ever known before. To learn it, the men of the brotherhood must risk everything, but when the summons comes, they are ready to answer the call...
Book VIII, The Aviators
1964. The Vietnam War has begun to escalate, its new style of battle demanding new weapons and tactics and men who can use them. Overnight, it seems, the U. S. Army must scramble to create its first-ever Air Assault Division, a force critical to its chances of success, but the obstacles facing it are staggering—untrained men, mysteriously failing aircraft, vicious inter-service rivalries. As the hostilities increase, the warriors and the women who love them are swept into the struggle, their personal and professional lives twisting and intertwining as they race against time—and the fortunes of war...
Book IX, Special Ops
In November 1964, Cuban revolutionary Che Guevara went to the Congo with two hundred men, intent on making it his first step in taking over Africa and South America. He failed, thanks in large part to the efforts of an intrepid band of Green Berets. Licking his wounds, he retreated to Cuba to recruit more men and try the same thing in Bolivia. He failed there, too. In fact, he died there, and thus, despite his incompetence, became a glorious martyr to the cause. But who was trying to kill him, really—and who was trying to keep him alive? The brotherhood is back—Craig Lowell, Sandy Felter, Jack Portet, Geoff Craig, Robert Bellmon, George Washington "Father" Lunsford, Master Sergeant Doubting Thomas—and their mission has never been more dramatic and deadly...
ja maarquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon ingetrapt. Hij zit me gewoon te fokkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ja...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:39 schreef timbob het volgende:
jullie geloven me niet he
hij begint een beetje brandlucht te creeeren
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon ingetrapt. Hij zit me gewoon te fokken![]()
Alhoewel... jij kan ook aardig overweg met fotosoepquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef timbob het volgende:
[..]
dat lijkt er al meer op [afbeelding]
Ik geloof hem. Het is namelijk ongeveer dezelfde url.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alhoewel... jij kan ook aardig overweg met fotosoep![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alhoewel... jij kan ook aardig overweg met fotosoep![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:58 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
niet zo goed dat ik van 1 foto een andere foto kan maken uit een ander standpunt
Mijn reet is anders al behoorlijk stijf van het zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:16 schreef LeBeau het volgende:
Pagina 6 van de volgende alweer?Jullie zitten niet stil!
En die reet is niet klein, dus dat zegt al heel wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn reet is anders al behoorlijk stijf van het zitten.
jij hebt een frivole bips, damequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
En die reet is niet klein, dus dat zegt al heel wat.
Dat er lettelijk van weinig beweging sprake was is duidelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:16 schreef LeBeau het volgende:
Pagina 6 van de volgende alweer?Jullie zitten figuurlijk niet stil!
Dat deed ze bij mij laatst ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |