Waar je trots op bentquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
Dagcijfers van Dinsdag 21 Juni 2005 (00:00 - 23:59)
1. Diovarus 150
2. Dizer 149
Op 2 posts na
quote:
shirtje is prima mits slanker buikjequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
even een illustratie van een te kort truitje:
[afbeelding]
Ik had het over te klein, niet te kortquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
even een illustratie van een te kort truitje:
[afbeelding]
Nee, want dan past dat truitje dus helemaal nietquote:
En je bent een knape man ! wat moet jij dan de hele dag achter een pcquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. heb een dag met 600+ posts gestaan op 1![]()
Dan kan ze dus net zo goed geen shirtje aan doen ... en dat is nu net waar ik op uit benquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want dan past dat truitje dus helemaal niet.
Ik ben toch ook een knappe man en zit me toch ook kapot te fokken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En je bent een knape man ! wat moet jij dan de hele dag achter een pc![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En je bent een knape man ! wat moet jij dan de hele dag achter een pc![]()
Tsssssk...beetje Tania uit de kleren proberen te krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan kan ze dus net zo goed geen shirtje aan doen ... en dat is nu net waar ik op uit ben
Eeuh lastig hier wat op te zeggen zonder iemand te beledigen ......quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een knappe man en zit me toch ook kapot te fokken?
Ja, dus zeg maar lekker niks (laat me maar in die IK BEN EEN GEILE HUNK waanquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh lastig hier wat op te zeggen zonder iemand te beledigen ......
Ik zie er zelf ook niet uit hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dus zeg maar lekker niks (laat me maar in die IK BEN EEN GEILE HUNK waan)
Ik zeg toch geen Tania?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssssk...beetje Tania uit de kleren proberen te krijgen
Ook? Hou mij er ff buitenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook niet uit hoor![]()
Eerlijk zijn is een goeie eigenschapquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@Dizer heb je dan ook dat de angst om afgewezen te worden groter is dan de wil om een meisje te versieren?
Zoja dan is het herkenbaar![]()
Ja, maar dan moet het wel ergens op slaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is een goeie eigenschap![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is een goeie eigenschap![]()
De TT gaat toch over Tania, mên.quote:
Ja, maar als ik Tania naakt wil zien hoef ik d'r alleen maar te bellenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
De TT gaat toch over Tania, mên.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar nu genoeg er over want er zijn mensen die er echt slecht uitzien en om een fijne gozer als Mark nou problemen aantepraten
Je kan niet zien door de telefoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik Tania naakt wil zien hoef ik d'r alleen maar te bellen
Hij kan toch bellen en dan vragen of ze naakt wil langskomenquote:
Hopla, erg scherpquote:
Zegt dus genoegquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
Wytske's topic is gesloten
Wytske Kenemans
Ik snap niet waarom ie gesloten is ipv alle gebagger te deleten en een duidelijk boodschap neer te zettenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
Wytske's topic is gesloten
Wytske Kenemans
Snap ik ook niet... stamp m dan vol met foto's en ga dan verderquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ie gesloten is ipv alle gebagger te deleten en een duidelijk boodschap neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |