Hier wel, ik geloof ook dat het niet dezelfde is als ik bedoel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Maar nee, die linker heeft echt zo'n ordinaire kop vind ik
Ja die zijn leukquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
En dat bedoel ik totaal niet negatief
Ik vind die girls-next-door heel erg schattig en lief.
En ze zijn meestal ook tres mooi.
Vind ik ook van Cameron Diaz en Katie Holmes.
Jawel hoor, aangezien Le haar oordeel op die foto baseert. Uit dat oogpunt zijn we het dus wél met elkaar eens.quote:
Waar moet dat heen met ons? Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, aangezien Le haar oordeel op die foto baseert. Uit dat oogpunt zijn we het dus wél met elkaar eens.
Dat zijn wij wel vaker hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met ons? Ik ben het met je eens!
Moet je morgen weer in Almere Buiten zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ik ga schlapie schlapie doen.![]()
![]()
Wie gaat er met me mee?
Jij wint.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, aangezien Le haar oordeel op die foto baseert. Uit dat oogpunt zijn we het dus wél met elkaar eens.
Heb jij dus ook een beetje smaakquote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet je morgen weer in Almere Buiten zijn?
Je hebt me alsnog bedankt zie ik...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nah, dat jij niet goed leest wat er staat![]()
Dat hoor ik graag.quote:
Mijn smaak is heus niet zo slecht hoor.quote:
Van mij hoor je dat niet vaak trouwensquote:
Ik sta er van te kijken ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van mij hoor je dat niet vaak trouwens
Jij vond hind toch een mooie vrouwquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag..
[..]
Mijn smaak is heus niet zo slecht hoor..
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij vond hind toch een mooie vrouw![]()
Ik ben iig blij dat je een ander avatar hebt, want die vorige, die kom echt nietquote:
Echt wel mên.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat je een ander avatar hebt, want die vorige, die kom echt niet
Op sommige punten niet neequote:
Ik zit daar nu metquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
't Is weer druk, in #sho.
Dan zit je in het verkeerde kanaal.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zit daar nu met
Bandicoot,
Eminem
Kill- 9
Mary,
En andere vage namen die ik niet ken:
Yes!! Kunnen we lachen...Want je word er meteen uitgegooid. Omdat ze dan gaan roepen:quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Ah, weet je al dat ik me op ga geven voor Idols?!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |