Laatst vond je de linker niet lelijkquote:
Toen stond ze er ook een heel stuk leuker op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst vond je de linker niet lelijk.
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed die linker is een man die andere heeft een kut en gebruikt een dildo.
Waarom kijk ik er zo lang naar dat ik het door heb![]()
Skaai, schatje... op mijn eigen fok!ruimte voor je geupload:quote:
PI#3: 
quote:
Ik vind ze ook allebei niet leuk en die linker nog het minst...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst vond je de linker niet lelijk.
En ze zijn behoorlijk dom anders doe je dat werk nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja
Ze hebben wel allebei een lelijke rotkop
Maar Skaai bedoelde volgens mij dat hij niet aangepast werd in de OPquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Skaai, schatje... op mijn eigen fok!ruimte voor je geupload:
En ipv 12 kb, maar 3 kb zonder beeldkwaliteitverlies
[afbeelding]
Die linker is normaal gesproken juistquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei niet leuk en die linker nog het minst...Ik ben het met BVO eens
![]()
En dat bedoel ik totaal niet negatiefquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
PI#2: [afbeelding] PI#3: [afbeelding]
[..]![]()
Nee, want BVO vindt die linker dus leukerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei niet leuk en die linker nog het minst...Ik ben het met BVO eens
![]()
Krijg wat....quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Skaai bedoelde volgens mij dat hij niet aangepast werd in de OP
Op die foto niet hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want BVO vind die linker dus leuker
Vreselijk veel te groot dat het goor isquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
KIJK! Zo groot moet mijn vrouw later ze ook hebben
Ja, ik snapte al niet wat hij met de grootte enz. bedoeldequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Skaai bedoelde volgens mij dat hij niet aangepast werd in de OP
Cup Equote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vreselijk veel te groot dat het goor is![]()
Doe mij dan maar middelmaaten stevig
Nou jah... doe niks meer voor jequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, ik snapte al niet wat hij met de grootte enz. bedoelde![]()
Dat kan mij een normale cup ook wel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cup E![]()
![]()
Kan je lekker op zijn russisch doen
Dat ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En ze zijn behoorlijk dom anders doe je dat werk niet![]()
Beetje uit verhouding..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
KIJK! Zo groot moet mijn vrouw later ze ook hebben
Ik schrok alquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Die linker is normaal gesproken juist.
Al is ze hier zó veel lelijker dan normaal dat ik haast denk dat het een ander is..
Preciesquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan mij een normale cup ook wel hoor..
Zulke tieten is gewoon lelijk.
Dat heb ik ook niet beweerd.quote:
Nah, dat jij niet goed leest wat er staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |