Een wie-topic?quote:
a. Alweer...quote:
Jij dan met je babetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
a. Alweer...
b. Had je maar sneller moeten zijn
c. Alweer![]()
Jaa maar Babette moet nog vele naam topiques inhalenquote:
ja man, ik praat 1 dag weer tegen 'm of hij laat z'n broek alweer zakken....quote:Sloerie ben je ook
En dat jij laagste staat in de chain of life! Pas op want ik eet je zo opquote:
Alle Leonie-topics worden geslotenquote:
Zegt de vrouw die topless voor me zitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja man, ik praat 1 dag weer tegen 'm of hij laat z'n broek alweer zakken....
sexual frustration???
Nee mên. Buupje is de tofstequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat jij laagste staat in de chain of life! Pas op want ik eet je zo op
The man has a point.quote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
't wordt weer tijd voor een mark_03 topic
zeg heb jij je medicijnen wel op??? of is 't een zonnesteek??quote:
Joh, ga schoffelenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yeah right.Eerst Tania18 nog
En de rest
* houdt stiekem niet van rangordes [behalve in de soaps], we zijn geenquote:
Ja maar...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg heb jij je medicijnen wel op??? of is 't een zonnesteek??
op deze manier ga ik je za. negeren hoor, als ik jou wel herken, maar jij mij niet.....
* eens is....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
't wordt weer tijd voor een mark_03 topic
Het ging over Caro en Evaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik zag al dat ie deze keer van Sven was.... valt weer mee....
het gesprek dat hieraan vooraf ging hoef ik geloof ik niet terug te lezen
Nouja,... de ene isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
* houdt stiekem niet van rangordes [behalve in de soaps], we zijn geen-pen
hier op SC zijn we allemaal evenen
en
en
en vooral
sex...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Ja maar...
Dan niet hoor.. dan geen sex.. slaap jij maar lekker slecht vanavond!![]()
So true.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nouja,... de ene is'er dan de ander hoor
Bullshit, sommige users zijn gewoon kut.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
en
en
en vooral
M'n soaplijstje? Ik heb iets gemist.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
* eens is....
en als mr LeBeau even braaf z'n soaplijstjes invult, krijgt ie er ook één.... deal?!
En ik houd stiekem niet van reeksen binnen een reeks. En dealtjes met elkaar sluiten voor naam-topics.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
* houdt stiekem niet van rangordes
Ja, of je leest terug...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
welke Eva?? en in welke context enzo??
jouw Caro-fantasietjes ken ik wel, maar verder........
namen.........??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Bullshit, sommige users zijn gewoon kut.
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Ja.quote:
ja je bent toch zo stoer om anderen "kut" te noemen....quote:
He, jammer, ik wou je wat vertellenquote:
Precies... eerlijkheidquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je bent toch zo stoer om anderen "kut" te noemen....
wees dan ook 'n vent en vertel wie je zo tegenstaan...
HALLO!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef mark_03 het volgende:
Waar is die LUSH-chick van vanochtend gebleven?
Als ik een user kut vind laat ik dat ook wel duidelijk blijken, namen noemen is daarom nu ook overbodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je bent toch zo stoer om anderen "kut" te noemen....
wees dan ook 'n vent en vertel wie je zo tegenstaan...
Mail 't maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
He, jammer, ik wou je wat vertellen.
Ja, zo belangrijk was het ook niet.quote:
Wat huil je dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo belangrijk was het ook niet.
Jij bent DE lushchick... maar vanochtend was er nog iemandquote:
Hij wou vast vertellen dat hij je een kutuser vindtquote:
Dat je me ontwijktquote:
Huilliequote:
Moet je ff fixen danquote:
lafbek....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Als ik een user kut vind laat ik dat ook wel duidelijk blijken, namen noemen is daarom nu ook overbodig.
Ik was in Almere vandaag! Ik heb je nog gezocht, maar ik kon je niet vinden.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
maar jij wou dus zeggen dat er users zijn die je echt kut vind, dat je denkt:
gadver, hebbie die ook weer???
want? wat hebben ze je aangedaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
Ja.
Ze hebben me niks aangedaan. Ze irriteren me. En dat zeg ik ze. Goed voorbeeld is Frey.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Alsof ik de enige ben die me erger aan bepaalde users..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was in Almere vandaag! Ik heb je nog gezocht, maar ik kon je niet vinden..
.
Dat zag ik net ja in het GTST topicquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben me niks aangedaan. Ze irriteren me. En dat zeg ik ze. Goed voorbeeld is Frey.
En wie wou laatst haar nummer niet gevenquote:
0900-SKAAI werkte niet trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wie wou laatst haar nummer niet geven [afbeelding]
Ik heb de Miss ShowChat-verkiezing gewonnen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
en
en
en vooral
oke.... maar Frey is geen SC'er [IMO]..... en daar had ik 't ff overquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben me niks aangedaan. Ze irriteren me. En dat zeg ik ze. Goed voorbeeld is Frey.
Niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de Miss ShowChat-verkiezing gewonnen...
Die heb ik ook ja, maar ik kan ze wel negeren. Op 2 na die me ongelofelijk irriteren, maar die zitten niet in ShowChat.. Nee, geen namenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
lafbek....
maar jij wou dus zeggen dat er users zijn die je echt kut vind, dat je denkt:
gadver, hebbie die ook weer???
ik kan er in die categorie echt maar 1 bedenken [idd die],
en die heb ik in de loop van de tijd wel leren negeren / afbekken...
hier op SC is iedereen oke [los van 't feit dat je - uiteraard - met de één meer hebt dan met de ander]
Kijk babette, hier heb je er één.quote:
Whehequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk babette, hier heb je er één.
ah de BJZ-methodequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef Tania18 het volgende:
Ik erger me niet aan bepaalde users, ik negeer ze gewoon![]()
Als jij had gewonnen had je Mister ShowChat geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet.Je hebt de ShowChat-verkiezing gewonnen en toen werd je Miss ShowChat. Alsof er alleen maar vrouwen meededen.
Apuffffffffffffffffh
quote:
En jij had het over w_i_v. Alsof dat een SC'er isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke.... maar Frey is geen SC'er [IMO]..... en daar had ik 't ff over
Waarnaartoe?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Lekkere dag vandaag.
*heeft tas ingepakt.
*gaat vanaf morgen drie daagjes weg.
ja kijk, da's een groot verschil, dan begrijpen we elkaar weerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het over users in het algemeen.
Almere-Buiten, en ik was aan het werkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar welke Almere was je, en vooral: wtf had je hier te zoeken?
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef ymme het volgende:
Eindelijk is het forum weer terug (beetje late reactie volgens mij maar goed)
Alles goed met iedereen.
aangezien iedereen in het volgende topic bleef zitten, betekend dus volgens mij dat ik hier welkom bendank u dank u
Mag ik dan ook in de OP??
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogen
Als je op spelfouten gaat letten bestaat die smiley in de OP straks alleen nog maar uit een paar ogen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
beter lezen schat, in datzelfde stukje zeg ik dat ik hier op SC iedereen oké vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
En jij had het over w_i_v. Alsof dat een SC'er is
Jungle-kamp.quote:
Drie vrienden.quote:Met wie?
Omdat ze dat gevraagd hebben van school (we gaan mee als begeleiding)quote:Waarom?
Tuurlijk.quote:Breng je een vingerhoedje voor me mee?
I knowquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je op spelfouten gaat letten bestaat die smiley in de OP straks alleen nog maar uit een paar ogen.![]()
wat zijn we allemaal scherp [lees: streng] vanavondquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Wijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal scherp [lees: streng] vanavond
* schenkt glazen vol en deelt pringle's uit...............
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I knowmn oog viel er gewoon op...
Tis alleen wel heel erg snel om in de OP te komen hoor![]()
Maar ja, ik ga daar ook niet over..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Beau [Le en net VED] heeft wel een TT verdient met z'n soaplijstje....
Er staan nu ook een paar in die niet echt blijvertjes zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
maar ik ben 't met MB eens: in de OP alleen maar blijvertjes..........
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nano is trouwens zo goed als gestopt met fok
Daar ging het mij niet om hoor, ik wilde het eerder doen maar net als met al die tournamenten van BVO heb ik vaak een schop in de goede richting nodig voordat ik iets doe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Lé is dus MissSCquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Leonie is.![]()
[..]
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.
Ja, en waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
lul niet Sven, we hebben nog geen uur geleden een deal gemaakt.....
* trekt deal met Sven weer in en geeft Diz 'n nieuwe go voor zijn reeks-reeksenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef LeBeau het volgende:
Daar ging het mij niet om hoor, ik wilde het eerder doen maar net als met al die tournamenten van BVO heb ik vaak een schop in de goede richting nodig voordat ik iets doe.
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etcquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Leonie is.![]()
[..]
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.
Sorry, nu ben ik het spoor bijster.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
* trekt deal met Sven weer in en geeft Diz 'n nieuwe go voor zijn reeks-reeksen
Oehquote:
Je vergeet MissWave en HeatBliss.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etc
Ik vind dat LeBeau er ook inmag, al is het maar vanwege zn toffe naam
Heb je trouwens al nieuwe foto's LeBeau?
Zei ze een keer volgens mij omdat dinges weg is.quote:
Dan spoor je ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zei ze een keer volgens mij omdat dinges weg is.
Dat viel onder etc. En uiteraard Miss ShowChatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet MissWave en HeatBliss.
Naief hequote:
nee, de sorry is voor mij, ik had helemaal verkeerd gelezen... jij zei:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Sorry, nu ben ik het spoor bijster.. Hadden wij een deal?
en ik als: "een dealtje met elkaar sluiten voor naamtopics??"quote:En ik houd stiekem niet van reeksen binnen een reeks. En dealtjes met elkaar sluiten voor naam-topics.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, de sorry is voor mij, ik had helemaal verkeerd gelezen... jij zei:
[..]
en ik als: "een dealtje met elkaar sluiten voor naamtopics??"
alsof 't een voorstel was.......
foutje
Is dat echt de bedoeling?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan zijn we er niet: minimeet-time.......
Ah, okay! Ik had wel ergens gezien dat je Leonie heette, maar daar dacht ik niet aan. Ik dacht een of andere bekende Leonie, maar ik kon geen andere bedenken dan Leonie Sazias, en dat leek me niet iets voor BVO.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etc
Ik vind dat LeBeau er ook inmag, al is het maar vanwege zn toffe naam
Heb je trouwens al nieuwe foto's LeBeau?
nou, de bedoeling.... ik ben die avond in A'dam, met m'n nichtjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Is dat echt de bedoeling?
Lijkt mij wel grappig, áls ik tenminste mag komen dan he...
naam topics geen idee hoe dat voeltquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
't was ook maar 'n joke, die TT's interesseren me eigenlijk niet zo gek veel:
binnen een halve dag verdwijnt ie weer uit beeld
niet dat naamtopics niet geinig zijn hoor........
In ShowChat hebben we vrijwel nooit bekende mensen in de titel, alleen bekende ShowChatters.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, okay! Ik had wel ergens gezien dat je Leonie heette, maar daar dacht ik niet aan. Ik dacht een of andere bekende Leonie, maar ik kon geen andere bedenken dan Leonie Sazias, en dat leek me niet iets voor BVO.
Nog geen nieuwe foto's. Ik wil nieuwe maken (omdat ik verder niet zo vaak op foto's sta), maar het enige wat ik doe is bij elke spiegel kijken hoe ik er het best op zou kunnen staan. Noem mij maar LePose.
![]()
![]()
Hihi, naja ik kom denk ik ook wel op het Leidseplein terecht.. Lijkt me wel grappig danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, de bedoeling.... ik ben die avond in A'dam, met m'n nichtje
en de kans bestaat dat we op 't Leidseplein belanden,
maar voor hetzelfde geld duiken we 1 of andere foute kroeg in
maar mócht ik jullie tegenkomen, dan doen we zeker 'n drankje
ik ben die vrouw aan de rosé.......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, naja ik kom denk ik ook wel op het Leidseplein terecht.. Lijkt me wel grappig dan
Áls ik je herken natuurlijk
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben die vrouw aan de rosé.......
oh en ik rook Marl. medium..... het vereist goeie ogen, maar is verder toch 'n tip, niet?!![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Almere-Buiten, en ik was aan het werk
quote:
quote:
oke dan, prima omschrijven, moet te doen zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben die mevrouw aan de witte wijn die West rookt en die naast die bierdrinkende meneer zit.
Dan kunnen we hem van een afstandje observerenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
en Diz is degene die deze boeiende overdracht gemist heeft omdat hij elders Nick loopt te adoreren,
dus zal ons geen van beide herkennen........
ja vanaf 2 kanten nog wel.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
Dan kunnen we hem van een afstandje observeren
verklaart wel zijn oversexte gedrag, is natuurlijk om 't te verbergen......quote:
Roken is zó handigquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja vanaf 2 kanten nog wel.....
en dan seinen we met rooksignalen onze bevindingen [lees: cijfer!!] door![]()
De sieradenbuurt, Chokerstraat.quote:
Je weet wel hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
naam topics geen idee hoe dat voelt![]()
Hint hint![]()
![]()
Dat weet ik. Maar het is die verdomde angst altijd weer. En ben 21 en nog bang voor de tandarts. Best zieligquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef BVO het volgende:
Goedemorgen..
Gewoon naar die tandarts gaan.. De behandeling doet waarschijnlijk minder pijn dan de pijn die je nu hebt. Zeker als je verdoofd bent.
.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef bar_rel het volgende:
Kan het zijn als je saai werk doet dat je dan moe wordt?
Ik doe de hele tijd eentonig en saai werk en ben altijd moee!!
Is dat logisch( op me stage dan he
)
Hey truowens![]()
Ik was tijdens m'n stage ook vaak moe, en daar deed ik eerlijk gezegd niet echt veel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef bar_rel het volgende:
Kan het zijn als je saai werk doet dat je dan moe wordt?
Ik doe de hele tijd eentonig en saai werk en ben altijd moee!!
Is dat logisch( op me stage dan he
)
Hey truowens![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef Skaai het volgende:
De vlekkenschaar LeBeau!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was tijdens m'n stage ook vaak moe, en daar deed ik eerlijk gezegd niet echt veel.
Dat klinkt wel heel erg saai.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik doe juist veel, maar zoooooo saai!! en we praten amper hier soms is het 3 uur achter elkaar stil
Dat zou bij mij nooit kunnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef bar_rel het volgende:
en we praten amper hier soms is het 3 uur achter elkaar stil
Wat doe je als het zo lang stil is dan, zachtjes tegen jezelf praten?quote:
word een makkie voor 'mquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:12 schreef niksan het volgende:
Nog 45 minuten duimen voor Bupa
Hij is bezig met zijn herexamen![]()
*duimt*
Ik ehh verveel me, en loop te gapen als ik weet niet watquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat doe je als het zo lang stil is dan, zachtjes tegen jezelf praten?
duimt duimt duimt duimtquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:12 schreef niksan het volgende:
Nog 45 minuten duimen voor Bupa
Hij is bezig met zijn herexamen![]()
*duimt*
Nee en ook nog geen zaterdagquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:48 schreef timbob het volgende:
is het al 26 september?
Waarom krijg ik dan nooit, maar dan ook nooit een naamtopic?quote:
jij hebt dat niet nodig om tof te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit, maar dan ook nooit een naamtopic?
Ik wil erkenning, man!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:10 schreef timbob het volgende:
[..]
jij hebt dat niet nodig om tof te zijn.
Oh dat is zo'n nieuwbouwwijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 05:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
De sieradenbuurt, Chokerstraat.
Heb je die nog nooit gehad?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit, maar dan ook nooit een naamtopic?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
ymme en timbob
[..]
Nee en ook nog geen zaterdag
ShowChat #17: Bupatih, Biertje?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil erkenning, man!
Is dat nou zoveel gevraagd
Idd, topics genoeg, en dan nog huilenquote:
Wat?quote:
Whihihiquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:12 schreef timbob het volgende:
ShowChat #115: Bupatih mag niet op zichzelf stemmen
quote:
Waarvan ik er twee zelf heb geopendquote:
wie zeurt krijgt geen beurtquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarvan ik er twee zelf heb geopend
En waarvan ik bij de 1e eerst vijf topics lang moest zeuren om een naamtopic
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:28 schreef LeBeau het volgende:
Wanneer hoor je of je opnieuw gezakt geslaagd bent, Bupatih?
Dun dun dun.quote:
Ja, een hele weekquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dun dun dun.
Wacht, het is vandaag toch woensdag? Volgende week pas? Wat duurt dat lang.
daarvoor zijn de kladvellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:50 schreef ymme het volgende:
Dat kon toen altijd wel ja. Op internet kon je het toch ook altijd checken. Maar ja dan moet je nog wel precies weten welke antwoorden je ingevuld hebt
http://www.examen.nl/antwoorden/vwo2.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:50 schreef timbob het volgende:
kan je de antwoorden niet alvast checken op teletekst enzo?
Hé, word eens aanklikbaar, kreng!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.examen.nl/antwoorden/vwo2.html
Tehatex?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.examen.nl/antwoorden/vwo2.html
quote:
Volgens mij is TeHaTex tekenen, handvaardigheid en textielbewerking. Dat idee kreeg ik in ieder geval toen ik iets over beeldende vorming kreeg bij een google-search.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
Euh...ik heb ook geen idee wat Tehatex is hoor
Tsja...moeilijk te zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe ging het, Bupa?
Ik vond GS makkelijker dan de vorige keer.
You had your chance you blew itquote:
Hmm, dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is TeHaTex tekenen, handvaardigheid en textielbewerking. Dat idee kreeg ik in ieder geval toen ik iets over beeldende vorming kreeg bij een google-search.
Weer wat geleerd.
Ik hoop op het beste voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
Tsja...moeilijk te zeggen
Ik vond het ook (iets) makkelijker dan de vorige keer.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
You had your chance you blew it
De hele cd is overigens ook tres leuk!
Voor m'n examen stond ik een 7.6, en toen haalde ik een 5,9.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Thanks.
Wat stond jij eigenlijk voor geschiedenis? Een 7?
\quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
* Skaai zingt een lieflijk liedje voor babette
oeh tof!! welke??????quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
* Skaai zingt een lieflijk liedje voor babette
dat soort info krijg je pas na het betalen van je lidmaatschap....quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
Zijn er hier mensen, die serieus een relatie met elkaar hebben buiten fok om dan![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
\
Zijn er hier mensen, die serieus een relatie met elkaar hebben buiten fok om dan![]()
Wijquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
\
ik had er 1quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
[..]
\
Mij ookquote:
jullie hebben zeker ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mij ook:r:R;r;r;;R;R;R;r:r
Gadverdammer:r;R::R;R;R
Het hoort erbij he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:37 schreef timbob het volgende:
[..]
jullie hebben zeker ooksex
enzo!?
![]()
: r:R:R: :RR:!!11:RR: :R:r
![]()
:R:R:r:R!!
sex heeft tegenwoordig geen nut meer, net zoals je stuitje..quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:51 schreef babette21 het volgende:
SexVokomen achterhaalde en overschatte bezigheid
alsmede walvisvangst en chemicaliendump?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:53 schreef Skaai het volgende:
Ik boycot sex.
En dan?quote:
Zoiets.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:57 schreef timbob het volgende:
[..]
alsmede walvisvangst en chemicaliendump?
Ik ben ook 21 en ben ook doodsbang voor de tandartsquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het is die verdomde angst altijd weer. En ben 21 en nog bang voor de tandarts. Best zielig![]()
join the club.... zal maar niet vertellen hoe lang ik al niet ben geweestquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:03 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben ook 21 en ben ook doodsbang voor de tandartsZal wel cool zijn ofzo
ik ben 23 en de tandarts is doodsbang voor mijquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben ook 21 en ben ook doodsbang voor de tandartsZal wel cool zijn ofzo
Bah, ik wil ineens niet meer met je zoenenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
join the club.... zal maar niet vertellen hoe lang ik al niet ben geweest![]()
ik poest heel braaf hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef mark_03 het volgende:
Bah, ik wil ineens niet meer met je zoenen
Dat vergeet ik nou heel vaak en toch heb ik nog nooit gaatjes gehadquote:
allemaal bands die me niks doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op Werchter ga ik voor:
REM, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Rilo Kiley, Dresden Dolls, Rammstein, Garbage, Green Day, FAithless, KT Tunstall, Bloc Party, The Mars Volta, Flogging Molly, Sarah Bettens en Soulwax..
en ik raad Ozark henry ten zeerste aanquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op Werchter ga ik voor:
REM, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Rilo Kiley, Dresden Dolls, Rammstein, Garbage, Green Day, FAithless, KT Tunstall, Bloc Party, The Mars Volta, Flogging Molly, Sarah Bettens en Soulwax..
En de zon gaat spontaan weg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga richting tuin om te leren en nóg roder te worden
volgens mij komen die niet hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
The Gorillaz natuurlijk!
ik verwacht eigenlijk niet zoveel van Roisin..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, nou ja, de eerste dag ga ik niet.. Diploma-uitreiking.
.
Daardoor mis ik. Roisin Murphy.
. ook.
.
en ondertussen lekker uit je snavel stinken......quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat vergeet ik nou heel vaak en toch heb ik nog nooit gaatjes gehad![]()
Kut festivalquote:
Kauwgom babsquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ondertussen lekker uit je snavel stinken......
en jij je maar afvragen waar al die meisjes naartoe rennen
pedofielen zijn het!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Waarom denken kledingmakers toch altijd dat als je maat XS hebt, dat je dan ook meteen mierentietjes hebt![]()
Goeiemiddag trouwens![]()
![]()
Daar heb ik nou nooit last van...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Waarom denken kledingmakers toch altijd dat als je maat XS hebt, dat je dan ook meteen mierentietjes hebt![]()
Mis ik iets?!?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:40 schreef Skaai het volgende:
XS, dat doe je dan toch best knap, met je bijna 8 maanden buik
Klein en grote tietenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemiddag trouwens![]()
![]()
Het is niet eerlijkquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk
Ik zag een heel leuk truitje, maar die naad die normaal onder je borsten moet lopen zat bij mij ergens bovenaan![]()
![]()
Ach ja, ik vind wel weer iets anders![]()
Eindelijk iemand die het snaptquote:
Een XS truitje is voor mij een beenwarmerquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
Hmm, heb ik dan de ideale maat?![]()
XS past mij meestal wel iig
Ik ben gewoon anatomisch misvormd ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, heb ik dan de ideale maat?![]()
XS past mij meestal wel iig
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Een XS truitje is voor mij een beenwarmer![]()
D!!!!111 ahum...
Dat klopt, klein is fijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
Naja, klein maar fijn zullen we maar zeggen he..
Hmm, ik ben qua broeken anatomisch misvormd.. Die zitten altijd te strak om mn buik als ze bij mn benen goed zitten, en als ik gewoon kan ademen in een broek zijn de pijpen weer veel te wijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon anatomisch misvormd ofzo
Meestal past het bij mij trouwens ook wel, maar nu dus niet door die klotenaad![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ik ben qua broeken anatomisch misvormd.. Die zitten altijd te strak om mn buik als ze bij mn benen goed zitten, en als ik gewoon kan ademen in een broek zijn de pijpen weer veel te wijd
Heb ik ook altijd problemen mee jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ik ben qua broeken anatomisch misvormd.. Die zitten altijd te strak om mn buik als ze bij mn benen goed zitten, en als ik gewoon kan ademen in een broek zijn de pijpen weer veel te wijd
Mijn moeder gebruikt hem veelvuldig jaquote:
Irritant hequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon anatomisch misvormd ofzo
Idd, altijd te langquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Irritant he
En ze zijn trouwens ook vaak te lang.. Als je maat xs hebt ben je niet gelijk een supermodel van 1.80 hoor
Superalbum he ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |