pedofielen zijn het!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Waarom denken kledingmakers toch altijd dat als je maat XS hebt, dat je dan ook meteen mierentietjes hebt![]()
Goeiemiddag trouwens![]()
![]()
Daar heb ik nou nooit last van...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Waarom denken kledingmakers toch altijd dat als je maat XS hebt, dat je dan ook meteen mierentietjes hebt![]()
Mis ik iets?!?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:40 schreef Skaai het volgende:
XS, dat doe je dan toch best knap, met je bijna 8 maanden buik
Klein en grote tietenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemiddag trouwens![]()
![]()
Het is niet eerlijkquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk
Ik zag een heel leuk truitje, maar die naad die normaal onder je borsten moet lopen zat bij mij ergens bovenaan![]()
![]()
Ach ja, ik vind wel weer iets anders![]()
Eindelijk iemand die het snaptquote:
Een XS truitje is voor mij een beenwarmerquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
Hmm, heb ik dan de ideale maat?![]()
XS past mij meestal wel iig
Ik ben gewoon anatomisch misvormd ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, heb ik dan de ideale maat?![]()
XS past mij meestal wel iig
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Een XS truitje is voor mij een beenwarmer![]()
D!!!!111 ahum...
Dat klopt, klein is fijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
Naja, klein maar fijn zullen we maar zeggen he..
Hmm, ik ben qua broeken anatomisch misvormd.. Die zitten altijd te strak om mn buik als ze bij mn benen goed zitten, en als ik gewoon kan ademen in een broek zijn de pijpen weer veel te wijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon anatomisch misvormd ofzo
Meestal past het bij mij trouwens ook wel, maar nu dus niet door die klotenaad![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ik ben qua broeken anatomisch misvormd.. Die zitten altijd te strak om mn buik als ze bij mn benen goed zitten, en als ik gewoon kan ademen in een broek zijn de pijpen weer veel te wijd
Heb ik ook altijd problemen mee jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ik ben qua broeken anatomisch misvormd.. Die zitten altijd te strak om mn buik als ze bij mn benen goed zitten, en als ik gewoon kan ademen in een broek zijn de pijpen weer veel te wijd
Mijn moeder gebruikt hem veelvuldig jaquote:
Irritant hequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon anatomisch misvormd ofzo
Idd, altijd te langquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Irritant he
En ze zijn trouwens ook vaak te lang.. Als je maat xs hebt ben je niet gelijk een supermodel van 1.80 hoor
Superalbum he ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |