wat zijn we allemaal scherp [lees: streng] vanavondquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Nee, er zit een té grote spelfout in die post om in de OP te mogen
quote:
Wijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal scherp [lees: streng] vanavond
* schenkt glazen vol en deelt pringle's uit...............
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I knowmn oog viel er gewoon op...
Tis alleen wel heel erg snel om in de OP te komen hoor![]()
Maar ja, ik ga daar ook niet over..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Beau [Le en net VED] heeft wel een TT verdient met z'n soaplijstje....
Er staan nu ook een paar in die niet echt blijvertjes zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
maar ik ben 't met MB eens: in de OP alleen maar blijvertjes..........
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nano is trouwens zo goed als gestopt met fok
Daar ging het mij niet om hoor, ik wilde het eerder doen maar net als met al die tournamenten van BVO heb ik vaak een schop in de goede richting nodig voordat ik iets doe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Lé is dus MissSCquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Leonie is.![]()
[..]
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.
Ja, en waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
lul niet Sven, we hebben nog geen uur geleden een deal gemaakt.....
* trekt deal met Sven weer in en geeft Diz 'n nieuwe go voor zijn reeks-reeksenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef LeBeau het volgende:
Daar ging het mij niet om hoor, ik wilde het eerder doen maar net als met al die tournamenten van BVO heb ik vaak een schop in de goede richting nodig voordat ik iets doe.
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etcquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Leonie is.![]()
[..]
Heb je dan helemaal niks te vertellen als Miss ShowChat?! Dan is het ook maar één en al hete lucht, zo'n titel.
Sorry, nu ben ik het spoor bijster.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
* trekt deal met Sven weer in en geeft Diz 'n nieuwe go voor zijn reeks-reeksen
Oehquote:
Je vergeet MissWave en HeatBliss.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben Leonie, ook wel MissBliss, MB, ZOWIEE, Z etc
Ik vind dat LeBeau er ook inmag, al is het maar vanwege zn toffe naam
Heb je trouwens al nieuwe foto's LeBeau?
Zei ze een keer volgens mij omdat dinges weg is.quote:
Dan spoor je ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zei ze een keer volgens mij omdat dinges weg is.
Dat viel onder etc. En uiteraard Miss ShowChatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet MissWave en HeatBliss.
Naief hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |