Wat huil je dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo belangrijk was het ook niet.
Jij bent DE lushchick... maar vanochtend was er nog iemandquote:
Hij wou vast vertellen dat hij je een kutuser vindtquote:
Dat je me ontwijktquote:
Huilliequote:
Moet je ff fixen danquote:
lafbek....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Als ik een user kut vind laat ik dat ook wel duidelijk blijken, namen noemen is daarom nu ook overbodig.
Ik was in Almere vandaag! Ik heb je nog gezocht, maar ik kon je niet vinden.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
maar jij wou dus zeggen dat er users zijn die je echt kut vind, dat je denkt:
gadver, hebbie die ook weer???
want? wat hebben ze je aangedaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
Ja.
Ze hebben me niks aangedaan. Ze irriteren me. En dat zeg ik ze. Goed voorbeeld is Frey.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Alsof ik de enige ben die me erger aan bepaalde users..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was in Almere vandaag! Ik heb je nog gezocht, maar ik kon je niet vinden..
.
Dat zag ik net ja in het GTST topicquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben me niks aangedaan. Ze irriteren me. En dat zeg ik ze. Goed voorbeeld is Frey.
En wie wou laatst haar nummer niet gevenquote:
0900-SKAAI werkte niet trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wie wou laatst haar nummer niet geven [afbeelding]
Ik heb de Miss ShowChat-verkiezing gewonnen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
* houdt stiekem niet van rangordes [behalve in de soaps], we zijn geen-pen
hier op SC zijn we allemaal evenen
en
en
en vooral
oke.... maar Frey is geen SC'er [IMO]..... en daar had ik 't ff overquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben me niks aangedaan. Ze irriteren me. En dat zeg ik ze. Goed voorbeeld is Frey.
Niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de Miss ShowChat-verkiezing gewonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |