bona verdient geen broodquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef neegij het volgende:
ouder brood verdient geen bona
Smakeloos tiepjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef R-uden het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een lekkere boterham te kopen..
Ik heb deze methode daarnet nog toegepast en het werkt uitstekend:
Ga naar de bakker en vraag of je brood van gisteren mag, omdat je je dieren brood wil geven of wil vissen of.... De bakker zal een brood van gisteren pakken, dit brood is nog erg vers en kan gewoon nog worden gegeten.. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een heel brood 60ct en normaal kost een heel brood 1,20.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, dat oudere brood is niet meer vers, maar ik heb het geprobeerd, het smaakt precies naar nieuw brood.
Daar zit opzich wel wat in...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef SiemeN het volgende:
Zo, die 60 cent helpt je goed op weg.
Nog 2 van die broden en je kunt weer een extra biertje kopen in de kroeg.
Of je koopt gewoon helemaal geen brood, aangezien een pilsje qua calorien toch gelijk staat aan een bruine boterham met kaas, zodat je nóg meer bier kunt kopen?
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef Bob-B het volgende:
Kloon van Oversight....maar dan zonder smilies?
Stil eensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef Wokkel1982 het volgende:
Je liekt trouwes ok op een van Houte meh dat ok ah gezeit eej![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:49 schreef ToMaSZ het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een lekker pak melk te kopen..
Ik heb deze methode daarnet nog toegepast en het werkt uitstekend:
Ga naar de melkboer en vraag of je melk van vorige week mag, omdat je je wc ermee wil schrobben of je plafond mee wil witten of.... De melkboer zal een pak melk van vorige week pakken, dit pak melk is nog erg vers en kan gewoon nog worden gedronken.. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een heel pak melk 60ct en normaal kost een heel pak melk (halfvolle) 1,20.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, die oudere melk is niet meer vers, maar ik heb het geprobeerd, het smaakt precies naar nieuwe yoghurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |