bona verdient geen broodquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef neegij het volgende:
ouder brood verdient geen bona
Smakeloos tiepjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef R-uden het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een lekkere boterham te kopen..
Ik heb deze methode daarnet nog toegepast en het werkt uitstekend:
Ga naar de bakker en vraag of je brood van gisteren mag, omdat je je dieren brood wil geven of wil vissen of.... De bakker zal een brood van gisteren pakken, dit brood is nog erg vers en kan gewoon nog worden gegeten.. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een heel brood 60ct en normaal kost een heel brood 1,20.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, dat oudere brood is niet meer vers, maar ik heb het geprobeerd, het smaakt precies naar nieuw brood.
Daar zit opzich wel wat in...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef SiemeN het volgende:
Zo, die 60 cent helpt je goed op weg.
Nog 2 van die broden en je kunt weer een extra biertje kopen in de kroeg.
Of je koopt gewoon helemaal geen brood, aangezien een pilsje qua calorien toch gelijk staat aan een bruine boterham met kaas, zodat je nóg meer bier kunt kopen?
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef Bob-B het volgende:
Kloon van Oversight....maar dan zonder smilies?
Stil eensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef Wokkel1982 het volgende:
Je liekt trouwes ok op een van Houte meh dat ok ah gezeit eej![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:49 schreef ToMaSZ het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een lekker pak melk te kopen..
Ga naar de melkboer en vraag of je melk van vorige week mag, omdat je je wc ermee wil schrobben of je plafond mee wil witten of.... De melkboer zal een pak melk van vorige week pakken, dit pak melk is nog erg vers en kan gewoon nog worden gedronken.. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een heel pak melk 60ct en normaal kost een heel pak melk (halfvolle) 1,20.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, die oudere melk is niet meer vers, maar ik heb het geprobeerd, het smaakt precies naar nieuwe yoghurt.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:08 schreef veldmuis het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een mooi beeldje te kopen..
Ga naar de rommelmarkt en vraag of je een beeldje van vorige week mag, omdat je erop wil stampen. De kansloze verkoper zal een beeldje van vorige week pakken, dit beeldje is nog erg vers en kan gewoon nog worden bekeken. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een heel beeldje 50ct en normaal kost een heel beeldje 1,20.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, dat oudere beeldje is niet meer vers, maar ik heb het geprobeerd, het stampt precies hetzelfde als een nieuw beeldje.
Wat doe je, mijn beeldje!!??quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:08 schreef veldmuis het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een mooi beeldje te kopen..
Ga naar de rommelmarkt en vraag of je een beeldje van vorige week mag, omdat je erop wil stampen. De kansloze verkoper zal een beeldje van vorige week pakken, dit beeldje is nog erg vers en kan gewoon nog worden bekeken. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een heel beeldje 50ct en normaal kost een heel beeldje 1,20.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, dat oudere beeldje is niet meer vers, maar ik heb het geprobeerd, het stampt precies hetzelfde als een nieuw beeldje.
dat wisten we al hoor, en we dachten ook niet dat het een kloon was (iig ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
Wat oversight betreft... ik kan jullie garanderen dat de TS geen kloon van hem is.
oversight is een moeilijke eter ( tot soms grote ergernis van mij ).
Alles moet vers zijn (het mag zelfs niet uit de supermarkt komen, maar moet bij de bakker gehaald zijn).
Niets mag uit blikken/potten komen.
Qua vlees is het een kieskouwer...
hij wil geen spek, geen (verse) champignons..geen blanke sausjes...geen gebakken ei ( dat moet gekookt zijn), geen alternatief voor de dure Senseo koffie ( je hebt als je alles even proeft heell goede alternatieve goedkopere pads die je tussendoor kan gebruiken)
Vlees moet volledig dood gebakken zijn.... gehakt moet zwart en hard zijn, kip mag geen vocht meer bevatten..
Eigenlijk is hij gewoon strontvervelend om voor te koken.
en jullie zullen begrijpen dat ik niet in alles mee ga en hem dan maar gewoon níet mee laat eten als het hem weer enes niet bevalt.
Boterquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef neegij het volgende:
ouder brood verdient geen bona
Eerder bhfh als je t mij vraagtquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:43 schreef SamStar het volgende:
[..]
dat wisten we al hoor, en we dachten ook niet dat het een kloon was (iig ik niet)
Plaats hier je allerdroogste moppen #2?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef moppen-tapper het volgende:
Twee Belgen rijden in een truck als ze bij een waarschuwingsbord aankomen, waarop staat dat de maximale doorrijhoogte 4 meter is. De mannen stappen uit, meten de truck op en de truck blijkt 6 meter hoog te zijn. Zegt de een tegen de ander: "Wat moeten we doen?". Zegt de ander: "Ik zie geen politie, dus we gaan ervoor!"
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef moppen-tapper het volgende:
Twee Belgen rijden in een truck als ze bij een waarschuwingsbord aankomen, waarop staat dat de maximale doorrijhoogte 4 meter is. De mannen stappen uit, meten de truck op en de truck blijkt 6 meter hoog te zijn. Zegt de een tegen de ander: "Wat moeten we doen?". Zegt de ander: "Ik zie geen politie, dus we gaan ervoor!"
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:49 schreef ToMaSZ het volgende:
pak melk
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:08 schreef veldmuis het volgende:
mooi beeldje
dichtnaaien voor gebruik kan ook helpenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:41 schreef Macchia_Nera het volgende:
Dit is een goedkopere manier om een lekker wijf te kopen..
Ga naar de plaatselijke pooier en vraag of je een snolletje van een weekje terug mag, omdat je je opa een lekkere wip wil geven of het nodig hebt voor biologie of.... De pooier zal een snolletje van wat dagen terug pakken, dit snolletje is nog erg vers en kan gewoon nog worden bereden.. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een snolletje ¤6 en normaal kost een snolletje ¤12
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, die oudere snol is niet meer krap, maar ik heb het geprobeerd, het werkt prima om je pik met rare ziektes het ziekenhuis in te krijgen.
![]()
Lekkere afzetter ,die bakker van jou.quote:R-Uden schreef
Dit is een goedkopere manier om een lekkere boterham te kopen..
Ga naar de bakker en vraag of je een vers brood mag, omdat je trek heb of wil lunchen of.... De bakker zal een brood van gisteren pakken, dit brood lijkt nog erg vers en kan gewoon nog worden gegeten.. Het zit hem alleen in de prijs: Ik betaalde voor een oud brood 120ct en normaal kost een vers brood 1,20ct.
Er zullen natuurlijk wel mensen zeggen, dat oude brood proef je gelijk, maar ik heb het geprobeerd, het smaakt precies naar vers brood.
Het is net als met wijn denkt die bakker; hoe ouwer hoe beter en hoe duurder.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:32 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Lekkere afzetter ,die bakker van jou.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
Wat oversight betreft... ik kan jullie garanderen dat de TS geen kloon van hem is.
quote:oversight is een moeilijke eter ( tot soms grote ergernis van mij ).
quote:Alles moet vers zijn (het mag zelfs niet uit de supermarkt komen, maar moet bij de bakker gehaald zijn).
quote:
Niets mag uit blikken/potten komen.
quote:hij wil geen spek, geen (verse) champignons..geen blanke sausjes...geen gebakken ei ( dat moet gekookt zijn), geen alternatief voor de dure Senseo koffie ( je hebt als je alles even proeft heell goede alternatieve goedkopere pads die je tussendoor kan gebruiken)
quote:Vlees moet volledig dood gebakken zijn.... gehakt moet zwart en hard zijn, kip mag geen vocht meer bevatten..
quote:Eigenlijk is hij gewoon strontvervelend om voor te koken.
quote:en jullie zullen begrijpen dat ik niet in alles mee ga en hem dan maar gewoon níet mee laat eten als het hem weer enes niet bevalt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:54 schreef Molluck het volgende:
Nou, nog zo'n brood en je kan vervroegd met pensioen
mee eens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
nog een tip. neem de vrouw van je dromen mee naar het bos, bind haar vast en ga allemaal gekke dingen in haar kerven, film het en gegarandeerd omzet.
trouwens on topic: die bakkers zouden een grote vriezer moeten hebben voor mensen die niet zoveel geld hebben, prima plan dus. in arnhem had je al zo'n bakker 25 jaar geleden. net zoals er producten die nog goed zijn, maar over de datum aan zwervers wordt gegeven.
mensen zijn zeer baatzuchtige en asociale wezens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
mee eens.
Hier zijn ze zo idioot om chloor over het voedel te gooien dat in de container gegooid wordt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |