Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het een obsessie was.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
Zoals beloofd... 21 topics... en daarna stop ik
Breng m nou niet op ideeen, straks nog eens 21 topics maar dan in het Fransquote:
Dan vind ik het goed hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Breng m nou niet op ideeen, straks nog eens 21 topics maar dan in het Frans
goed planquote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
Breng m nou niet op ideeen, straks nog eens 21 topics maar dan in het Frans
ach, de één heeft een hobby, de andere een obsessie... moet kunnen tochquote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef LeBeau het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het een obsessie was.
Wacht, ik ben nieuw hier: ik wéét niet beter!![]()
Obsessed.![]()
de een maakt van z'n werk z'n hobby, de andere van z'n hobby een obsessiequote:Op maandag 20 juni 2005 13:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, de één heeft een hobby, de andere een obsessie... moet kunnen toch![]()
hehequote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
mèn, m'n oor zit de hele tijd dicht.... zó irritant echt..................
sorry voor deze zinloze info, ik moest 't ff kwijt
same here.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
mèn, m'n oor zit de hele tijd dicht.... zó irritant echt..................
sorry voor deze zinloze info, ik moest 't ff kwijt
ach met jou accent weetje het nooitquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef timbob het volgende:
[..]
zou niet zo best wezen als het niet kon
Nee, ik ben een echte Betuwenaar (oost-betuwe dan, GEEN TIEL!)quote:
Ik vind een Belgisch accent wel sexyquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nee, ik ben een echte Betuwenaar (oost-betuwe dan, GEEN TIEL!)
Maar m'n vriendinis een echte Limburgse, dat taaltje
![]()
Babette is mijn exquote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het een obsessie was.
Wacht, ik ben nieuw hier: ik wéét niet beter!![]()
Obsessed.![]()
Vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
ach met jou accent weetje het nooit.
ik heb een familiedag gehad en ik heb m'n ooms weer horen praten, het valt echt wel mee hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
ach met jou accent weetje het nooit.
je suis une fois luiquote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind een Belgisch accent wel sexy.
ik ga in den bosch wonenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind een Belgisch accent wel sexy.
ach het klinkt wel leuk!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een familiedag gehad en ik heb m'n ooms weer horen praten, het valt echt wel mee hoor
hehequote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Is dat een accent! Ik dacht altijd dat dat mompelen was![]()
whehehehequote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
m'n broer bij m'n kleine neefje tijd terug. over waar hij vandaan komt enzo (ooievaar, achter de kool, zulke dingen)
m'n neefje:
ik ben uit de skutting zaagt
Air - Le Soleil est pres de Moiquote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
c'est tres beau... beaucoup de soleil!![]()
kijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar ik vind Limburgers zo ontzettend stom
Belgen daarentegen zijn ge-wel-dig.....
Oui, d'accordquote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
c'est tres beau... beaucoup de soleil!![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar ik vind Limburgers zo ontzettend stom
Belgen daarentegen zijn ge-wel-dig.....
Uiteraard, maar als je op kantoor zit dan wil je liever aircoquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
't is helemaal niet warm [binnen dan]
als ik mag kiezen tussen airco en zon, ga ik toch echt voor 't laatste
air - femme d'argentquote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef timbob het volgende:
[..]
Air - Le Soleil est pres de Moi
ook iets met zon [afbeelding]
heb jij de Premiers Symptomes cd van hunnie al?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
air - femme d'argent.
of: ce matin la.
top muziek voor dit weer.
Ik heb maar 1 cd origineel: Moon Safari.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
[..]
heb jij de Premiers Symptomes cd van hunnie al?
Snackbarquote:Op maandag 20 juni 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
Dankzij Babette en haar gepraat over ijsjes en Raketjes heb ik nu erg trek in een ijsje.
En we hebben natuurlijk weer eens niks in huis.![]()
![]()
what else is new?!quote:
uiteraard...quote:kun je ook plat haags trouwens?
ik kan geen plat (achterhoeks).
Ik ga zo ook ff een doos halen (van die split-ijsjesquote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Snackbar![]()
* Tania18 heeft alweer twee ijsjes gehaald vandaag![]()
alsof jij ooit cd's koopquote:Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Airelle het volgende:
Timmmmm, weetje hoe duur?!
22 euries.
Veels te duur.
Ik ga ook nog wat doenquote:
accent vind ik nogal 'n understatement... 't is zowat 'n eigen taal, onverstaan ook....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef The_Langolier het volgende:
Ik zal het doorgeven
Maar komt dat door het accent of is het ergens anders op gebaseerd?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef timbob het volgende:
[..]
alsof jij ooit cd's koop
behalve de hele discografie van een band in 1 keer dan
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef mark_03 het volgende:
En spierpijn van 't zwemmen gister en last van m'n rug van de zonnebrand ...
Groningersquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
accent vind ik nogal 'n understatement... 't is zowat 'n eigen taal, onverstaan ook....
maar 't is geen taaldiscriminatie, ik vind 't gewoon niet zulke leuke mensen.... kuthumor enzo
ik heb hetzelfde met Drenthen........
maar uiteraard zijn er ook uitzonderingen!!!!
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welke zonnebrand heb jij?!? Dan koop ik die in ieder geval niet![]()
En dat had je zelf niet even kunnen bedenken?!?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Smeer je je in, ga je zwemmen, moet je je weer insmeren ... dat hadden ze niet tegen me gezegd
Maar morgen wordt dat rode mooi bruinBen ik helemaal onweerstaanbaar
Dacht dat 't waterproof wasquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dat had je zelf niet even kunnen bedenken?!?
Of het gaat morgen heel erg vervellen![]()
Nee hoor
Gelukkig kan ze vloeiend BN en kan ik dat Limburgs makkelijk verstaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
accent vind ik nogal 'n understatement... 't is zowat 'n eigen taal, onverstaan ook....
maar 't is geen taaldiscriminatie,
Tja, dat heb ik eigenlijk ook, maar dan met randstedelingen... maar ook daar zijn, zoals uit SC blijkt, uitzonderingen.quote:ik vind 't gewoon niet zulke leuke mensen.... kuthumor enzo
ik heb hetzelfde met Drenthen........
maar uiteraard zijn er ook uitzonderingen!!!!
Vrijdag krijg ik commentaar op mijn eerste versie. Dus daarna zal ik wel weer druk bezig moetenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dacht dat 't waterproof wasDe mijne dus niet
Al klaar met afstuderen dan?
Ik heb donderdag m'n eindpresentatie... en daarna vakantiequote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vrijdag krijg ik commentaar op mijn eerste versie. Dus daarna zal ik wel weer druk bezig moeten
hoi.... is 't echt zo heet???? zou je niet zeggen [rot-airco]quote:
Succes, en ik zou het grapje er ook uitlatenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag m'n eindpresentatie... en daarna vakantie
Damn, wat heb ik daar zin in ... maar moet de hele presentatie nog inelkaar draaien
Hier in de tuin 40 gradenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoi.... is 't echt zo heet???? zou je niet zeggen [rot-airco]
ik denk dat ik maar 's richting mn hangmat ga, m'n baas kan best 'n dagje zonder me![]()
is die eerste versie af? mag ik 'm lezen??quote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Tania18 het volgende:
Vrijdag krijg ik commentaar op mijn eerste versie. Dus daarna zal ik wel weer druk bezig moeten
Probleem is al opgelost!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Snackbar![]()
* Tania18 heeft alweer twee ijsjes gehaald vandaag![]()
ik ga 't ook doen, lekker overuren compenseren, heb toch geen afsprakenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:05 schreef Tania18 het volgende:
Hier in de tuin 40 graden
Ik zou het doen als ik jou was
trompet?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat trompet (of whatever) deuntje is mooi he?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
bijna goedquote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef timbob het volgende:
[..]
trompet?
dat is een moog
[afbeelding]
1 moog
zon'ze!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef babette21 het volgende:
olé.... ik ga naar huis....................
Ik moest nog even wat uittypen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, wat lief
Wat doe je nog binnen dan?
Ik heb een excuus: ik moet een verslag maken
Het kan geen toeval zijn dat het zulk weer is en iedereen of een verslag of een presentatie moet maken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, wat lief
Wat doe je nog binnen dan?
Ik heb een excuus: ik moet een verslag maken
Oh en ik moet wertken om half 6quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat het zulk weer is en iedereen of een verslag of een presentatie moet maken.![]()
Stom onderwijs.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en ik moet wertken om half 6
Werk
School
Marketingplannenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:ik moet dus op kantoor zonder airco aan mijn marketingplan werken
En de cola light is op, dus nou moet ik aan de gewone cola
Ik hoef gelukkig niet om half zes te werken. Nu voel ik me al een stuk beter.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en ik moet wertken om half 6
Werk
School
Het enige wat ik nog moet doen is:quote:
Tot 9 uur geloof ik, valt wel meequote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet om half zes te werken. Nu voel ik me al een stuk beter.Tot hoe laat moet je werken? Zo blijft er een beetje weinig over van je dag.
Ja, haal ff alle herinneringen naar boven die ik net had weggestopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef Dizer het volgende:
Het enige wat ik nog moet doen is:
Marketing en Reklame
Planning en Implementatie
Samenvatting en Conclusie
Maar ik heb wel al:
Projectomschrijving
Doel van het project
De Doelgroep
Concurrentieanalyse
SWOT Analyse
Productwaarde
quote:
Klinkt best leuk, beter dan dat stomme ding dat ik moet makenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog moet doen is:
Marketing en Reklame
Planning en Implementatie
Samenvatting en Conclusie
Maar ik heb wel al:
Projectomschrijving
Doel van het project
De Doelgroep
Concurrentieanalyse
SWOT Analyse
Productwaarde
Wat moet je maken dan?? Vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klinkt best leuk, beter dan dat stomme ding dat ik moet maken
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Dat allemaal is een groot onderdeel van m'n hele afstudeerproject, en dat ben ik nu onderhand helemaal zat. Ik kan geen marketingstrategieën en bedrijfsdoelstellingen meer zien.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef timbob het volgende:
het mag dan wel weer warm zijn.
maar ik heb lekker wel weer 2 nieuwe Orbital cd's!
En mijn Blof collectie is eindelijk compleet (postbode bracht net de ontbrekende cd)quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef timbob het volgende:
het mag dan wel weer warm zijn.
maar ik heb lekker wel weer 2 nieuwe Orbital cd's!
quote:
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Gaat als volgt; ga naar intermediair.nl en maak een mooie, accurate samenvatting van de sollicitatieworkshop in een power point van 24 dia’s met veel tekst. Maak van dezelfde site en enkle andere -zie testpagina.nl – een stuk of tien andere testst. Print de resulaten, interpreteer ze als ware het een selfassessment, verzamel alle documenten in 1 stuk, met voorwoord, inleiding en zet op mijn email. Alles bij elkaar een pagina of 30, inclusief alle testuitslagen. Vermeld bij inzenden code en naam module.
Hoe past dat in je Abell model?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
Op welke strategie heb jij jouw onderzoek gebaseerd? Ik heb gekozen voor de Low-Cost strategie van Michael PorterLijkt mij het beste, want wij willen een product bouwen dat goedkoop is en niet te uitgebreid, waardoor de kosten laag blijven en de winst hoog vanwege de mogelijkheid om het product dan goedkoper dan de concurrenten ana te bieden.
*copy-paste dit stukje om in eigen document te stoppen
Ik kan die sollicitatieworkshop niet eens vindenquote:
Ik heb eerst onderzocht en daarna pas de strategieën bepaald, omdat ik natuurlijk eerst wilde weten waar ik mee te maken had voordat ik kon bepalen wat ik ging doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op welke strategie heb jij jouw onderzoek gebaseerd? Ik heb gekozen voor de Low-Cost strategie van Michael PorterLijkt mij het beste, want wij willen een product bouwen dat goedkoop is en niet te uitgebreid, waardoor de kosten laag blijven en de winst hoog vanwege de mogelijkheid om het product dan goedkoper dan de concurrenten ana te bieden.
*copy-paste dit stukje om in eigen document te stoppen
Ga ik je zo vertellen, ik heb nu pauzequote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hoe past dat in je Abell model?
Betekent dat niet dat je klaar bent?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan die sollicitatieworkshop niet eens vinden
Sterk, dat is goed voor je product-portfolio.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb eerst onderzocht en daarna pas de strategieën bepaald, omdat ik natuurlijk eerst wilde weten waar ik mee te maken had voordat ik kon bepalen wat ik ging doen.Omdat het bij mij niet ging om de strategie voor één product maar om een bedrijfsstrategie heb ik niet maar één strategie genomen. In de bedrijfsstrategie heb ik verschillende strategieën opgenomen: een low-cost strategie, een differentiätie strategie en een focusstrategie.
En ik ben het zat.![]()
Ik moet nog beginnenquote:
Meis, ohjee je dieetquote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]ik moet dus op kantoor zonder airco aan mijn marketingplan werken
En de cola light is op, dus nou moet ik aan de gewone cola
Ik doe niet aan dieetquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb eerst onderzocht en daarna pas de strategieën bepaald, omdat ik natuurlijk eerst wilde weten waar ik mee te maken had voordat ik kon bepalen wat ik ging doen.Omdat het bij mij niet ging om de strategie voor één product maar om een bedrijfsstrategie heb ik niet maar één strategie genomen. In de bedrijfsstrategie heb ik verschillende strategieën opgenomen: een low-cost strategie, een differentiätie strategie en een focusstrategie.
En ik ben het zat.![]()
Heb je geen laptop??quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen
Kan wel naar buiten gaan, maar ik moet dat ding toch een keer maken
Gevonden
Ik drink ook altijd Cola Light.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dieetik vind Cola Light gewoon lekkerder
Ik ben niet bekend met het Abell model eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hoe past dat in je Abell model?
Nu die andere vier nog.quote:
ik heb ook geen idee wat het Abell model is. Maarja, ik had tot 20 minuten geleden ook nog nooit gehoord van die Michael Porter dus dat zegt niks.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het Abell model eigenlijk.
Hoe zit dat in elkaar? Google sucks in de search daarover
Tegen deze zag ik het meeste op.quote:
Ja maar...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat het Abell model is. Maarja, ik had tot 20 minuten geleden ook nog nooit gehoord van die Michael Porter dus dat zegt niks.
Maar dat zijn MP strategiën! Die heb je net gewoon opgezocht zeker?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef LeBeau het volgende:
In de bedrijfsstrategie heb ik verschillende strategieën opgenomen: een low-cost strategie, een differentiätie strategie en een focusstrategie.
Nee, maar ik heb mijn strategieën uit een bron waar niet vermeld werd dat het Michael Porter strategieën waren. Dat vonden ze blijkbaar niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Maar dat zijn MP strategiën! Die heb je net gewoon opgezocht zeker?
Ff kijken hoor, ik ben n beetjs roestig op dat gebied, plaatje:quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
ff opgezocht:quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
Nope, geen laptopquote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je geen laptop??
Als ik thuis zou moeten werken, zou ik echt wel in de tuin met mijn laptop aan het werk gaan
Zo te zien is het Abell model een combinatie is van het differentatie en het low-cost model.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ff kijken hoor, ik ben n beetjs roestig op dat gebied, plaatje:
[afbeelding]
Waar het op neerkomt is dat het een domeinafbakening voor je product is. Zodat je kunt zien waar er mogelijkheden liggen en wat je product wel of niet kan/bedient.
Je mag die van mij wel lenen, alleen moet je wel eerst naar Purmerend komen met 500 euro borgquote:
Wow, wat ben ik serieus aan de praat hierquote:Op maandag 20 juni 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo te zien is het Abell model een combinatie is van het differentatie en het low-cost model.
Je moet je goed kunnen onderscheiden van de concurrenten tegenover de laagste kosten voro de goedkoopste prijzen.
Volgens Porter is dat niet mogelijk om twee strategiën samen te voegen, maar vele mensen beweren dat het wel kan en dat het juist alleen maar zijn voordelen heegft. Ik zie dat ook. Een combinatie van beide strategiën llijkt mij juist idiaal en alsnog haalbaar.
Opeens denk ik eigenlijk, als je voor de low-cost strategie van porter kiest, dat een uitgebreid concurrentieanalyse overbodig is!
Het gaat er meer om dat je aan de hand van dat Abell-model bepaald welke strategie je gaat volgen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
Zo te zien is het Abell model een combinatie is van het differentatie en het low-cost model.
Je moet je goed kunnen onderscheiden van de concurrenten tegenover de laagste kosten voro de goedkoopste prijzen.
Combineren kan altijd, de meest succesvolle producten volgen een combi-strategie.quote:Volgens Porter is dat niet mogelijk om twee strategiën samen te voegen, maar vele mensen beweren dat het wel kan en dat het juist alleen maar zijn voordelen heegft. Ik zie dat ook. Een combinatie van beide strategiën llijkt mij juist idiaal en alsnog haalbaar.
Als je dan weinig concurrenten overhoudt wel. Maar waarschijnlijk zullen docenten e.d. het daar niet mee eens zijn.quote:Opeens denk ik eigenlijk, als je voor de low-cost strategie van porter kiest, dat een uitgebreid concurrentieanalyse overbodig is!
Ohja, met de trein zeker waar ik geen geld voor heb en de borg die ik niet kan betalenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen, alleen moet je wel eerst naar Purmerend komen met 500 euro borg![]()
*insert aai-over-bol-smilie*quote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, met de trein zeker waar ik geen geld voor heb en de borg die ik niet kan betalen
Ik ben vet-zielig
Heb je geen OV dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, met de trein zeker waar ik geen geld voor heb en de borg die ik niet kan betalen
Ik ben vet-zielig
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
*insert aai-over-bol-smilie*
Je mag dat borg in natura betalen hoor![]()
Ik betaal je treinkaartje wel
Ja maardaar ben ik ook voor. Eigenlijk is het tegenwoordig best moeilijk om iets op te bouwen zonder een gecombineerde strategie. Tegenwoordig moet je je toch echt wel afscheiden van de andere concurrenten, want het is wel zo dat vele bedrijven tegenwoordig ook voor de cost-leadership gaan. Concurrentie met prijs is tegenwoordig overal. Met de goedkoopste ben je tegenwoordig niet snel klaar. Je moet jezelf toch echt wel uniek maken in je product.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je aan de hand van dat Abell-model bepaald welke strategie je gaat volgen.
[..]
Combineren kan altijd, de meest succesvolle producten volgen een combi-strategie.
[..]
Als je dan weinig concurrenten overhoudt wel. Maar waarschijnlijk zullen docenten e.d. het daar niet mee eens zijn.
Ik had het over dat ze voor me kan koken of zoquote:
ShowChat #362: Huil hier om mijn portemonneequote:
Kokenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het over dat ze voor me kan koken of zo
Sommige mannen denken ook maar aan één ding
Inderdaad, maar hierbij kan het begrip 'product' in de ruimste zin van het woord worden opgevat, service e.d. hoort er dan ook bij. Onderscheiden op dat gebied is ook vaak zeer succesvol.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:44 schreef Dizer het volgende:
Ja maardaar ben ik ook voor. Eigenlijk is het tegenwoordig best moeilijk om iets op te bouwen zonder een gecombineerde strategie. Tegenwoordig moet je je toch echt wel afscheiden van de andere concurrenten, want het is wel zo dat vele bedrijven tegenwoordig ook voor de cost-leadership gaan. Concurrentie met prijs is tegenwoordig overal. Met de goedkoopste ben je tegenwoordig niet snel klaar. Je moet jezelf toch echt wel uniek maken in je product.
Kan je niet lekker koken dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ShowChat #362: Huil hier om mijn portemonnee
[..]
KokenIk denk niet dat dat gelijk staat aan die borg
Ik sla wel overquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je niet lekker koken dan?
Wat moet ik met je...
Nou vooruit.. kom maar langs, dan zien we wel![]()
Klopt, maar service vind ik juist zo een gevaarlijk "product". Want vele bedrijven bieden hun diensten/producten duurder dan de concurrenten aan maar maken zichzelf daar uniek in door een "betere service" te promoten. Ik werk bij zo een bedrijf die voor deze strategie heeft gekozen. Ik werk namelijk bij de Harense Smid en die hebben gekozen voor duurdere prijzen tegen het beste service. Is opzich weer een mooie strategie en het werkt wel in bepaalde delen van het land maar sommige delen weer niet. Nederlandse economie is op dit moment niet bepaald top en vele consumenten kiezen liever voor een goedkopere oplossing. Ik zou het alsnog weer laten combineren door middel van een goedkoop "image" en beste service. En misschien snijden in je bedrijf op andere aspecten om de kosten van de diensten eruit te halenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hierbij kan het begrip 'product' in de ruimste zin van het woord worden opgevat, service e.d. hoort er dan ook bij. Onderscheiden op dat gebied is ook vaak zeer succesvol.
Dan niet, ik dacht.. ik geef hem mee zonder borg maar goed, je wil nietquote:
Awww.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ShowChat #362: Huil hier om mijn portemonnee
Denk dat dat inderdaad het best werkt, kosten drukkende maatregelen binnen het bedrijf. Dit kan al voor een hele verbetering van de resultaten zorgen, voordag er nog maar iets gedaan is aan het product, de kwaliteit, en de prijs.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
Ik zou het alsnog weer laten combineren door middel van een goedkoop "image" en beste service. En misschien snijden in je bedrijf op andere aspecten om de kosten van de diensten eruit te halen
Zeker. Wat je ook moet doen is eerst een analyse maken of het outsourcen van het bouwen/ontwikkelen van je product/project goedkoper is dan het zelf doen. Het kan soms zo zijn dat outsourcen toch goedkoepr is (hoewel het vaak volgens mij juist niet is) en dan de mogelijkheid ontstaat om meer te snijden in het bedrijf zelfquote:Op maandag 20 juni 2005 16:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad het best werkt, kosten drukkende maatregelen binnen het bedrijf. Dit kan al voor een hele verbetering van de resultaten zorgen, voordag er nog maar iets gedaan is aan het product, de kwaliteit, en de prijs.
Waaaarquote:Op maandag 20 juni 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
* Babette komt a.s. zondag behoorlijk dicht bij Diz in de buurt, kan de laptop wel ophalen voor MB
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef timbob het volgende:
zo
ff lekker geheel nakende in de tuin gelegen [afbeelding]
Minimeet?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
zaterdag Amsterdam, zondag Monnickendam
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je maar ook niet met lucifers spelen
Dank jequote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef Airelle het volgende:
[..].
Leuk dat je weer wat meer in GTST-topic post trouwens.
Beev er nog bij en het feest is compleetquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je
Het is ook weer ouderwets gezellig
Goh.. hoe zou dat nou komen
Hij is er bij hoor, kiek maarquote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beev er nog bij en het feest is compleet.
Het is tenslotte al vijf uur geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is er bij hoor, kiek maar
Maar ik moet zo weg
kom za. maar naar Amsterdamquote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef Dizer het volgende:
Minimeet?![]()
Monnickendam is 10 minuten rijden, en Amsterdam15 minuten![]()
He bah.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:15 schreef timbob het volgende:
[..]
zonnen met kleren aan
krijg je zo'n witte kont van
alWEEEEER?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
He bah.
Ik ga douchen en daarna barbecuen.
Douchen is goed voor je met dit weer dude!quote:
ik bedoelde meer het BBQ gedeeltequote:Op maandag 20 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Douchen is goed voor je met dit weer dude!![]()
De volgende keer opent hij vast een topic met jou in de TTquote:
Alsof ik iets weet van Hedy D'ancona.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
Quizen jullie mee?!.
Het grote SHO-Kwistopic # 3 Meedoen mag, google niet
Dan stel jij een goede vraag.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alsof ik iets weet van Hedy D'ancona.
Verschrikkelijk is dat he?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef Skaai het volgende:
Ja hoi!
Eindelijk huis, na 14!!!11!! uur vertraging.
Overnachten op een vliegveld is not done
ik heb geen autoquote:Op maandag 20 juni 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
Whehe, ooit wel eens geprobeerd hoe lang je lichten aan blijven staan, terwijl je auto stil staat?
Ja, hij is ook niet van mij. Maar van het uitzendbureauquote:
Verkeerd quotenquote:
Je steekt de draak met me.quote:
En toch hou je van mequote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je steekt de draak met me.
En je bent de enigste klojo die het grappig vindt.
Ben blij dat je het even meldt, hoef ik je ook niet te zoeken.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben blij dat je het even meldt, hoef ik je ook niet te zoeken.
Ik waardeer je grapjes niet altijd.quote:
Stel je niet aan, als iemand 14 uur vastzit op een vliegveld en 's nachts daar moet pitten moet ik lachen jaquote:
Aanstellen is een groot woord hoor Sven, jij denkt dat ik alles altijd maar leuk vind.quote:
Omdat je dom bent jaquote:als iemand 14 uur vastzit op een vliegveld en 's nachts daar moet pitten moet ik lachen ja
Dat er nog 19 topics volgen was een grapje hequote:
De vakantie was erg leukquote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
Skaaai
Hoe was je vakantie tussen de turken???
Ik zeg niksquote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat er nog 19 topics volgen was een grapje he?
Ik heb iemand daarom nog nooit uitgelachen. Het is overmacht en dat is niet iets om dubbel om te liggen. Mits je een raar gevoel voor humor hebt, en daar beschik jij blijkbaar overquote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Skaai, doe niet zo hypocriet. Mocht mij hetzelfde gebeuren zou jij ook dubbel liggen.
Ik post het niet om zulksoort reacties als de jouwes uit te lokken. Anders open ik er wel een Onzin topic over.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
En als je er niet tegen kan dat mensen moeten lachen om zo'n verhaal, zet het dan niet op internet.
23 uurquote:Op maandag 20 juni 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Ennuh.. niet zeiken allemaal, toen ik vanuit Tenerife naar Nederland terugkwam, had ik 23 uur vertraging
Cooliewoolie!!! Heb je nog geen lekkere Turk aan de haak geslagen? Was je Ali Bin Salah nog tegengekomen, die vond jou toch zo leuk?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
De vakantie was erg leuk
Leuk volk overigens, erg sociaal en vriendelijk.
Het hotel was ook te gek, all inclusive enzo, dus de hele dag drinken en zuipen en onbeperkt eten. (Iedereen had aan het einde van de rit wel last van de stoelgang
)
Heb de hele dag aan het zwembad gelegen, ben pas de laatste dag verbrand
Ook nog de stad Kemer in geweest. Wat verkopen ze daar veel nepspul zeg.
Alles was nep, zelfs de doosjes van de parfummetjes waren bijna precies nagemaakt. En je kon schoenen kopen met het Louis Vuitton logo erop, maar die bestaan helemaal niet bij Louis Vuitton
Ik heb op het vliegveld nog een big pimpin' bril gekocht, een luchtje en wat andere dure meuk.
Maar het was fijn![]()
Och.. we zijn gedropt door Martinair in een 5sterren hotel met een champagne ontbijt en zo en avond eten allemaal op kosten van Martinair. Extra vakantiedag gehad, alleen het nadeel is dat ik 12 uur later weer moest gaan werken omdat ik dus een extra rustdag had gemistquote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
23 uur![]()
Tering mên, dat is te lang
Gelukkig ben je weer teruggekomen![]()
Ik ben voor 75 kamelen verkocht aan deze Islamitische adonis:quote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cooliewoolie!!! Heb je nog geen lekkere Turk aan de haak geslagen? Was je Ali Bin Salah nog tegengekomen, die vond jou toch zo leuk?
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben voor 75 kamelen verkocht aan deze Islamitische adonis:
[afbeelding]
Worden we uiteindelijk toch nog familie van elkaarquote:
Je zeurt. Om niks.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb iemand daarom nog nooit uitgelachen. Het is overmacht en dat is niet iets om dubbel om te liggen. Mits je een raar gevoel voor humor hebt, en daar beschik jij blijkbaar over
Maar er zielig over doen heeft ook geen nut, het is alleen geen fijne ervaring.
[..]
Ik post het niet om zulksoort reacties als de jouwes uit te lokken. Anders open ik er wel een Onzin topic over.
Krijg diarree ofzoquote:
Zo ken ik je weerquote:
Ik had in ieder geval wel diarree na die 6 dagen Turkijequote:
Ach, je had in ieder geval tijd genoeg om te poepen voor je het vliegtuig in moestquote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval wel diarree na die 6 dagen Turkije
Ongegeneerd kakken op een vliegveld is niet echt ontspannend hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, je had in ieder geval tijd genoeg om te poepen voor je het vliegtuig in moest.
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ongegeneerd kakken op een vliegveld is niet echt ontspannend hoor
Ik had gistern ook een kater joh, dus toen kwam alles er aan alle kanten uit
Volgens mij moet ik nooit in de CUL slowchat posten met mijn vakantie verhalen
Die Orginial is er bij betrokken dus er zou wel weer wat achter steken.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
so
Hij is hier ooit geweest ! dat is al erg genoeg !quote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gaat niet om hoe ik het zeg, maar wat ik zeg.
Get a life. Orginial komt hier niet meer. Wees blij. Get over him.
Haha die Tomquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Had ik vandaag alle moede verzamelt om eindelijk op dat speciaale meisje aftestappen was ze niet op school![]()
Uitleg graagquote:
Monopoliepositie.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Waarom is het OV zo BELACHELIJK duur?
Tis niet eerlijkquote:
Eeuhquote:Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
De linkse is Murphy Brown, de rechtse is Jude Law. You do the math.
Jude Law, van Markie-Markquote:Op maandag 20 juni 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
De linkse is Murphy Brown, de rechtse is Jude Law. You do the math.
Maar je bent verdrietig, dus het is je vergevenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Had ik vandaag alle moede moed verzamelt verzameld om eindelijk op dat speciaale speciale meisje aftestappen af te stappen was ze niet op school![]()
Dat kijk ik nietquote:Op maandag 20 juni 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Hoe heet dat nummer uit de aftiteling van Bridget Triangle??
Is leuk.quote:
Okequote:Op maandag 20 juni 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je bent verdrietig, dus het is je vergeven
Wanneer komt Caroquote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Is leuk.. Bridget.
. Vorige week waren Ronald Giphart en Daphne er. Bridget en Daphne in 1 uitzending.
.
Over 2 weken, samen met Eva Duivestein.quote:
Penetratie lijdt niet direct tot klaarkomenquote:
Maar bij Caro wel.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Penetratie lijdt niet direct tot klaarkomen.
Echt wel ! als je het goed doet welquote:Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Penetratie lijdt niet direct tot klaarkomen.
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Echt wel ! als je het goed doet wel![]()
Dan moeten ze eens met Mister Tom_Tom- gaan babbelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef BVO het volgende:. Vele vrouwen kunnen niet of moeilijk klaarkomen door penetratie.
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan moeten ze eens met Mister Tom_Tom- gaan babbelen.
Je zegt het zelf al vele vrouwen en niet of moeilijk dus er is een kleine groep waarbij het wel lukt.Ik ben trouwens van menning dat het ligt aan de kunsten van de manquote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]. Vele vrouwen kunnen niet of moeilijk klaarkomen door penetratie.
Dat zal werken ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens met Mister Tom_Tom- gaan babbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |