Oui, d'accordquote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
c'est tres beau... beaucoup de soleil!![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar ik vind Limburgers zo ontzettend stom
Belgen daarentegen zijn ge-wel-dig.....
Uiteraard, maar als je op kantoor zit dan wil je liever aircoquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
't is helemaal niet warm [binnen dan]
als ik mag kiezen tussen airco en zon, ga ik toch echt voor 't laatste
air - femme d'argentquote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef timbob het volgende:
[..]
Air - Le Soleil est pres de Moi
ook iets met zon [afbeelding]
heb jij de Premiers Symptomes cd van hunnie al?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
air - femme d'argent.
of: ce matin la.
top muziek voor dit weer.
Ik heb maar 1 cd origineel: Moon Safari.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
[..]
heb jij de Premiers Symptomes cd van hunnie al?
Snackbarquote:Op maandag 20 juni 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
Dankzij Babette en haar gepraat over ijsjes en Raketjes heb ik nu erg trek in een ijsje.
En we hebben natuurlijk weer eens niks in huis.![]()
![]()
what else is new?!quote:
uiteraard...quote:kun je ook plat haags trouwens?
ik kan geen plat (achterhoeks).
Ik ga zo ook ff een doos halen (van die split-ijsjesquote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Snackbar![]()
* Tania18 heeft alweer twee ijsjes gehaald vandaag![]()
alsof jij ooit cd's koopquote:Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Airelle het volgende:
Timmmmm, weetje hoe duur?!
22 euries.
Veels te duur.
Ik ga ook nog wat doenquote:
accent vind ik nogal 'n understatement... 't is zowat 'n eigen taal, onverstaan ook....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef The_Langolier het volgende:
Ik zal het doorgeven
Maar komt dat door het accent of is het ergens anders op gebaseerd?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef timbob het volgende:
[..]
alsof jij ooit cd's koop
behalve de hele discografie van een band in 1 keer dan
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef mark_03 het volgende:
En spierpijn van 't zwemmen gister en last van m'n rug van de zonnebrand ...
Groningersquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
accent vind ik nogal 'n understatement... 't is zowat 'n eigen taal, onverstaan ook....
maar 't is geen taaldiscriminatie, ik vind 't gewoon niet zulke leuke mensen.... kuthumor enzo
ik heb hetzelfde met Drenthen........
maar uiteraard zijn er ook uitzonderingen!!!!
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welke zonnebrand heb jij?!? Dan koop ik die in ieder geval niet![]()
En dat had je zelf niet even kunnen bedenken?!?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Smeer je je in, ga je zwemmen, moet je je weer insmeren ... dat hadden ze niet tegen me gezegd
Maar morgen wordt dat rode mooi bruinBen ik helemaal onweerstaanbaar
Dacht dat 't waterproof wasquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dat had je zelf niet even kunnen bedenken?!?
Of het gaat morgen heel erg vervellen![]()
Nee hoor
Gelukkig kan ze vloeiend BN en kan ik dat Limburgs makkelijk verstaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
accent vind ik nogal 'n understatement... 't is zowat 'n eigen taal, onverstaan ook....
maar 't is geen taaldiscriminatie,
Tja, dat heb ik eigenlijk ook, maar dan met randstedelingen... maar ook daar zijn, zoals uit SC blijkt, uitzonderingen.quote:ik vind 't gewoon niet zulke leuke mensen.... kuthumor enzo
ik heb hetzelfde met Drenthen........
maar uiteraard zijn er ook uitzonderingen!!!!
Vrijdag krijg ik commentaar op mijn eerste versie. Dus daarna zal ik wel weer druk bezig moetenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dacht dat 't waterproof wasDe mijne dus niet
Al klaar met afstuderen dan?
Ik heb donderdag m'n eindpresentatie... en daarna vakantiequote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vrijdag krijg ik commentaar op mijn eerste versie. Dus daarna zal ik wel weer druk bezig moeten
hoi.... is 't echt zo heet???? zou je niet zeggen [rot-airco]quote:
Succes, en ik zou het grapje er ook uitlatenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag m'n eindpresentatie... en daarna vakantie
Damn, wat heb ik daar zin in ... maar moet de hele presentatie nog inelkaar draaien
Hier in de tuin 40 gradenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoi.... is 't echt zo heet???? zou je niet zeggen [rot-airco]
ik denk dat ik maar 's richting mn hangmat ga, m'n baas kan best 'n dagje zonder me![]()
is die eerste versie af? mag ik 'm lezen??quote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Tania18 het volgende:
Vrijdag krijg ik commentaar op mijn eerste versie. Dus daarna zal ik wel weer druk bezig moeten
Probleem is al opgelost!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Snackbar![]()
* Tania18 heeft alweer twee ijsjes gehaald vandaag![]()
ik ga 't ook doen, lekker overuren compenseren, heb toch geen afsprakenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:05 schreef Tania18 het volgende:
Hier in de tuin 40 graden
Ik zou het doen als ik jou was
trompet?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat trompet (of whatever) deuntje is mooi he?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
bijna goedquote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef timbob het volgende:
[..]
trompet?
dat is een moog
[afbeelding]
1 moog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |