zon'ze!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef babette21 het volgende:
olé.... ik ga naar huis....................
Ik moest nog even wat uittypen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, wat lief
Wat doe je nog binnen dan?
Ik heb een excuus: ik moet een verslag maken
Het kan geen toeval zijn dat het zulk weer is en iedereen of een verslag of een presentatie moet maken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, wat lief
Wat doe je nog binnen dan?
Ik heb een excuus: ik moet een verslag maken
Oh en ik moet wertken om half 6quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat het zulk weer is en iedereen of een verslag of een presentatie moet maken.![]()
Stom onderwijs.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en ik moet wertken om half 6
Werk
School
Marketingplannenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:ik moet dus op kantoor zonder airco aan mijn marketingplan werken
En de cola light is op, dus nou moet ik aan de gewone cola
Ik hoef gelukkig niet om half zes te werken. Nu voel ik me al een stuk beter.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en ik moet wertken om half 6
Werk
School
Het enige wat ik nog moet doen is:quote:
Tot 9 uur geloof ik, valt wel meequote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet om half zes te werken. Nu voel ik me al een stuk beter.Tot hoe laat moet je werken? Zo blijft er een beetje weinig over van je dag.
Ja, haal ff alle herinneringen naar boven die ik net had weggestopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef Dizer het volgende:
Het enige wat ik nog moet doen is:
Marketing en Reklame
Planning en Implementatie
Samenvatting en Conclusie
Maar ik heb wel al:
Projectomschrijving
Doel van het project
De Doelgroep
Concurrentieanalyse
SWOT Analyse
Productwaarde
quote:
Klinkt best leuk, beter dan dat stomme ding dat ik moet makenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog moet doen is:
Marketing en Reklame
Planning en Implementatie
Samenvatting en Conclusie
Maar ik heb wel al:
Projectomschrijving
Doel van het project
De Doelgroep
Concurrentieanalyse
SWOT Analyse
Productwaarde
Wat moet je maken dan?? Vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klinkt best leuk, beter dan dat stomme ding dat ik moet maken
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Dat allemaal is een groot onderdeel van m'n hele afstudeerproject, en dat ben ik nu onderhand helemaal zat. Ik kan geen marketingstrategieën en bedrijfsdoelstellingen meer zien.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef timbob het volgende:
het mag dan wel weer warm zijn.
maar ik heb lekker wel weer 2 nieuwe Orbital cd's!
En mijn Blof collectie is eindelijk compleet (postbode bracht net de ontbrekende cd)quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef timbob het volgende:
het mag dan wel weer warm zijn.
maar ik heb lekker wel weer 2 nieuwe Orbital cd's!
quote:
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Gaat als volgt; ga naar intermediair.nl en maak een mooie, accurate samenvatting van de sollicitatieworkshop in een power point van 24 dia’s met veel tekst. Maak van dezelfde site en enkle andere -zie testpagina.nl – een stuk of tien andere testst. Print de resulaten, interpreteer ze als ware het een selfassessment, verzamel alle documenten in 1 stuk, met voorwoord, inleiding en zet op mijn email. Alles bij elkaar een pagina of 30, inclusief alle testuitslagen. Vermeld bij inzenden code en naam module.
Hoe past dat in je Abell model?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
Op welke strategie heb jij jouw onderzoek gebaseerd? Ik heb gekozen voor de Low-Cost strategie van Michael PorterLijkt mij het beste, want wij willen een product bouwen dat goedkoop is en niet te uitgebreid, waardoor de kosten laag blijven en de winst hoog vanwege de mogelijkheid om het product dan goedkoper dan de concurrenten ana te bieden.
*copy-paste dit stukje om in eigen document te stoppen
Ik kan die sollicitatieworkshop niet eens vindenquote:
Ik heb eerst onderzocht en daarna pas de strategieën bepaald, omdat ik natuurlijk eerst wilde weten waar ik mee te maken had voordat ik kon bepalen wat ik ging doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op welke strategie heb jij jouw onderzoek gebaseerd? Ik heb gekozen voor de Low-Cost strategie van Michael PorterLijkt mij het beste, want wij willen een product bouwen dat goedkoop is en niet te uitgebreid, waardoor de kosten laag blijven en de winst hoog vanwege de mogelijkheid om het product dan goedkoper dan de concurrenten ana te bieden.
*copy-paste dit stukje om in eigen document te stoppen
Ga ik je zo vertellen, ik heb nu pauzequote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hoe past dat in je Abell model?
Betekent dat niet dat je klaar bent?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan die sollicitatieworkshop niet eens vinden
Sterk, dat is goed voor je product-portfolio.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb eerst onderzocht en daarna pas de strategieën bepaald, omdat ik natuurlijk eerst wilde weten waar ik mee te maken had voordat ik kon bepalen wat ik ging doen.Omdat het bij mij niet ging om de strategie voor één product maar om een bedrijfsstrategie heb ik niet maar één strategie genomen. In de bedrijfsstrategie heb ik verschillende strategieën opgenomen: een low-cost strategie, een differentiätie strategie en een focusstrategie.
En ik ben het zat.![]()
Ik moet nog beginnenquote:
Meis, ohjee je dieetquote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]ik moet dus op kantoor zonder airco aan mijn marketingplan werken
En de cola light is op, dus nou moet ik aan de gewone cola
Ik doe niet aan dieetquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb eerst onderzocht en daarna pas de strategieën bepaald, omdat ik natuurlijk eerst wilde weten waar ik mee te maken had voordat ik kon bepalen wat ik ging doen.Omdat het bij mij niet ging om de strategie voor één product maar om een bedrijfsstrategie heb ik niet maar één strategie genomen. In de bedrijfsstrategie heb ik verschillende strategieën opgenomen: een low-cost strategie, een differentiätie strategie en een focusstrategie.
En ik ben het zat.![]()
Heb je geen laptop??quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen
Kan wel naar buiten gaan, maar ik moet dat ding toch een keer maken
Gevonden
Ik drink ook altijd Cola Light.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dieetik vind Cola Light gewoon lekkerder
Ik ben niet bekend met het Abell model eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hoe past dat in je Abell model?
Nu die andere vier nog.quote:
ik heb ook geen idee wat het Abell model is. Maarja, ik had tot 20 minuten geleden ook nog nooit gehoord van die Michael Porter dus dat zegt niks.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het Abell model eigenlijk.
Hoe zit dat in elkaar? Google sucks in de search daarover
Tegen deze zag ik het meeste op.quote:
Ja maar...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat het Abell model is. Maarja, ik had tot 20 minuten geleden ook nog nooit gehoord van die Michael Porter dus dat zegt niks.
Maar dat zijn MP strategiën! Die heb je net gewoon opgezocht zeker?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef LeBeau het volgende:
In de bedrijfsstrategie heb ik verschillende strategieën opgenomen: een low-cost strategie, een differentiätie strategie en een focusstrategie.
Nee, maar ik heb mijn strategieën uit een bron waar niet vermeld werd dat het Michael Porter strategieën waren. Dat vonden ze blijkbaar niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Maar dat zijn MP strategiën! Die heb je net gewoon opgezocht zeker?
Ff kijken hoor, ik ben n beetjs roestig op dat gebied, plaatje:quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
ff opgezocht:quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
Nope, geen laptopquote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je geen laptop??
Als ik thuis zou moeten werken, zou ik echt wel in de tuin met mijn laptop aan het werk gaan
Zo te zien is het Abell model een combinatie is van het differentatie en het low-cost model.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ff kijken hoor, ik ben n beetjs roestig op dat gebied, plaatje:
[afbeelding]
Waar het op neerkomt is dat het een domeinafbakening voor je product is. Zodat je kunt zien waar er mogelijkheden liggen en wat je product wel of niet kan/bedient.
Je mag die van mij wel lenen, alleen moet je wel eerst naar Purmerend komen met 500 euro borgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |