Moeten ze nu al dan?quote:Op zondag 6 december 2009 12:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nieuw topic.
Zo nu genieten van utrecht ajax
ik zeg 1-3
[Snel] is natuurlijk ook geen verkeerde Spec voor een Wingerquote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tussen de 300k en 1650k, gemiddeld 700k. Maar de transfer vergelijking is tegen spelers met matig-goed scoren en verdedigen. Het is even mazzel hebben of de 700k wordt gehaald, maar op zich wel positief dat deze speler ook nog goed spelhervatting heeft en ook nog sympathiek/rustig/eerlijk is
15j48d. Nu hopen op minimaal matig/redelijk Verdedigen, hopelijk nog wat Positie- of Vleugelspel en wie weet nog een leuke Specialiteit?quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Ruud van der Garde.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Come on FC!quote:Op zondag 6 december 2009 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moeten ze nu al dan?Ik ben ook weer lekker op de hoogte.
Je aanmoediging heeft geholpen. Wat een tiefus scheids en een klote wedstrijd was dat zeg......quote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Come on FC!![]()
tevens tvpvo (TerugVindPost Voor Onderweg)
Dat heeft ie al weken niet maar toch wel leuk dat ie dat zelf nou ook inziet.....quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Het spijt me, maar ik heb deze week geen interessante spelers kunnen vinden.
quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Clarence Briët heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Leuk spelertje!quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[Snel] is natuurlijk ook geen verkeerde Spec voor een WingerMatig PM erbij en halverwege de 18, 700k moet dus wel lukken. Alleen nog een beetje jammer dat 'ie geen Passen heeft, maar je kunt nu eenmaal ook niet alles hebben
Ik kon niet echt slapen vannacht, derhalve rond half 4 even m'n bed uitgestapt:
[..]
15j48d. Nu hopen op minimaal matig/redelijk Verdedigen, hopelijk nog wat Positie- of Vleugelspel en wie weet nog een leuke Specialiteit?
quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je aanmoediging heeft geholpen. Wat een tiefus scheids en een klote wedstrijd was dat zeg......
Heel veel plezier man! Tot over een half jaar.quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
![]()
Jongens vanaf dinsdag ben ik in het altijd drukke Ecuador te vinden (IRL dus). Dus ik word zeer waarschijnlijk minder actief de komende tijd. Ik zal wel zoveel mogelijk proberen in te loggen, maar ik kan natuurlijk niets beloven
Voor Ecuador-accountjes stuur me een PM
Ik ben over 6 maanden weer in NL
HT-accountje, voor een zeldzaam vlaggetjequote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel veel plezier man! Tot over een half jaar.![]()
![]()
Wat bedoel je met een Ecuador account?
Er zijn er die er gemakkelijker te bemachtigen zijn inderdaad, om er nu een speciaal account voor aan te maken. Zo lullig wanneer je betrapt wordt...quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
HT-accountje, voor een zeldzaam vlaggetje
Nouja als je daar toch bent kan je er wel 1 maken jaquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
HT-accountje, voor een zeldzaam vlaggetje
quote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja als je daar toch bent kan je er wel 1 maken jaEn dan all1 vrienden en Fokkers accepteren als friendly.
Dit dusquote:Op zondag 6 december 2009 15:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo lullig wanneer je betrapt wordt...
Wat doe je voor fouts dan? Hij leeft daar voor een half jaar en kan \ mag dan daar toch ook gewoon hattrick spelen? Niemand die weet dat ie al een team heeft want dat is helemaal aan de andere kant van de wereld.quote:
En dan logt hij een half jaar lang niet in op zijn huidige account?quote:Op zondag 6 december 2009 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat doe je voor fouts dan? Hij leeft daar voor een half jaar en kan \ mag dan daar toch ook gewoon hattrick spelen? Niemand die weet dat ie al een team heeft want dat is helemaal aan de andere kant van de wereld.
Nou iig niet onder t zelfde ip adres als je daar op doelt.quote:Op zondag 6 december 2009 16:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan logt hij een half jaar lang niet in op zijn huidige account?
Waar moet hij daar dan op zijn huidig Nederlands account inloggen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou iig niet onder t zelfde ip adres als je daar op doelt.
Ik ook. Winnen betekend nog een kans op t kampioenschap aangezien de nr 1 en 2 de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten. Ik sta 3e en als ik dan win vanavond moeten die 2 wel gelijk spelen in hun laatste wedstrijd. Ik heb de laatste een WO dus vanavond al mots spelen ipv de laatste wedstrijd van t seizoen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Labrador1974 het volgende:
Spannende match vanavond...... kampioen of geen kampioen, ik moet winnen!
Weet ik veel er zullen daar ook wel internet cafe's zijn hoe wil ie anders überhoubt een account aanmaken daar? Backpacken met laptop en mobiel internet??quote:Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar moet hij daar dan op zijn huidig Nederlands account inloggen dan?
Maar dan logt ie toch elke keer op dezelfde computer in op twee accounts vlak na elkaar.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik veel er zullen daar ook wel internet cafe's zijn hoe wil ie anders überhoubt een account aanmaken daar? Backpacken met laptop en mobiel internet??
Als ie slim is doet ie dat dus niet.quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dan logt ie toch elke keer op dezelfde computer in op twee accounts vlak na elkaar.
Als ie al weinig tijd heeft voor zijn eigen team gaat ie wel even een tweede erbij nemen en op verschillende pc's bijhouden....quote:Op zondag 6 december 2009 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ie slim is doet ie dat dus niet.
Nou, jij ben irl anders ook maar een saaie zakquote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil met jullie echt niet over iets anders als Hattrick praten. Alsof jullie real-life zo gezellig zijn
Hattrick is geen spelletje! Het is mijn leven, mijn relegie!!!
Als je dat niet kan accepteren, dan moet je hier maar lekker gezellig blijven verder posten. Dan doe ik dat ook af en toe nog wel eens
Dat doen GotC en ik toch ook?quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dan logt ie toch elke keer op dezelfde computer in op twee accounts vlak na elkaar.
En zo ken ik volgens mij wel meer mensen die dat zo doen. Volgens mij is het geen punt, zolang je maar geen verdachte transfers enzo met elkaar doet.quote:
De eerste kwam bij mij met een 17 jarige, de tweede met een 15 jarig huidig zwak passen, max redelijk def en matig allround, maar genomen hequote:Op zondag 6 december 2009 17:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn jeugdscouts kwamen trouwens met 3 keer bagger aan....Nee, 2 keer 17-jarige bagger, en 1 keer met nix
Gelijk heb je, matig allround is goed aanneembaar, zeker als ie 15 isquote:Op zondag 6 december 2009 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eerste kwam bij mij met een 17 jarige, de tweede met een 15 jarig huidig zwak passen, max redelijk def en matig allround, maar genomen he
Precies. Ik train op dit moment PM en Passen maar hij is 15j25d, tijd zat dus nog.quote:Op zondag 6 december 2009 17:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelijk heb je, matig allround is goed aanneembaar, zeker als ie 15 is
En wie weet wat voor pm-potentie hij heeft. Zou een leuke bijkomstigheid zijnquote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Precies. Ik train op dit moment PM en Passen maar hij is 15j25d, tijd zat dus nog.
Het is nog niet eens 18.00u he.quote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef elby1988 het volgende:
Jobias Dambacher (267794162)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 25-03-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Witte Voetjes (sinds 03-12-2009)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 06-12-2009 20:28
Vraagprijs: 1 000 ¤
Hoogste bod: 79 000 ¤ door ParisRomMadrid
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: goed
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht
Mag hopen dattie er voor meer uit gaat..
Daar heb je een punt. Ik zeg dan ook niet dat ie t doen moet maar als ie de moeite en t risico lopen wil hou ik me aanbevolen!quote:Op zondag 6 december 2009 17:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ie al weinig tijd heeft voor zijn eigen team gaat ie wel even een tweede erbij nemen en op verschillende pc's bijhouden....
Hmm anyway deze discussie wordt een beetje lang zo terwijl ik enkel wilde zeggen dat ik het geven van een vlaggetje aan 3 mensen het risico van voor misbruik aangemerkt te worden niet waard zou vinden.
Ik had een vergelijkbare maar dan 16 en geen matig allround.quote:Op zondag 6 december 2009 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eerste kwam bij mij met een 17 jarige, de tweede met een 15 jarig huidig zwak passen, max redelijk def en matig allround, maar genomen he
Hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 6 december 2009 18:04 schreef elby1988 het volgende:
Op de transfervergelijking staat er 1 met evenveel loon die eruit ging voor 5 ton.. Hope so;-)
16j67dquote:Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
Ik had de hoop dat mijn keep gister al op een pleister had gestaan dan kon ik t zelfde zeggen.quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef Flappekz het volgende:
Kom er net achter dat ik mn 10 dokters ben vergeten te ontslaan
quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef Flappekz het volgende:
Kom er net achter dat ik mn 10 dokters ben vergeten te ontslaan
quote:
Nee en Ja.quote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ben zeker weer de enige die niet snapt wat je bedoelt.
Ben ik trouwens ook de enige die zo uitkijkt naar morgen?
Oh god, er probeert er eentje scherp te zijn hoorquote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet de enige want Moon snapt het wel? Wel de enige want de rest niet?
Niet zo heel scherp want ik snapte moon ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh god, er probeert er eentje scherp te zijn hoor
Ons jeugd duel!quote:
Scherp.quote:Op zondag 6 december 2009 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet de enige want Moon snapt het wel? Wel de enige want de rest niet?
Ooowwh, dattequote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ons jeugd duel!Waarna ik kampioen zou kunnen zijn ook al is t de jeugd maar vind ik t wel leuk om weer eens kampioen te worden.
[..]
Kerel, relaxquote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef elby1988 het volgende:
Zo, nog een uur en pas 85 000 ¤.. Koop hem straks wel zelf
Mensen gaan pas bieden rond de 3 min nog te gaan hequote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef elby1988 het volgende:
Zo, nog een uur en pas 85 000 ¤.. Koop hem straks wel zelf
Ja, hoe zit het nou met die seconden?quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Mensen gaan pas bieden rond de 3 min nog te gaan he
quote:Op zondag 6 december 2009 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het nou met die seconden?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Ik ga het je nog 1 keer proberen uit te leggen, op een hopelijk duidelijke manier.
STEL
Je bent aan het bieden op een speler. De speler staat te koop voor 1miljoen. Iemand heeft meteen 1 miljoen geboden, jij biedt 1,3 miljoen, 2 dagen voordat de deadline afloopt.
Nog 3 minuten voordat de deadline is bereikt. Voor de gein kijk je even of er al iemand ander heeft geboden. Nog nix...Mooi!
Nog 2 minuten te gaan, je refreshed nu ietsje vaker, maar er is nog steeds niemand die over je heen heeft geboden. Lekker zeg!
Nog 1 minuut te gaan, je refreshed iedere 10 seconden, en je begint wat zenuwachtig te worden. Zou ik hem zo makkelijk kunnen kopen? Zonder tegenstand?
Nog 0 minuten te gaan, constant refreshen... Je hebt het gevoel dat er nu al 30 seconden staat dat het nog maar 0 minuten duurt!! Hoe kan dat nou?? Bij een speler die ik gisteren kocht, stond ie echt maar een paar seconden op "nog 0 minuten", en toen had ik hem al?
Soms duurt die 0 minuten dus 1 seconde. Dit heeft te maken met het allerlaatste (en dus winnende) bod. Dit is geplaatst om bijvoorbeeld 20.15 en 1 seconde.
Soms duurt die 0 minuten dus 56 seconden. In dit geval is het allerlaatste (en dus winnende) bod geplaatst om bijvoorbeeld 20.15 en 56 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk weer de heldere blik van een vrouw voor nodig om die te snappen.quote:
* Possie Snapt t nog steeds niet maar durft er niet meer naar te vragen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het nou met die seconden?
Snap ook niet hoe iemand het nog beter kan uitleggen dan reeds 5x gebeurd isquote:Op zondag 6 december 2009 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk weer de heldere blik van een vrouw voor nodig om die te snappen.
[..]
* Possie Snapt t nog steeds niet maar durft er niet meer naar te vragen.
Kijk als men dat dan zegt. T gaat om de seconde dat een deadline afloopt en niet direct om t moment van bieden. Omdat je bied in de 1e (of zo vroeg mogenlijk) seconde van de minuut loopt de deadline daar ook af en dus heb je meer kans om last minute bieders te ontlopen. Als men dat nou eerder had uitgelegd had ik ook niet 10 keer geroepen dat er iedere keer als je bied er 3 minuten bij komt.quote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe iemand het nog beter kan uitleggen dan reeds 5x gebeurd is![]()
Aan het begin van de 0de minuut springt de teller naar 0 minuten. Dit duurt vervolgens nog x (=0-59) seconden voordat er staat BIEDEN IS GEEINDIGD.
Hoeveel seconden precies? Dat ligt er dus aan in welke seconde van de minuut je 3 minuten eerder geboden hebt.
Ja nee ok nu is t duidelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2x de helft van het totaal aantal seconden.
IRC Waar is dat?quote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, en nu met geschwinde spoed naar IRC jullie.
Wel ief dat t al zo veel is uitgelegd terwijl ik jullie allemaal in t ootje neem.quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef GotC het volgende:
LolDat zeggen een aantal mensen al 5x, precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt iedere keer PRECIES 3 minuten bij, vanaf het moment dat je biedt. Dat kan dus de 1ste of de 59ste seconde zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk als men dat dan zegt. T gaat om de seconde dat een deadline afloopt en niet direct om t moment van bieden. Omdat je bied in de 1e (of zo vroeg mogenlijk) seconde van de minuut loopt de deadline daar ook af en dus heb je meer kans om last minute bieders te ontlopen. Als men dat nou eerder had uitgelegd had ik ook niet 10 keer geroepen dat er iedere keer als je bied er 3 minuten bij komt.
Wel ief dat je t nog een keer probeert uit te leggen trouwens. De meeste hadden de moed al opgegeven lijkt me.
Ah. De topics weer gevonden? Waar speel je ondertussen?quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Labrador1974 het volgende:
Spannende match vanavond...... kampioen of geen kampioen, ik moet winnen!
quote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er komt iedere keer PRECIES 3 minuten bij, vanaf het moment dat je biedt. Dat kan dus de 1ste of de 59ste seconde zijn.
mensen die die dus de hele tijd in de 0de minuut willen bieden krijgen dus de deksel op hun neus als jij in de 1ste seconde biedt, zij zijn dan te laat en er staat reeds HET BIEDEN IS GEEINDIGD ipv 0 minuten.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Pff. Jullie hoeven het niet te snappen. Maar als je het uitprobeerd tegen mensen die op het allerlaatste moment overbieden, dan zien jullie wel dat het werkt...
quote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel ief dat t al zo veel is uitgelegd terwijl ik jullie allemaal in t ootje neem.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begint iig goed als je mid dit heeft in een belangrijk duel!quote:In de zon kwam Falko Spit goed tot zijn recht. Hij liet het publiek de hele wedstrijd genieten van technische hoogstandjes.
JIJ mag dat vinden.quote:
Ik vind t ook top maar wilde even kijken hoe lang t vol gehouden werd.quote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef GotC het volgende:
Ach, als mensen het willen uitleggen vind ik het juist top van ze, dat ze dat doen voor iemand
Dat is dan weer jammer. Mensen doen moeite, en jij speelt een beetje met ze door te zeggen dat je het nog niet snaptquote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JIJ mag dat vinden.![]()
[..]
Ik vind t ook top maar wilde even kijken hoe lang t vol gehouden werd.
Middenvelder van mn tegenstander met rood er uit!quote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begint iig goed als je mid dit heeft in een belangrijk duel!
op naar de 7 ton.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef elby1988 het volgende:
06-12-2009 20:22 95 000 ¤ Space Oddity
06-12-2009 20:22 93 000 ¤ FC Katamiaouw
06-12-2009 20:21 91 000 ¤ Space Oddity
06-12-2009 20:21 89 000 ¤ FC Katamiaouw
Let the game begin!
Ja als je t zo uitlegt kan je nooit meer een geintje uithalen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Mensen doen moeite, en jij speelt een beetje met ze door te zeggen dat je het nog niet snapt.
Huh? Geintje ok, maar 2 dagen lang, sommige mensen hebben wel tijd gestopt in hun uitleg..quote:Op zondag 6 december 2009 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
op naar de 7 ton.
[..]
Ja als je t zo uitlegt kan je nooit meer een geintje uithalen.
06-12-2009 20:31 160 000 ¤ FC Katamiaouwquote:Op zondag 6 december 2009 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
op naar de 7 ton.
[..]
Ja als je t zo uitlegt kan je nooit meer een geintje uithalen.
Aan mij hoop ik dan want niet iedereen is zo erg als ik ben \ was de afgelopen dagen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Huh? Geintje ok, maar 2 dagen lang, sommige mensen hebben wel tijd gestopt in hun uitleg..
Laat ik het zo zeggen, ik zal wel 2x nadenken voordat ik weer iets uitleg![]()
dit is wel heeeeeel erg hoor.. je stelt zelf de vraag waarop ik het antwoord geefquote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ben zeker weer de enige die niet snapt wat je bedoelt.
Eerst ben je aan het zeiken dat er te weinig wordt beantwoord, en nu ga je er misbruik van maken. Iets klopt er niet dan.quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan mij hoop ik dan want niet iedereen is zo erg als ik ben \ was de afgelopen dagen.
Ja GotC verklaarde je post al.quote:Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dit is wel heeeeeel erg hoor.. je stelt zelf de vraag waarop ik het antwoord geef
Vent hou op over die post. Ik heb geen zin om nu weer t te moeten uitleggen. Of lees die post nog een keer incluis mn spoiler of hou je kop! er over op. Je hebt m duidelijk niet begrepen dus das jou fout en dan moet je niet steeds gaan lopen huilen er over!quote:Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerst ben je aan het zeiken dat er te weinig wordt beantwoord, en nu ga je er misbruik van maken. Iets klopt er niet dan.
Ik weet in ieder geval dat ik elke post van jouw met een korreltje zout ga nemen. Want voor je het weet draai je er weer een of ander verhaal aan vast zodat het toch weer goed voor jou uitkomt.quote:Op zondag 6 december 2009 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vent hou op over die post. Ik heb geen zin om nu weer t te moeten uitleggen. Of lees die post nog een keer incluis mn spoiler of hou je kop! er over op. Je hebt m duidelijk niet begrepen dus das jou fout en dan moet je niet steeds gaan lopen huilen er over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |