Dat is een tas die je koopt voor 20 euro waarin voor 40 euro aan produkten zit. Je weet vooraf niet wat je krijgt. Het idee is om zo de overgebleven kerstprodukten te verkopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook zo een grijpzak, wat houd het eigenlijk in, en zijn ze in den haag te krijgen?
Ik vind hem in het flesje ook akelig zoet, maar in de douche is hij best te hebben. En anders gebruik je hem voor handwasjes. De glitters zitten zo vast op de bodem, die vallen er echt niet uit. Ik snap nog steeds niet waarom ze ze erin doen, ik heb nog nooit een fles Snowfairy-met-zwevende-glitters gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die douchegel wel gewoon proberen, al vind ik 'm echt niet lekker ruiken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mijn kleren niet blootstellen aan Snow Fairy.![]()
Dan worden die douchegelflesjes dus ook hergebruikt. Ik zie namelijk op de bodem van mijn Olive Branch ook wat glitters.
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb ik trouwens pech met m'n snowcake of is het iets dat meerdere mensen opgevallen is? Dat de samenstelling gewoon veranderd is of zo?
Kan je er niet mee terug gaan? Dat lijkt me niet kloppen namelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er zit een vieze muffe stallucht aan. Kan het echt niet anders omschrijven.
Nou, het was een gratis stukje uit Engeland. Maar ik heb op zich wel zin in een reisje hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je er niet mee terug gaan? Dat lijkt me niet kloppen namelijk.
Ze zijn daar zo aardig dat ze het waarschijnlijk als klacht zien en een nieuwe sturen en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Burdie het volgende:
Haha volgens mij verschilt 'ie niet van vorig jaar.
Stuur anders een mailtje naar lush uk?
Rotterdam dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
amsterdam of haarlem is wel ver!
Oh, dan is het maar goed dat ik daar niet op zoek ben geweest naar de Lush.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar is geen Lush he.
Daar kan zij toch ook niks aan doen? Ligt aan de post. Het is hartstikke aardig dat ze je de keus geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou, daar hebben we wat aan zeg, zit je al een beetje twee weken te wachten
Nou, gewoon terugsturen dat je hem graag alsnog ontvangt. Zullen ze vast haast mee makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:We hebben al mail terug
![]()
Dear Ilse,
Thank you for your reply.
I am very sorry to hear that you still haven't received your order, is was
sent out the day after I requested the reissue, so I can only assume it's
been lost in the post. How would you like me to proceed?
Kind regards,
Keilly at Lush Online
Nou, daar hebben we wat aan zeg, zit je al een beetje twee weken te wachten
Het zou ook kunnen zijn dat je onderhand liever een refund hebt, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:Twas dus al voor de tweede keer verzonden.
Vind het een beetje gek dat zij aan ons vraagt hoe het opgelost moet worden, das toch haar werk?
Ik vind het eerlijk gezegd wel netjes dat ze het vragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou wij hebben toch echt liever voor 140 pond lush voor die 100 pond hoor.
Maar das onze eerste bestelling, zal ook onze laatste zijn, wat een afgang...
Ik durf het bijna niet te zeggen maar... zou je het niet via DHL laten versturen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Dear Ilse,
I'm afraid all I can do is send another package to you, or refund you, as
unfortunately Royal Mail packages do get lost sometimes (for example, if the
address label or box gets damaged).
Kind regards,
Keilly at Lush Online
Naja, twordt dus voor de derde keer verzonden.
We wachten weer vrolijk verder.
Noem mij maar een zeur maar ik had wel betere service verwacht.
Ik vond dat eerste pakket dat "misplaced" was al zo vaag.
Wil je dat ik je ga brengen of zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
amsterdam of haarlem is wel ver!
Dat wist ik niet (meer). Verzenden bij Lush is altijd hit and miss. Al moet ik zeggen dat zij hun best doen het op te lossen. Maar mijn pakketjes komen bij poging 2 of na wat boze telefoontjes naar DHL van mij wel aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
De eerste keer was per DHL, toen was ie misplaced en kwamen ze er zelf mee om hem per royal mail te verzenden omdat dat sneller zou zijn, we hebben nu wel om een verzendbewijs gevraagd in elk geval, maar nog geen antwoord op die mail.
Nou, t zou mooi zijn als we voor 100 pond een dikke niks kregen zeg.
Pm je adres dan maar. Dan heb je in ieder geval toch nog iets van Lush.quote:
Ikzelf heb krullend droog haar en vond de rehab en coolaulin wel fijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:20 schreef saaw het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de shampoo's en conditioners?
Ik heb superdroog haar en ben al tijden op zoek naar een goeie oplossing, misschien dat een helemaal natuurlijk product zoals Lush me kan helpen, maar vind het toch te duur om zomaar alles te gaan proberen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
the strokes is ook uk te krijgen bij gewone dingen dus wellicjht komt die gewoon terug
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
das niet altijd zo. uk is retro ook alleen online
nogmaalsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
oh kut the strokes haalde ik even in de war met recon![]()
Dat is wel handig om te weten idd, ik word altijd een beetje onwel in die winkels. Wat een lucht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef lienelien het volgende:
waaraan kan ik dan eigenlijk zien wat wél in de winkel verkrijgbaar is, en wat alleen via mailorder?
In principe is alles gewoon te koop behalve de retro.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef lienelien het volgende:
waaraan kan ik dan eigenlijk zien wat wél in de winkel verkrijgbaar is, en wat alleen via mailorder?
Wauw, glitterende Snowfairy is mij nooit gelukt. En ben er blij om, ik ben geen glittertypje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik wacht ook nog steedstrouwens ook nog steeds op een tracking code, ik heb er opnieuw een mail over gestuurd.
Bij mij snowfairy waren de glitters heel makkelijk in de rest van de fles te krijgen, nachtje op zn kop gezet. Vandaag cadeau gegeven en inderdaad een prinsesje met een temper tantrum wat bijna de gordijnen stuk trokze had wel glitters in dr haar met wassen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef oh-oh het volgende:Weet je wat mijn tante es deed bij een neefje dat eens dacht dat ie minder ijs in zn kommetje kreeg dan zn broertje?
Ze pakte zo die hele bak ijs van en zijn kommetje en spoelde zo voor zijn ogen de hele handel door de gootsteen![]()
Zoiets zou ik dus ook doen als mijn nichtje van 4 zoiets zou flikken, dat deed ze 1 keer en echt nooooooooit meer![]()
Kleine meisjes zijn - in het algemeen- erg leuk om kadootjes aan te geven!quote:Mn kleine nichtje is vandaag jarig, gisteren heeft deze brave tante een hele grote doos klaar gemaakt en verzonden met allemaal individueel ingepakte kado's.
Boekjes, frutsels voor op dr crocks () , een knuffel van een hond, nog wat meuk en een supernova heel leuk ingepakt en met het stukje uit de Lush krant met de naam dr op dr bij want nichtje heet Nova.
Lijkt me zo leuk, kan ze samen met dr grote zus in bad met al die confetti
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen glitters in mn snowfairy.
Maar ik heb dan ook echt waar maar 1 klein flesje van dat spul![]()
Denk dat ik Luna als ze 4 wordt een mooi stuk glitterende Angel's Delight in haar kadopakket doe, daar heb ik zat van en dat vindt een meisje van 4 vast wel leuk en lekker toch?
Da's altijd zo. De UK heeft veel betere acties, parties, prijzen etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:35 schreef oh-oh het volgende:Wohoooooooo.
Das pas echt een goede grabbag actie zeg
Behalve het eten en het gevoel voor mode. Brrrr......quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Mjah, de UK is gewoon veel leuker dan NL, echt in alles
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve het eten en het gevoel voor mode. Brrrr......
Nee, want ze wilde de cadeaus van haar broer ook hebben. Het sloeg nergens op want het waren allemaal dingen voor in bad en ze gaan iedere avond samen in bad. Ze zouden hoe dan ook samen met alles spelen. En ze wilde ook niks ruilen, ze wilde het gewoon allemaal hebben, want anders zou haar broer kunnen zeggen dat ze ergens niet mee mocht spelen. Dr broer kwam al aanbieden het dan allemaal aan haar te geven 'want het maakt toch niet uit' maar ik heb dr op de gang gezet en daarma met haar gepraat over hoe het is om iemand een cadeau te geven en dat die ander dan altijd boos wordt. Dat ik deze al bijna niet meegenomen had en of ze liever cadeaus wil delen of geen cadeaus krijgen. Naja de invloed zal beperkt zijn maar ze was wel onder de indruk en heeft de rest van de dag voorbeeldig geluisterd, ook toen haar broer op de computer mocht en zij niet heeft ze niet meer gegild. Ze heeft blijkbaar snel door of dat werkt of nietquote:
Zeg Greys....quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef Cat22 het volgende:
GREYS!!!![]()
![]()
Vanaf 31 januari is er een grijpzak actie in de UK!
5 pond voor een zak ter waarde van 10 pond aan produkten
10 pond voor een zak ter waarde van 20-25 pond aan produkten
15 pond voor een zak ter waarde van maximaal 50 pond aan produkten
Ideaal voor de Heer, hij hoeft niks uit te zoeken, krijgt gewoon een zak in zijn handen geduwd. Maar hij zal waarschijnlijk wel een koffertje moeten meenemen voor de trip.
Dan zit hij volgens mij op het vliegveld in Engeland te wachten op vertrek. Reken op vrijdag als aankomstdatum, maar misschien dat het al morgen is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb eindelijk mn track and trace code![]()
"Track event Date Status
Outbound Gateway 2009-01-21 General status. Departure"
Weet iemand wat dit betekent, en op welke dag ik nou mn pakketje kan verwachten?
Hoeoeoei!! Come to mama blije doos met goodies!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef Cat22 het volgende:
Dan zit hij volgens mij op het vliegveld in Engeland te wachten op vertrek. Reken op vrijdag als aankomstdatum, maar misschien dat het al morgen is.![]()
Dippie, kan jij inmiddels op het Lush forum? De meet wordt erg leuk en we krijgen van Lush Haarlem zelfs goodiebags!Als je mee wil meld ik je anders wel aan voor de meet hoor. Vorige keer heb ik ook een dinnetje meegenomen die niet op het forum zat, was geen enkel probleem voor de groep.
We hebben net een mailbombardement uitgevoerd richting het info adres omdat het forum nog steeds niet goed werkt. Misschien dat ze nu al die andere mailtjes ook gaan bekijken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoeoeoei!! Come to mama blije doos met goodies!!!![]()
Nee ik kan nog steeds niet op het forum, net nog geprobeerdik wil heel graag mee, welke dag is het ook al weer? Dan zet ik het in mn agenda.
lief dat je dat wil doen! Maar, goodiebags? Als in, nog meer 20 voor 40 actie?
Het gaat mij niet om de persoon. Maar als iemand haar functie niet goed uitoefent dan word ik wel een beetje boos ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik las een berichtje van je... Jij mag die Sunny niet zo geloof ik
Snap ik, volgens mij is het ook niet echt een helder licht en als je dan van zo iemand afhankelijk bent voor je info enzo, wekt dat frustratie natuurlijk. Hoewel het me ook wel een moeilijke positie lijkt om in te zitten, van haar kant bedoel ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat mij niet om de persoon. Maar als iemand haar functie niet goed uitoefent dan word ik wel een beetje boos ja.
Volgens mij is schotland onderdeel van de UK Greysquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
Er is alweer een nieuw topic!
Die grabactie!Nou dan is het te hopen dat die tassen niet na 1 dag uitverkocht zijn of dat heer G er precies op die dag is
Het zal misschien in Aberdeen zo'n vaart niet lopen? Hebben ze het in Schotland wel, ja he? Zal wel ook hetzelfde zijn als in UK!
Ja, maar euh... nou ja, dat was idd dom van mequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is schotland onderdeel van de UK Greys
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is schotland onderdeel van de UK Greys
Wat is die broer een (te) lief jongetje dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, want ze wilde de cadeaus van haar broer ook hebben. Het sloeg nergens op want het waren allemaal dingen voor in bad en ze gaan iedere avond samen in bad. Ze zouden hoe dan ook samen met alles spelen. En ze wilde ook niks ruilen, ze wilde het gewoon allemaal hebben, want anders zou haar broer kunnen zeggen dat ze ergens niet mee mocht spelen. Dr broer kwam al aanbieden het dan allemaal aan haar te geven 'want het maakt toch niet uit' maar ik heb dr op de gang gezet en daarma met haar gepraat over hoe het is om iemand een cadeau te geven en dat die ander dan altijd boos wordt. Dat ik deze al bijna niet meegenomen had en of ze liever cadeaus wil delen of geen cadeaus krijgen. Naja de invloed zal beperkt zijn maar ze was wel onder de indruk en heeft de rest van de dag voorbeeldig geluisterd, ook toen haar broer op de computer mocht en zij niet heeft ze niet meer gegild. Ze heeft blijkbaar snel door of dat werkt of niethet werkte exact tot dr ouders de sleutel in het slot staken LOL.
[..]
Zeg Greys....
Het liefste kind wat ik ken, eigenlijk liever dan goed voor hem is. Hij is ook extreem beleefd, echt het tegenovergestelde van zijn zus. Ik kwam moeder en zus een keer tegen toen ik op een bankje een frietje zat te eten, en zusje dus meteen van MAG IK FRIET en duikt met dr handen in het zakje. Pas toen we het op hadden (ik was al halverwege toen ik ze zag) zag ik dat broertje inmiddels ook aan was komen lopen en die had dus heel beleefd er naast staan wachten tot hem ook iets aangeboden werd. Ieder ander kind denkt, wat mn zus mag mag ik ook, of gaat iig wat duidelijker er bij staan om aan te geven dat ie ook wil. Maar hij niet, en hij zegt er ook niks over. Hij komt je ook vragen of je wat drinken wil als je bij zn ouders op bezoek bent, gewoon uit zichzelf. En hij onthoudt wat je hebt vertelt en informeert dan als je hem een maand later weer ziet hoe het gegaan is met de verhuizing / bij de dokter / met je tentamen. Echt heel bijzonder. Ik hoop dat hij wat pittiger wordt in zn puberteit anders gaat daar ongetwijfeld een klein 14-jarig krengetje extreem gebruik van maken tegen die tijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat is die broer een (te) lief jongetje dan.
Ja of zo'n dwepende gothic chick die semi-suicidaal doet om aandacht. Ze stort zich nu al regelmatig ter aarde puur om het daarna op een janken te kunnen zetten, of duwt opzettelijk tegen iets scherpsquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat meiske wordt echt zo'n breezer-meisje die al die jongens om haar vingers windt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef Burdie het volgende:
Klinkt schattig, Dipkip. Is hij al uitgehuwelijkt?
Ik bedoelde het niet anti-zen. Ik vroeg me gewoon af, of het bedoelt was als 'houd gdvrdmm je smoel' of als behulpzame tip. Het kan allemaal hequote:
Nah, nee, maar de topics gaan de afgelopen dagen wel érg snelquote:
ik weet, ik weet. En lienekien is iemand anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
DISCLAIMER: Lienekien, bovenstaande gaat over Lush. Al lijkt het niet zo. Maar Heer G is de Lushkoerier.
Yep, de bezorger parkeerde zojuist bijna in mijn voortuinquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Miss_dynastie, volgens de postmeneer zou je pakket er waarschijnlijk vandaag al zijn!
Sterker nog, als ie dingen mee wil nemen voor anderen moet iedereen het wetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Hoezo gaat mijn heer G verhaaltje hierboven maar indirect over Lush dan? Hij is degene die de grabbags voor me mee gaat nemen!Dan moet ik toch weten of hij ten tijde van de actie daar ook is?
Aaah oke, dank je! T ruikt niet echt naar champagne, meer naar sinaasappels?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Champagne Snow Showers jelly! Leuk pakket heb je gekregen.
Oh ja, merknaam natuurlijk! Doh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Champagne mag er niet meer opstaan, he.
Mijn santa was ook al gehandicapt bij mn vorige pakket. Of gehandicapt, onthoofdquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik Lush was zou ik de cadeaupakketten toch maar in heroverweging nemen... allereerst natuurlijk die popcorn, daarnaast was bij de secret santa de Santa gehandicapt en ontbrak in het andere pakketje de cadeaubon. Niet erg als je het zelf cadeau geeft aan je klanten, maar mensen die 7.95 (secret santa) of 12.50 (frosty the snowman) betalen, verdienen beter imho... Sowieso, die prijzen
Yep en yepquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:Dat zijn toch wel 2 zakken of niet?
Hele leuke zakken!
De medewerkers van Lush vonden het zelf minder 'doh' en zelfs flauw. Terwijl algemeen bekend is hoe flauw Lush zelf is in dit soort dingen.quote:
Oh ja, ik zit natuurlijk in Engelse prijzen te rekenenquote:Bij santa is de prijs nog wel eerlijk omdat een hele santa 5,50 kost en de zeep 5,20. Dus 5,20 plus 2,75 maakt exact 7,95 en je hebt dus als het goed is een cadeaubon er bij.
5.25... dus da's veel te duur idd.quote:Bij Frosty vind ik het wel erg duur, want ze rekenen dan dus 8,55 voor één frothy bbs. Ik weet niet wat die los kost, maar vast geen 8 eurodus dat is een extreem mager pakketje voor die waarde.
quote:Hoewel ik heel blij was met mijn andere pakketje (best wishes) vond ik die extreem overpriced. Er zitten twee BBS in (christmas kisses en marzibain), en een halve (!) mr butterball ballistic. En dat pakket kost 21 euro!!! Volgens mij kun je daar minstens 4 hele kerst baddingen voor kopen in plaats van de 2,5 die ik kreeg.
Nee, mr Butterball is niet heel, mijne is exact door de helft gesneden. Dus het pakketje heeft eigenlijk een waarde van rond de 12 euro, oftewel 9 euro te duur....quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:Waarde daarvan is 4.75+5+4.25 (ervanuitgaande dat mr. Butterball wel heel is, want volgens het foldertje zit er een hele in, dus die van jou zal wel gehandicapt zijn ook). Het is een wonder dat Lush Nl nog klanten heeft
Dat is schandaligquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, mr Butterball is niet heel, mijne is exact door de helft gesneden. Dus het pakketje heeft eigenlijk een waarde van rond de 12 euro, oftewel 9 euro te duur....![]()
Hadden we verdorie nog meer kunnen ruilenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind rituals ook heerlijk![]()
Met een Lushbon zou ik dan weer minder blij zijn. Alhoewel, je kan ze denk ik ook bewaren voor de grabbags, dat scheelt...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
de hammam line van rituals is wel lekker hoor
Als je het in Maastricht gaat doen dan moet je er ruim tijd voor uittrekken. Mijn collega had Lush bonnen voor me gekocht bij mijn afscheid. Hij kwam met knallende hoofdpijn 'uit die stinkwinkel'quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon doen zoals ik, Lush bonnen vragen aan al die lush n00bvrienden en familie
Heb je ook dingen te ruil?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens ga ik ook naar de meeting van het lushforum
Mijn collega had ze zo gescoord, die kwam dan zeker vlak na die van jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het in Maastricht gaat doen dan moet je er ruim tijd voor uittrekken. Mijn collega had Lush bonnen voor me gekocht bij mijn afscheid. Hij kwam met knallende hoofdpijn 'uit die stinkwinkel'omdat ze A) moesten navragen of ze kadobonnen hadden B) moesten zoeken waar die lagen en C) deze moesten inpakken.
Mijn bonnen zijn intussen mooi besteed aan een grijpzak.
Ik niet, maar ik heb van een aantal mensen gehoord wat erin zat. Heb jij er wel een gekocht en wat vond je er dan van?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp dan maar.
Wie hebben er nog meer een grabbag in den haag gekocht?
Douchepoeder? Bedoel je naked lady? En welke scheercreme in wat voor potje? Kunnen we het zo narekenen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 1 voor mezelf en een voor dans macambre gekocht. Er zaten 4 dingen in nl:
-angel delight ongeveer 200 gram
-snowfairy??/snowcake?? witte zeep ongeveer 200 gram
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Vond het nogal weinig en vraag me af wat de echte waarde is. In mijn tasje zat geen krant van lush in de ander wel maar die heb ik met het oog op de katten maar niet gelezen.
Snowcake zeep heb je dan. Dat be naked, is dat niet bare naked lady?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 1 voor mezelf en een voor dans macambre gekocht. Er zaten 4 dingen in nl:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Vond het nogal weinig en vraag me af wat de echte waarde is. In mijn tasje zat geen krant van lush in de ander wel maar die heb ik met het oog op de katten maar niet gelezen.
Die witte zeep zal Snowcake zijn en zo te lezen is het verhaal hetzelfde als die van de andere gebruikers. Over de inhoud kun je niet klagen natuurlijk, da's de verrassing (al zou ik persoonlijk ook minder getroffen zijn met die inhoud). Als de totaalwaarde lager is dan de geadverteerde 40 euro heb je zeker recht om terug te gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Tuulk heb ik gelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
Oh Cat zo te zien had je gelijk, want ik kon blijkbaar nog ergens op klikken en toen kwam er te staan dat de status is outbound gateway London. Dus vandaag is het pakket in London op het vliegveld denk ik, dan zal ie vandaag of vannacht wel vliegen, en morgen aan de post worden overgegeven? Of misschien de dag er na.
Dan heb je wel voor 40 euro, want die scheercreme is 16,75 of 17,35 waard afhankelijk van het type, plus 16 euro aan zeep, plus 11 euro naked lady. Dus je zit er zelfs ruim over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
idd bare naked lady even nagekeken en potje scheercreme is 225 gram
Ja onwijsquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Cat22 het volgende:
Tuulk heb ik gelijk.![]()
Begin je al te stuiteren? Stuiter ik met je mee!
Karma is ook geen kerstproductquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
Dan heeft Den Haag toch het signaal van de gebruikers opgepikt. Maar ik begrijp je wel hoor: ik zou ook niet gelukkig zijn met zo'n pakket. Maar da's het risico van de grab bag, kun je niks van zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Karma is ook geen kerstproduct![]()
Ik snap best dat je liever meet kleine dingen had gehad, dat zou ik ook hebben!! En je hebt niet één badproduct, dat zou ik heel jammer vinden. Gelukkig vind je de zeep lekker, hoe ruikt bare naked lady?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:
(en dan doe ik toch weer evenals ik bedenk hoe duur Lush eigenlijk is, vooral in NL! )
Dat zal best, maar er zit ook geen echt lekker doucheproduct in. Ja zeep, maar ja. Als je een douche hebt hoop je denk ik dan toch op een body butter of een douchegel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.![]()
Valt er iets te F5en dan???quote:
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel kut dat ze de verse maskers niet hierheen kunnen sturen... Scheelt gewoon 4 euro!!
T&T van DHL?quote:
Hier zo'n badloze die dan klaagtquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.![]()
*stuiter*
Hoe vaak heb je al geF5d?
Haaaaaaai,quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Dippie! River1 komt ook naar de meet! En heeft wat te ruil!
dinnetje!
Ja maar hoe lang gaat dat wel niet duren dan, 5 lege potjes. Ik heb nu alleen maar een pot Dream Cream en daar is na 2 weken misschien 1 30ste uit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.![]()
*heeft 5 potjes en oude spaarkaart (met de nieuwe kan het niet meer) klaar liggen voor de meet*
Ik dacht, dat verandert maar 1x per dag. Ik kijk vanavond voor het slapen gaan wel nog een keerquote:
Hoe denkt ze over zuurstokken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Dippie! River1 komt ook naar de meet! En heeft wat te ruil!
dinnetje!
Haihaiquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef River1 het volgende:
Haaaaaaai,, tis gezellig hier zeg ! Oh ja, heb ik nog wat te ruil ? Ben zo goed als door mijn spulletjes heen, maar heb nog Taai Taai 250gr in de aanbieding en diverse shower gels waar ik wel wat van kan missen.
Hoi Dippie, ik had je al gedag gezegd ergens anders, wetende dat je dat nog niet kan lezen
![]()
Daarom toch gewoon hier lekker kletsen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haihaija ik kan nog niet lezen daar
zo stom.
Oh die zuurstok, nou snap ik hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Tot mn pakket uit engeland komt is het enige van Lush wat ik te ruil heb een candy cane BBS, daar hadden cat en ik het over via de pb's.
Nee niet echt specifieke dingen eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:06 schreef River1 het volgende:
Oh die zuurstok, nou snap ik het![]()
Wil ik best ruilen hoor ! Is er iets waar je naar op zoek bent ?
Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
Ik stuur je een pb !quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee niet echt specifieke dingen eigenlijkik heb een bad en een douche nou ja technisch gezien heb ik geen bad en geen douche, maar daar komt hopelijk binnen een paar weken verandering in en ik wil gewoon veel dingen uitproberen
ik hou alleen niet van te zoet, te roze, te vanille en te kokos.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
Niet bedorven, gewoon vies. Ik ruik er een vies soort caramel in en dat zit er niet eens inquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?
nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe
ik hoop dat zij dat niet heeft.
Ik wilde net zeggen dames: lees de OP. Ruilhandel via pb graag.quote:
Ik geloof niet dat dat nu zo'n probleem is als je je er niet altijd aan hebt gehouden, in het verleden is weleens wat onenigheid ontstaan, vandaar deze regel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dames: lees de OP. Ruilhandel via pb graag.![]()
![]()
Heb ik me daar trouwens ook wel helemaal aan gehouden?
Waar hóórt het eigenlijk naar te ruiken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bedorven, gewoon vies. Ik ruik er een vies soort caramel in en dat zit er niet eens inGéén succes hier...
Ik dacht alleen de afhandelingquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
![]()
OP dat is vast een afkorting voor forumregels of zoietsquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heb ik me daar trouwens ook wel helemaal aan gehouden?
OP = openingspostquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:30 schreef River1 het volgende:
[..]
OP dat is vast een afkorting voor forumregels of zoiets![]()
Ben net nieuw hier en nog alles aan het ontdekken
LOL ik voel een fotoreportage aankomenquote:
Welke zeep?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind die zeep trouwens best oké ruiken. Maar hoef hem niet te hebben, ik heb nu al meer zeep dan ik op ga krijgen.
We zijn bezigquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben niet boos hoor.Maar kan me voorstellen dat anderen zich eraan konden irriteren.
Hebben jullie inmiddels een leuke ruil opgezet?
Ik wacht met smart op je UK pakket.![]()
Ik vind die zeep trouwens best oké ruiken. Maar hoef hem niet te hebben, ik heb nu al meer zeep dan ik op ga krijgen.
Ik kom je gewoon slaan als 'ie niet fijn isquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Dipkip het volgende:
nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe
ik hoop dat zij dat niet heeft.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef River1 het volgende:
En, wat zit er allemaal in je UK pakket DipKip ? (niks nieuwsgierig hoor)
Jaah! Foto's!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL ik voel een fotoreportage aankomenhoop jij nog steeds op christmas party enzo om te ruilen?
[..]
Welke zeep?
Wat ben je toch lekker makkelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Inmiddels ben ik goed voorzien van Christmas Party, dus die hoef ik niet meer per se. Kijk maar wat je zelf wil houden en dan kies ik wel uit de restjes.
Waarom dan niet? Andere favoriet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Die zep? Ow, ik haalde twee dingen door elkaar, jullie hadden het over de LTEC lipbalm. Vind ik ook oké ruiken maar gebruik ik ook niet.
Citroen, vanille, sherry, cognac.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hóórt het eigenlijk naar te ruiken?![]()
Ik herken niet alles op je plaatje, wat is dat flesje linksonder?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plus 1x20 pond en 1x10 pond New Year offer....![]()
De dingen op het plaatje zijn niet te ruil tenzij ik ze ineens vind tegenvallen, maar in de goodies zitten vast wel dingen om te ruilen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:Oh ja DIE bestelling.
Dipkip heeft dringend een badkamer nodig
Ohwquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Citroen, vanille, sherry, cognac.
Die boven dat ronde blikje? The olive branch shower gel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef Burdie het volgende:
Ik herken niet alles op je plaatje, wat is dat flesje linksonder?
Je piept wel anders als je me ontmoet hebt.quote:
Ik vind het produkt gewoon niet fijn. Zeep en lipbalms gebruik ik niet. Zeep = teveel gedoe onder de douche en Lush lipbalms drogen mijn lippen eerder uit dan dat ze iets toevoegen.quote:[..]
Waarom dan niet? Andere favoriet?
Ik wou al niks zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je me ontmoet hebt.![]()
[..]
Iemand die iets met Karma geur wil ruilen tegen 'de restjes' kan nooit heel vervelend zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Je piept wel anders als je me ontmoet hebt.![]()
Goh, jammer zeg. Ik vind de lipbalm die ik heb echt geweldig, hoe Lush iets kan maken met zo veel ingredienten waar ik toch niet allergisch voor blijk terwijl ik niet tegen Labello kan, begrijp ik niet. Maar er zit al een flinke uitholling in mn blikje en ik ben eindelijk van mn gebarsten lippen afquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het produkt gewoon niet fijn. Zeep en lipbalms gebruik ik niet. Zeep = teveel gedoe onder de douche en Lush lipbalms drogen mijn lippen eerder uit dan dat ze iets toevoegen.
Vandaar dus.
Uhm, even denken. Ik heb iig géén bad, dus dat valt af. Wat heb je in de aanbieding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil heel graag die snowcake perfume MB, heb jij nog ergens specifiek interesse in?
Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Hmm ja ik heb best al wat maar mss dat er nog veeeeeeeel meer volgt als ooit die verdraaide doos eens volgt. Kweetnie wat jij zelf lekker vind?
Wachten op de valentijnscollectie die eind volgende week in de winkels komt: aardbeien massagebar! (ben even de naam kwijt)quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?
Een massagebar? En dan een fruitig geurtje ofzo.
Oh moeilijk
Ikke niet! Want twee dagen daarna ga ik naar de meet. Zullen de produkten vast ook te krijgen zijn en krijgen we ook een goodiebag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef Dipkip het volgende:
Gaan jullie naar die VIP-avond van de valentijnsdingen? Ik heb de ochtend er na tentamen dus ik sla over.
Ik gebruik het als bodylotion en schiet daarna een joggingbroek aan, het maakt me niet zo uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:57 schreef Burdie het volgende:
Trouwens Dipkip, die after 8.30 massagebar is echt fantastisch(maar gebruik nooit de bruine kant, want dat geeft gewoon heel ranzig bruin af
).
Wat is dat allemaal?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel wat retro spul waar ik vanaf wil
slammer
anthiphilitron
washday greens
Ik heb nog veel trichomania ( cocosshampoo in blokvorm) en ik heb ook nog een half stuk aromaco ( deo met patchoeli geur ) liggen, mocht dat je wat lijken geef maar een gil. En anders wil ik wel een massagebar voor je halen of zo hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?
Een massagebar? En dan een fruitig geurtje ofzo.
Oh moeilijk
Oeh klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Anthiphilitron:
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=529&category_id=564&option=com_virtuemart&Itemid=80
Yay!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, believe it or not, onze doos kwam vandaag![]()
Oh ja, weet iemand of die sterren badspul of zeep is?
En die engel?
Kom naar de Haarlem meetquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou de jellies mag ze wat mij betreft sowieso wel hebben want daar heb ik echt niks mee, maar ik ben echt niet weg van veel badspul en ik heb al een hele mand vol, dus ik had liever snooooooooowfairy en zeep
Vanuit maastricht?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1245097/8/25#65296615]
Kom naar de Haarlem meet
500mlquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekkermisschien dat ik je ff PM als mn pakket er is, goed? Hoe groot is de verpakking trouwens?
[..]
Yay!!!![]()
Volgens mij zijn de sterren een soort rockstar achtige zeep en de engel een ballistic. Maar ik weet het niet zeker hoor!!
Hou je niet van badspul?
Oh? Iemand zei hier dat Potion bodylotion een 250 gr. fles is, ook al staat op het plaatje een halve liter... Misschien heb ik geluk danquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
500mlen er is niet zo veel uit geloof ik, retro is alleen in de grootste maat
Vandaar dequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Vanuit maastricht?
Lekker handig, kan ik beter gewoon hier Lush gaan kopen ipv een treinkaartje te kopen
Geen idee, mijn angels delight is een stuk transparanter en er zitten sterretjes inquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dacht ik wel eens stervormige Angel's Delight voorbij zien komen toch?
Godmother is het niet, die geur kent ze goed
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip, ik ben hier de enige met een bad die into Lush is![]()
Vandaar dat ik de afgelopen tijd ook al errug veel badballen kado gehad heb van vriendinnen die grabbags en goodies kregen![]()
Maar ja, tis gratis dus ik moet niet zeiken en ik krijg ieg wel een HIWTK en die was op
30!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb straks wel meer dan 30 badballen vrees ik
Fijn fenomeen, die grabbags. Ik ben nog een stukje erger, ben ik bangquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef Linda__ het volgende:
Oh-oh, ik ben niet zo van de zeepjes denk ik, dus ik wil eventueel wel wat ruilen... Ik PM je even om te laten weten wat ik denk te hebben (want ik herken nog niet alles...)
Nee niet santa... Witch is wel een goed idee denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Linda__ het volgende:
Dat weet ik nog niet. Hoe mijn neus staat denk ik. Misschien wel de zielige chocolate Santa zonder rug. Of nee, dat is een beetje armoe voor een eerste bad. Zo'n witches ball lijkt me ook wel wat.
Haha als ik straks mn pakket heb en er zit een halve liter snowfairy in weet ik je te vindenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:Al die badmensen die ballen willen en ik heb een bad en wil geen ballen meer
![]()
Linda die eerste zeep ken ik ook niet, en die andere heb ik helaas ook in overvloed.
Bovendien zijn mijn ballen ook zowat allemaal kerstspul, uit de grabbags en de new years actie![]()
Mocht iemand wat van die meuk willen ruilen voor Snowfairy dan ben ik al heel blij
Volgens mij is Gavernie een soort Sea Vegetable...quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Linda__ het volgende:
Ik heb al wat gevonden onder 'Gavernie', alleen dat het retro kerst is.
ik heb net mijn twee Snowfairies weggegeven, aan jongste zusje en nichtje... Die waren er blij mee, en ik dat ik er vanaf was. Veel te zoet!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee niet santa... Witch is wel een goed idee denk ik![]()
Ik twijfel nog, ik ga het eerste bad in het nieuwe bad delen met mn vriend, dus ik kan niet los met blije geurtjes en confetti enzo.... Ik twijfel nog over amandopondo of happy.
[..]
Haha als ik straks mn pakket heb en er zit een halve liter snowfairy in weet ik je te vinden
Je wil er écht graag van af hequote:
Haha ja ik hoef niet van de hele ballenstash af, maar jee, wel een hoop, ik krijg nu flying saucer voor in bad, dat lijkt me veeeeeeel lekkerderquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je wil er écht graag van af heik post mn goodies hier, als er snowfairy bij zit moeten we maar ff PMen. Alleen vervelend dat de verzendkosten zo hoog zijn, maar dat moeten we dan maar ff zien.
Oh die is zo lekker he!!! Die ga ik zo ook doen!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nu a crash course in skin care op mn hoofd
Ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar dhl heeft ook een verzendmethode: http://www.dhlforyou.nl/Pages/default.aspxquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja ik hoef niet van de hele ballenstash af, maar jee, wel een hoop, ik krijg nu flying saucer voor in bad, dat lijkt me veeeeeeel lekkerder![]()
En die ballen passen ook niet door de brievenbus, dus dan kost het ons beide 6.75 maar dan heb je wel wat je hebben wil, dus dat vind ik geen drama.
Tenzij dit het eerste pakket is, en je straks nog twee soortgelijke pakketten thuisbezorgd krijgtquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, believe it or not, onze doos kwam vandaag![]()
En niks geen Royal Mail, gewoon met DHL![]()
Dus die Keily of hoe ze heet die lulde echt maar wat.
Nee nee, tuthola had ook al gemaild dat ze het pakket ineens wel gevonden had en dat het vandaag bezorgd was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tenzij dit het eerste pakket is, en je straks nog twee soortgelijke pakketten thuisbezorgd krijgt.
In dat geval is de volgende fok-lush-meet in Maastrichtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat dacht ik ook al, straks is er een tweelingbroertje van dit pakket ondertussen onderwegwat doe je dan!
Wordt bezorgd door Selektvracht, althans, hier wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Dipkip het volgende:
Mja het scheelt wel 2,25... Maar het is wel DHL
Nou mn honden mogen alle kroegen in de stad wel in en die ballen kan ik dan in de hondenbuggy dumpen, maar als we hier afspreken mogen de badlozen van mij meteen hun ballen consumeren in mijn badquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:![]()
Dan moeten we wel bij oh oh afspreken want ze krijgt nooit drie kuub badbruisballen én 4 kleine hondjes mee een café in
Je mag bij Oh Oh in bad natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:![]()
Dan moeten we wel bij oh oh afspreken want ze krijgt nooit drie kuub badbruisballen én 4 kleine hondjes mee een café in
Drie kuubquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:![]()
Die zijn helemaal teh horror!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Wordt bezorgd door Selektvracht, althans, hier wel.
Dat wordt nummertjes trekken voor het badquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, en tegelijkertijd post oh oh dat het goed isGeregeld, dus!
Ik heb een heel aardig wehkampmannetje. Wel meer dan een, geloof ik. Altijd prima voor elkaar, dus geen klachten hier.quote:
Idem hier, nog nooit nare ervaringen gehad met DHLquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een heel aardig wehkampmannetje. Wel meer dan een, geloof ik. Altijd prima voor elkaar, dus geen klachten hier.
Ik snap wat je bedoelt met 1 bedrijf hoor, maar ik bedoelde dat het niet waarschijnlijk is dat die gemene mevrouw haar Lushpakket in handen krijgt, omdat Lush hier nog altijd via de gele bus is gegaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:18 schreef Linda__ het volgende:
Lush = Gele auto = DHL
Wehkamp = personenauto = Selektvracht = DHL
Allemaal 1 bedrijf, uiteindelijk. De kwaliteit, en ook de kosten van bezorging verschillen wel nogal. Selektvracht is wat goedkoper...
Dank je, dat is echt een bal waar ik heeeeeeeel blij mee ben, ik ben echt karmaverslaafd, ik kan je de solid perfume aanraden en de zeep en de karma creamquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Oh-oh, vandaag de Bling in de brievenbus gedaan, het paste net.
Dat ding heeft de halve dag in mijn tas gelegen en mijn tas rook erg lekker. Karma is dus best een lekker geurtje, ik ga maar eens iets Karma-achtigs bestellen, zonder de glitters.
Nee gek, je hoeft toch niet speciaal iets te kopen voor me!quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog veel trichomania ( cocosshampoo in blokvorm) en ik heb ook nog een half stuk aromaco ( deo met patchoeli geur ) liggen, mocht dat je wat lijken geef maar een gil. En anders wil ik wel een massagebar voor je halen of zo hoor.
Ja maar hallo, tis wel parfum hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee gek, je hoeft toch niet speciaal iets te kopen voor me!
Trichomania ken ik, die wil ik evt wel![]()
Of anders iets van zeep of douchegel of gezichtsspul ofzo, is toch altijd lekker
Waar hou je van? Zoet, fruit, etc.?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:17 schreef P.F het volgende:
Ik wil een stukje zeep om in m'n kamer te leggen (voor de geur)
iemand nog tips?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
General status. Sorting(Delivery Depot Information): Amsterdam / NL, 2009-01-22
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Burdie het volgende:
Nouja. Mijn grabbag heeft het (nog) niet verder gehaald dan dat 'ie in het sorteerproces is opgenomen.
En ook mijn CHI-tang komt waarschijnlijk morgen pas.
Als ik niet aan het klooien was geweest met de knopjes had het er gewoon meteen duidelijk gestaan maar:quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat denk je, kans dat ie vandaag komt of niet?
Dat klinkt als iets dat vandaag gaat arriveren !quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
General status. Sorting(Delivery Depot Information): Amsterdam / NL, 2009-01-22
Verkeerd bezorgen gebeurt bijna nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik niet aan het klooien was geweest met de knopjes had het er gewoon meteen duidelijk gestaan maar:
Als er 'status OK, out for delivery' komt te staan ben je binnen! Als chauffeur het niet bij het verkeerde huisnummer aflevert.Op zich zou het moeten kunnen lukken vandaag.
Dat wordt F5-en!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Als ik niet aan het klooien was geweest met de knopjes had het er gewoon meteen duidelijk gestaan maar:
Als er 'status OK, out for delivery' komt te staan ben je binnen! Als chauffeur het niet bij het verkeerde huisnummer aflevert.Op zich zou het moeten kunnen lukken vandaag.
Ik heb zelf nog nooit een pakje mogen ontvangen van DHL, maar wel innig mogen meeleven met Cat22quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wordt F5-en!!!![]()
Maar krijgt DHL niet 's ochtends de pakketjes die ze die dag moeten bezorgen? Of komen ze pas 's middags / 's avonds?
'Mijn' mannetje komt altijd rond een uur of 1. En volgens mij krijgt die tegen een uur of 10 zijn route en verandert de status dan ook. F5 away!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wordt F5-en!!!![]()
Maar krijgt DHL niet 's ochtends de pakketjes die ze die dag moeten bezorgen? Of komen ze pas 's middags / 's avonds?
Misschien ligt die Marzibain als klein pakje nu heel ergens zielig te wezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Mijn' mannetje komt altijd rond een uur of 1. En volgens mij krijgt die tegen een uur of 10 zijn route en verandert de status dan ook. F5 away!
Ik zou trouwens nog een vervangende Marzibain krijgen nadat ik Lusk UK feedback had gegeven over DHL en over de verkruimelde Marzibain in mijn gift. Is inmiddels ruim een week geleden dus ik denk dat Lush het is vergeten. Ah well, ik vond het aanbod al onverwacht en gul dus daar kom ik wel overheen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Dipkip het volgende:
Wat stom!!! Terwijl ik dus twee pakketten tegelijk verstuur en die andere er gister al wasecht suf.
Ik denk dat ze niet oneindig veel codes hebben, dus dat jouw code in oktober is gebruikt voor een pakket wat in Groningen afgeleverd is, en dat de code nu wordt hergebruikt voor jouw pakket wat gesorteerd wordt in Zwolle.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:35 schreef Burdie het volgende:
Hoe kan dat nou, ik heb 'm dinsdag pas besteld.
Ja maar toch niet in combinatie met MIJN postcode?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Cat, hij staat nu nog steeds op Amsterdam, dus het zal wel morgen worden dan![]()
[..]
Ik denk dat ze niet oneindig veel codes hebben, dus dat jouw code in oktober is gebruikt voor een pakket wat in Groningen afgeleverd is, en dat de code nu wordt hergebruikt voor jouw pakket wat gesorteerd wordt in Zwolle.
Moet je ook je postcode invoeren? Dat hoef ik niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Burdie het volgende:
Ja maar toch niet in combinatie met MIJN postcode?![]()
.
Volgens mij heb jij er meer last van dan ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:35 schreef River1 het volgende:
[..]
Misschien ligt die Marzibain als klein pakje nu heel ergens zielig te wezen, in een hoekje terecht gekomen
Als ik je moet troosten, hoor ik het wel
Ik ga er van uit dat het vandaag niet meer komt, maar dat weerhoudt me er niet van iedere keer als er een busje voor de deur parkeert naar het raam te vliegenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip, kun je de spanning nog aan? Hopelijk komt hij vandaag nog maar als de status nu nog onveranderd is wordt de kans wel een stuk kleiner.![]()
Sorry, ik had je post niet gezien! Ik heb BOFA gebruikt maar vind het teveel gedoe om er elke ochtend aan te denken. Hij deed verder niet veel bijzonders voor m'n huid vond ik, maar is wel lekker fris en in de zomer is het een fijne afkoeler.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef -Peach het volgende:
Hmmm...ik heb geen reactie gehad, dus niemand heeft ervaring met Breath of Fresh Air tonic?
Jammer! Naja ik ga t gewoon proberen (ruikt niet superlekker btw)
Verder iemand interesse in Go Green Solid Perfume? Zat in mn grabbag en ik vind m te kruidig/zwaar...
Ik ga vanavond bij IKEA bakjes kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Erg he, die pakjes stress?
Ik ben aan het denken of ik nog voor een grabbag ga zometeen of niet.
Ik kan beter naar Xenos gaan voor bakkies denk ik
Ik heb wel interesse maar niet zo veel wat in een normale enveloppe kan.... Mja een kortingscoupon maar die heb je waarschijnlijk al heel veel?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef -Peach het volgende:
Verder iemand interesse in Go Green Solid Perfume? Zat in mn grabbag en ik vind m te kruidig/zwaar...
Mijn ervaring was dat ik al snel te weinig bakjes hadquote:Ik ga vanavond bij IKEA bakjes kopen![]()
Ja heb er nog 3 die ik telkens vergeet te gebruikenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel interesse maar niet zo veel wat in een normale enveloppe kan.... Mja een kortingscoupon maar die heb je waarschijnlijk al heel veel?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef Cat22 het volgende:
Burdie: bizarre codering! Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem en krijg jij de echo van een pakje 'long gone' mee. Jij zult trouwens wel op T&T van TNT kijken he? Niet op DHL. En bij TNT heb je de postcode wel nodig.
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er van uit dat het vandaag niet meer komt, maar dat weerhoudt me er niet van iedere keer als er een busje voor de deur parkeert naar het raam te vliegen![]()
Je zult verbaasd staan wat je allemaal in een envelop kunt proppen:quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel interesse maar niet zo veel wat in een normale enveloppe kan.... Mja een kortingscoupon maar die heb je waarschijnlijk al heel veel?
Ga je elk zeepje in een apart bakje doen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik koop gewoon 3 sets van 27 bakjesen ik heb een commode om alles in te proppen dus voorlopig gaat dat nog wel goed.
Ik heb ooit en proefje snowfairy opgestuurd in een gewone enveloppe. Bleek dat die kapot gegaan was onderweg, dus dat meisje kreeg de volgende dag een roze, slijmerige enveloppe thuisbezorgdquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan wat je allemaal in een envelop kunt proppen:
BBS- verkruimelen
Jelly - ziplock zakje + extra zakje voor de zekerheid
gels, cremes - idem dito
melts- verpletteren![]()
zeep - op maat snijden
Als je envelop maar stevig genoeg is (evt. randen afplakken) kan er veel!
Het enige wat moeilijk in een vlop te versturen is zijn de toners en de bruisballen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb ooit en proefje snowfairy opgestuurd in een gewone enveloppe. Bleek dat die kapot gegaan was onderweg, dus dat meisje kreeg de volgende dag een roze, slijmerige enveloppe thuisbezorgd.
LOL ja persoonlijk zou ik gewoon niet zo blij zijn met slijmerige ziplocks en kruimels BBS, maar je hebt wel gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Je zult verbaasd staan wat je allemaal in een envelop kunt proppen:
BBS- verkruimelen
Jelly - ziplock zakje + extra zakje voor de zekerheid
gels, cremes - idem dito
melts- verpletteren![]()
zeep - op maat snijden
Als je envelop maar stevig genoeg is (evt. randen afplakken) kan er veel!
Het enige wat moeilijk in een vlop te versturen is zijn de toners en de bruisballen.
Ja ik ga alles heel anaal labelen. Ik maak mn eigen labels voor het bakje én het dekseltjequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:16 schreef Burdie het volgende:
Ga je elk zeepje in een apart bakje doen dan?
Misschien dan ook geen overbodige luxe om iets van etiketjes mee te nemen, om op de bakjes te kunnen schrijven welke geur erin zit. Zodat je niet straks je snowcake per ongeluk wisselt met het bakje van spicecurls, en uiteindelijk al je zeep hetzelfde ruikt.
Ik heb vooralsnog alles in een schoenendoos zitten. Nouja, alles... de badbruisbalvoorraad ligt in de badkamer.
Ze hadden er een zakje omheen gedaan bij de postquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Cat22 het volgende:
Daar zal de stoere, mannelijke postbode ook blij mee zijn geweest!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef -Peach het volgende:
Ja heb er nog 3 die ik telkens vergeet te gebruiken
Ik denk alleen dat het met bruisballen niet haalbaar is ieder een eigen bakje te geven, maar die geven ook niet zo af geloof ik. Ik denk dat die in folie met zn allen in een grote afsluitbare bak komen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip , ik wil dat ook gaan doen hoor, ik heb nu alle zepen in een bak liggen en ze nemen wel elkaars geur op ( als je ze gebruikt ruiken ze wel weer meteen naar zichzelf gelukkig).
Ik ga dan de zeep in gebruiksklare stukkies doen en in bakken met labels.
Want onze retro uit de UK schijnt echt megamals en vers te zijn, die moet ik niet verpesten natuurlijk
Ik hoop dat ik dr snel een paar los ben en dat ik dr dan amper nog hoef te bewarenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het met bruisballen niet haalbaar is ieder een eigen bakje te geven, maar die geven ook niet zo af geloof ik. Ik denk dat die in folie met zn allen in een grote afsluitbare bak komen.
N00b.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL ja persoonlijk zou ik gewoon niet zo blij zijn met slijmerige ziplocks en kruimels BBS, maar je hebt wel gelijk natuurlijk![]()
Bakje EN dekseltje!? Ik heb een poging gewaagd met dekseltjes maar ben er snel mee opgehouden. Geen zin om dat bij te houden en mijn neus en ogen weten zelf wel wat erin zit (vandaar de snelle herkenning van produkten op foto's hier).quote:[..]
Ja ik ga alles heel anaal labelen. Ik maak mn eigen labels voor het bakje én het dekseltje
De zeep krijgt ook zijn geur weer terug als je 'm 5 tot 10 seconden in de magnetron legtquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip , ik wil dat ook gaan doen hoor, ik heb nu alle zepen in een bak liggen en ze nemen wel elkaars geur op ( als je ze gebruikt ruiken ze wel weer meteen naar zichzelf gelukkig).
Ik ga dan de zeep in gebruiksklare stukkies doen en in bakken met labels.
Want onze retro uit de UK schijnt echt megamals en vers te zijn, die moet ik niet verpesten natuurlijk
Dan ga ik dat maar proberen met mijn snowcake, misschien is ie zo nog te reddenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
De zeep krijgt ook zijn geur weer terug als je 'm 5 tot 10 seconden in de magnetron legt.
(echt! vraag niet hoe ik dit weet![]()
).
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
De zeep krijgt ook zijn geur weer terug als je 'm 5 tot 10 seconden in de magnetron legt.
(echt! vraag niet hoe ik dit weet![]()
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |