Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Hmm ja ik heb best al wat maar mss dat er nog veeeeeeeel meer volgt als ooit die verdraaide doos eens volgt. Kweetnie wat jij zelf lekker vind?
Wachten op de valentijnscollectie die eind volgende week in de winkels komt: aardbeien massagebar! (ben even de naam kwijt)quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?
Een massagebar? En dan een fruitig geurtje ofzo.
Oh moeilijk
Ikke niet! Want twee dagen daarna ga ik naar de meet. Zullen de produkten vast ook te krijgen zijn en krijgen we ook een goodiebag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef Dipkip het volgende:
Gaan jullie naar die VIP-avond van de valentijnsdingen? Ik heb de ochtend er na tentamen dus ik sla over.
Ik gebruik het als bodylotion en schiet daarna een joggingbroek aan, het maakt me niet zo uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:57 schreef Burdie het volgende:
Trouwens Dipkip, die after 8.30 massagebar is echt fantastisch(maar gebruik nooit de bruine kant, want dat geeft gewoon heel ranzig bruin af
).
Wat is dat allemaal?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel wat retro spul waar ik vanaf wil
slammer
anthiphilitron
washday greens
Ik heb nog veel trichomania ( cocosshampoo in blokvorm) en ik heb ook nog een half stuk aromaco ( deo met patchoeli geur ) liggen, mocht dat je wat lijken geef maar een gil. En anders wil ik wel een massagebar voor je halen of zo hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?
Een massagebar? En dan een fruitig geurtje ofzo.
Oh moeilijk
Oeh klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Anthiphilitron:
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=529&category_id=564&option=com_virtuemart&Itemid=80
Yay!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, believe it or not, onze doos kwam vandaag![]()
Oh ja, weet iemand of die sterren badspul of zeep is?
En die engel?
Kom naar de Haarlem meetquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou de jellies mag ze wat mij betreft sowieso wel hebben want daar heb ik echt niks mee, maar ik ben echt niet weg van veel badspul en ik heb al een hele mand vol, dus ik had liever snooooooooowfairy en zeep
Vanuit maastricht?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1245097/8/25#65296615]
Kom naar de Haarlem meet
500mlquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekkermisschien dat ik je ff PM als mn pakket er is, goed? Hoe groot is de verpakking trouwens?
[..]
Yay!!!![]()
Volgens mij zijn de sterren een soort rockstar achtige zeep en de engel een ballistic. Maar ik weet het niet zeker hoor!!
Hou je niet van badspul?
Oh? Iemand zei hier dat Potion bodylotion een 250 gr. fles is, ook al staat op het plaatje een halve liter... Misschien heb ik geluk danquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
500mlen er is niet zo veel uit geloof ik, retro is alleen in de grootste maat
Vandaar dequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Vanuit maastricht?
Lekker handig, kan ik beter gewoon hier Lush gaan kopen ipv een treinkaartje te kopen
Geen idee, mijn angels delight is een stuk transparanter en er zitten sterretjes inquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dacht ik wel eens stervormige Angel's Delight voorbij zien komen toch?
Godmother is het niet, die geur kent ze goed
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip, ik ben hier de enige met een bad die into Lush is![]()
Vandaar dat ik de afgelopen tijd ook al errug veel badballen kado gehad heb van vriendinnen die grabbags en goodies kregen![]()
Maar ja, tis gratis dus ik moet niet zeiken en ik krijg ieg wel een HIWTK en die was op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |