abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65289442
De DHL site ligt er uit!! Mn gemoedsrust, wat doen ze!!!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:27:09 #177
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65289600
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Hmm ja ik heb best al wat maar mss dat er nog veeeeeeeel meer volgt als ooit die verdraaide doos eens volgt. Kweetnie wat jij zelf lekker vind?
Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?
Een massagebar? En dan een fruitig geurtje ofzo.
Oh moeilijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65289990
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Uhm, nou die jelly's vind ik dus onhandig, dat geldt ook voor die buttercreams. Qua geurtjes vind ik lekker: Karma, Ginger, Olive Branch, Oh lala, dat soort. Zepen heb ik zat, ik wil wel eens wat nieuws proberen, maar wát?

Oh moeilijk
Wachten op de valentijnscollectie die eind volgende week in de winkels komt: aardbeien massagebar! (ben even de naam kwijt)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65290031
Gaan jullie naar die VIP-avond van de valentijnsdingen? Ik heb de ochtend er na tentamen dus ik sla over.
pi_65290069
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef Dipkip het volgende:
Gaan jullie naar die VIP-avond van de valentijnsdingen? Ik heb de ochtend er na tentamen dus ik sla over.
Ikke niet! Want twee dagen daarna ga ik naar de meet. Zullen de produkten vast ook te krijgen zijn en krijgen we ook een goodiebag. Ik kan trouwens ook niet die avond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:56:20 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65290430
Even over de TT he, ik wacht dus op twee pakketjes: mijn grabbag van dipkip en een pakket met mijn nieuwe CHI-tang. Dus toen ik vanmiddag even lag te slapen (ja ik ben ziek, sue me ) zijn ze kennelijk aan de deur geweest. Er lag een briefje van TNT pakketservice, dat ze 'een pakketje' bij de buren hebben afgegeven.
Dus ik snel daar naartoe, is het gewoon een stom pakketje voor m'n vriend, met dingen erin voor zijn mobiele telefoon !!!
Nu komen ze vast morgen met die twee andere pakketten, en juist morgen wilde ik weer gaan werken (misschien toch nog maar één dagje ziek thuis blijven? ). .
KuikenGuppy
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:57:41 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65290472
Trouwens Dipkip, die after 8.30 massagebar is echt fantastisch (maar gebruik nooit de bruine kant, want dat geeft gewoon heel ranzig bruin af ).
KuikenGuppy
pi_65293758
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb je ook dingen te ruil?
\ik heb wel wat retro spul waar ik vanaf wil
slammer
anthiphilitron
washday greens
pi_65294970
TNT post is vandaag ook bij mij aan de "deur" geweest. (ik neem aan met de prijs van de loterij uit de UK, ik verwacht namelijk niks anders). Bij de buren afgeven is lastig, ik woon in een appartementencomplex.
Maar ze hebben zowaar een briefje in de bus gedaan, dat ze morgen weer langskomen. Nou heb ik morgenmiddag wel vrij, maar je zult zien dat ze in de ochtend komen.
Dan maar zaterdag of zo langs het postkantoor denk ik.....
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
pi_65295532
Ik wou dat ze pakketjes eerst een avond ergens hadden liggen, een postkantoor in de buurt ofzo en dat je dan op kan halen. Tis zo lam als je iedere dag vanaf half vijf thuis bent en weet dat je geliefde pakketje nog geen 300 meter verderop ligt, maar dat je toch nog 3-4 dagen moet wachten
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:57 schreef Burdie het volgende:
Trouwens Dipkip, die after 8.30 massagebar is echt fantastisch (maar gebruik nooit de bruine kant, want dat geeft gewoon heel ranzig bruin af ).
Ik gebruik het als bodylotion en schiet daarna een joggingbroek aan, het maakt me niet zo uit
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel wat retro spul waar ik vanaf wil
slammer
anthiphilitron
washday greens

Wat is dat allemaal?
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:48:54 #187
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65295821
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh moeilijk
Ik heb nog veel trichomania ( cocosshampoo in blokvorm) en ik heb ook nog een half stuk aromaco ( deo met patchoeli geur ) liggen, mocht dat je wat lijken geef maar een gil. En anders wil ik wel een massagebar voor je halen of zo hoor.
Oh ja, believe it or not, onze doos kwam vandaag
En niks geen Royal Mail, gewoon met DHL
Dus die Keily of hoe ze heet die lulde echt maar wat.
Onze goodies:

Van de bestelling zelf is nog geen foto , het staat nu in België bij die vriendin.
Ik baal wel van al dat badspul, want ik heb een bad en zij niet dus ik zal wel al die ballen in mn maag gesplitst krijgen.
Oh ja, weet iemand of die sterren badspul of zeep is?
En die engel?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65296380
quote:
Oeh klinkt lekker misschien dat ik je ff PM als mn pakket er is, goed? Hoe groot is de verpakking trouwens?
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, believe it or not, onze doos kwam vandaag

Oh ja, weet iemand of die sterren badspul of zeep is?
En die engel?
Yay!!!

Volgens mij zijn de sterren een soort rockstar achtige zeep en de engel een ballistic. Maar ik weet het niet zeker hoor!!

Hou je niet van badspul?
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:06:47 #189
176471 oh-oh
pi_65296456
Nou de jellies mag ze wat mij betreft sowieso wel hebben want daar heb ik echt niks mee, maar ik ben echt niet weg van veel badspul en ik heb al een hele mand vol, dus ik had liever snooooooooowfairy en zeep
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65296546
Snowfairy!
Maar ik vind jellies ook leuk.
pi_65296615
Ik moet bij snowfairy steeds aan dit mokkel denken

In een spel wat ik vroeger online speelde zit zij en ze heet de snowfairy
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou de jellies mag ze wat mij betreft sowieso wel hebben want daar heb ik echt niks mee, maar ik ben echt niet weg van veel badspul en ik heb al een hele mand vol, dus ik had liever snooooooooowfairy en zeep
Kom naar de Haarlem meet
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:16:13 #192
176471 oh-oh
pi_65296764
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1245097/8/25#65296615]
Kom naar de Haarlem meet
Vanuit maastricht?
Lekker handig, kan ik beter gewoon hier Lush gaan kopen ipv een treinkaartje te kopen
( Groucho Marx )
pi_65296798
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oeh klinkt lekker misschien dat ik je ff PM als mn pakket er is, goed? Hoe groot is de verpakking trouwens?
[..]

Yay!!!

Volgens mij zijn de sterren een soort rockstar achtige zeep en de engel een ballistic. Maar ik weet het niet zeker hoor!!

Hou je niet van badspul?
500ml en er is niet zo veel uit geloof ik, retro is alleen in de grootste maat
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 21:17:36 #194
43556 miss_dynastie
pi_65296809
Volgens mij zijn die sterren godmother zeep, want in een van de pakketten (snowfairy gift) zit een starshaped godmother
pi_65297068
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
500ml en er is niet zo veel uit geloof ik, retro is alleen in de grootste maat
Oh? Iemand zei hier dat Potion bodylotion een 250 gr. fles is, ook al staat op het plaatje een halve liter... Misschien heb ik geluk dan

Ik heb geen idee wat die shampoo waard is maar misschien kun je me PMen wat je er voor wil ruilen?
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Vanuit maastricht?
Lekker handig, kan ik beter gewoon hier Lush gaan kopen ipv een treinkaartje te kopen
Vandaar de denk ik

Je kan vast wel wat met vriendinnetjes ruilen toch?
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:26:54 #196
176471 oh-oh
pi_65297168
Ik heb dacht ik wel eens stervormige Angel's Delight voorbij zien komen toch?
Godmother is het niet, die geur kent ze goed
( Groucho Marx )
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:29:29 #197
176471 oh-oh
pi_65297280
Dipkip, ik ben hier de enige met een bad die into Lush is
Vandaar dat ik de afgelopen tijd ook al errug veel badballen kado gehad heb van vriendinnen die grabbags en goodies kregen
Maar ja, tis gratis dus ik moet niet zeiken en ik krijg ieg wel een HIWTK en die was op
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 21:31:03 #198
43556 miss_dynastie
pi_65297342
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dacht ik wel eens stervormige Angel's Delight voorbij zien komen toch?
Godmother is het niet, die geur kent ze goed
Geen idee, mijn angels delight is een stuk transparanter en er zitten sterretjes in
pi_65297452
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip, ik ben hier de enige met een bad die into Lush is
Vandaar dat ik de afgelopen tijd ook al errug veel badballen kado gehad heb van vriendinnen die grabbags en goodies kregen
Maar ja, tis gratis dus ik moet niet zeiken en ik krijg ieg wel een HIWTK en die was op
Oh dat is wel balen en dan heb je waarschijnlijk ook niet veel mensen om het aan cadeau te geven ofzo. En versturen om te ruilen is weer duur. Lastig hoor!
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:35:07 #200
176471 oh-oh
pi_65297504
Ik heb straks wel meer dan 30 badballen vrees ik, en ik ben dr echt niet kapot van , maar goed, kan ik wel 30 weken in bad met Lush en dan krijg ik nog een megafles Flying Saucer
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')