abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65278296
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat is die broer een (te) lief jongetje dan.
Het liefste kind wat ik ken, eigenlijk liever dan goed voor hem is. Hij is ook extreem beleefd, echt het tegenovergestelde van zijn zus. Ik kwam moeder en zus een keer tegen toen ik op een bankje een frietje zat te eten, en zusje dus meteen van MAG IK FRIET en duikt met dr handen in het zakje. Pas toen we het op hadden (ik was al halverwege toen ik ze zag) zag ik dat broertje inmiddels ook aan was komen lopen en die had dus heel beleefd er naast staan wachten tot hem ook iets aangeboden werd. Ieder ander kind denkt, wat mn zus mag mag ik ook, of gaat iig wat duidelijker er bij staan om aan te geven dat ie ook wil. Maar hij niet, en hij zegt er ook niks over. Hij komt je ook vragen of je wat drinken wil als je bij zn ouders op bezoek bent, gewoon uit zichzelf. En hij onthoudt wat je hebt vertelt en informeert dan als je hem een maand later weer ziet hoe het gegaan is met de verhuizing / bij de dokter / met je tentamen. Echt heel bijzonder. Ik hoop dat hij wat pittiger wordt in zn puberteit anders gaat daar ongetwijfeld een klein 14-jarig krengetje extreem gebruik van maken tegen die tijd tis ook nog een heel mooi kind namelijk.
pi_65278425
Dat meiske wordt echt zo'n breezer-meisje die al die jongens om haar vingers windt.
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:20:02 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65278462
Klinkt schattig, Dipkip . Is hij al uitgehuwelijkt?
KuikenGuppy
pi_65278638
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat meiske wordt echt zo'n breezer-meisje die al die jongens om haar vingers windt.
Ja of zo'n dwepende gothic chick die semi-suicidaal doet om aandacht. Ze stort zich nu al regelmatig ter aarde puur om het daarna op een janken te kunnen zetten, of duwt opzettelijk tegen iets scherps
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef Burdie het volgende:
Klinkt schattig, Dipkip . Is hij al uitgehuwelijkt?
hij vind meisjes nog eng, goddank. Volgens mn vriend wordt het een homootje. Hij vloog wel direct op de snowfairy af maar verder geen idee
pi_65278728
Moeten jullie niet gewoon ergens een SC maken?
pi_65278863
Heb je er last van?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 12:38:03 #87
163650 Greys
pi_65279172
ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 12:38:11 #88
43556 miss_dynastie
pi_65279178
Kan ik hem adopteren dipkip? Mogen papa en mama kleine cruella houden

Ik heb echt schan-da-lig veel Lush gekocht/gekregen deze maand zie ik. En dan nog die zakken van dipkip die onderweg zijn... en dan wil ik maandag ook nog naar DB... hopeloos
pi_65279317
TVLush
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 12:42:22 #90
163650 Greys
pi_65279361
Ik heb haast de neiging om naar het werk van Heer G te gaan bellen wanneer hij weer in Aberdeen zit
Maar dat durf ik niet hoor En zelf zit hij nu in Noorwegen, dus dat hoor ik dit weekend wanneer hij weer gaat en of hij er rond 31 januari ook weer is! Hope so! Hope so! Hope so!

DISCLAIMER: Lienekien, bovenstaande gaat over Lush. Al lijkt het niet zo. Maar Heer G is de Lushkoerier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65279516
Miss_dynastie, volgens de postmeneer zou je pakket er waarschijnlijk vandaag al zijn!
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Ik bedoelde het niet anti-zen. Ik vroeg me gewoon af, of het bedoelt was als 'houd gdvrdmm je smoel' of als behulpzame tip. Het kan allemaal he
pi_65280025
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef Dipkip het volgende:
Heb je er last van?
Nah, nee, maar de topics gaan de afgelopen dagen wel érg snel
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:

DISCLAIMER: Lienekien, bovenstaande gaat over Lush. Al lijkt het niet zo. Maar Heer G is de Lushkoerier.
ik weet, ik weet. En lienekien is iemand anders.
Maar het gaat wel heul indirect over Lush, ik krijg er een beetje een theekransje-gevoel bij
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 13:04:25 #93
163650 Greys
pi_65280146
Oh sorry lienelien! Lienekien is idd iemand anders

Hoezo gaat mijn heer G verhaaltje hierboven maar indirect over Lush dan? Hij is degene die de grabbags voor me mee gaat nemen! Dan moet ik toch weten of hij ten tijde van de actie daar ook is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 13:07:57 #94
43556 miss_dynastie
pi_65280297
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Miss_dynastie, volgens de postmeneer zou je pakket er waarschijnlijk vandaag al zijn!
Yep, de bezorger parkeerde zojuist bijna in mijn voortuin
Superbedankt
Enne, ik snap wat je bedoelt met de let them eat cake. Ik denk dat ik daar iemand héél blij mee ga maken
pi_65280407
Dat is het ook wel een beetje, hoewel er ook gewoon veel meer over Lush gepost wordt dan eerst, door dingen als de grabbags en de new year offer is er ook veel gepost en met veel foto's. Er zijn ook meer posters bij gekomen.

Misschien zie jij dat anders, maar ik zie dit ook niet echt als een topicreeks die je bij moet willen houden. Ik zie het meer zoals de H&M reeks, ik zie niet waarom je terug zou willen lezen wie wat bestelt heeft bijvoorbeeld. Je kan op ieder moment vragen stellen en omdat het hier nu drukker is krijg je daar sneller reacties op. Je kan ook op ieder moment over Lush beginnen en ook daar komen nu meer reacties op. Tussendoor wordt er misschien ook wat gezegd over dingen die je niet boeien, maar in mijn beleving hou je dat altijd wel (bijv. omdat het de een wel en de ander niet boeit hoe lang er al op een pakket gewacht wordt en of er een meet is in Haarlem). Als door wat offtopic gedoe tussendoor een topic veel meer leeft qua ontopic, vind ik het zelf geen storende slowchat. Maar dat kan voor iedereen anders zijn.

Misschien komt het niet zo over, maar dat ik hier vertel over dat grietje, dat is wel ter sprake gekomen omdat ik haar Lush ging geven na een tip van iemand hier. Dat ik zeg hoe het met de schoorsteen is komt omdat ik waartschijnlijk voorlopig geen badkamer heb vanwege de schoorsteen, en mensen moesten lachen hoeveel Lush ik heb maar geen warm water. Ja, het dwaalt af, maar ik voel me niet vrij om hier maar alles te gaan bespreken ofzo tis meer dat ik dan via Lush op wat anders kom, ik ben gewoon een ontzettende kletskont en vind dat van anderen ook leuk. Het is niet vervelend bedoelt en als het teveel wordt moet het ook echt minder. Ik had tot jij postte niet het idee dat het vervelend was voor iemand, vandaar dat ik wil weten of het echt vervelend is voor je of je gewoon opvalt. Als jij het idee hebt het Lush topic niet meer voor Lush dingen te kunnen gebruiken dan moet ik gewoon mn mond houden natuurlijk
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Hoezo gaat mijn heer G verhaaltje hierboven maar indirect over Lush dan? Hij is degene die de grabbags voor me mee gaat nemen! Dan moet ik toch weten of hij ten tijde van de actie daar ook is?
Sterker nog, als ie dingen mee wil nemen voor anderen moet iedereen het weten maar dat zal wel te zwaar worden of niet?
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:11:02 #96
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65280430
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Champagne Snow Showers jelly! Leuk pakket heb je gekregen.
Aaah oke, dank je! T ruikt niet echt naar champagne, meer naar sinaasappels?
En heeft iemand ervaring met die Breath of Fresh Air Tonic? Mijn huid is nogal gevoelig en durf er niet zomaar iets op te smeren...
Oh en die Go Green parfumding stinkt
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_65280518
Dr staat ook geen champagne meer op nu, tenminste op mijn twee staat alleen snow showers. Ik ruik er geen champagne in, wel veel citroen. Misschien moet de champagne bestaan uit zuur + een beetje bitter? Want zo vind ik champagne ruiken.
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 13:30:44 #98
43556 miss_dynastie
pi_65281221
Champagne mag er niet meer opstaan, he.

Mijn grabbag Nl (even nieuwe foto, want op die van Dipkip stond de snowfairy nog niet..

Als ik Lush was zou ik de cadeaupakketten toch maar in heroverweging nemen... allereerst natuurlijk die popcorn , daarnaast was bij de secret santa de Santa gehandicapt en ontbrak in het andere pakketje de cadeaubon. Niet erg als je het zelf cadeau geeft aan je klanten, maar mensen die 7.95 (secret santa) of 12.50 (frosty the snowman) betalen, verdienen beter imho... Sowieso, die prijzen
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:35:43 #99
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65281422
Dat zijn toch wel 2 zakken of niet?
Hele leuke zakken!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65281607
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Champagne mag er niet meer opstaan, he.
Oh ja, merknaam natuurlijk! Doh!
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik Lush was zou ik de cadeaupakketten toch maar in heroverweging nemen... allereerst natuurlijk die popcorn , daarnaast was bij de secret santa de Santa gehandicapt en ontbrak in het andere pakketje de cadeaubon. Niet erg als je het zelf cadeau geeft aan je klanten, maar mensen die 7.95 (secret santa) of 12.50 (frosty the snowman) betalen, verdienen beter imho... Sowieso, die prijzen
Mijn santa was ook al gehandicapt bij mn vorige pakket. Of gehandicapt, onthoofd ik vind die pakketjes ook onwijs duur voor wat je krijgt, maar dat is denk ik ook omdat ik santa en frothy niet geweldig vind. Bij santa is de prijs nog wel eerlijk omdat een hele santa 5,50 kost en de zeep 5,20. Dus 5,20 plus 2,75 maakt exact 7,95 en je hebt dus als het goed is een cadeaubon er bij.

Bij Frosty vind ik het wel erg duur, want ze rekenen dan dus 8,55 voor één frothy bbs. Ik weet niet wat die los kost, maar vast geen 8 euro dus dat is een extreem mager pakketje voor die waarde.

Hoewel ik heel blij was met mijn andere pakketje (best wishes) vond ik die extreem overpriced. Er zitten twee BBS in (christmas kisses en marzibain), en een halve (!) mr butterball ballistic. En dat pakket kost 21 euro!!! Volgens mij kun je daar minstens 4 hele kerst baddingen voor kopen in plaats van de 2,5 die ik kreeg.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:42:35 #101
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65281705
mee-lurk-post..
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 13:50:47 #102
43556 miss_dynastie
pi_65282019
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat zijn toch wel 2 zakken of niet?
Hele leuke zakken!
Yep en yep !
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Dipkip het volgende:

Oh ja, merknaam natuurlijk! Doh!
De medewerkers van Lush vonden het zelf minder 'doh' en zelfs flauw. Terwijl algemeen bekend is hoe flauw Lush zelf is in dit soort dingen.
quote:
Bij santa is de prijs nog wel eerlijk omdat een hele santa 5,50 kost en de zeep 5,20. Dus 5,20 plus 2,75 maakt exact 7,95 en je hebt dus als het goed is een cadeaubon er bij.
Oh ja, ik zit natuurlijk in Engelse prijzen te rekenen
quote:
Bij Frosty vind ik het wel erg duur, want ze rekenen dan dus 8,55 voor één frothy bbs. Ik weet niet wat die los kost, maar vast geen 8 euro dus dat is een extreem mager pakketje voor die waarde.
5.25... dus da's veel te duur idd.
quote:
Hoewel ik heel blij was met mijn andere pakketje (best wishes) vond ik die extreem overpriced. Er zitten twee BBS in (christmas kisses en marzibain), en een halve (!) mr butterball ballistic. En dat pakket kost 21 euro!!! Volgens mij kun je daar minstens 4 hele kerst baddingen voor kopen in plaats van de 2,5 die ik kreeg.
Waarde daarvan is 4.75+5+4.25 (ervanuitgaande dat mr. Butterball wel heel is, want volgens het foldertje zit er een hele in, dus die van jou zal wel gehandicapt zijn ook). Het is een wonder dat Lush Nl nog klanten heeft
pi_65282269
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarde daarvan is 4.75+5+4.25 (ervanuitgaande dat mr. Butterball wel heel is, want volgens het foldertje zit er een hele in, dus die van jou zal wel gehandicapt zijn ook). Het is een wonder dat Lush Nl nog klanten heeft
Nee, mr Butterball is niet heel, mijne is exact door de helft gesneden. Dus het pakketje heeft eigenlijk een waarde van rond de 12 euro, oftewel 9 euro te duur....

Ik hoop dat ik in mn goodies losse dingen heb en niet weer cadeaupakketjes. Cadeaubonnen heb ik inmiddels genoeg en ik vind het echt oplichterij. Terwijl veel van de gewone cadeaupakketjes wél een normale prijs hebben voor wat er in zit (1 euro duurder dan de inhoud vind ik prima, de helft duurder niet).
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 14:09:36 #104
43556 miss_dynastie
pi_65282606
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, mr Butterball is niet heel, mijne is exact door de helft gesneden. Dus het pakketje heeft eigenlijk een waarde van rond de 12 euro, oftewel 9 euro te duur....
Dat is schandalig

Nou ja, ik koop sowieso geen cadeautjes daar. En cadeaubonnen genoeg inderdaad.
pi_65282902
Ja op zich ben ik blijer met 2 BBS, een halve ballistic, een shower jelly en twee soorten zeep, dan met een deo, een tonic en een blok zeep wat in geen 10 jaar opkomt maar qua waarde vind ik het wel even erge naaierij. Alleen kan ik niet klagen, want mijn pakket is officieel 41 euro waard ook al zit er dus maar voor 32 euro in (als je de bon geen waarde toekent).

Niet dat ik zou gaan klagen hoor. Ik vind het nog steeds de 20 euro meer dan waard, en dáár gaat het me om, niet om of het nou exact klopt of niet. Maar ik ga dus wel met mn verjaardag en kerst (ik ben in de winter jarig) aangeven aan mn familie en vrienden: ik wil héél graag Lush, maar alsjeblieft geef je geld niet uit aan die pakketten. Want dat is toch gewoon sneu, als je denkt iemand een best wel duur cadeaupakket te kopen en er komen 3 kleine dingetjes uit. Ik maak wel een lijstje of ik vraag waardebonnen. Je kunt zo veel meer kopen voor dat geld...
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:19:37 #106
176471 oh-oh
pi_65282987
Gewoon doen zoals ik, Lush bonnen vragen aan al die lush n00bvrienden en familie
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65283188
Denk dat dat hem wordt. Voorkom ik ook meteen wat dus deze keer gebeurde; Rituals krijgen want 'dat is net zoiets als die Lush onzin'.

pi_65283219
de hammam line van rituals is wel lekker hoor
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 14:27:30 #109
43556 miss_dynastie
pi_65283298
Ik vind rituals ook heerlijk
Met een Lushbon zou ik dan weer minder blij zijn. Alhoewel, je kan ze denk ik ook bewaren voor de grabbags, dat scheelt...
pi_65283392
Deze ruikt op zich wel erg lekker, ik geloof dat het iets met honing is. Wat ik er vervelend aan vind is dat ik nu dus eindelijk een merk heb gevonden waarbij ik op vrijwel niets allergisch reageer en dan krijg ik een pakket van een lijn waar ik slecht tegen kan. Terwijl dit ook geen goedkoop spul is!
pi_65283487
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind rituals ook heerlijk
Met een Lushbon zou ik dan weer minder blij zijn. Alhoewel, je kan ze denk ik ook bewaren voor de grabbags, dat scheelt...
Hadden we verdorie nog meer kunnen ruilen

Ja geld is natuurlijk het fijnst want dan kan ik in de UK bestellen, maar bonnen kun je iig voor grabbags gebruiken en voor verse maskers toch? En ik ben toch anderhalve maand voor grabbagseizoen jarig, dus dan komen ze wel op als ze ze volgend jaar weer doen tenminste
pi_65283630
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
de hammam line van rituals is wel lekker hoor
Je moet hier over Lush praten!

Even serieus: ik vind het leuk dat deze topicreeks een stuk meer is gaan leven, voel me nu ook veel meer getriggerd om hier te posten. Dipkip beschrijft het heel aardig in haar post: de dingen die hier bepraat worden zijn zowat altijd Lush gerelateerd, al kan ik me ook voorstellen dat dat voor de toevallige binnenvaller soms moeilijk is te zien.

Maar het grote voordeel heeft zij ook al genoemd: doordat hier zoveel mensen zitten worden je Lush vragen
- die altijd welkom zijn- veel sneller beantwoord.

We moeten er gewon met z'n allen op passen dat het niet teveel off topic dwaalt. En als het mis dreigt te gaan doet Lush wellicht weer een actie en dan komt dat weer goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65283784
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon doen zoals ik, Lush bonnen vragen aan al die lush n00bvrienden en familie
Als je het in Maastricht gaat doen dan moet je er ruim tijd voor uittrekken. Mijn collega had Lush bonnen voor me gekocht bij mijn afscheid. Hij kwam met knallende hoofdpijn 'uit die stinkwinkel' omdat ze A) moesten navragen of ze kadobonnen hadden B) moesten zoeken waar die lagen en C) deze moesten inpakken.

Mijn bonnen zijn intussen mooi besteed aan een grijpzak.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65283874
overigens ga ik ook naar de meeting van het lushforum
pi_65283953
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens ga ik ook naar de meeting van het lushforum
Heb je ook dingen te ruil?
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:56:22 #116
176471 oh-oh
pi_65284450
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je het in Maastricht gaat doen dan moet je er ruim tijd voor uittrekken. Mijn collega had Lush bonnen voor me gekocht bij mijn afscheid. Hij kwam met knallende hoofdpijn 'uit die stinkwinkel' omdat ze A) moesten navragen of ze kadobonnen hadden B) moesten zoeken waar die lagen en C) deze moesten inpakken.

Mijn bonnen zijn intussen mooi besteed aan een grijpzak.
Mijn collega had ze zo gescoord, die kwam dan zeker vlak na die van jou
( Groucho Marx )
pi_65284495
tvp dan maar.
Wie hebben er nog meer een grabbag in den haag gekocht?
pi_65284655
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp dan maar.
Wie hebben er nog meer een grabbag in den haag gekocht?
Ik niet, maar ik heb van een aantal mensen gehoord wat erin zat. Heb jij er wel een gekocht en wat vond je er dan van?
pi_65285114
Ik heb er 1 voor mezelf en een voor dans macambre gekocht. Er zaten 4 dingen in nl:
-angel delight ongeveer 200 gram
-snowfairy??/snowcake?? witte zeep ongeveer 200 gram
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Vond het nogal weinig en vraag me af wat de echte waarde is. In mijn tasje zat geen krant van lush in de ander wel maar die heb ik met het oog op de katten maar niet gelezen.
pi_65285132
Oh Cat zo te zien had je gelijk, want ik kon blijkbaar nog ergens op klikken en toen kwam er te staan dat de status is outbound gateway London. Dus vandaag is het pakket in London op het vliegveld denk ik, dan zal ie vandaag of vannacht wel vliegen, en morgen aan de post worden overgegeven? Of misschien de dag er na.
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 15:15:22 #121
43556 miss_dynastie
pi_65285173
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 1 voor mezelf en een voor dans macambre gekocht. Er zaten 4 dingen in nl:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Vond het nogal weinig en vraag me af wat de echte waarde is. In mijn tasje zat geen krant van lush in de ander wel maar die heb ik met het oog op de katten maar niet gelezen.
Douchepoeder? Bedoel je naked lady? En welke scheercreme in wat voor potje? Kunnen we het zo narekenen.
pi_65285248
quote:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Snowcake zeep heb je dan. Dat be naked, is dat niet bare naked lady?

Het zou best kunnen dat het wel 40 euro is ongeveer, de zeep zal zo'n 18 euro waard zijn, een klein potje prince is 10 euro en bare naked lady 11....
pi_65285384
quote:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Die witte zeep zal Snowcake zijn en zo te lezen is het verhaal hetzelfde als die van de andere gebruikers. Over de inhoud kun je niet klagen natuurlijk, da's de verrassing (al zou ik persoonlijk ook minder getroffen zijn met die inhoud). Als de totaalwaarde lager is dan de geadverteerde 40 euro heb je zeker recht om terug te gaan.
Ik hoorde dat iemand naar de winkel had gebeld en vervolgens nog een extra BBS had gekregen en wat proefjes om het goed te maken.

Als je het sommetje wil doen:
Angels Delight en Snowcake zijn beiden ¤ 3.95 voor 100 gram
De andere twee kun je op de site nazoeken.
pi_65285410
idd bare naked lady even nagekeken en potje scheercreme is 225 gram
pi_65285440
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
Oh Cat zo te zien had je gelijk, want ik kon blijkbaar nog ergens op klikken en toen kwam er te staan dat de status is outbound gateway London. Dus vandaag is het pakket in London op het vliegveld denk ik, dan zal ie vandaag of vannacht wel vliegen, en morgen aan de post worden overgegeven? Of misschien de dag er na.
Tuulk heb ik gelijk.
Begin je al te stuiteren? Stuiter ik met je mee!
pi_65285545
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
idd bare naked lady even nagekeken en potje scheercreme is 225 gram
Dan heb je wel voor 40 euro, want die scheercreme is 16,75 of 17,35 waard afhankelijk van het type, plus 16 euro aan zeep, plus 11 euro naked lady. Dus je zit er zelfs ruim over.
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Cat22 het volgende:
Tuulk heb ik gelijk.
Begin je al te stuiteren? Stuiter ik met je mee!
Ja onwijs ik ben zoooooo benieuwd!!!!
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 15:28:21 #127
43556 miss_dynastie
pi_65285656
Bare naked lady: 10.45
225 gram is prince: 16.75 of razorantium: 17.35
snowcake 200 gram: 7.90
angels delight 200 gram: 7.90

Je zit dus qua waarde goed.
edit: dipkip rekent sneller
pi_65285872
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
pi_65286032
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
Karma is ook geen kerstproduct volgens mij krijg je vooral kerstdingen en dingen die niet zo goed verkocht worden...

Ik snap best dat je liever meet kleine dingen had gehad, dat zou ik ook hebben!! En je hebt niet één badproduct, dat zou ik heel jammer vinden. Gelukkig vind je de zeep lekker, hoe ruikt bare naked lady?
pi_65286040
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan heeft Den Haag toch het signaal van de gebruikers opgepikt. Maar ik begrijp je wel hoor: ik zou ook niet gelukkig zijn met zo'n pakket. Maar da's het risico van de grab bag, kun je niks van zeggen.
(en dan doe ik toch weer even als ik bedenk hoe duur Lush eigenlijk is, vooral in NL! )
pi_65286079
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Karma is ook geen kerstproduct

Ik snap best dat je liever meet kleine dingen had gehad, dat zou ik ook hebben!! En je hebt niet één badproduct, dat zou ik heel jammer vinden. Gelukkig vind je de zeep lekker, hoe ruikt bare naked lady?
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.

*stuiter*

Hoe vaak heb je al geF5d?
pi_65286227
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:
(en dan doe ik toch weer even als ik bedenk hoe duur Lush eigenlijk is, vooral in NL! )

Wat dat betreft is het wel kut dat ze de verse maskers niet hierheen kunnen sturen... Scheelt gewoon 4 euro!!
pi_65286344
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.
Dat zal best, maar er zit ook geen echt lekker doucheproduct in. Ja zeep, maar ja. Als je een douche hebt hoop je denk ik dan toch op een body butter of een douchegel...
quote:
*stuiter*

Valt er iets te F5en dan???
pi_65286424
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het wel kut dat ze de verse maskers niet hierheen kunnen sturen... Scheelt gewoon 4 euro!!
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.

*heeft 5 potjes en oude spaarkaart (met de nieuwe kan het niet meer) klaar liggen voor de meet*
pi_65286444
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Valt er iets te F5en dan???
T&T van DHL?
pi_65286445
quote:

[..]

*stuiter*

Hier zo'n badloze die dan klaagt , maar die keren dat ik badspul kreeg (en dat is niet zo vaak, heb nog nauwelijks meegedaan met grijpzakken, maar wel goodie bags gehad), kon ik ze wel ruilen tegen het een of ander met een andere Lushie
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
pi_65286479
Ik vind vaste zeep onder de douche niet zo'n succes. Ik had er een stukje vanaf gesneden en dat mee genomen on de douche. Anders wordt heel het stuk nat en plakkerig. Toen ik de tas kocht zei de verkoopster dat er geen badspul inzat. Maar dat het ook niet alleen kerstspul was. Het poeder heb ik nog niet gebruikt.
pi_65286504
Dippie! River1 komt ook naar de meet! En heeft wat te ruil!

dinnetje!
pi_65286595
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:

dinnetje!
Haaaaaaai, , tis gezellig hier zeg ! Oh ja, heb ik nog wat te ruil ? Ben zo goed als door mijn spulletjes heen, maar heb nog Taai Taai 250gr in de aanbieding en diverse shower gels waar ik wel wat van kan missen.
Hoi Dippie, ik had je al gedag gezegd ergens anders , wetende dat je dat nog niet kan lezen
pi_65286699
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.

*heeft 5 potjes en oude spaarkaart (met de nieuwe kan het niet meer) klaar liggen voor de meet*
Ja maar hoe lang gaat dat wel niet duren dan, 5 lege potjes. Ik heb nu alleen maar een pot Dream Cream en daar is na 2 weken misschien 1 30ste uit?

Ik vind veel dingen in potjes zo duur ik zit ook al te kwijlen bij de potjes haarmasker maar met anderhalve meter haar is dat twee keer smeren en een leeg potje. Dan is een nederlands masker kopen goedkoper
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
T&T van DHL?
Ik dacht, dat verandert maar 1x per dag. Ik kijk vanavond voor het slapen gaan wel nog een keer
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:

dinnetje!
Hoe denkt ze over zuurstokken?
pi_65286748
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef River1 het volgende:
Haaaaaaai, , tis gezellig hier zeg ! Oh ja, heb ik nog wat te ruil ? Ben zo goed als door mijn spulletjes heen, maar heb nog Taai Taai 250gr in de aanbieding en diverse shower gels waar ik wel wat van kan missen.
Hoi Dippie, ik had je al gedag gezegd ergens anders , wetende dat je dat nog niet kan lezen
Haihai ja ik kan nog niet lezen daar zo stom.
pi_65286931
Zuurstokken ?

En ik bedenk me net dat ik nog spaarkaarten heb van LUSH. Kan ik de 31e ook gebruiken !
pi_65286964
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Haihai ja ik kan nog niet lezen daar zo stom.
Daarom toch gewoon hier lekker kletsen.
Alles wordt hier zo vlug geplaatst zonder gekke dingen. Een verademing gewoon
pi_65286984
Tot mn pakket uit engeland komt is het enige van Lush wat ik te ruil heb een candy cane BBS, daar hadden cat en ik het over via de pb's.
pi_65287180
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Tot mn pakket uit engeland komt is het enige van Lush wat ik te ruil heb een candy cane BBS, daar hadden cat en ik het over via de pb's.
Oh die zuurstok, nou snap ik het
Wil ik best ruilen hoor ! Is er iets waar je ik je blij mee kan maken?

[ Bericht 2% gewijzigd door River1 op 21-01-2009 16:15:52 ]
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 16:17:11 #146
43556 miss_dynastie
pi_65287500
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
pi_65287530
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:06 schreef River1 het volgende:
Oh die zuurstok, nou snap ik het
Wil ik best ruilen hoor ! Is er iets waar je naar op zoek bent ?
Nee niet echt specifieke dingen eigenlijk ik heb een bad en een douche nou ja technisch gezien heb ik geen bad en geen douche, maar daar komt hopelijk binnen een paar weken verandering in en ik wil gewoon veel dingen uitproberen ik hou alleen niet van te zoet, te roze, te vanille en te kokos.
pi_65287569
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?

nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe ik hoop dat zij dat niet heeft.
pi_65287604
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee niet echt specifieke dingen eigenlijk ik heb een bad en een douche nou ja technisch gezien heb ik geen bad en geen douche, maar daar komt hopelijk binnen een paar weken verandering in en ik wil gewoon veel dingen uitproberen ik hou alleen niet van te zoet, te roze, te vanille en te kokos.
Ik stuur je een pb !
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:24:18 #150
176471 oh-oh
pi_65287705
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had m bij een vriendin in dr grabbag erbij gedaan als extraatje en ze was not amused
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 16:25:46 #151
43556 miss_dynastie
pi_65287747
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?

nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe ik hoop dat zij dat niet heeft.
Niet bedorven, gewoon vies. Ik ruik er een vies soort caramel in en dat zit er niet eens in Géén succes hier...
pi_65287788
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:20 schreef River1 het volgende:

[..]

Ik stuur je een pb !
Ik wilde net zeggen dames: lees de OP. Ruilhandel via pb graag.

Heb ik me daar trouwens ook wel helemaal aan gehouden?
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 16:28:15 #153
43556 miss_dynastie
pi_65287842
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat nu zo'n probleem is als je je er niet altijd aan hebt gehouden, in het verleden is weleens wat onenigheid ontstaan, vandaar deze regel...
pi_65287891
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bedorven, gewoon vies. Ik ruik er een vies soort caramel in en dat zit er niet eens in Géén succes hier...
Waar hóórt het eigenlijk naar te ruiken?
quote:
Ik dacht alleen de afhandeling sorry dan.
pi_65287940
quote:

[..]

OP dat is vast een afkorting voor forumregels of zoiets
Ben net nieuw hier en nog alles aan het ontdekken
pi_65287979
Ik ben niet boos hoor. Maar kan me voorstellen dat anderen zich eraan konden irriteren.
Hebben jullie inmiddels een leuke ruil opgezet?

Ik wacht met smart op je UK pakket.

Ik vind die zeep trouwens best oké ruiken. Maar hoef hem niet te hebben, ik heb nu al meer zeep dan ik op ga krijgen.
pi_65288000
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:30 schreef River1 het volgende:

[..]

OP dat is vast een afkorting voor forumregels of zoiets
Ben net nieuw hier en nog alles aan het ontdekken
OP = openingspost
pi_65288105
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
LOL ik voel een fotoreportage aankomen hoop jij nog steeds op christmas party enzo om te ruilen?
quote:
Ik vind die zeep trouwens best oké ruiken. Maar hoef hem niet te hebben, ik heb nu al meer zeep dan ik op ga krijgen.
Welke zeep?
pi_65288111
quote:
Ik ben niet boos hoor. Maar kan me voorstellen dat anderen zich eraan konden irriteren.
Hebben jullie inmiddels een leuke ruil opgezet?

We zijn bezig (denk ik )

En, wat zit er allemaal in je UK pakket DipKip ? (niks nieuwsgierig hoor )
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:37:54 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65288186
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom je gewoon slaan als 'ie niet fijn is .

Overigens zijn er ook mensen die er wel enthousiast over zijn, bijvoorbeeld hier:
http://www.freshfacedaily(...)sh-let-them-eat.html
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')