Het liefste kind wat ik ken, eigenlijk liever dan goed voor hem is. Hij is ook extreem beleefd, echt het tegenovergestelde van zijn zus. Ik kwam moeder en zus een keer tegen toen ik op een bankje een frietje zat te eten, en zusje dus meteen van MAG IK FRIET en duikt met dr handen in het zakje. Pas toen we het op hadden (ik was al halverwege toen ik ze zag) zag ik dat broertje inmiddels ook aan was komen lopen en die had dus heel beleefd er naast staan wachten tot hem ook iets aangeboden werd. Ieder ander kind denkt, wat mn zus mag mag ik ook, of gaat iig wat duidelijker er bij staan om aan te geven dat ie ook wil. Maar hij niet, en hij zegt er ook niks over. Hij komt je ook vragen of je wat drinken wil als je bij zn ouders op bezoek bent, gewoon uit zichzelf. En hij onthoudt wat je hebt vertelt en informeert dan als je hem een maand later weer ziet hoe het gegaan is met de verhuizing / bij de dokter / met je tentamen. Echt heel bijzonder. Ik hoop dat hij wat pittiger wordt in zn puberteit anders gaat daar ongetwijfeld een klein 14-jarig krengetje extreem gebruik van maken tegen die tijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat is die broer een (te) lief jongetje dan.
Ja of zo'n dwepende gothic chick die semi-suicidaal doet om aandacht. Ze stort zich nu al regelmatig ter aarde puur om het daarna op een janken te kunnen zetten, of duwt opzettelijk tegen iets scherpsquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat meiske wordt echt zo'n breezer-meisje die al die jongens om haar vingers windt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef Burdie het volgende:
Klinkt schattig, Dipkip. Is hij al uitgehuwelijkt?
Ik bedoelde het niet anti-zen. Ik vroeg me gewoon af, of het bedoelt was als 'houd gdvrdmm je smoel' of als behulpzame tip. Het kan allemaal hequote:
Nah, nee, maar de topics gaan de afgelopen dagen wel érg snelquote:
ik weet, ik weet. En lienekien is iemand anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
DISCLAIMER: Lienekien, bovenstaande gaat over Lush. Al lijkt het niet zo. Maar Heer G is de Lushkoerier.
Yep, de bezorger parkeerde zojuist bijna in mijn voortuinquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Miss_dynastie, volgens de postmeneer zou je pakket er waarschijnlijk vandaag al zijn!
Sterker nog, als ie dingen mee wil nemen voor anderen moet iedereen het wetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Hoezo gaat mijn heer G verhaaltje hierboven maar indirect over Lush dan? Hij is degene die de grabbags voor me mee gaat nemen!Dan moet ik toch weten of hij ten tijde van de actie daar ook is?
Aaah oke, dank je! T ruikt niet echt naar champagne, meer naar sinaasappels?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Champagne Snow Showers jelly! Leuk pakket heb je gekregen.
Oh ja, merknaam natuurlijk! Doh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Champagne mag er niet meer opstaan, he.
Mijn santa was ook al gehandicapt bij mn vorige pakket. Of gehandicapt, onthoofdquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik Lush was zou ik de cadeaupakketten toch maar in heroverweging nemen... allereerst natuurlijk die popcorn, daarnaast was bij de secret santa de Santa gehandicapt en ontbrak in het andere pakketje de cadeaubon. Niet erg als je het zelf cadeau geeft aan je klanten, maar mensen die 7.95 (secret santa) of 12.50 (frosty the snowman) betalen, verdienen beter imho... Sowieso, die prijzen
Yep en yepquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:Dat zijn toch wel 2 zakken of niet?
Hele leuke zakken!
De medewerkers van Lush vonden het zelf minder 'doh' en zelfs flauw. Terwijl algemeen bekend is hoe flauw Lush zelf is in dit soort dingen.quote:
Oh ja, ik zit natuurlijk in Engelse prijzen te rekenenquote:Bij santa is de prijs nog wel eerlijk omdat een hele santa 5,50 kost en de zeep 5,20. Dus 5,20 plus 2,75 maakt exact 7,95 en je hebt dus als het goed is een cadeaubon er bij.
5.25... dus da's veel te duur idd.quote:Bij Frosty vind ik het wel erg duur, want ze rekenen dan dus 8,55 voor één frothy bbs. Ik weet niet wat die los kost, maar vast geen 8 eurodus dat is een extreem mager pakketje voor die waarde.
quote:Hoewel ik heel blij was met mijn andere pakketje (best wishes) vond ik die extreem overpriced. Er zitten twee BBS in (christmas kisses en marzibain), en een halve (!) mr butterball ballistic. En dat pakket kost 21 euro!!! Volgens mij kun je daar minstens 4 hele kerst baddingen voor kopen in plaats van de 2,5 die ik kreeg.
Nee, mr Butterball is niet heel, mijne is exact door de helft gesneden. Dus het pakketje heeft eigenlijk een waarde van rond de 12 euro, oftewel 9 euro te duur....quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:Waarde daarvan is 4.75+5+4.25 (ervanuitgaande dat mr. Butterball wel heel is, want volgens het foldertje zit er een hele in, dus die van jou zal wel gehandicapt zijn ook). Het is een wonder dat Lush Nl nog klanten heeft
Dat is schandaligquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, mr Butterball is niet heel, mijne is exact door de helft gesneden. Dus het pakketje heeft eigenlijk een waarde van rond de 12 euro, oftewel 9 euro te duur....![]()
Hadden we verdorie nog meer kunnen ruilenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind rituals ook heerlijk![]()
Met een Lushbon zou ik dan weer minder blij zijn. Alhoewel, je kan ze denk ik ook bewaren voor de grabbags, dat scheelt...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
de hammam line van rituals is wel lekker hoor
Als je het in Maastricht gaat doen dan moet je er ruim tijd voor uittrekken. Mijn collega had Lush bonnen voor me gekocht bij mijn afscheid. Hij kwam met knallende hoofdpijn 'uit die stinkwinkel'quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon doen zoals ik, Lush bonnen vragen aan al die lush n00bvrienden en familie
Heb je ook dingen te ruil?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens ga ik ook naar de meeting van het lushforum
Mijn collega had ze zo gescoord, die kwam dan zeker vlak na die van jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het in Maastricht gaat doen dan moet je er ruim tijd voor uittrekken. Mijn collega had Lush bonnen voor me gekocht bij mijn afscheid. Hij kwam met knallende hoofdpijn 'uit die stinkwinkel'omdat ze A) moesten navragen of ze kadobonnen hadden B) moesten zoeken waar die lagen en C) deze moesten inpakken.
Mijn bonnen zijn intussen mooi besteed aan een grijpzak.
Ik niet, maar ik heb van een aantal mensen gehoord wat erin zat. Heb jij er wel een gekocht en wat vond je er dan van?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
tvp dan maar.
Wie hebben er nog meer een grabbag in den haag gekocht?
Douchepoeder? Bedoel je naked lady? En welke scheercreme in wat voor potje? Kunnen we het zo narekenen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 1 voor mezelf en een voor dans macambre gekocht. Er zaten 4 dingen in nl:
-angel delight ongeveer 200 gram
-snowfairy??/snowcake?? witte zeep ongeveer 200 gram
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Vond het nogal weinig en vraag me af wat de echte waarde is. In mijn tasje zat geen krant van lush in de ander wel maar die heb ik met het oog op de katten maar niet gelezen.
Snowcake zeep heb je dan. Dat be naked, is dat niet bare naked lady?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 1 voor mezelf en een voor dans macambre gekocht. Er zaten 4 dingen in nl:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Vond het nogal weinig en vraag me af wat de echte waarde is. In mijn tasje zat geen krant van lush in de ander wel maar die heb ik met het oog op de katten maar niet gelezen.
Die witte zeep zal Snowcake zijn en zo te lezen is het verhaal hetzelfde als die van de andere gebruikers. Over de inhoud kun je niet klagen natuurlijk, da's de verrassing (al zou ik persoonlijk ook minder getroffen zijn met die inhoud). Als de totaalwaarde lager is dan de geadverteerde 40 euro heb je zeker recht om terug te gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
-scheer creme (potje)
-be naked douche poeder
Tuulk heb ik gelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
Oh Cat zo te zien had je gelijk, want ik kon blijkbaar nog ergens op klikken en toen kwam er te staan dat de status is outbound gateway London. Dus vandaag is het pakket in London op het vliegveld denk ik, dan zal ie vandaag of vannacht wel vliegen, en morgen aan de post worden overgegeven? Of misschien de dag er na.
Dan heb je wel voor 40 euro, want die scheercreme is 16,75 of 17,35 waard afhankelijk van het type, plus 16 euro aan zeep, plus 11 euro naked lady. Dus je zit er zelfs ruim over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
idd bare naked lady even nagekeken en potje scheercreme is 225 gram
Ja onwijsquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Cat22 het volgende:
Tuulk heb ik gelijk.![]()
Begin je al te stuiteren? Stuiter ik met je mee!
Karma is ook geen kerstproductquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
Dan heeft Den Haag toch het signaal van de gebruikers opgepikt. Maar ik begrijp je wel hoor: ik zou ook niet gelukkig zijn met zo'n pakket. Maar da's het risico van de grab bag, kun je niks van zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Karma is ook geen kerstproduct![]()
Ik snap best dat je liever meet kleine dingen had gehad, dat zou ik ook hebben!! En je hebt niet één badproduct, dat zou ik heel jammer vinden. Gelukkig vind je de zeep lekker, hoe ruikt bare naked lady?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:
(en dan doe ik toch weer evenals ik bedenk hoe duur Lush eigenlijk is, vooral in NL! )
Dat zal best, maar er zit ook geen echt lekker doucheproduct in. Ja zeep, maar ja. Als je een douche hebt hoop je denk ik dan toch op een body butter of een douchegel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.![]()
Valt er iets te F5en dan???quote:
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel kut dat ze de verse maskers niet hierheen kunnen sturen... Scheelt gewoon 4 euro!!
T&T van DHL?quote:
Hier zo'n badloze die dan klaagtquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.![]()
*stuiter*
Hoe vaak heb je al geF5d?
Haaaaaaai,quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Dippie! River1 komt ook naar de meet! En heeft wat te ruil!
dinnetje!
Ja maar hoe lang gaat dat wel niet duren dan, 5 lege potjes. Ik heb nu alleen maar een pot Dream Cream en daar is na 2 weken misschien 1 30ste uit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.![]()
*heeft 5 potjes en oude spaarkaart (met de nieuwe kan het niet meer) klaar liggen voor de meet*
Ik dacht, dat verandert maar 1x per dag. Ik kijk vanavond voor het slapen gaan wel nog een keerquote:
Hoe denkt ze over zuurstokken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Dippie! River1 komt ook naar de meet! En heeft wat te ruil!
dinnetje!
Haihaiquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef River1 het volgende:
Haaaaaaai,, tis gezellig hier zeg ! Oh ja, heb ik nog wat te ruil ? Ben zo goed als door mijn spulletjes heen, maar heb nog Taai Taai 250gr in de aanbieding en diverse shower gels waar ik wel wat van kan missen.
Hoi Dippie, ik had je al gedag gezegd ergens anders, wetende dat je dat nog niet kan lezen
![]()
Daarom toch gewoon hier lekker kletsen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haihaija ik kan nog niet lezen daar
zo stom.
Oh die zuurstok, nou snap ik hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Tot mn pakket uit engeland komt is het enige van Lush wat ik te ruil heb een candy cane BBS, daar hadden cat en ik het over via de pb's.
Nee niet echt specifieke dingen eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:06 schreef River1 het volgende:
Oh die zuurstok, nou snap ik het![]()
Wil ik best ruilen hoor ! Is er iets waar je naar op zoek bent ?
Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
Ik stuur je een pb !quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee niet echt specifieke dingen eigenlijkik heb een bad en een douche nou ja technisch gezien heb ik geen bad en geen douche, maar daar komt hopelijk binnen een paar weken verandering in en ik wil gewoon veel dingen uitproberen
ik hou alleen niet van te zoet, te roze, te vanille en te kokos.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
Niet bedorven, gewoon vies. Ik ruik er een vies soort caramel in en dat zit er niet eens inquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?
nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe
ik hoop dat zij dat niet heeft.
Ik wilde net zeggen dames: lees de OP. Ruilhandel via pb graag.quote:
Ik geloof niet dat dat nu zo'n probleem is als je je er niet altijd aan hebt gehouden, in het verleden is weleens wat onenigheid ontstaan, vandaar deze regel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dames: lees de OP. Ruilhandel via pb graag.![]()
![]()
Heb ik me daar trouwens ook wel helemaal aan gehouden?
Waar hóórt het eigenlijk naar te ruiken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bedorven, gewoon vies. Ik ruik er een vies soort caramel in en dat zit er niet eens inGéén succes hier...
Ik dacht alleen de afhandelingquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
![]()
OP dat is vast een afkorting voor forumregels of zoietsquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heb ik me daar trouwens ook wel helemaal aan gehouden?
OP = openingspostquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:30 schreef River1 het volgende:
[..]
OP dat is vast een afkorting voor forumregels of zoiets![]()
Ben net nieuw hier en nog alles aan het ontdekken
LOL ik voel een fotoreportage aankomenquote:
Welke zeep?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind die zeep trouwens best oké ruiken. Maar hoef hem niet te hebben, ik heb nu al meer zeep dan ik op ga krijgen.
We zijn bezigquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben niet boos hoor.Maar kan me voorstellen dat anderen zich eraan konden irriteren.
Hebben jullie inmiddels een leuke ruil opgezet?
Ik wacht met smart op je UK pakket.![]()
Ik vind die zeep trouwens best oké ruiken. Maar hoef hem niet te hebben, ik heb nu al meer zeep dan ik op ga krijgen.
Ik kom je gewoon slaan als 'ie niet fijn isquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Dipkip het volgende:
nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe
ik hoop dat zij dat niet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |