abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65285545
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
idd bare naked lady even nagekeken en potje scheercreme is 225 gram
Dan heb je wel voor 40 euro, want die scheercreme is 16,75 of 17,35 waard afhankelijk van het type, plus 16 euro aan zeep, plus 11 euro naked lady. Dus je zit er zelfs ruim over.
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Cat22 het volgende:
Tuulk heb ik gelijk.
Begin je al te stuiteren? Stuiter ik met je mee!
Ja onwijs ik ben zoooooo benieuwd!!!!
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 15:28:21 #127
43556 miss_dynastie
pi_65285656
Bare naked lady: 10.45
225 gram is prince: 16.75 of razorantium: 17.35
snowcake 200 gram: 7.90
angels delight 200 gram: 7.90

Je zit dus qua waarde goed.
edit: dipkip rekent sneller
pi_65285872
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
pi_65286032
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had alleen liever wat meer kleinere dingen gehad ik klaag voor de rest niet. Heb ik mazzel dat ik snowcake en angel delight lekker vind ruiken en dat ik niet de karma gekregen heb.
Karma is ook geen kerstproduct volgens mij krijg je vooral kerstdingen en dingen die niet zo goed verkocht worden...

Ik snap best dat je liever meet kleine dingen had gehad, dat zou ik ook hebben!! En je hebt niet één badproduct, dat zou ik heel jammer vinden. Gelukkig vind je de zeep lekker, hoe ruikt bare naked lady?
pi_65286040
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan heeft Den Haag toch het signaal van de gebruikers opgepikt. Maar ik begrijp je wel hoor: ik zou ook niet gelukkig zijn met zo'n pakket. Maar da's het risico van de grab bag, kun je niks van zeggen.
(en dan doe ik toch weer even als ik bedenk hoe duur Lush eigenlijk is, vooral in NL! )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65286079
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Karma is ook geen kerstproduct

Ik snap best dat je liever meet kleine dingen had gehad, dat zou ik ook hebben!! En je hebt niet één badproduct, dat zou ik heel jammer vinden. Gelukkig vind je de zeep lekker, hoe ruikt bare naked lady?
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.

*stuiter*

Hoe vaak heb je al geF5d?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65286227
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:
(en dan doe ik toch weer even als ik bedenk hoe duur Lush eigenlijk is, vooral in NL! )

Wat dat betreft is het wel kut dat ze de verse maskers niet hierheen kunnen sturen... Scheelt gewoon 4 euro!!
pi_65286344
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat zouden de badlozen met je oneens zijn. Die klagen meestal dat er teveel badspul in zit.
Dat zal best, maar er zit ook geen echt lekker doucheproduct in. Ja zeep, maar ja. Als je een douche hebt hoop je denk ik dan toch op een body butter of een douchegel...
quote:
*stuiter*

Valt er iets te F5en dan???
pi_65286424
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het wel kut dat ze de verse maskers niet hierheen kunnen sturen... Scheelt gewoon 4 euro!!
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.

*heeft 5 potjes en oude spaarkaart (met de nieuwe kan het niet meer) klaar liggen voor de meet*
pi_65286444
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Valt er iets te F5en dan???
T&T van DHL?
pi_65286445
quote:

[..]

*stuiter*

Hier zo'n badloze die dan klaagt , maar die keren dat ik badspul kreeg (en dat is niet zo vaak, heb nog nauwelijks meegedaan met grijpzakken, maar wel goodie bags gehad), kon ik ze wel ruilen tegen het een of ander met een andere Lushie
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
pi_65286479
Ik vind vaste zeep onder de douche niet zo'n succes. Ik had er een stukje vanaf gesneden en dat mee genomen on de douche. Anders wordt heel het stuk nat en plakkerig. Toen ik de tas kocht zei de verkoopster dat er geen badspul inzat. Maar dat het ook niet alleen kerstspul was. Het poeder heb ik nog niet gebruikt.
pi_65286504
Dippie! River1 komt ook naar de meet! En heeft wat te ruil!

dinnetje!
pi_65286595
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:

dinnetje!
Haaaaaaai, , tis gezellig hier zeg ! Oh ja, heb ik nog wat te ruil ? Ben zo goed als door mijn spulletjes heen, maar heb nog Taai Taai 250gr in de aanbieding en diverse shower gels waar ik wel wat van kan missen.
Hoi Dippie, ik had je al gedag gezegd ergens anders , wetende dat je dat nog niet kan lezen
pi_65286699
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Dat omzeil je door heel veel spul in potjes uit de UK te bestellen en de lege potjes in NL in de winkel in te leveren voor een masker. N00b.

*heeft 5 potjes en oude spaarkaart (met de nieuwe kan het niet meer) klaar liggen voor de meet*
Ja maar hoe lang gaat dat wel niet duren dan, 5 lege potjes. Ik heb nu alleen maar een pot Dream Cream en daar is na 2 weken misschien 1 30ste uit?

Ik vind veel dingen in potjes zo duur ik zit ook al te kwijlen bij de potjes haarmasker maar met anderhalve meter haar is dat twee keer smeren en een leeg potje. Dan is een nederlands masker kopen goedkoper
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
T&T van DHL?
Ik dacht, dat verandert maar 1x per dag. Ik kijk vanavond voor het slapen gaan wel nog een keer
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:

dinnetje!
Hoe denkt ze over zuurstokken?
pi_65286748
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef River1 het volgende:
Haaaaaaai, , tis gezellig hier zeg ! Oh ja, heb ik nog wat te ruil ? Ben zo goed als door mijn spulletjes heen, maar heb nog Taai Taai 250gr in de aanbieding en diverse shower gels waar ik wel wat van kan missen.
Hoi Dippie, ik had je al gedag gezegd ergens anders , wetende dat je dat nog niet kan lezen
Haihai ja ik kan nog niet lezen daar zo stom.
pi_65286931
Zuurstokken ?

En ik bedenk me net dat ik nog spaarkaarten heb van LUSH. Kan ik de 31e ook gebruiken !
pi_65286964
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Haihai ja ik kan nog niet lezen daar zo stom.
Daarom toch gewoon hier lekker kletsen.
Alles wordt hier zo vlug geplaatst zonder gekke dingen. Een verademing gewoon
pi_65286984
Tot mn pakket uit engeland komt is het enige van Lush wat ik te ruil heb een candy cane BBS, daar hadden cat en ik het over via de pb's.
pi_65287180
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Tot mn pakket uit engeland komt is het enige van Lush wat ik te ruil heb een candy cane BBS, daar hadden cat en ik het over via de pb's.
Oh die zuurstok, nou snap ik het
Wil ik best ruilen hoor ! Is er iets waar je ik je blij mee kan maken?

[ Bericht 2% gewijzigd door River1 op 21-01-2009 16:15:52 ]
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 16:17:11 #146
43556 miss_dynastie
pi_65287500
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
pi_65287530
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:06 schreef River1 het volgende:
Oh die zuurstok, nou snap ik het
Wil ik best ruilen hoor ! Is er iets waar je naar op zoek bent ?
Nee niet echt specifieke dingen eigenlijk ik heb een bad en een douche nou ja technisch gezien heb ik geen bad en geen douche, maar daar komt hopelijk binnen een paar weken verandering in en ik wil gewoon veel dingen uitproberen ik hou alleen niet van te zoet, te roze, te vanille en te kokos.
pi_65287569
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me af te vragen of uberhaupt iemand blij zou zijn met de let them eat cake
Heb jij het zelfde als ik? Zo'n gek bedorven geurtje?

nu voel ik me wel een beetje lullig naar Burdie toe ik hoop dat zij dat niet heeft.
pi_65287604
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee niet echt specifieke dingen eigenlijk ik heb een bad en een douche nou ja technisch gezien heb ik geen bad en geen douche, maar daar komt hopelijk binnen een paar weken verandering in en ik wil gewoon veel dingen uitproberen ik hou alleen niet van te zoet, te roze, te vanille en te kokos.
Ik stuur je een pb !
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:24:18 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65287705
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had m bij een vriendin in dr grabbag erbij gedaan als extraatje en ze was not amused
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')