Wordt bezorgd door Selektvracht, althans, hier wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Dipkip het volgende:
Mja het scheelt wel 2,25... Maar het is wel DHL
Nou mn honden mogen alle kroegen in de stad wel in en die ballen kan ik dan in de hondenbuggy dumpen, maar als we hier afspreken mogen de badlozen van mij meteen hun ballen consumeren in mijn badquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:![]()
Dan moeten we wel bij oh oh afspreken want ze krijgt nooit drie kuub badbruisballen én 4 kleine hondjes mee een café in
Je mag bij Oh Oh in bad natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:![]()
Dan moeten we wel bij oh oh afspreken want ze krijgt nooit drie kuub badbruisballen én 4 kleine hondjes mee een café in
Drie kuubquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:![]()
Die zijn helemaal teh horror!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Wordt bezorgd door Selektvracht, althans, hier wel.
Dat wordt nummertjes trekken voor het badquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, en tegelijkertijd post oh oh dat het goed isGeregeld, dus!
Ik heb een heel aardig wehkampmannetje. Wel meer dan een, geloof ik. Altijd prima voor elkaar, dus geen klachten hier.quote:
Idem hier, nog nooit nare ervaringen gehad met DHLquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een heel aardig wehkampmannetje. Wel meer dan een, geloof ik. Altijd prima voor elkaar, dus geen klachten hier.
Ik snap wat je bedoelt met 1 bedrijf hoor, maar ik bedoelde dat het niet waarschijnlijk is dat die gemene mevrouw haar Lushpakket in handen krijgt, omdat Lush hier nog altijd via de gele bus is gegaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:18 schreef Linda__ het volgende:
Lush = Gele auto = DHL
Wehkamp = personenauto = Selektvracht = DHL
Allemaal 1 bedrijf, uiteindelijk. De kwaliteit, en ook de kosten van bezorging verschillen wel nogal. Selektvracht is wat goedkoper...
Dank je, dat is echt een bal waar ik heeeeeeeel blij mee ben, ik ben echt karmaverslaafd, ik kan je de solid perfume aanraden en de zeep en de karma creamquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Oh-oh, vandaag de Bling in de brievenbus gedaan, het paste net.
Dat ding heeft de halve dag in mijn tas gelegen en mijn tas rook erg lekker. Karma is dus best een lekker geurtje, ik ga maar eens iets Karma-achtigs bestellen, zonder de glitters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |