Nee gek, je hoeft toch niet speciaal iets te kopen voor me!quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog veel trichomania ( cocosshampoo in blokvorm) en ik heb ook nog een half stuk aromaco ( deo met patchoeli geur ) liggen, mocht dat je wat lijken geef maar een gil. En anders wil ik wel een massagebar voor je halen of zo hoor.
Ja maar hallo, tis wel parfum hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee gek, je hoeft toch niet speciaal iets te kopen voor me!
Trichomania ken ik, die wil ik evt wel![]()
Of anders iets van zeep of douchegel of gezichtsspul ofzo, is toch altijd lekker
Waar hou je van? Zoet, fruit, etc.?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:17 schreef P.F het volgende:
Ik wil een stukje zeep om in m'n kamer te leggen (voor de geur)
iemand nog tips?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
General status. Sorting(Delivery Depot Information): Amsterdam / NL, 2009-01-22
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Burdie het volgende:
Nouja. Mijn grabbag heeft het (nog) niet verder gehaald dan dat 'ie in het sorteerproces is opgenomen.
En ook mijn CHI-tang komt waarschijnlijk morgen pas.
Als ik niet aan het klooien was geweest met de knopjes had het er gewoon meteen duidelijk gestaan maar:quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat denk je, kans dat ie vandaag komt of niet?
Dat klinkt als iets dat vandaag gaat arriveren !quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
General status. Sorting(Delivery Depot Information): Amsterdam / NL, 2009-01-22
Verkeerd bezorgen gebeurt bijna nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik niet aan het klooien was geweest met de knopjes had het er gewoon meteen duidelijk gestaan maar:
Als er 'status OK, out for delivery' komt te staan ben je binnen! Als chauffeur het niet bij het verkeerde huisnummer aflevert.Op zich zou het moeten kunnen lukken vandaag.
Dat wordt F5-en!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Als ik niet aan het klooien was geweest met de knopjes had het er gewoon meteen duidelijk gestaan maar:
Als er 'status OK, out for delivery' komt te staan ben je binnen! Als chauffeur het niet bij het verkeerde huisnummer aflevert.Op zich zou het moeten kunnen lukken vandaag.
Ik heb zelf nog nooit een pakje mogen ontvangen van DHL, maar wel innig mogen meeleven met Cat22quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wordt F5-en!!!![]()
Maar krijgt DHL niet 's ochtends de pakketjes die ze die dag moeten bezorgen? Of komen ze pas 's middags / 's avonds?
'Mijn' mannetje komt altijd rond een uur of 1. En volgens mij krijgt die tegen een uur of 10 zijn route en verandert de status dan ook. F5 away!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wordt F5-en!!!![]()
Maar krijgt DHL niet 's ochtends de pakketjes die ze die dag moeten bezorgen? Of komen ze pas 's middags / 's avonds?
Misschien ligt die Marzibain als klein pakje nu heel ergens zielig te wezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Mijn' mannetje komt altijd rond een uur of 1. En volgens mij krijgt die tegen een uur of 10 zijn route en verandert de status dan ook. F5 away!
Ik zou trouwens nog een vervangende Marzibain krijgen nadat ik Lusk UK feedback had gegeven over DHL en over de verkruimelde Marzibain in mijn gift. Is inmiddels ruim een week geleden dus ik denk dat Lush het is vergeten. Ah well, ik vond het aanbod al onverwacht en gul dus daar kom ik wel overheen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Dipkip het volgende:
Wat stom!!! Terwijl ik dus twee pakketten tegelijk verstuur en die andere er gister al wasecht suf.
Ik denk dat ze niet oneindig veel codes hebben, dus dat jouw code in oktober is gebruikt voor een pakket wat in Groningen afgeleverd is, en dat de code nu wordt hergebruikt voor jouw pakket wat gesorteerd wordt in Zwolle.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:35 schreef Burdie het volgende:
Hoe kan dat nou, ik heb 'm dinsdag pas besteld.
Ja maar toch niet in combinatie met MIJN postcode?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Cat, hij staat nu nog steeds op Amsterdam, dus het zal wel morgen worden dan![]()
[..]
Ik denk dat ze niet oneindig veel codes hebben, dus dat jouw code in oktober is gebruikt voor een pakket wat in Groningen afgeleverd is, en dat de code nu wordt hergebruikt voor jouw pakket wat gesorteerd wordt in Zwolle.
Moet je ook je postcode invoeren? Dat hoef ik niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Burdie het volgende:
Ja maar toch niet in combinatie met MIJN postcode?![]()
.
Volgens mij heb jij er meer last van dan ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:35 schreef River1 het volgende:
[..]
Misschien ligt die Marzibain als klein pakje nu heel ergens zielig te wezen, in een hoekje terecht gekomen
Als ik je moet troosten, hoor ik het wel
Ik ga er van uit dat het vandaag niet meer komt, maar dat weerhoudt me er niet van iedere keer als er een busje voor de deur parkeert naar het raam te vliegenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip, kun je de spanning nog aan? Hopelijk komt hij vandaag nog maar als de status nu nog onveranderd is wordt de kans wel een stuk kleiner.![]()
Sorry, ik had je post niet gezien! Ik heb BOFA gebruikt maar vind het teveel gedoe om er elke ochtend aan te denken. Hij deed verder niet veel bijzonders voor m'n huid vond ik, maar is wel lekker fris en in de zomer is het een fijne afkoeler.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef -Peach het volgende:
Hmmm...ik heb geen reactie gehad, dus niemand heeft ervaring met Breath of Fresh Air tonic?
Jammer! Naja ik ga t gewoon proberen (ruikt niet superlekker btw)
Verder iemand interesse in Go Green Solid Perfume? Zat in mn grabbag en ik vind m te kruidig/zwaar...
Ik ga vanavond bij IKEA bakjes kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Erg he, die pakjes stress?
Ik ben aan het denken of ik nog voor een grabbag ga zometeen of niet.
Ik kan beter naar Xenos gaan voor bakkies denk ik
Ik heb wel interesse maar niet zo veel wat in een normale enveloppe kan.... Mja een kortingscoupon maar die heb je waarschijnlijk al heel veel?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:56 schreef -Peach het volgende:
Verder iemand interesse in Go Green Solid Perfume? Zat in mn grabbag en ik vind m te kruidig/zwaar...
Mijn ervaring was dat ik al snel te weinig bakjes hadquote:Ik ga vanavond bij IKEA bakjes kopen![]()
Ja heb er nog 3 die ik telkens vergeet te gebruikenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel interesse maar niet zo veel wat in een normale enveloppe kan.... Mja een kortingscoupon maar die heb je waarschijnlijk al heel veel?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:50 schreef Cat22 het volgende:
Burdie: bizarre codering! Waarschijnlijk zit er een fout in het systeem en krijg jij de echo van een pakje 'long gone' mee. Jij zult trouwens wel op T&T van TNT kijken he? Niet op DHL. En bij TNT heb je de postcode wel nodig.
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga er van uit dat het vandaag niet meer komt, maar dat weerhoudt me er niet van iedere keer als er een busje voor de deur parkeert naar het raam te vliegen![]()
Je zult verbaasd staan wat je allemaal in een envelop kunt proppen:quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb wel interesse maar niet zo veel wat in een normale enveloppe kan.... Mja een kortingscoupon maar die heb je waarschijnlijk al heel veel?
Ga je elk zeepje in een apart bakje doen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik koop gewoon 3 sets van 27 bakjesen ik heb een commode om alles in te proppen dus voorlopig gaat dat nog wel goed.
Ik heb ooit en proefje snowfairy opgestuurd in een gewone enveloppe. Bleek dat die kapot gegaan was onderweg, dus dat meisje kreeg de volgende dag een roze, slijmerige enveloppe thuisbezorgdquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan wat je allemaal in een envelop kunt proppen:
BBS- verkruimelen
Jelly - ziplock zakje + extra zakje voor de zekerheid
gels, cremes - idem dito
melts- verpletteren![]()
zeep - op maat snijden
Als je envelop maar stevig genoeg is (evt. randen afplakken) kan er veel!
Het enige wat moeilijk in een vlop te versturen is zijn de toners en de bruisballen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb ooit en proefje snowfairy opgestuurd in een gewone enveloppe. Bleek dat die kapot gegaan was onderweg, dus dat meisje kreeg de volgende dag een roze, slijmerige enveloppe thuisbezorgd.
LOL ja persoonlijk zou ik gewoon niet zo blij zijn met slijmerige ziplocks en kruimels BBS, maar je hebt wel gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Je zult verbaasd staan wat je allemaal in een envelop kunt proppen:
BBS- verkruimelen
Jelly - ziplock zakje + extra zakje voor de zekerheid
gels, cremes - idem dito
melts- verpletteren![]()
zeep - op maat snijden
Als je envelop maar stevig genoeg is (evt. randen afplakken) kan er veel!
Het enige wat moeilijk in een vlop te versturen is zijn de toners en de bruisballen.
Ja ik ga alles heel anaal labelen. Ik maak mn eigen labels voor het bakje én het dekseltjequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:16 schreef Burdie het volgende:
Ga je elk zeepje in een apart bakje doen dan?
Misschien dan ook geen overbodige luxe om iets van etiketjes mee te nemen, om op de bakjes te kunnen schrijven welke geur erin zit. Zodat je niet straks je snowcake per ongeluk wisselt met het bakje van spicecurls, en uiteindelijk al je zeep hetzelfde ruikt.
Ik heb vooralsnog alles in een schoenendoos zitten. Nouja, alles... de badbruisbalvoorraad ligt in de badkamer.
Ze hadden er een zakje omheen gedaan bij de postquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Cat22 het volgende:
Daar zal de stoere, mannelijke postbode ook blij mee zijn geweest!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef -Peach het volgende:
Ja heb er nog 3 die ik telkens vergeet te gebruiken
Ik denk alleen dat het met bruisballen niet haalbaar is ieder een eigen bakje te geven, maar die geven ook niet zo af geloof ik. Ik denk dat die in folie met zn allen in een grote afsluitbare bak komen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip , ik wil dat ook gaan doen hoor, ik heb nu alle zepen in een bak liggen en ze nemen wel elkaars geur op ( als je ze gebruikt ruiken ze wel weer meteen naar zichzelf gelukkig).
Ik ga dan de zeep in gebruiksklare stukkies doen en in bakken met labels.
Want onze retro uit de UK schijnt echt megamals en vers te zijn, die moet ik niet verpesten natuurlijk
Ik hoop dat ik dr snel een paar los ben en dat ik dr dan amper nog hoef te bewarenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het met bruisballen niet haalbaar is ieder een eigen bakje te geven, maar die geven ook niet zo af geloof ik. Ik denk dat die in folie met zn allen in een grote afsluitbare bak komen.
N00b.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL ja persoonlijk zou ik gewoon niet zo blij zijn met slijmerige ziplocks en kruimels BBS, maar je hebt wel gelijk natuurlijk![]()
Bakje EN dekseltje!? Ik heb een poging gewaagd met dekseltjes maar ben er snel mee opgehouden. Geen zin om dat bij te houden en mijn neus en ogen weten zelf wel wat erin zit (vandaar de snelle herkenning van produkten op foto's hier).quote:[..]
Ja ik ga alles heel anaal labelen. Ik maak mn eigen labels voor het bakje én het dekseltje
De zeep krijgt ook zijn geur weer terug als je 'm 5 tot 10 seconden in de magnetron legtquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Dipkip , ik wil dat ook gaan doen hoor, ik heb nu alle zepen in een bak liggen en ze nemen wel elkaars geur op ( als je ze gebruikt ruiken ze wel weer meteen naar zichzelf gelukkig).
Ik ga dan de zeep in gebruiksklare stukkies doen en in bakken met labels.
Want onze retro uit de UK schijnt echt megamals en vers te zijn, die moet ik niet verpesten natuurlijk
Dan ga ik dat maar proberen met mijn snowcake, misschien is ie zo nog te reddenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
De zeep krijgt ook zijn geur weer terug als je 'm 5 tot 10 seconden in de magnetron legt.
(echt! vraag niet hoe ik dit weet![]()
).
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
De zeep krijgt ook zijn geur weer terug als je 'm 5 tot 10 seconden in de magnetron legt.
(echt! vraag niet hoe ik dit weet![]()
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |