quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik klets teveel hedit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
Gij dappere.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.
Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteertquote:
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
Waar studeer jij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert![]()
[..]
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel jaze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.
Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
DAT IS NIET EERLIJK.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.![]()
Jank maar. Je moeder is er toch niet.quote:
Goed punt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?
quote:
Gemenerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jank maar. Je moeder is er toch niet.
Zachte heelmeesters lieve schat... zachte heelmeesters.....quote:
Even de quote gecorrigeerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
vriendlief gaat zaterdag mee den haag in![]()
Boy de burmees is haerstikke goed opgevoed ahum. Nee hoor hij luistert wel maar heeft de neiging je in je neus te bijten dat doet hij al vanaf dat hij een kitten is. en jankt als hij denkt dat hij alleen is. Meneer is al 13,5 kat dus heropvoeden zal niet zo snel meer gaan.
En mij aan Veruca Peper van Sjakie en de chocoladefabriek (maar die film heb ik ook pas weer een keer gezien, daar zal het wel mee te maken hebben)quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige topic: dat verhaal van dat verwend nest doet me ontzettend denken aan het neefje van Harry Potter.
'Ik heb dit jaar maar 39 kadootjes! Vorig jaar had ik er 40!'
'Schatje, morgen gaan we in de winkel TWEE grote kadootjes voor je uitzoeken.'
Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef DanseMacabre het volgende:
But I want it NOW, or else i'm going to scream.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!
En dat kindstil.
Vond het wel een goeie techniek, als je lef hebt.
Daar ben ik dus vandaag geweest met dochterlief voor een reik- en grijponderzoek bij babiesquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?
Is alles veilig aangekomen?
Hoe vond je de produkten ruiken?
Heb je je lijstje klaar?
Durft Heer G nog een keer terug?
Etc. etc.
Deed een v riendin van mij ook bij haar dochter. Kind keek echtquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!
En dat kindstil.
Ik pas tegenwoordig niet meer op haar dus er is weinig kans haar alleen te spreken. En zoiets zeggen waar de ouders bij zijn zorgt ervoor dat ze het voor haar opnemen waar ze bij is... De ouders verheerlijken haar gedrag, vinden dat ze 'zo heerlijk eigen' is en zo 'primair reageert'. Dat ze ondertussen onder kennissen bekend staat als de horrorprinses ontgaat ze een beetje. Ze zeggen hooguit trots dat ze nog veel met die meid te stellen krijgen als ze straks puber is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
In ieder geval duidelijk maken dat het op die manier helemaal niet leuk is om voor haar cadeautjes mee te nemen. "ik vind cadeautjes meenemen voor lieve kinderen echt heel leuk, en als ik ze uitzoek word ik helemaal blij van binnen. Maar als ik jouw reactie zie word ik verdrietig, want het is gewoon nooit goed en je gedraagt je als een klein jaloers kreng tegenover je broer, die zich trouwens wel heel lief gedraagt. neem daar maar een voorbeeld aan. En bovendien KRIJG je cadeautjes. Als je het zo afdwingt is het geen cadeau meer"
En dat begrijpt een 6-jarige echt wel. En zo hebben gelukkig meer mensen dan alleen de ouders invloed op de vorming van een karakter.
Whehehe. *Bukt*quote:
Kom, allemaal samen, laten we samen Greys stenigen met deze stenenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ohhhhhh sorry!
Ik heb met de betreffende mensen keurig updates zitten uitwisselen en zelfs de pakjes vandaag al opgestuurd, maar ik ben het helemaal vergeten in het Lushtopic te melden!
Ik had het per ongeluk in het F&F SC topic gezet![]()
Stenig mij!Wel met kleine steentjes
![]()
quote:Maar...
Alles gelukt! Hij vond het wel een rare winkel (maar dat had ik hier wel al geroepen, toch?) met 'kaas en gebakjes' en het riekte er niet prettig vond hij
Douane door was geen probleem!
Vandaag oh-oh dr Americam Dream Cream solid perfume opgestuurd naar haar en Miss Bliss d'r Fresh Farmacy! En Nokwanda krijgt volgende week haar spullekes als ze hier in de buurt moet zijn toch!
Dat vind ik pas echt dapper. het is bijna als een man om een specifiek merk tampons sturenquote:En Heer G durft nog terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het vervolg ALLES hier melden mevrouw Greys!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik pas tegenwoordig niet meer op haar dus er is weinig kans haar alleen te spreken. En zoiets zeggen waar de ouders bij zijn zorgt ervoor dat ze het voor haar opnemen waar ze bij is... De ouders verheerlijken haar gedrag, vinden dat ze 'zo heerlijk eigen' is en zo 'primair reageert'. Dat ze ondertussen onder kennissen bekend staat als de horrorprinses ontgaat ze een beetje. Ze zeggen hooguit trots dat ze nog veel met die meid te stellen krijgen als ze straks puber is.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
En je lijstje? *gooit rotsblok*Wat ik tot nu toe in mijn wish list heb staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het vervolg ALLES hier melden mevrouw Greys!
Effe kijken! Moment! Hij is nog niet compleet heur!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, je weet nooit wat er in zit. Het is een verrassingsgrijpzak!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Die grijpzakken klinken wel interessant, maar dan weet je dus nooit wat er in zit begrijp ik?
En ik zit niet echt in de buurt van een winkel
Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingersquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
![]()
Met een beetje mazzel zorgt ze in ieder geval voor de beste anti-conceptiemethode.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, je weet nooit wat er in zit. Het is een verrassingsgrijpzak!
[..]
Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingersze kan zelfs dat lok achter je oor strijk opkijk ding al. Maar nog geen veters strikken.
Dus Spanning. En Sensatie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, je weet nooit wat er in zit. Het is een verrassingsgrijpzak!
quote:[..]
Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingersze kan zelfs dat lok achter je oor strijk opkijk ding al. Maar nog geen veters strikken.
*applaudiseert*quote:
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.
quote:
Oordopjes een optie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja![]()
[..]
![]()
Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachendr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
Oeps..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Elvi het volgende:
Poging 2:
Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
Dat komt helemaal goed, in die afdelingen ga ik vanavond neuzen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?
Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
OOOOOOOh ja, dat solid perfume wil ik al zeker, en wel meer van dat spul, dus dan mag Heer G wellicht valentijn spullen voor mij gaan shoppenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
Ha! Met het tempo wat ik maak krijg ik dus mooi over 6 jaar één gratis gezichtsmaskerquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker.
Ik heb ze gezien, 10 centimeter groot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.![]()
Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Volgens mij ook in B electro zeep, maar ik weet niet of ie er duidelijk naar ruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
Dat moet je zeker doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik toch echt een keer naar een Lushwinkel om dat zelf te ruiken.
Ik wilde het al niet zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
![]()
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft ze veel dingen waar ze echt niet van houdt? Zo ja, dan is een grab bag een risicootje.
Aan de andere kant, samen die bag uitpakken en gezusterlijk samen de inhoud verdelen (zij een beetje meer dan jij natuurlijk) zegt volgens mij ook al heel duidelijk 'ik ben er voor je'.
Mijn advies: doen! Ben ook totaal niet bevooroordeeld, natuurlijk.![]()
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Net gedouched met Angels delight. Maar ik blijf toch voor de Karma gaan.
Morgenvroeg eens de sexy peel proberen.
Met de snowcake heb ik echt weinig. Of ik moet er voor in de bui zijn.
Ik bedacht me net dat mijn geursmaak erg beinvloedbaar is door mijn bui, maar dat ik altijd voor indiaase geuren of bloemengeuren zou gaan. is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Als je het voor haar wil inpakken MOET je er twee kopen. Zoek je uit beide bags wat zij lekker vindt en maak je daar een leuk pakketje van. En de rest vindt bij jou vast wel een huis. Die bags hebben de standaard zaken: losse bruisballen, BBS-en, stukjes van 100 gram zeep, potjes van 100 gram jelly en zo. Wellicht zit er nog een Solid Perfume bij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?
Samen verdelen doe ik denk ik niet, want dan gaat ze toch bij alles zeggen dat ik het moet nemen, plus ze vindt het altijd zo leuk hoe ik dingen inpak. Ik maak dr altijd wat van, koop een leuk mandje bij de xenos, mooi cadeaupapier, beetje decoratie dr op...
Heb ik ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
![]()
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).
Mijn eigen all-time verslaving!
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven. Fluff en bakje is leuk! Als ze echt van zoet houdt zou je naar zo'n dusting powder kunnen kijken. Ik ben de naam nu even kwijt maar daar is ook een mierzoete versie van. Zit niet in de grab bag, moet je los kopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb ik ook welmaar niet genoeg!!
Mn christmas morning zou ze denk ik wel lekker vinden en mn strawberry santa, maar dat is echt niet genoeg voor iemand die echt iets zwaars doormaakt... En dan heeft ze ook nog een kast voor ons voor in ons nieuwe huis, dus ik wil even flink uitpakken![]()
Denk dat ik dan twee bags doe en dan wat het meest bij haar past er uit vissen. Dr zullen ongeveer 8 dingen in zo'n zak zitten toch? Dan moet ik met twee bags plus wat ik al had aan zoete meuk, wel tot een zoetsappig pakketje kunnen komen. Even langs de Xenos voor een mandje, en misschien een spons of een zeepbakje ofzo... Oh helemaal leukbehalve de drukte dan, ik moet maar vroeg gaan denk ik, of zou dan juist de grote stormloop zijn?
Oh echt waar??? Dan moet ik die ook hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.
Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven.
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dat kindstil.
Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef lienelien het volgende:
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dus
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).
Mijn eigen all-time verslaving!
Die 30 17 tassen dat was ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?
Ik heb het in Parijs gekocht en werd toen gewoon misselijk ervan. Het bleek te komen omdat we daar een erg klein badkamertje hadden. In onze eigen badkamer is de geur wat minder overheersend sterk, en vind ik het heerlijk! Daarvoor was ik al verslaafd aan de FF Temple Balmquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind![]()
Whehe, ik ken het... maar ik wil altijd alles tegelijk gebruikenquote:Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan![]()
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind![]()
Ik heb ge-strawberry Santaat, ge-Washday Greened, ge- Bigdquote:Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan![]()
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
Nou... Volgens mij heb ik als mn pakket er is en de helft van de twee grabbags een beetje leuk is, genoeg voor 3 maanden zeer riant poedelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef nokwanda het volgende:
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen
Ik denk niet dat het over jou ging want die van jou kwamen toch niet op marktplaats te staan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Die 30 17 tassen dat was ik.Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.
Hoeiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Cat22 het volgende:
In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.
Ja, eigenlijk een beetje raar, maar ik verwacht wel dat ze morgen het groot in de etalage zetten. Het zou inderdaad wel netter zijn als ze het op hun site zouden zetten, vooral voor de mensen die moeten reizen om bij de winkel te komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Cat22 het volgende:
In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.
Dankjewelquote:
Ja? En?quote:
Hehe, begin ermee en je komt er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Ter verdediging: het is geen grote kasttis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel
en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!
Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
Als ik hem nog een keer bij ga schuren / schaven om het klemmen te verhelpen, tieft ie uit elkaarquote:
Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
![]()
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren![]()
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
Dat wat Merlijn doet. Het heet hier dan ook "de Merlijn doen".quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat).
Dat was erg grappig.
Je weet wel, met die New Year Offers? Die actie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
Oh, een barbiehondjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
De chineesjes trekken zelf hun pakken aan. Ik hou het ze voor, ze steken hun kop erin en hun voorpoten, dan trek ik ze door en doen ze hun achterpootjes optillen, en daarna gaan ze heeeeeeeel blij rondspringen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, een barbiehondje![]()
![]()
Mijn jongste katje is een echte koukleum, dus die draagt héél af en toe weleens een shirtje of rompertje, maar niet zo heel vaak (helaas)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:Ik moet morgen tot nu toe 3 grabbags halen, beschaafd he?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens gemerkt dat ik mijn poesje niet met Lush moet wassen. Krijgt ze jeuk van
Ja wij gaan ook onderling ruilen en zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
het zal morgen wel hard gaan hier, allemaal posten wat je in je grijpzak had
sinterklaasgevoel.
Leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja wij gaan ook onderling ruilen en zo.
Ik wil veel snowcake, zij willen veel snowfairy, etc etc
Ik pm je wel evenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Jewel hoor, maar moet ie dan met de post of zoek je iemand in de buurt?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef Dipkip het volgende:
Het vriendelijke Fok! mailorder team staat voor u klaar dus
Ben je verlegen of lees je over alle aanbiedingen het op te sturen heenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Weetje, stiekem wil ik wel. Maar ik verwacht niet dat ze er over een week nog zijn.
Da's al een poosje. Die prijs is wel nieuw trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben aan het opzoeken wat er bij komt voor het versturen van het pakket, het zal niet meer dan een kilo wegen toch?
Edit: oh dat maakt schijnbaar tegenwoordig niet meer uit, 0-10 kg. is 6,75.
Klopt dat wel? Is toch gek dat een knuffel versturen even duur is als een stapel stenen?
Ik stuur op zodra ik geld heb, dus als dat je helpt wil ik best morgen een voor je halen en dan die van jou opsturen als het op mn rekening staat. Dan heb je het dus wel pas eind volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Het punt is dat ik dinsdag pas weer geld heb.
En geen tijd heb om naar Den Bosch te gaan dan.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Als je vandaag t geld overmaakt wil ik dat wel doen hoor!
Ik moet nu al weer een paar zakken voorschieten namelijk
Oh dansemacabre is dat voor jou niet handiger dan? Scheelt je bezorgkosten misschien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar den haag dus haal daar een grab bag. Voor mensen in het zuiden des land (eindhoven en omgeving) kan ik er een meenemen. Laat maar horen.
PM!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar den haag dus haal daar een grab bag. Voor mensen in het zuiden des land (eindhoven en omgeving) kan ik er een meenemen. Laat maar horen.
Tis opruiming van overgebleven kerstdingen, dus ik denk wel veel kerstdingen ja, maar er zou ook ander spul bij kunnen zitten, bijvoorbeeld als dingen richting over de datum gaan heb ik ook maar gelezen hoor! tis mn eerste keer grabbenquote:
De actie start pas morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef lienelien het volgende:
Ik was gisteren in de kalverstraat-lush, maar heb er daar eigenlijk geen gezien..?
ja, ik dacht al, zelfs in het grab bags topic op het lushforum is was het stil.. Maar vandaar. Nou, ik ga ook maar rond die tijd danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Het is viavia doorgekomen dat de actie er morgen is, Lush zelf heeft het nergens gezegd (alleen de verkoopsters, maar dus niet officieel door het bedrijf Lush). Onze Lushgoeroe Cat verwacht geen grote drukte, maar ik ga zelf wel vroeg maar niet met een slaapzak voor de deur liggen ofzo, gewoon om een uur of 11 de winkel in
Uiteraard!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Kom je ook posten wat je gevangen hebt?
Toevallig. Ik dacht, ik laat het even weten anders is het ook zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Dansemacabre, ga jij het met ferrarirood regelen of moet ik een grijpzak meenemen voor je?
Edit: oh je had al gePMd![]()
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoonquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Dipkip het volgende:
Ja goed van jedus tenzij meer mensen me PMen kom ik morgen hier mijn grijpzakken en die van Burdie showen
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoon
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
Oke, dan ga ik je zo even pm-en.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.
Wil je jouw spullen op de foto en eventueel ruilen met Burdie en mij, of wil je het een verrassing houden?
Oh ja tuurlijk, dat kan ik maar beter ook doen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er is
Je hebt het niet getroffen met je goodies zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef MissBliss het volgende:
- Snowfairy![]()
- Een chemisch roze badding (ik heb geen bad)
- Snowshowers (ken ik niet, moet nog even wennen aan de geur)
- Christmas Cake Slice soap, daar had ik er al 1 van uit een pakketje, ik geloof dat ik hem vies vind
Ik ga maar eens een lijstje maken met alles wat ik heb, en met dingen die ik evt kan ruilen ofzo met mensen uit dit topic, want ik vind best veel dingen niet lekkerIdee?
O, over eventueel dingen onderling ruilen had ik nog helemaal niet nagedacht, en over badzout ipv badbruisbal ook nog niet. Oh-oh, pak het dan maar uit hoor, dan ben ik verrast via dit topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
Mijn hondenbuggy douw ik overal naar binnen als het moet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
De Lush hier in Haarlem kom je niet eens met een kinderwagen inik durf daar niet eens met een rugzak om te lopen, zo dicht staat alles op elkaar. Als het rustig is is het prima, maar als het druk is moet je je een weg terug naar buiten vechten vanaf de kassa
En jij oh-oh, ook nog niet binnen?quote:
Ja, nu issie er welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij oh-oh, ook nog niet binnen?
Gister tegelijkertijd met een heel groot pakket voor iemand anders verstuurd en dat is wel al binnen
Wat een leuke fotos!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Het is viavia doorgekomen dat de actie er morgen is, Lush zelf heeft het nergens gezegd (alleen de verkoopsters, maar dus niet officieel door het bedrijf Lush). Onze Lushgoeroe Cat verwacht geen grote drukte, maar ik ga zelf wel vroeg maar niet met een slaapzak voor de deur liggen ofzo, gewoon om een uur of 11 de winkel in
Backpack mee. En trolley. En IKEA tas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij neem ik morgen een boodschappentas mee. Vijf of zes van die zakken, dat past vast niet in mijn handtasjeoeoe wat zal mijn werkkamer lekker ruiken als alles opengaat! En wat zal mn vriend blij zijn met deze actie van mij
![]()
Lief!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had die Lush pics van december hier volgens mij nog niet gepost he?
De buggy's zijn die van die andere dames, mijnes staat dr niet op, en de honden zijn van die vriendin met wie ik samen dat pakket besteld heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze Lush is best ruim, voor een Lush dan he
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Backpack mee. En trolley. En IKEA tas.
Oh nee, dat was voor mijn 17 grab bags.![]()
Jeuj!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nu issie er wel
Nogmaals bedankt!
Ik ooook!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd wat er in zit.
Maar komende week zit hij in Noorwegen ipv Aberdeen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Dipkip het volgende:
maar misschien heb je dan wel heel veel geluk daarmee, in engeland schijnen de acties in de winkel toch beter te zijn dan hier?
Ben je al verder met je verlanglijst eisenpakket?
Jeeeeeeeeeeeej!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mn American cream uit Aberdeen is binnen
![]()
![]()
Met dank aan heer en vrouwe Greys![]()
Superlief, thnx
http://www.lushnorge.noquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Maar komende week zit hij in Noorwegen ipv Aberdeen!
Gewoon zo'n zak regelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Dus het wordt de week er na pas en eigenlijk wil ik niet zo lang wachten
Je komt niet uit de buurt van Gouda/ Rotterdam? Dan moettie idd op de postquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef Dipkip het volgende:
Moet ie op de post?
Ja, ik loop toch, en ik heb altijd al eens met 7 tassen vol met Lush thuis willen komen. Ik hoop alleen dat jullie wel echt gaan betalen anders zit ik de rest van het jaar aan kerstspul vastmaar zo zijn jullie niet he
Ik heb (wilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Llewella, je kan wel nog snel in de UK bestellen, das en cheaper en daar geldt de actie nog!
Doe ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:Ik zit me eigenlijk best te verheugen op die zakken, onnozel he
Ik vond het eerst ook wel eng, maar we hebben onze puur voor kunnen bestellen en voor imminent dodelijke noodgevallen (daar hebben we hem nog nooit voor hoeven gebruiken gelukkig). Hij is zo ingestelt dat alles wat je er mee betaalt zonder pardon de maand er na wordt afgeschreven van je betaalrekening. Zo is het wel redelijk veilig vind ik, want alles wat je er mee koopt heeft snel effect op je balans. Bij mij helemaal, want hij is gekoppeld aan de betaalrekening van mijn vriend, dus ik maak het bedrag altijd tegelijk naar hem over als ik iets met de creditcard moet betalen. Ik merk dus eigenlijk niks van die hele creditcard, tis alleen een soort sluis waar mn geld door moetquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Over minder dan een uur is het zaterdag!
Bij de woorden 'grijpzakken' en 'heerlijk om vrouw te zijn' in één zin krijg ik opeens heelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
GRIJPZAKKENDAG
![]()
wat is het soms toch heerlijk om vrouw te zijn en je helemaal op te kunnen winden over zeep
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
Is het te overdreven om een mailtje naar Lush af te sluiten met Yours faithfully?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:43 schreef Dipkip het volgende:
Het klinkt wel vrij realistischik droom meestal van die zwaar wazige onzin. Eergister maakte mn vriend me wakker en heb ik schijnbaar tegen hem geroepen dat ik 'het eerst nog af moet maken'. In mn droom was het mijn taak om een ijsbeer die vies was geworden in bad te doen, en daar was ik nog niet klaar mee terwijl het heel belangrijk was
![]()
same herequote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben raaaazend benieuwd, lijk wel een klein kind![]()
Leuk pakket! Gelukkig niet alleen bruisballen maar ook BBS-en. Foto's?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef lienelien het volgende:
ik heb:
jingle spells
christmas morning
gold star
angels delicht
christmas slice
Rockin'Robin kadopakketje met: nog meer christmas cakelush pud (in 1000 kruimeltjes, zo te horen aan het doosje) en een Let them eat cake lipbalm
Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef lienelien het volgende:
De Rockin'Robin alleen al is ¤17, dus dan kom je wel snel aan een tasje van ¤40. Wel jammer...
foto's zijn gemaakt, maar eerst even ontbijten en dan uploadenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk pakket! Gelukkig niet alleen bruisballen maar ook BBS-en. Foto's?
hmm, ik heb nog 3 van die bonnen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.
Ja, daar ga ik bij mijn volgende bestelling ook maar eens gebruik van maken, er staat nu ook geen datum meer op, toch? Althans, ik kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.
Het is te merken dat Lush UK daar de touwtjes strakker heeft aangetrokken, vorig jaar waren die grab bags veel voller.quote:Vom 17. bis zum 24.01.2009 hast du die Gelegenheit dir unsere
Wundertüten zu sichern und zu sparen:
Produkte und Geschenke bunt gemischt im Wert von 30¤ für NUR 20¤,
im Wert von 40¤ für NUR 25¤, im Wert von 50¤ für NUR 30¤ und im
Wert von 70 Euro für NUR 40¤!
NUR gültig vom 17. bis 24.01.2009 und NUR solange Vorrat reicht!
Das Angebot ist im Internet-Shop und in allen Shops erhältlich und
nicht mit einer Vorteilsnummer kombinierbar.
Ik bestelde vroeger best regelmatig in Duitsland, leuke acties, véél cadeaus, maar nuquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
In Duitsland start ook een actie:
[..]
Het is te merken dat Lush UK daar de touwtjes strakker heeft aangetrokken, vorig jaar waren die grab bags veel voller.
Laatste wat ik er besteld heb waren 40 Something Wicked This Way Comes melts.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bestelde vroeger best regelmatig in Duitsland, leuke acties, véél cadeaus, maar nu
Laatste dat ik er besteld heb was de restpostenbag.
Wat een leuke RR verpakking!quote:
ja, iewquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat is dus precies waarom ik nooit cadeauverpakkingen weggeef, al die restjes popcorn
Bedoel je qua geur of erna, wanneer je je bad heel erg moet gaan soppen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
En dat zielige kromme zeepje.![]()
Ik ben benieuwd of er veel verschil zit tussen de winkels. En nee, Lienelien, ik wil hem niet overkopenLet them eat cake vind ik wel aangenaam maar de Lush Pud is brrrrrr!
Als ze dat bij mij doen, heb ik straks een halve kiloquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind christmas cake slice wel lekker, maar ik heb nog een stuk en ben stiekem dus wel blij dat ik niet het tasje met 200 gram er van heb. Zul je zien dat ze vanuit de UK ook nog een stuk meesturen...
Ik heb een snowfairy die ik niet wil. Ruilen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:22 schreef lienelien het volgende:
Ik had stiekem ook gehoopt op snow fairy
Auto + parkeren in de Vrijthofgarage. Dat jij met de bus gegaan bent! Respect!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Het was trouwens écht zwaar. En veel!! Ik kwam nauwelijks de bus inhoe cat dat ooit met 17 tassen heeft gedaan is me een raadsel.
Ik hoop niet dat ik nog een Secret Santa krijg. Angels Delight heb ik al genoeg en Chocolate Santa vond ik niet bijzonder genoeg om nog een keer te krijgen. Of kopen, for that matter. De balm en de zepe heb ik nog niet, en de zeep vond ik niet verkeerd ruiken dus die mag wel mijn kant op komen. *duim duim* Als het maar gene 200 gram is!quote:Nu eerst het tasje van Burdie:
[ afbeelding ]
Inhoud:
Secret Santa (chocolate santa + HIWTK + kortingsbon)
Snowfairy 250 gr.
Snow showers 120 gr.
Snowcake 190 gr.
Christmas cake slice 150 gr.
Dan het eerste tasje van Miss Dynastie
[ afbeelding ]
Inhoud:
Frosty the snowman (Ice blue + frothy the snowman + kortingsbon)
Snow showers 95 gr.
Christmas cake slice 215 gr.
Let them eat cake
Chocolate santa
En het tweede tasje
[ afbeelding ]
Inhoud:
Secret Santa (chocolate santa + HIWTK + kortingsbon)
Gold frankincense and beer 120 gr.
Snowshowers
Christmas party
Snowfairy 100 gr.
B electro 145 gr.
Nu ga ik de foto's van mijn tasjes uploaden (mag maar 5 tegelijk).
Beide (al stoot mijn bad de meest aanslag gelukkig af) maar ook het water. Het krijgt zo'n smerige rioolbruine kleur. Bah.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je qua geur of erna, wanneer je je bad heel erg moet gaan soppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |