abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65078863

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 129, 130,131, 132,
133,134, 135

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: [url=http://www.lush.nl]lush.nl

De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden

En verder
pi_65078901
Wat gaat het ineens hard met de lush-topics!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 17:47:23 #3
163650 Greys
pi_65078918

Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65078957
Echt waar! Dan ben je lang bezig.
pi_65078962
Ik klets teveel he dit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
pi_65079029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik klets teveel he dit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
niet boeiend?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65079068
Kan iemand trouwens uitleggen waarom je als je op de tekst over zeer verslavende zeepwinkel klikt, in het vorige topic terecht komt
pi_65079122
Misschien klopt de link niet.
Ik zit ook de SOG'en ik moet eigenlijk een wetenschappelijk verslag schrijven.
pi_65079132
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef Greys het volgende:

Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
Gij dappere.
Doe ik je niet na. Te druk met de liefde en werk
Toevallig nu even niet met werk door de griep, wat dan ook onmiddelijk in het fokken stop. Dat dan eventjes doordeweeks nog niet met
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079179
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef nokwanda het volgende:
niet boeiend?
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.

Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
pi_65079229
Dipkip, ik moest lachen om je post.
De essentie van zweep. * DanseMacabre ziet essentie boven de zeep zweven.
pi_65079262
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.

Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
Sofie's wereld
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079317
Die is leuk, heb 'm thuis.
pi_65079409
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Sofie's wereld
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel ja ze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
pi_65079612
Waua, die is snel vol gegaan!

Om nog even terug te komen op het vorige topic: dat verhaal van dat verwend nest doet me ontzettend denken aan het neefje van Harry Potter.
'Ik heb dit jaar maar 39 kadootjes! Vorig jaar had ik er 40!'
' Schatje, morgen gaan we in de winkel TWEE grote kadootjes voor je uitzoeken.'

Ik dacht dat het alleen in films en boeken voorkwam.

Op zich herken ik het verhaal van lief kind als ze alleen is wel. Mijn nichtje hangt ook best veel aan haar moeder. Het gaat nu al een stuk beter, maar ze heeft een fase gehad dat niets goed was, ze om het minste begon te gillen en alleen mamma goed was (mamma is soms ook wat te toegeeflijk ). Maar zodra moeder weg is kon je echt leuk met haar spelen en begon ze niet om niks te huilen.

Filosofie? Ik had een zesje voor mijn bloktoets filosofie en was er toen he-le-maal klaar mee. Barbaar die ik ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65079667
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
pi_65079720
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65079727
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.

Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
pi_65079757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert
[..]

Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel ja ze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
Waar studeer jij?

Ik moet opeens terugdenken aan de tijd, laaaang laaaang geleden, dat ik een blind date had met een filosofiedocent die les gaf in Tilburg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079792
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.

Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079802
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Waar studeer jij?
Aan de VU
pi_65079827
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?

Is alles veilig aangekomen?
Hoe vond je de produkten ruiken?
Heb je je lijstje klaar?
Durft Heer G nog een keer terug?
Etc. etc.
pi_65079830
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.
DAT IS NIET EERLIJK.
pi_65079854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

DAT IS NIET EERLIJK.
Jank maar. Je moeder is er toch niet.
pi_65079863
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?
Goed punt!

En of Greys misschien ook aan de grijpzakjes gaat?
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:
pi_65079874
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gemenerd.
pi_65079912
vriendlief gaat zaterdag mee den haag in
Boy de burmees is hartstikke goed opgevoed ahum. Nee hoor hij luistert wel maar heeft de neiging je in je neus te bijten dat doet hij al vanaf dat hij een kitten is. en jankt als hij denkt dat hij alleen is. Meneer is al 13,5 dus heropvoeden zal niet zo snel meer gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 15-01-2009 18:24:36 ]
pi_65079923
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Gemenerd.
Zachte heelmeesters lieve schat... zachte heelmeesters.....
pi_65079980
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
vriendlief gaat zaterdag mee den haag in
Boy de burmees is haerstikke goed opgevoed ahum. Nee hoor hij luistert wel maar heeft de neiging je in je neus te bijten dat doet hij al vanaf dat hij een kitten is. en jankt als hij denkt dat hij alleen is. Meneer is al 13,5 kat dus heropvoeden zal niet zo snel meer gaan.
Even de quote gecorrigeerd

pi_65080032
Ik wil ook een kat.
Mijn vriend heeft wel een kat, maar mijn vader heeft een fobie voor katten dus dat wordt niks.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 18:22:51 #31
43556 miss_dynastie
pi_65080085
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige topic: dat verhaal van dat verwend nest doet me ontzettend denken aan het neefje van Harry Potter.
'Ik heb dit jaar maar 39 kadootjes! Vorig jaar had ik er 40!'
' Schatje, morgen gaan we in de winkel TWEE grote kadootjes voor je uitzoeken.'
En mij aan Veruca Peper van Sjakie en de chocoladefabriek (maar die film heb ik ook pas weer een keer gezien, daar zal het wel mee te maken hebben)
pi_65080122
Mijn twee kleine slopers worden steeds stouter lijkt het. Ik vraag me af hoe lang de kitten puberteit duurt. Ze zijn ook van geen enkele straf meer onder de indruk met de plantenspuit of onder de kraan vinden ze alleen maar lollig, in het nekvel pakken een leuk spelletje, in hun gezicht blazen krijg je een blaas terug, tikje op de neus = voluit terug rammen met je poot, en harde geluiden zijn ze nu ook wel aan gewend

Ik wil ze graag leren niet op mn hoofd te springen vanaf de open zoldertrap als ik de trap afloop naar beneden. En het liefst voor ze formaatje deze zijn

Tis een leuk ras hoor, maar soms denk ik dat ik apen heb in plaats van katten
pi_65080183
In disneyland was van de zomer ook zo'n jongetje.

Bij het pizzarestaurant.

Kind: I wan't daddy's pizza.
Moeder: You can't have it.
Kind: I want it NOW
Hij kreeg het ook nog.
Even later:
Kind: Now we're gonna get me a buzz lightyear-doll.
Moeder: No.
Kind: But I want it NOW, or else i'm going to scream.

Bahbah.
pi_65080213
Snowy is ook zo'n boef. en dan nog commentaar hebben dat het niet mag. Nee mijn hoofd is niet om op te liggen. Meneer weegt 5,1 kilo inmiddels al ietsjes meer denk ik. En Zorro begint ineens na 4jaar aan zijn puperteit wat niet op de aanrecht??? doe het lekker toch En dikke Fire blijft maar aan vloerbedekking van de trap krabbelen. Snowy heeft heel wat terweeg gebracht in huize ferrari_rood
pi_65080315
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef DanseMacabre het volgende:
But I want it NOW, or else i'm going to scream.
Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!

En dat kind stil.

Vond het wel een goeie techniek, als je lef hebt.
pi_65080359
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!

En dat kind stil.

pi_65080401
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Aan de VU
Daar ben ik dus vandaag geweest met dochterlief voor een reik- en grijponderzoek bij babies Zodoende dat ik vandaag meteen maar langs de lushwinkel ging

En sofie's wereld staat hier ook in de kast

En gedrag kan je heel goed creeeren idd (nog even voortgaande op het vorige topic); tot nu toe heb ik nog een erg leuke en lieve dochter
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:33:33 #38
163650 Greys
pi_65080419
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:

Is alles veilig aangekomen?
Hoe vond je de produkten ruiken?
Heb je je lijstje klaar?
Durft Heer G nog een keer terug?
Etc. etc.
Ohhhhhh sorry!
Ik heb met de betreffende mensen keurig updates zitten uitwisselen en zelfs de pakjes vandaag al opgestuurd, maar ik ben het helemaal vergeten in het Lushtopic te melden!
Ik had het per ongeluk in het F&F SC topic gezet

Stenig mij! Wel met kleine steentjes

Maar...
Alles gelukt! Hij vond het wel een rare winkel (maar dat had ik hier wel al geroepen, toch? ) met 'kaas en gebakjes' en het riekte er niet prettig vond hij
Douane door was geen probleem!
Vandaag oh-oh dr Americam Dream Cream solid perfume opgestuurd naar haar en Miss Bliss d'r Fresh Farmacy! En Nokwanda krijgt volgende week haar spullekes als ze hier in de buurt moet zijn toch!

De karma geur is niet aan mij besteed, dat weet ik ook meteen. Oh-oh had dat heel goed ingeschat zeg!
Ze had Nokwanda wat stukjes toegestuurd en daar zat Karma wel bij (ze had gedacht dat het wel bij Nok zou passen) en bij mij andere dingetjes, maar geen Karma. En Nok vond die karma dus geweldig en heeft het via Heer G besteld. Ik kon dus mooi er even aan snuffelen maar veel te zware geur voor mij!

Verder gisteravond mijn haar gewassen met Trichomania en dat was even wennen zeg met zo'n blokje! Zat ook bij de monstertjes van oh-oh. Het rook heerlijk, het schuimde me iets te weinig (maar misschien was mijn haar niet nat genoeg?) en het werd er superschoon en een beetje stroef van, maar dat vind ik wel prettig.
(Dit bovenstaande had ik weer per PM naar oh-oh gestuurd, ik moet er nog aan wennen om gewoon ALLES dat met Lush te maken heeft hier te posten ).

Oh en gewassen met Snowcake zeep

En Heer G durft nog terug!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080453
quote:

[..]

En dat kind stil.

Deed een v riendin van mij ook bij haar dochter. Kind keek echt en zei: gekke mamma. Was ze snel afgeleerd.
Maar ik zou trouwens ook als tante eens met haar gaan praten

In ieder geval duidelijk maken dat het op die manier helemaal niet leuk is om voor haar cadeautjes mee te nemen. "ik vind cadeautjes meenemen voor lieve kinderen echt heel leuk, en als ik ze uitzoek word ik helemaal blij van binnen. Maar als ik jouw reactie zie word ik verdrietig, want het is gewoon nooit goed en je gedraagt je als een klein jaloers kreng tegenover je broer, die zich trouwens wel heel lief gedraagt. neem daar maar een voorbeeld aan. En bovendien KRIJG je cadeautjes. Als je het zo afdwingt is het geen cadeau meer"
En dat begrijpt een 6-jarige echt wel. En zo hebben gelukkig meer mensen dan alleen de ouders invloed op de vorming van een karakter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65080480
En de grijpzakjes? *gooit grind*
pi_65080598
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
In ieder geval duidelijk maken dat het op die manier helemaal niet leuk is om voor haar cadeautjes mee te nemen. "ik vind cadeautjes meenemen voor lieve kinderen echt heel leuk, en als ik ze uitzoek word ik helemaal blij van binnen. Maar als ik jouw reactie zie word ik verdrietig, want het is gewoon nooit goed en je gedraagt je als een klein jaloers kreng tegenover je broer, die zich trouwens wel heel lief gedraagt. neem daar maar een voorbeeld aan. En bovendien KRIJG je cadeautjes. Als je het zo afdwingt is het geen cadeau meer"
En dat begrijpt een 6-jarige echt wel. En zo hebben gelukkig meer mensen dan alleen de ouders invloed op de vorming van een karakter.
Ik pas tegenwoordig niet meer op haar dus er is weinig kans haar alleen te spreken. En zoiets zeggen waar de ouders bij zijn zorgt ervoor dat ze het voor haar opnemen waar ze bij is... De ouders verheerlijken haar gedrag, vinden dat ze 'zo heerlijk eigen' is en zo 'primair reageert'. Dat ze ondertussen onder kennissen bekend staat als de horrorprinses ontgaat ze een beetje. Ze zeggen hooguit trots dat ze nog veel met die meid te stellen krijgen als ze straks puber is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:40:38 #42
163650 Greys
pi_65080628
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Dipkip het volgende:
En de grijpzakjes? *gooit grind*
Whehehe. *Bukt*

Die grijpzakken klinken wel interessant, maar dan weet je dus nooit wat er in zit begrijp ik?
En ik zit niet echt in de buurt van een winkel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080630
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhh sorry!
Ik heb met de betreffende mensen keurig updates zitten uitwisselen en zelfs de pakjes vandaag al opgestuurd, maar ik ben het helemaal vergeten in het Lushtopic te melden!
Ik had het per ongeluk in het F&F SC topic gezet

Stenig mij! Wel met kleine steentjes
Kom, allemaal samen, laten we samen Greys stenigen met deze stenen

quote:
Maar...
Alles gelukt! Hij vond het wel een rare winkel (maar dat had ik hier wel al geroepen, toch? ) met 'kaas en gebakjes' en het riekte er niet prettig vond hij
Douane door was geen probleem!
Vandaag oh-oh dr Americam Dream Cream solid perfume opgestuurd naar haar en Miss Bliss d'r Fresh Farmacy! En Nokwanda krijgt volgende week haar spullekes als ze hier in de buurt moet zijn toch!
yep. Dan zien we elkaar ook weer eens. En jij mijn aanstaande
quote:
En Heer G durft nog terug!
Dat vind ik pas echt dapper. het is bijna als een man om een specifiek merk tampons sturen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65080665
En je lijstje? *gooit rotsblok*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het vervolg ALLES hier melden mevrouw Greys!
pi_65080673
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik pas tegenwoordig niet meer op haar dus er is weinig kans haar alleen te spreken. En zoiets zeggen waar de ouders bij zijn zorgt ervoor dat ze het voor haar opnemen waar ze bij is... De ouders verheerlijken haar gedrag, vinden dat ze 'zo heerlijk eigen' is en zo 'primair reageert'. Dat ze ondertussen onder kennissen bekend staat als de horrorprinses ontgaat ze een beetje. Ze zeggen hooguit trots dat ze nog veel met die meid te stellen krijgen als ze straks puber is.

Met een beetje mazzel zorgt ze in ieder geval voor de beste anti-conceptiemethode.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:43:50 #46
163650 Greys
pi_65080747
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
En je lijstje? *gooit rotsblok*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het vervolg ALLES hier melden mevrouw Greys!
Wat ik tot nu toe in mijn wish list heb staan?
Effe kijken! Moment! Hij is nog niet compleet heur!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080790
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Die grijpzakken klinken wel interessant, maar dan weet je dus nooit wat er in zit begrijp ik?
En ik zit niet echt in de buurt van een winkel
Nee, je weet nooit wat er in zit. Het is een verrassingsgrijpzak!
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef nokwanda het volgende:

Met een beetje mazzel zorgt ze in ieder geval voor de beste anti-conceptiemethode.
Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingers ze kan zelfs dat lok achter je oor strijk opkijk ding al. Maar nog geen veters strikken.
pi_65080849
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[..]

Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingers ze kan zelfs dat lok achter je oor strijk opkijk ding al. Maar nog geen veters strikken.
Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
Over haar maak ik me geen zorgen. Zij krijgt later dochters waarvan ze niet wil dat het ook draken worden, dus die gaat ze heel strak opvoeden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65080854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dus Spanning. En Sensatie!
quote:
[..]

Mijn god.

Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:47:42 #50
163650 Greys
pi_65080869
Tot nu toe!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080987
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe!

[ afbeelding ]
*applaudiseert*

Mooi gevarieerd lijstje! Happy Pill heb ik ook en Pop in the Bath past daar prima bij.
Hot Milk vond ik zelf minder inspirerend en Big Blue heb ik nooit geprobeerd. Daar zit wel een hoop (slijmerig) zeewier in, tis maar dat je het weet.
Creamy Candy is lekker zoet.
pi_65081045
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.

Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachen dr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
pi_65081101
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe!

Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
pi_65081158
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja
[..]

Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachen dr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
Oordopjes een optie?

Mijn nichtje is niet echt boos als ze zo boos kijkt. Ze trekt alleen het gezicht als we erom vragen. En houdt het maar een paar seconden vol want dan moet ze om zichzelf giechelen.

Echt boos is ook huilen, gillen, snel praten etc. Waarop haar ouders reageren met de vraag of ze het nog een keer kan zeggen, maar dan rustig want zo verstaat niemand er iets van. En dat doet ze dan ook. *tante trots is*
pi_65081162
Poging 2 :

Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
pi_65081370
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Elvi het volgende:
Poging 2 :

Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
Oeps..

Ik gebruik zelf Gorgeous, zowat alle andere cremes zijn te vet voor mijn huid. Voor je droge huid zal hij te licht zijn. Verder ken ik ze niet goed genoeg om gericht advies te geven. Op het Nederlandse Lush forum kun je reviews vinden over alle cremes.

Woon je ver bij een winkel vandaan, anders zou je daar om proefjes kunnen vragen. Als je je verhaal uitlegt is dat nooit een probleem.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 19:07:24 #57
163650 Greys
pi_65081556
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
Dat komt helemaal goed, in die afdelingen ga ik vanavond neuzen!
En ik heb de Lush Times, Heer G had hem voor me meegenomen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65081831
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?

Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 19:21:17 #59
163650 Greys
pi_65082109
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?

Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:24:05 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65082212
Dit topic gaat haaaaaaaard ( en amper nog over Lush , maar tis wel gezellig hier ).
Oh ik ben zo blij met mn Karma Cream.
Mijn excuus om hem toch maar in de winkel te scoren vandaag was dat het voor Heer G. zo lastig is om hem mee te brengen omdat het vloeibaar is en dat ik m niet wil bestellen omdat ik dan weer veel meer ga bestellen .
Dus maar gewoon gekocht, en de Lush meisjes waren zo blij dat ze weer ff met de hondjes konden knuffelen.
Ik ben benieuwd hoe lang zo'n pot mee gaat.
Moest je die zwarte potten nou bewaren en dan inleveren of zo?
Al die regeltjes zijn een beetje onduidelijk vind ik.
Net als van die zakken met daar op dat je stempels moet halen, dat heb ik dan ook nooit gedaan en ik had wel 12 van die zakken, maar dat voelt zo hebberig als ik daarmee naar de winkel loop vind ik ...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:24:58 #61
176471 oh-oh
pi_65082242
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

IT'S VANILLARY!
OOOOOOOh ja, dat solid perfume wil ik al zeker, en wel meer van dat spul, dus dan mag Heer G wellicht valentijn spullen voor mij gaan shoppen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65082285
Op mijn pot Dream Cream (ook zo'n zwarte met draaideksel) staat van wel maar die komt wel uit Engeland, weet niet of het hier anders werkt.
pi_65082857
Volgens mij ga ik vrijdag weer een hoop kopen in de winkel.
Maar nu eerst: Voor de eerste keer douchen met een jellie. Ben benieuwd.
pi_65082992
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker. Potjes mogen alle groottes zijn en uit Nederland, Engeland of verweggistan komen. De witte potten die je bij de retro kunt kopen mogen niet ingeleverd worden.

De zakjes met stempels waren een foutje. Die hadden alleen in de UK uitgereikt mogen worden.

Succes met je jelly douche DM! Je hebt toch wel een puff erbij he? Welke ga je gebruiken?
pi_65083069
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

IT'S VANILLARY!

Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.

Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
pi_65083131
Lush vind post
pi_65083199
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker.
Ha! Met het tempo wat ik maak krijg ik dus mooi over 6 jaar één gratis gezichtsmasker

Hoe zijn die gezichtsmaskers eigenlijk?
pi_65083557
Net gedouched met Angels delight. Maar ik blijf toch voor de Karma gaan.
Morgenvroeg eens de sexy peel proberen.
Met de snowcake heb ik echt weinig. Of ik moet er voor in de bui zijn.

Ik bedacht me net dat mijn geursmaak erg beinvloedbaar is door mijn bui, maar dat ik altijd voor indiaase geuren of bloemengeuren zou gaan. is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65083695
Gezichtsmaskers zijn . Mijn favoriet is Cathastrophe Cosmetic: een paars masker met echte bosbessen erin. Brazened Honey is lekker fris. Ze worden elke week vers gemaakt en je moet ze in de koelkast bewaren. Nu liggen er bij mij een paar porties in de diepvries. Dan kun je ze langer bewaren en dat werkt ook goed.

Ik doe er meestal eentje op als ik in bad lig. Met één keer in de week is mijn velletje heel blij, maar ik vergeet het vaak.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 20:11:13 #70
163650 Greys
pi_65084059
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.

Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
Ik heb ze gezien, 10 centimeter groot!
De Sexxx Bomb lijkt me wel wat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65085405
Dat douchen met een jellie is best gek, uitkijken dat het niet in het doucheputje verdwijnt.
Zo'n shampooblok werkt fijner dan ik dacht, schuimt goed.
pi_65087528
@greys ik kan wel een grijpzak meenemen zaterdag. Als ze er nog zijn.
pi_65088054
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
pi_65088196
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
Volgens mij ook in B electro zeep, maar ik weet niet of ie er duidelijk naar ruikt.
pi_65088927
Dan moet ik toch echt een keer naar een Lushwinkel om dat zelf te ruiken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:45:09 #76
176471 oh-oh
pi_65090613
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik toch echt een keer naar een Lushwinkel om dat zelf te ruiken.
Dat moet je zeker doen!
Wat wel slim is is om van te voren goed op de site te kijken wat je lekker lijkt en daar ook echt naar vragen of zoeken, want je ziet in de winkel door de bomen het bos vaak niet meer!
( Groucho Marx )
pi_65090980
Nu ga ik ineens van het weekend naar een vriendin die heftig getroost moet worden en toen ik vroeg of ik wat voor dr kon doen zei ze 'badspul'.

Ja nou moet ik dus zaterdag alsnog de drukte in he ik heb hier niet genoeg liggen wat haar smaak is, en ik moet dan sowieso even de stad in want ik heb geen cadeaupapier meer en iets inwikkelen in krantenpapier drukt niet echt 'ik ben er voor je' uit.

Maar zal ik nou voor de grab bag gaan of niet zij houdt namelijk wel van de dingen waar ik niet van hou (zoet, roze, kokos, vanille). En ik heb geen specifiek ding in gedachten voor haar, ik wil vooral véél liefde geven.

Doen dus?
pi_65091131
Heeft ze veel dingen waar ze echt niet van houdt? Zo ja, dan is een grab bag een risicootje.

Aan de andere kant, samen die bag uitpakken en gezusterlijk samen de inhoud verdelen (zij een beetje meer dan jij natuurlijk ) zegt volgens mij ook al heel duidelijk 'ik ben er voor je'.

Mijn advies: doen! Ben ook totaal niet bevooroordeeld, natuurlijk.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:00:20 #79
176471 oh-oh
pi_65091268
Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
( Groucho Marx )
pi_65091455
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
Ik wilde het al niet zeggen.
pi_65091515
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft ze veel dingen waar ze echt niet van houdt? Zo ja, dan is een grab bag een risicootje.

Aan de andere kant, samen die bag uitpakken en gezusterlijk samen de inhoud verdelen (zij een beetje meer dan jij natuurlijk ) zegt volgens mij ook al heel duidelijk 'ik ben er voor je'.

Mijn advies: doen! Ben ook totaal niet bevooroordeeld, natuurlijk.
De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?

Samen verdelen doe ik denk ik niet, want dan gaat ze toch bij alles zeggen dat ik het moet nemen, plus ze vindt het altijd zo leuk hoe ik dingen inpak. Ik maak dr altijd wat van, koop een leuk mandje bij de xenos, mooi cadeaupapier, beetje decoratie dr op...
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:10:01 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65091642
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Net gedouched met Angels delight. Maar ik blijf toch voor de Karma gaan.
Morgenvroeg eens de sexy peel proberen.
Met de snowcake heb ik echt weinig. Of ik moet er voor in de bui zijn.

Ik bedacht me net dat mijn geursmaak erg beinvloedbaar is door mijn bui, maar dat ik altijd voor indiaase geuren of bloemengeuren zou gaan. is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).
Mijn eigen all-time verslaving !
KuikenGuppy
pi_65091668
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?

Samen verdelen doe ik denk ik niet, want dan gaat ze toch bij alles zeggen dat ik het moet nemen, plus ze vindt het altijd zo leuk hoe ik dingen inpak. Ik maak dr altijd wat van, koop een leuk mandje bij de xenos, mooi cadeaupapier, beetje decoratie dr op...
Als je het voor haar wil inpakken MOET je er twee kopen. Zoek je uit beide bags wat zij lekker vindt en maak je daar een leuk pakketje van. En de rest vindt bij jou vast wel een huis. Die bags hebben de standaard zaken: losse bruisballen, BBS-en, stukjes van 100 gram zeep, potjes van 100 gram jelly en zo. Wellicht zit er nog een Solid Perfume bij.
pi_65091707
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik ook wel maar niet genoeg!!

Mn christmas morning zou ze denk ik wel lekker vinden en mn strawberry santa, maar dat is echt niet genoeg voor iemand die echt iets zwaars doormaakt... En dan heeft ze ook nog een kast voor ons voor in ons nieuwe huis, dus ik wil even flink uitpakken

Denk dat ik dan twee bags doe en dan wat het meest bij haar past er uit vissen. Dr zullen ongeveer 8 dingen in zo'n zak zitten toch? Dan moet ik met twee bags plus wat ik al had aan zoete meuk, wel tot een zoetsappig pakketje kunnen komen. Even langs de Xenos voor een mandje, en misschien een spons of een zeepbakje ofzo... Oh helemaal leuk behalve de drukte dan, ik moet maar vroeg gaan denk ik, of zou dan juist de grote stormloop zijn?
pi_65091718
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.
pi_65091849
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb ik ook wel maar niet genoeg!!

Mn christmas morning zou ze denk ik wel lekker vinden en mn strawberry santa, maar dat is echt niet genoeg voor iemand die echt iets zwaars doormaakt... En dan heeft ze ook nog een kast voor ons voor in ons nieuwe huis, dus ik wil even flink uitpakken

Denk dat ik dan twee bags doe en dan wat het meest bij haar past er uit vissen. Dr zullen ongeveer 8 dingen in zo'n zak zitten toch? Dan moet ik met twee bags plus wat ik al had aan zoete meuk, wel tot een zoetsappig pakketje kunnen komen. Even langs de Xenos voor een mandje, en misschien een spons of een zeepbakje ofzo... Oh helemaal leuk behalve de drukte dan, ik moet maar vroeg gaan denk ik, of zou dan juist de grote stormloop zijn?
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven. Fluff en bakje is leuk! Als ze echt van zoet houdt zou je naar zo'n dusting powder kunnen kijken. Ik ben de naam nu even kwijt maar daar is ook een mierzoete versie van. Zit niet in de grab bag, moet je los kopen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:19:34 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65092039
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.
Oh echt waar??? Dan moet ik die ook hebben .
KuikenGuppy
pi_65092094
Ik denk dat ik gewoon twee bags grab, de inhoud scan, en als het allemaal te veel mijn smaak is en te weinig haar smaak, nog even in de rij ga staan voor die dusting powder (weet je een naam?) en twee knalroze badballen ofzo

Maar ik denk dat het prima goed komt, want ik heb dus al twee dingen die in het mandje kunnen en Lush een beetje kennende is de kans hééél klein dat niet minstens de helft van het spul onder de categorie zoeterdanzoet valt

Oh ze heeft ook het tegengestelde haar van dat van mij trouwens, en een heel ander huidtype. Dus ik denk dat het verdelen makkelijk zal gaan LOL
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven.
Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:29:50 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65092430
Hoeveel kosten die grijpzakken? .
KuikenGuppy
pi_65092529
Schijnbaar betaal je 20 euro voor een zak met random (kerst)spullen ter waarde van 40 euro.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:35:02 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65092621
Wowie .
Nouja, daar zal dan heel veel snowcake en snowfairy in zitten en daar heb ik al veel van .
KuikenGuppy
pi_65092685
Ik hoop het!! Snowcake wil mn moeder drie stukken van en Snowfairy kan mn zoet- en rozeminnende verdrietige vriendin wel gebruiken

Maar dat idee is inderdaad wel waarom ik er eerst geen ging halen. Je zou m dus eigenlijk moeten delen met iemand die een heel andere smaak heeft dan jij...
pi_65092951
Welkom in de Lush-SC
quote:

[..]

En dat kind stil.

Die had d'r inspiratie van die ene reclame dus
pi_65093006
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef lienelien het volgende:
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dus
Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzo
pi_65093066
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzo

mama gaat ook op de grond liggen janken en krijsen
Weet alleen niet meer waarvan die reclame was.
pi_65093261
Oh dat deed deze vrouw gelukkig niet dat gaat ook wel een beetje ver, volgens mij heeft je kind dan echt wat te bespreken op de sofa later
pi_65097384
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klinkt als iets voor mij.

Ik keek op de site en vond de Story behind Flying Fox

For a time in 2004 there were a lot of Fox related jokes about. Mark had read a poem by Philip Larkin:
Philip Larkin - This Be The Verse
They f**k you up, your mum and dad.
They may not mean to, but they do.
They fill you with the faults they had
And add some extra, just for you.
But they were f**ked up in their turn
By fools in old-style hats and coats,
Who half the time were soppy-stern
And half at one another's throats.
Man hands on misery to man.
It deepens like a coastal shelf.
Get out as early as you can,
And don't have any kids yourself.
And as a result we had windows and bags and the Flying Fox shower gel. Lots of Lush people and customers did not understand the fox thing, but the Flying Fox is a little easier.
Mark wanted to make a new product for PMS, after he came home one day to find his wardrobe (Still full of all of his clothes) at the bottom of the stairs. Mo had pushed it down. There is a ‘phrase' in the UK when you are really mad and do not care about any consequences that goes "I don't give a Flying F**k" Maybe this is what Mo said to Mark when he complained about his wardrobe at the bottom of the stairs.
Flying Fox sounds like this phrase and this shower gel is good for PMS, and it is also an aphrodisiac too. Many women get horny when their period is due, and maybe fancy a bit more "Flying Foxes."
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65097439
Er staat inderdaad heel erg veel Lush op Marktplaats
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:38:20 #99
176471 oh-oh
pi_65097634
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind
Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
( Groucho Marx )
pi_65097766
Mn vriend heeft beloofd vandaag te bellen over wat het kost om onze badkamer aantrekkelijk te maken Er gloort hoop! Hoop zeg ik je!!
pi_65097814
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen

Iemand hier ervaring met King of Skin bodybutter?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65097817
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?
Die 30 17 tassen dat was ik. Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.

In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.

In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.

Die zoete Dusting Powder: Candy Fluff!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:53:35 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65097858
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind
Ik heb het in Parijs gekocht en werd toen gewoon misselijk ervan. Het bleek te komen omdat we daar een erg klein badkamertje hadden. In onze eigen badkamer is de geur wat minder overheersend sterk, en vind ik het heerlijk! Daarvoor was ik al verslaafd aan de FF Temple Balm .
quote:
Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
Whehe, ik ken het... maar ik wil altijd alles tegelijk gebruiken .
KuikenGuppy
pi_65097879
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Lotgenoot!
quote:
Ik heb ge-strawberry Santaat, ge-Washday Greened, ge- Bigd , ge-FIBt, ge-Buffied, ge-Big Teased, ge-Gorgeoused en gearomacremed. Voordat ik straks wegga eens kiezen welk parfummetje mij vandaag mag opgeuren.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:55:54 #105
176471 oh-oh
pi_65097902
( Groucho Marx )
pi_65098041
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef nokwanda het volgende:
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen
Nou... Volgens mij heb ik als mn pakket er is en de helft van de twee grabbags een beetje leuk is, genoeg voor 3 maanden zeer riant poedelen dus dan hoef ik pas ergens in maart weer een aanleiding te verzinnen. Plus, het zou een tikje overdadig zijn als nog voor ik ooit één lush bruisbal heb geprobeerd mn stash niet meer in mn Lush-kast past even negeren dat het al vrij debiel is een Lush-kast te hebben als je nog niet eens een kledingkast of boekenkast hebt
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Die 30 17 tassen dat was ik. Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.
Ik denk niet dat het over jou ging want die van jou kwamen toch niet op marktplaats te staan? Kopen voor andere Lushies is niks mis mee lijkt me.
quote:
In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.
Hoei maar das dus alleen als je in Engeland bent begrijp ik?
quote:
In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.
Ja, eigenlijk een beetje raar, maar ik verwacht wel dat ze morgen het groot in de etalage zetten. Het zou inderdaad wel netter zijn als ze het op hun site zouden zetten, vooral voor de mensen die moeten reizen om bij de winkel te komen.
quote:
Die zoete Dusting Powder: Candy Fluff!
Dankjewel
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:09:48 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098155
Een lushkast .
KuikenGuppy
pi_65098309
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Burdie het volgende:
Een lushkast .
Ja? En?
pi_65098389
Ter verdediging: het is geen grote kast tis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!

Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
pi_65098390
Lushkast
Koop een kledingkast en verberg al je Lushdingetjes tussen je kleren als je ze niet gebruikt. Dan ruikt gewoon alles ernaar. Met een beetje mazzel de kleding van je vent ook
Ik baal alleen wel een beetje dat ik de geur minder goed kan behouden van het lekkere zeepje. Ik moet me gewoon vet insmeren na het douchen omdat mijn huid zo enorm droog is, en dan gaat de geur er een heel eind af. Maar ach, ik ben sowieso niet van de heel opdringerige wolken geur om me heen. Als je de Karma nog een beetje subtiel door de nivea uit blik heen ruikt is het al snel goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:22:41 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098458
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Ter verdediging: het is geen grote kast tis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!

Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
Hehe, begin ermee en je komt er nooit meer vanaf . Ik heb ook zo'n commode staan op de werkkamer, en mijn lush zit er ook in .
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik mijn eigen kindjes er ooit op wil leggen, maar waarschijnlijk is het alleen maar een smoes om 'm niet weg te hoeven doen .
KuikenGuppy
pi_65098545
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:30:31 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098661
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen" .
KuikenGuppy
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:32:22 #114
176471 oh-oh
pi_65098702
Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
( Groucho Marx )
pi_65098798
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:30 schreef Burdie het volgende:
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen" .
Als ik hem nog een keer bij ga schuren / schaven om het klemmen te verhelpen, tieft ie uit elkaar dat ding is gewoon brak en oud, maar ik ben er aan gehecht, dus hij mag blijven. Ik weet alleen niet of ik de moed kan opbrengen hem nóg een keer te schilderen, dus voorlopig blijft ie flessengroen met auberginepaars (mijn bevlieging van 2,5 jaar geleden...).
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:38:01 #116
176471 oh-oh
pi_65098853
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?
Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
( Groucho Marx )
pi_65098870
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
pi_65098957
Vinden ze het leuk om aangekleed te worden? Bij de dierenwinkel waar ik mn CB koop hebben ze ook een groot rek met hondjeskleding, maar als ik daar mensen zie die hun hondje aankleden zijn die hondjes het er niet zo mee eens. Laatst nog was een vrouw bezig om een chihuahua zo'n t-shirt met SECURITY aan te trekken en die hond deed zo hnnnggnngggNNGGGGNNGG!!!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:46:33 #119
176471 oh-oh
pi_65099110
Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat ).
Dat was erg grappig.
( Groucho Marx )
pi_65099208
Dat doen katten ook als je ze aankleedt we hadden een tamme oude kat toen ik nog zo klein was dat ik poppenkleertjes en teveel fantasie had
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:53:21 #121
176471 oh-oh
pi_65099330

De chineesjes trekken zelf hun pakken aan. Ik hou het ze voor, ze steken hun kop erin en hun voorpoten, dan trek ik ze door en doen ze hun achterpootjes optillen, en daarna gaan ze heeeeeeeel blij rondspringen.
Oh vandaag komt mn parfum als het goed is .
En een doos badballen van badloze vriendinnen die ook besteld hebben in de UK
En heeeeeeeel mss ook wel onze Engelse doos eindelijk
Dus vanavond ga ik lekker badderen!
En dan mag Chico altijd na mij nog even lekker weken, heerlijk vindt ie dat
( Groucho Marx )
pi_65099497
Oh wat gezellig klinkt dat allemaal oh-oh, jij hebt echt een hondengezinnetje

Ik hoop dat je pakketten komen, heb je er een tracking code van gevraagd? Ik mocht vandaag terugmailen om er een te vragen, dus ik zit ook een beetje in spanning. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwjaarsgoodies
pi_65100138
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat ).
Dat was erg grappig.
Dat wat Merlijn doet. Het heet hier dan ook "de Merlijn doen".
Die zag Joel vorige week de keuken inkomen en liet zich zo van het keukentafeltje vallen
Plofff mieuw
Die zouden we ook zo aan kunnen kleden. Hij zou er zo voor gaan liggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:21:31 #124
176471 oh-oh
pi_65100307
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
( Groucho Marx )
pi_65100512
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
Je weet wel, met die New Year Offers? Die actie?
Ik had meer dan 80 pond dus ik krijg voor 30 pond aan (kerst)spul er bij
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:28:31 #126
176471 oh-oh
pi_65100551
Oooooooow ja dat.
Gewoon de kerstgoodies, ik dacht ff iets gemist te hebben
( Groucho Marx )
pi_65100729
Ja ze noemen het de New Year Offer dus daarom ik hoop zo dat er Snowcake in mn goodies zit of in mn grab bags als ik die morgen te pakken kan krijgen... Kan ik leuk een pakketje voor mn vriendin maken én een voor mn moeder
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 10:34:36 #128
163650 Greys
pi_65100761
Ik lees 'Lushkast' en moet meteen denken aan Samantha uit SaTC met haar 'goodiecloset'
Maar dat ging over wat anders

Nu even de rest bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65100899
Zo'n kast hebben wij ook
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 10:53:15 #130
163650 Greys
pi_65101394
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Zo'n kast hebben wij ook
Geen goodiedrawer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 10:55:52 #131
43556 miss_dynastie
pi_65101474
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
De chineesjes trekken zelf hun pakken aan. Ik hou het ze voor, ze steken hun kop erin en hun voorpoten, dan trek ik ze door en doen ze hun achterpootjes optillen, en daarna gaan ze heeeeeeeel blij rondspringen.
Oh, een barbiehondje
Mijn jongste katje is een echte koukleum, dus die draagt héél af en toe weleens een shirtje of rompertje, maar niet zo heel vaak (helaas )
pi_65101604
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
Geen goodiedrawer?

Een héleboel goodiedrawers ja, er zitten ook gewoon sokken en afstandsbedieningen in hoor
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:31:30 #133
176471 oh-oh
pi_65102755
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, een barbiehondje
Mijn jongste katje is een echte koukleum, dus die draagt héél af en toe weleens een shirtje of rompertje, maar niet zo heel vaak (helaas )
T zijn heul geen barbiehondjes hoor, t zijn echte actieve honden waar ik elke dag flink mee wandel, zelfs die van 11 heeft dat nog nodig.
Maar dan wel kleren aan bij vies weer, ik heb reuen en tis gelukkig allemaal wel een beetje stoer, niet TE tuttig
Veel van mijn naakthondenvrienden wassen hunnes nu ook met Lush, echt te grappig.
( Groucho Marx )
pi_65102756
heb net 2 stukken Dreamtime bathmelts van iemand overgenomen
lavendel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:32:34 #135
176471 oh-oh
pi_65102795
Ik moet morgen tot nu toe 3 grabbags halen, beschaafd he?
( Groucho Marx )
pi_65102797
Ik heb trouwens gemerkt dat ik mijn poesje niet met Lush moet wassen. Krijgt ze jeuk van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65102855
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet morgen tot nu toe 3 grabbags halen, beschaafd he?
het zal morgen wel hard gaan hier, allemaal posten wat je in je grijpzak had sinterklaasgevoel.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:34:35 #138
176471 oh-oh
pi_65102865
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens gemerkt dat ik mijn poesje niet met Lush moet wassen. Krijgt ze jeuk van
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:35:15 #139
176471 oh-oh
pi_65102891
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

het zal morgen wel hard gaan hier, allemaal posten wat je in je grijpzak had sinterklaasgevoel.
Ja wij gaan ook onderling ruilen en zo.
Ik wil veel snowcake, zij willen veel snowfairy, etc etc
( Groucho Marx )
pi_65103168
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja wij gaan ook onderling ruilen en zo.
Ik wil veel snowcake, zij willen veel snowfairy, etc etc
Leuk lijkt me gezellig. En dan heb je geen gedoe met producten die je echt niet lekker vind.

Heb je in nederland trouwens geen Strawberry Santa? Ik zie hem niet op de site staan, die kerst lippenbalsem ook niet trouwens. Weet iemand dat?

[ Bericht 10% gewijzigd door Dipkip op 16-01-2009 11:51:02 ]
pi_65103809
De kerstprodukten zijn al van de site gehaald verwacht ik. In de winkels kunnen nog restjes liggen. Voor zover die niet in de grab bags zijn verdwenen.

Onderling ruilen van bag-inhoud is leuk! En als ik mijn bag heb ga ik de inhoud ook hier posten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:58:55 #142
176471 oh-oh
pi_65103818
Jawel, die waren hier wel te krijgen hoor.
( Groucho Marx )
pi_65104169
Ja omdat vrijwel alles er nog staat, alleen geen lipbalms, cadeaus en dus strawberry santa niet (maar wel de bier en sneeuwjellies).

Ik hoop dat ik niet te veel strawberry santa's en snowfairies krijg, want ik vind het wat minder leuk om mn vriendin twee van het zelfde te geven. Voor de rest van de dingen heb ik meerdere bestemmingen (mn moeder krijgt ook een pakketje, en vrienden zijn aan het verhuizen naar een huis met een bad, dus dat is ook een leuke gelegenheid) dus dat komt wel goed. En ja, uiteraard hou ik ook wat voor mezelf
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:14:02 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65104339
Wil er iemand eentje voor mij halen? .
KuikenGuppy
pi_65104489
Jewel hoor, maar moet ie dan met de post of zoek je iemand in de buurt?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:23:40 #146
176471 oh-oh
pi_65104684
Wil ik ook wel doen, geef maar een gil hoor.
( Groucho Marx )
pi_65104722
En voor mij? Ik woon niet in de buurt van 1 van de Lush winkels dus hij zou per post opgestuurd moeten worden.
Eva en Maria
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:26:48 #148
176471 oh-oh
pi_65104806
Als je vandaag t geld overmaakt wil ik dat wel doen hoor!
Ik moet nu al weer een paar zakken voorschieten namelijk
( Groucho Marx )
pi_65104819
Ik wil ook een lushkast.
Die grijpzak ga ik niet doen denk ik, ben er pas volgende week zaterdag en ik weet niet of ze er dan nog zijn.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:29:25 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65104887
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Jewel hoor, maar moet ie dan met de post of zoek je iemand in de buurt?
Ik pm je wel even .
KuikenGuppy
pi_65104893
Ik woon naast een postkantoortje dus tis geen moeite om een pakketpostding te maken. Ik wil dan alleen wel van te voren geld op mn rekening hebben en ik kan niet garanderen dat ik het eerder dan dinsdag op de post stuur (ik wil wel even de tijd nemen om het goed in te pakken namelijk, dat er niet allemaal kapotte meuk tussen zit, en zaterdag en maandag ben ik erg druk). Ik wil wel zaterdag foto's posten en als je eventueel dingen wil ruilen kan dat ook

Oh en als je liever iemand hebt die langer meepost hier begrijp ik dat helemaal hoor bied het alleen aan.

Edit: met van te voren bedoel ik voor ik het opstuur, niet iedereen kan morgenochtend geld op mijn rekening hebben gezet lijkt me. Dat is toch alleen als je dezelfde bank hebt?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:30:40 #152
176471 oh-oh
pi_65104941
Ik kan maandag wel al naar de post, ik werk naast t postkantoor, dus mij maakt het ook niet uit ,en voor het geld geldt hetzelfde hier en foto's kunnen ook
( Groucho Marx )
pi_65104970
Het vriendelijke Fok! mailorder team staat voor u klaar dus
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:32:25 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65104991
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef Dipkip het volgende:
Het vriendelijke Fok! mailorder team staat voor u klaar dus
.
KuikenGuppy
pi_65105029
Wat een inzet.
pi_65105046
Ik zie hier een nieuw werkwoord aankomen: grijpzakken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65105051
Ik ben aan het opzoeken wat er bij komt voor het versturen van het pakket, het zal niet meer dan een kilo wegen toch?

Edit: oh dat maakt schijnbaar tegenwoordig niet meer uit, 0-10 kg. is 6,75.

Klopt dat wel? Is toch gek dat een knuffel versturen even duur is als een stapel stenen?
pi_65105063
Weetje, stiekem wil ik wel. Maar ik verwacht niet dat ze er over een week nog zijn.
pi_65105130
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Weetje, stiekem wil ik wel. Maar ik verwacht niet dat ze er over een week nog zijn.
Ben je verlegen of lees je over alle aanbiedingen het op te sturen heen
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 12:37:32 #160
43556 miss_dynastie
pi_65105157
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben aan het opzoeken wat er bij komt voor het versturen van het pakket, het zal niet meer dan een kilo wegen toch?

Edit: oh dat maakt schijnbaar tegenwoordig niet meer uit, 0-10 kg. is 6,75.

Klopt dat wel? Is toch gek dat een knuffel versturen even duur is als een stapel stenen?
Da's al een poosje. Die prijs is wel nieuw trouwens .
pi_65105160
Het punt is dat ik dinsdag pas weer geld heb.
En geen tijd heb om naar Den Bosch te gaan dan.
pi_65105315
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Het punt is dat ik dinsdag pas weer geld heb.
En geen tijd heb om naar Den Bosch te gaan dan.
Ik stuur op zodra ik geld heb, dus als dat je helpt wil ik best morgen een voor je halen en dan die van jou opsturen als het op mn rekening staat. Dan heb je het dus wel pas eind volgende week denk ik.
pi_65105370
Oh, maar dat zou super zijn.
Dan heb ik 'm rond m'n verjaardag.

Dan maak ik dinsdag over.
Ik zal je even mn adresgegevens pm'en.
pi_65105388
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Als je vandaag t geld overmaakt wil ik dat wel doen hoor!
Ik moet nu al weer een paar zakken voorschieten namelijk
Je hebt PM
Eva en Maria
pi_65105574
Ik ga morgen naar den haag dus haal daar een grab bag. Voor mensen in het zuiden des land (eindhoven en omgeving) kan ik er een meenemen. Laat maar horen.
pi_65105615
zit er veel kerstshit in die bags?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65105642
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar den haag dus haal daar een grab bag. Voor mensen in het zuiden des land (eindhoven en omgeving) kan ik er een meenemen. Laat maar horen.
Oh dansemacabre is dat voor jou niet handiger dan? Scheelt je bezorgkosten misschien?
pi_65105687
Da's waar inderdaad.
pi_65105759
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
PM!
pi_65105813
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef Mirjam het volgende:
zit er veel kerstshit in die bags?
Tis opruiming van overgebleven kerstdingen, dus ik denk wel veel kerstdingen ja, maar er zou ook ander spul bij kunnen zitten, bijvoorbeeld als dingen richting over de datum gaan heb ik ook maar gelezen hoor! tis mn eerste keer grabben
pi_65106368
Ik was gisteren in de kalverstraat-lush, maar heb er daar eigenlijk geen gezien..?
pi_65106412
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef lienelien het volgende:
Ik was gisteren in de kalverstraat-lush, maar heb er daar eigenlijk geen gezien..?
De actie start pas morgen
pi_65106578
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De actie start pas morgen
Oh

Nou, dan ga ik morgen even langs
Vroeg zijn is nodig, of valt dat wel mee?
pi_65106718
Het is viavia doorgekomen dat de actie er morgen is, Lush zelf heeft het nergens gezegd (alleen de verkoopsters, maar dus niet officieel door het bedrijf Lush). Onze Lushgoeroe Cat verwacht geen grote drukte, maar ik ga zelf wel vroeg maar niet met een slaapzak voor de deur liggen ofzo, gewoon om een uur of 11 de winkel in
pi_65106863
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Het is viavia doorgekomen dat de actie er morgen is, Lush zelf heeft het nergens gezegd (alleen de verkoopsters, maar dus niet officieel door het bedrijf Lush). Onze Lushgoeroe Cat verwacht geen grote drukte, maar ik ga zelf wel vroeg maar niet met een slaapzak voor de deur liggen ofzo, gewoon om een uur of 11 de winkel in
ja, ik dacht al, zelfs in het grab bags topic op het lushforum is was het stil.. Maar vandaar. Nou, ik ga ook maar rond die tijd dan
pi_65106953
Kom je ook posten wat je gevangen hebt?
pi_65107071
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Kom je ook posten wat je gevangen hebt?
Uiteraard!
Nu alleen nog de moed vinden om de wekker te zetten als ik vannacht om u in mn bedje duik
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:42:53 #178
176471 oh-oh
pi_65107285
Linda je hebt pb terug, sorry dat t zo lang duurde maar ik had pauze!
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 13:46:47 #179
43556 miss_dynastie
pi_65107427
De Lushaholic in mij komt naar boven door al dat geklets over grabbags
pi_65108352
Zin in dinsdag.
pi_65108419
Dansemacabre, ga jij het met ferrarirood regelen of moet ik een grijpzak meenemen voor je?

Edit: oh je had al gePMd
pi_65108535
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Dansemacabre, ga jij het met ferrarirood regelen of moet ik een grijpzak meenemen voor je?

Edit: oh je had al gePMd
Toevallig. Ik dacht, ik laat het even weten anders is het ook zo onduidelijk.
pi_65108762
Ja goed van je dus tenzij meer mensen me PMen kom ik morgen hier mijn grijpzakken en die van Burdie showen
pi_65108899
Spannend!!
pi_65109405
Op mij moeten jullie zeker tot zondag wachten.
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 14:35:44 #186
43556 miss_dynastie
pi_65109420
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Dipkip het volgende:
Ja goed van je dus tenzij meer mensen me PMen kom ik morgen hier mijn grijpzakken en die van Burdie showen
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoon
pi_65109569
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoon
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.

Wil je jouw spullen op de foto en eventueel ruilen met Burdie en mij, of wil je het een verrassing houden?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:40:59 #188
176471 oh-oh
pi_65109653
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:42:30 #189
176471 oh-oh
pi_65109709
Ik vrees trouwens dat de doos met badballen die gisteren naar mij gestuurd is vandaag niet meer gaat komen TNT sucks echt, post lukt haast nooit meer in 1 dag .
( Groucho Marx )
pi_65109851
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er is
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 14:47:03 #191
43556 miss_dynastie
pi_65109902
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.

Wil je jouw spullen op de foto en eventueel ruilen met Burdie en mij, of wil je het een verrassing houden?
Oke, dan ga ik je zo even pm-en.
Mijn spullen hoeven geen verrassing te blijven, ze mogen op de foto (graag zelfs).
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:48:40 #192
176471 oh-oh
pi_65109972
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er is
Oh ja tuurlijk, dat kan ik maar beter ook doen denk ik
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:51:37 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65110098
Dus hier is de F&Fslowchat heenverhuisd
Nou, dan moet ik hier ook maar gaan posten

Ik heb net mn pakketje uit Engeland binnengekregen en ik ga het nu openmaken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:52:23 #194
176471 oh-oh
pi_65110131
maak je fotooooooooo's???
( Groucho Marx )
pi_65110201
Jaaaaaa foto's willen we zien!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:54:10 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65110204
Moet dat?
Nou, ik zal eens kijken

Ik had maar 2 dingen besteld hoor, en er zit nog iets van 10 pond gratis bij ofzo.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:54:59 #197
176471 oh-oh
pi_65110245
Foto's zijn verplicht
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 14:55:02 #198
43556 miss_dynastie
pi_65110249
Mailorder had vorig jaar de grabbags niet herpakt.... de zepen overleven het dan wel, de BBS was vast in handige stukjes . Gelukkig hadden ze toen nog niet dat naked beleid, dan was het een grote ellende geworden.

Grote grabbag

Avowash
King of the mods
Sunny side
Goth juice
B cocktail guest soap
Angels delight
Avobath
Silver cloud
Gratuitous violets
Flosty gritter
Sultana of soap
Soft Coeur
Potion solid
American cream solid

En ja, er zou kerstspul in zitten, maar vanwege foute organisatie kreeg je ander reststpul. En wat mega asociaal was, was dat mensen die later betaald hadden, maar met creditcard (zoals ik) wel hun spullen kregen, en mensen die met bepaalde andere methodes bestelden niet...

[ Bericht 16% gewijzigd door miss_dynastie op 16-01-2009 15:00:50 ]
pi_65110399
Misschien moet ik morgen maar popcorn gaan poffen
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:04:34 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65110628
Ik had het papier er al vanaf gerukt, dus alleen een foto van de spulletjes:

- Ginger Lotion
- Ginger Fragrance
- Snowfairy
- Een chemisch roze badding (ik heb geen bad )
- Snowshowers (ken ik niet, moet nog even wennen aan de geur)
- Christmas Cake Slice soap, daar had ik er al 1 van uit een pakketje, ik geloof dat ik hem vies vind

Ik ga maar eens een lijstje maken met alles wat ik heb, en met dingen die ik evt kan ruilen ofzo met mensen uit dit topic, want ik vind best veel dingen niet lekker Idee?
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 15:08:18 #201
163650 Greys
pi_65110769
Heb je mijn pakje ook al binnen MB? Of nog niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:10:11 #202
176471 oh-oh
pi_65110844
Ik ben heel benieuwd naar die Ginger nu eigenlijk
Voor Snowfairy zijn er altijd wel liefhebbers volgens mij hoor
Die Christmascake heb ik al heel lang liggen maar nog niet gebruikt , ik vind m tamelijk onbestendig ruiken , ik zal me er eens mee douchen om te kijken hoe ie dan ruikt.
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:10:20 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65110858
Nee, nog niet.
Ziggy played guitar
pi_65110862
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef MissBliss het volgende:
- Snowfairy
- Een chemisch roze badding (ik heb geen bad )
- Snowshowers (ken ik niet, moet nog even wennen aan de geur)
- Christmas Cake Slice soap, daar had ik er al 1 van uit een pakketje, ik geloof dat ik hem vies vind

Ik ga maar eens een lijstje maken met alles wat ik heb, en met dingen die ik evt kan ruilen ofzo met mensen uit dit topic, want ik vind best veel dingen niet lekker Idee?
Je hebt het niet getroffen met je goodies zeg

Kom maar op met je lijst
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:11:33 #205
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65110909
Ginger is echt fenomenaal! Dat ik dat 2 jaar geleden niet rook zeg

Hij lekt wel een beetje, maar dat komt vast omdat het flesje liggend in de doos zat.
Ziggy played guitar
pi_65111288
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
O, over eventueel dingen onderling ruilen had ik nog helemaal niet nagedacht, en over badzout ipv badbruisbal ook nog niet. Oh-oh, pak het dan maar uit hoor, dan ben ik verrast via dit topic.
Eva en Maria
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:27:18 #207
176471 oh-oh
pi_65111488
Ok, dan kunnen we kijken of we onderling alle 4 nog dingen willen ruilen
( Groucho Marx )
pi_65111691
Volgens mij neem ik morgen een boodschappentas mee. Vijf of zes van die zakken, dat past vast niet in mijn handtasje oeoe wat zal mijn werkkamer lekker ruiken als alles opengaat! En wat zal mn vriend blij zijn met deze actie van mij
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:37:47 #209
176471 oh-oh
pi_65111867
Ik pak de hondenbuggy mee, hoef ik niet te slepen
( Groucho Marx )
pi_65112038
Lushbuggy
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:44:58 #211
176471 oh-oh
pi_65112126
We waren voor kerst al es met de buggy bij Lush, en we waren niet de enigen, er stapten nog twee hondenbuggybaasjes naar binnen, dat was echt zooooo komisch
( Groucho Marx )
pi_65112336
De Lush hier in Haarlem kom je niet eens met een kinderwagen in ik durf daar niet eens met een rugzak om te lopen, zo dicht staat alles op elkaar. Als het rustig is is het prima, maar als het druk is moet je je een weg terug naar buiten vechten vanaf de kassa
pi_65112557
Hmm, wat zal ik vrijdag eens voor mn verjaardag kopen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:00:35 #214
176471 oh-oh
pi_65112725
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
De Lush hier in Haarlem kom je niet eens met een kinderwagen in ik durf daar niet eens met een rugzak om te lopen, zo dicht staat alles op elkaar. Als het rustig is is het prima, maar als het druk is moet je je een weg terug naar buiten vechten vanaf de kassa
Mijn hondenbuggy douw ik overal naar binnen als het moet hoor
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:04:50 #215
176471 oh-oh
pi_65112897
Ik had die Lush pics van december hier volgens mij nog niet gepost he?
De buggy's zijn die van die andere dames, mijnes staat dr niet op, en de honden zijn van die vriendin met wie ik samen dat pakket besteld heb:

Onze Lush is best ruim, voor een Lush dan he
( Groucho Marx )
pi_65113000
Ja, wat een ruimte zeg! En schattige foto's ze lijken het nogal naar hun zin te hebben in de winkel
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 16:08:20 #217
163650 Greys
pi_65113016
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Nee, nog niet.
En jij oh-oh, ook nog niet binnen?
Gister tegelijkertijd met een heel groot pakket voor iemand anders verstuurd en dat is wel al binnen

Wat een leuke fotos!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:10:01 #218
176471 oh-oh
pi_65113076
Ik krijg m thuis Greys, daar ben ik strakjes pas, maar ik zal het vanavond wel even melden hoor!
Ik hoop echt van wel, mn badballen zijn ook al niet gekomen
( Groucho Marx )
pi_65114266
Oooh, hondjes.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:01:53 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65114959
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

En jij oh-oh, ook nog niet binnen?
Gister tegelijkertijd met een heel groot pakket voor iemand anders verstuurd en dat is wel al binnen

Wat een leuke fotos!
Ja, nu issie er wel

Nogmaals bedankt!
Ziggy played guitar
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:26:04 #221
176471 oh-oh
pi_65115744
Ik ga naar huis, kijken of ik post heb
( Groucho Marx )
pi_65115756
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Garantie tot aan de deur dames!
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij neem ik morgen een boodschappentas mee. Vijf of zes van die zakken, dat past vast niet in mijn handtasje oeoe wat zal mijn werkkamer lekker ruiken als alles opengaat! En wat zal mn vriend blij zijn met deze actie van mij
Backpack mee. En trolley. En IKEA tas.

Oh nee, dat was voor mijn 17 grab bags. Morgen gaat een vriendin van me met de trein en ze neemt al drie bags mee. Ik kan het niet maken om haar nog meer mee te laten slepen anders had ik voor de zuiderlingen wel wat geregeld. Gelukkig lees ik her en der dat iedereen onder dak is.
pi_65115778
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had die Lush pics van december hier volgens mij nog niet gepost he?
De buggy's zijn die van die andere dames, mijnes staat dr niet op, en de honden zijn van die vriendin met wie ik samen dat pakket besteld heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze Lush is best ruim, voor een Lush dan he
Lief!

Lush Maastricht!
pi_65116020
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Backpack mee. En trolley. En IKEA tas.

Oh nee, dat was voor mijn 17 grab bags.

Ik gok dat die 6 die ik ga halen samen niet meer dan 5 kilo wegen, dat moet wel kunnen in een big shopper lijkt me.
pi_65116482
Ik ben echt zo benieuwd wat er in zit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 18:56:00 #226
163650 Greys
pi_65118200
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, nu issie er wel

Nogmaals bedankt!
Jeuj! En graag gedaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65118396
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd wat er in zit.
Ik ooook!!!

Grey's, ga je ook aan de grijp of sla je over?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 19:14:04 #228
163650 Greys
pi_65118813
Ik moet van Heer G wachten tot hij weer naar Aberdeen gaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65119028
maar misschien heb je dan wel heel veel geluk daarmee, in engeland schijnen de acties in de winkel toch beter te zijn dan hier?

Ben je al verder met je verlanglijst eisenpakket?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:29:57 #230
176471 oh-oh
pi_65119353
Mn American cream uit Aberdeen is binnen
Met dank aan heer en vrouwe Greys
Superlief, thnx
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 20:10:18 #231
163650 Greys
pi_65120784
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Dipkip het volgende:
maar misschien heb je dan wel heel veel geluk daarmee, in engeland schijnen de acties in de winkel toch beter te zijn dan hier?

Ben je al verder met je verlanglijst eisenpakket?
Maar komende week zit hij in Noorwegen ipv Aberdeen!
Dus het wordt de week er na pas en eigenlijk wil ik niet zo lang wachten

Ik ga na X-factor verder met het eisenpakket!
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Mn American cream uit Aberdeen is binnen
Met dank aan heer en vrouwe Greys
Superlief, thnx
Jeeeeeeeeeeeej! Geen dank hoor, jij nog bedankt voor alle monstertjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65120890
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Maar komende week zit hij in Noorwegen ipv Aberdeen!
http://www.lushnorge.no

Geen probleem hoor!!
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Dus het wordt de week er na pas en eigenlijk wil ik niet zo lang wachten
Gewoon zo'n zak regelen hij zit toch in een fjord, merkt ie niks van.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:32:07 #233
47102 Elvi
miemkwien
pi_65121637
Sorry? Bags?

Shit ik moet morgen werken Is er iemand die heel lief is en er 1 voor mij wil meenemen?
pi_65121721
Moet ie op de post?

Ja, ik loop toch, en ik heb altijd al eens met 7 tassen vol met Lush thuis willen komen. Ik hoop alleen dat jullie wel echt gaan betalen anders zit ik de rest van het jaar aan kerstspul vast maar zo zijn jullie niet he
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:37:23 #235
47102 Elvi
miemkwien
pi_65121853
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef Dipkip het volgende:
Moet ie op de post?

Ja, ik loop toch, en ik heb altijd al eens met 7 tassen vol met Lush thuis willen komen. Ik hoop alleen dat jullie wel echt gaan betalen anders zit ik de rest van het jaar aan kerstspul vast maar zo zijn jullie niet he
Je komt niet uit de buurt van Gouda/ Rotterdam? Dan moettie idd op de post

Maar hoeveel kost zo'n tas dan? Ik val ook maar ineens in een Lush-tassen-gesprek en ik ben meteen geďnteresseerd terwijl ik niet eens weet wat het is Maar als mensen er vroeg voor opstaan moet het goed zijn
pi_65122047
@elvi Ik zit morgen in den-haag en rij zondag over Rotterdam terug. nou ja kom er langs er is dan wel iets af te spreken als je wilt
pi_65122139
Nee, ik woon in Haarlem. Misschien komt er nog iemand uit Rotterdam die ook gaat ik ga alleen wel morgenochtend dus ik moet het uiterlijk dan weten.

Waar het over gaat is een opruiming bij Lush van waarschijnlijk voornamelijk kerstspullen, je kunt een tas kopen voor 20 euro en daar zit dan ter waarde van 40 euro aan artikelen in. Je krijgt dus 50% korting maar je weet niet wat je koopt.

Ik doe samen met degenen die mij laten opsturen misschien nog ruilen voor het versturen als dat iedereen blijer maakt. Ik zet morgen foto's neer van de uitgepakte tasjes en ze gaan maandag of dinsdag op de post.

Het kan trouwens best dat er maandag nog tasjes zijn hoor! We hebben geen idee van hoeveelheden, Lush heeft namelijk over de hele actie niks gezegd, we weten het van verkoopsters en de actie is in andere jaren ook geweest.

Edit: ferrari-roods aanbod lijkt me slimmer, dan bespaar je de bijna 7 euro die het kost om de boel te versturen
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:49:04 #238
176471 oh-oh
pi_65122389
Ik zit me eigenlijk best te verheugen op die zakken, onnozel he
( Groucho Marx )
pi_65122402
Ik wil een lush winkel hier in alkmaar

Maarre; vriendlief vind de badkamer lekker ruiken

Ben intussen alweer aan het broeden op wat de volgende aankopen zullen zijn; heb nog wel heel wat op het lijstje; en nu weet ik tenminste een beetje wat ik lekker vind

De grabbag sla ik over, denk ik, vind dat soort dingen altijd erg leuk; maar de kerstdingetjes laat ik aan me voorbij gaan; snowcake is niet aan mij besteed; en snowfairy is leuk; maar eingelijk iets te zoet voor me en toch niet zo heel bijzonder qua geur (alhoewel er wel in een week tijd een flesje doorheen is gegaan ).
Dan besteed ik m'n geld liever aan dingen die ik echt hoog boven op het verlanglijstje heb staan. Jammer alleen dat de nieuwjaarsactie op de nederlandse site nu over is.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:50:33 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_65122461
Ik kom pas maandag in Rotterdam...
Maar zo'n tas klinkt wel erg leuk Bruisballen hoef ik er niet in te hebben (ik heb geen bad ) dus die kan ik dan wel ruilen ja...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:52:10 #241
176471 oh-oh
pi_65122550
Llewella, je kan wel nog snel in de UK bestellen, das en cheaper en daar geldt de actie nog!
( Groucho Marx )
pi_65122653
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Llewella, je kan wel nog snel in de UK bestellen, das en cheaper en daar geldt de actie nog!
Ik heb (wil ) geen creditcard; jammergenoeg nemen ze geen genoegen met paypal
Amber Mae
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:55:47 #243
176471 oh-oh
pi_65122698
Begrijpelijk, ik wil er ook geen, maar gelukkig heb ik wel vriendinnen mét , die ook van Lush houden
( Groucho Marx )
pi_65122977
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me eigenlijk best te verheugen op die zakken, onnozel he
Doe ik ook en ik zit me al voor te stellen hoe blij mn vriendin zal zijn met haar troostpakket, en mn vrienden met hun yay jullie hebben een badpakket, en mn moeder als ik snowcake voor haar heb het zal toch wel? drie grabbags plus new year offer, daar moet ergens toch wel een stukje snowcake tussen zitten... Cut to me, omgeven door een halve kilo snowcake
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:54 schreef Llewella het volgende:
Ik heb (wil ) geen creditcard
Ik vond het eerst ook wel eng, maar we hebben onze puur voor kunnen bestellen en voor imminent dodelijke noodgevallen (daar hebben we hem nog nooit voor hoeven gebruiken gelukkig). Hij is zo ingestelt dat alles wat je er mee betaalt zonder pardon de maand er na wordt afgeschreven van je betaalrekening. Zo is het wel redelijk veilig vind ik, want alles wat je er mee koopt heeft snel effect op je balans. Bij mij helemaal, want hij is gekoppeld aan de betaalrekening van mijn vriend, dus ik maak het bedrag altijd tegelijk naar hem over als ik iets met de creditcard moet betalen. Ik merk dus eigenlijk niks van die hele creditcard, tis alleen een soort sluis waar mn geld door moet
pi_65128373
Over minder dan een uur is het zaterdag!
pi_65128467
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Over minder dan een uur is het zaterdag!
GRIJPZAKKENDAG

wat is het soms toch heerlijk om vrouw te zijn en je helemaal op te kunnen winden over zeep
pi_65128797
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

GRIJPZAKKENDAG

wat is het soms toch heerlijk om vrouw te zijn en je helemaal op te kunnen winden over zeep
Bij de woorden 'grijpzakken' en 'heerlijk om vrouw te zijn' in één zin krijg ik opeens heel
andere associaties....

pi_65129105
Oh ieuw!!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:27:59 #249
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65129235
Deze topics gaan echt te snel zeg.
Is het heel erg dat ik niet alles lees?

Mijn spullen zijn na een week en een dag eindelijk, gewoon uit NL, aangekomen.
In ieder geval, mijn happy niewus kwam in een e-mail van m'n moeder:
De spullen van Lush zijn inmiddels ook gearriveerd.
We hebben als cadeau's: twee badbruisballen, een stuk zeep en iets voor onder de douche.
Zo'n stuk wat uitelkaar valt als het nat wordt.
Maar weet jij nog precies wat iedereen heeft besteld?

Dus tja. Ze komt morgen langs en neemt hopelijk alles mee.
Aan vage omschrijvingen heb ik niet zoveel

Mijn bestelling was een flesje Snow Fairy, een stuk Godmother zeep, White Wedding bruisbal en een Good Karma pakketje voor een vriendin van mij.
Niet zo bijster veel vergleken met jullie grote dozen, maar ik ben er blij mee ^.^
Alles wat ik tot nu toe heb zijn een stuk The Blonde, Jumping Junpier, een pot Vulcano en een Shiny Happy People pakket.

Toch niet te slecht voor een Lush newbie, hč?

En ik wil ook grijpzakken, maar ik heb morgen andere plannen
Kondigen ze dit fenomeen ergens aan?
pi_65129964
Ik heb vorige week woensdagavond via de Engelse site besteld, nog niks binnen.
Dat klopt niet, hč?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:53:56 #251
176471 oh-oh
pi_65130154
Nope.
Wij hadden vorige week dinsdag besteld in de UK.
Woensdag gemaild omdat we nog niks hadden, bleek dat onze bestelling "misplaced" was, en hebben ze hem alsnog verstuurd. En nu wachten we nog steeds
( Groucho Marx )
pi_65130781
Is het te overdreven om een mailtje naar Lush af te sluiten met Yours faithfully?
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 00:15:15 #253
43556 miss_dynastie
pi_65130874
Nee toch? Gewoon doen. Ik doe meestal kind regards, maar ieder zijn ding, toch ?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:15:27 #254
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65130880
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
Is het te overdreven om een mailtje naar Lush af te sluiten met Yours faithfully?
Natuurlijk niet
pi_65134737
Ik doe meestal lots of love. Bij Lush zijn ze all about the love.

Ik heb de betalingen binnen, en over een uurtje ga ik de stad in spannend! Ik hoop wel dat de actie er echt is zeg, ik vind het toch wel zo raar dat het nergens bevestigd is... Sta ik daar straks 'welke tasjes?'
pi_65134895
ow yak. Waaaaarom droom ik dat ik in een lushwinkel allemaal zeepjes sta af te snijden en kan ik niet kiezen welke ik wil?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65134942
Het klinkt wel vrij realistisch ik droom meestal van die zwaar wazige onzin. Eergister maakte mn vriend me wakker en heb ik schijnbaar tegen hem geroepen dat ik 'het eerst nog af moet maken'. In mn droom was het mijn taak om een ijsbeer die vies was geworden in bad te doen, en daar was ik nog niet klaar mee terwijl het heel belangrijk was
pi_65134957
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 09:43 schreef Dipkip het volgende:
Het klinkt wel vrij realistisch ik droom meestal van die zwaar wazige onzin. Eergister maakte mn vriend me wakker en heb ik schijnbaar tegen hem geroepen dat ik 'het eerst nog af moet maken'. In mn droom was het mijn taak om een ijsbeer die vies was geworden in bad te doen, en daar was ik nog niet klaar mee terwijl het heel belangrijk was
Zie je wel... bad, zeep. je was die ijsbeer aan het wassen met Snowcake
Gewoon heeeeel begrijpelijk en samenhangend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65134967
Mij werd net verteld dat ik de fascisten niet binnen moest laten. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet zal doen en heb hem lekker laten liggen en zit nu een bakkie koffie te drinken
Ik geloof dat ik toch liever zeepjes afsnijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:54:42 #260
176471 oh-oh
pi_65135031
Jullie zijn erger dan ik zeg!
Ik ga ook zo richting stad voor de zakken, ik weet zeker dat ze er zijn want dat heeft dat schattige meisje in de winkel me gisteren zelf verteld.
Als ze heeft staan liegen dan eis ik gewoon alsnog voor 80 euro voor 40 euro stuff hoor, ze moeten natuurlijk niet sollen met ons junkies
( Groucho Marx )
pi_65135069
Ik vertrek zo!
Ik heb internet op mn telefoon, dus ik zal jullie wel op de hoogte houden
pi_65135099
je gaat ons live vanuit de winkel updaten?

Ik ben denk ik rond half twaalf weer hier ligt er aan hoe druk het is. Succes met grijpzakken dames!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:07:07 #263
176471 oh-oh
pi_65135144
Ik ben later terug want ik heb met een vriendin afgesproken en neem de honden mee, we gaan nog even wandelen in het park daarna.
Succes dames!
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:11:23 #264
176471 oh-oh
pi_65135183
Oh ik heb mijn haar vanochtend trouwens gewassen met mijn curly wurly testertje, dat is ook een absolute must have dus...
( Groucho Marx )
pi_65135619
ze zijn er hoor!
pi_65135770
20e voor 40 aan producten dus. Ga zo even kijken wat er in zit!
pi_65136122
Jaaa! Fotooo's!

Wie heeft er nog meer gegrijpzakt?
pi_65136421
Ik was de enige in de winkel en ik heb meer dan de helft van de zakken die er stonden maar ze gingen nieuwe maken zeiden ze.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 11:30:25 #269
43556 miss_dynastie
pi_65136474
Oh, wat gaaf dipkip
pi_65136512
Ik ga zo foto's maken! Helaas érg veel badspul.. Maar dat was te verwachten natuurlijk
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 11:33:57 #271
43556 miss_dynastie
pi_65136563
Ben raaaazend benieuwd, lijk wel een klein kind
pi_65136617
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben raaaazend benieuwd, lijk wel een klein kind
same here
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65136809
ik heb:

jingle spells
christmas morning
gold star
angels delicht
christmas slice
Rockin'Robin kadopakketje met: nog meer christmas cake lush pud (in 1000 kruimeltjes, zo te horen aan het doosje) en een Let them eat cake lipbalm
pi_65136824
De Rockin'Robin alleen al is ¤17, dus dan kom je wel snel aan een tasje van ¤40. Wel jammer...
pi_65136839
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef lienelien het volgende:
ik heb:

jingle spells
christmas morning
gold star
angels delicht
christmas slice
Rockin'Robin kadopakketje met: nog meer christmas cake lush pud (in 1000 kruimeltjes, zo te horen aan het doosje) en een Let them eat cake lipbalm
Leuk pakket! Gelukkig niet alleen bruisballen maar ook BBS-en. Foto's?
pi_65136849
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef lienelien het volgende:
De Rockin'Robin alleen al is ¤17, dus dan kom je wel snel aan een tasje van ¤40. Wel jammer...
Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.
pi_65136852
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk pakket! Gelukkig niet alleen bruisballen maar ook BBS-en. Foto's?
foto's zijn gemaakt, maar eerst even ontbijten en dan uploaden
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 11:47:15 #278
43556 miss_dynastie
pi_65136862
Ja, het wordt elk jaar minder met die acties... maar ja, vind het toch wel een superleuk pakketje voor het geld, ik zou hier wel blij mee zijn in elk geval
pi_65136864
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.
hmm, ik heb nog 3 van die bonnen!
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 11:48:04 #280
43556 miss_dynastie
pi_65136877
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, daar ga ik bij mijn volgende bestelling ook maar eens gebruik van maken, er staat nu ook geen datum meer op, toch? Althans, ik kan hem niet vinden...
pi_65136896
In Duitsland start ook een actie:
quote:
Vom 17. bis zum 24.01.2009 hast du die Gelegenheit dir unsere
Wundertüten zu sichern und zu sparen:
Produkte und Geschenke bunt gemischt im Wert von 30¤ für NUR 20¤,
im Wert von 40¤ für NUR 25¤, im Wert von 50¤ für NUR 30¤ und im
Wert von 70 Euro für NUR 40¤!
NUR gültig vom 17. bis 24.01.2009 und NUR solange Vorrat reicht!
Das Angebot ist im Internet-Shop und in allen Shops erhältlich und
nicht mit einer Vorteilsnummer kombinierbar.
Het is te merken dat Lush UK daar de touwtjes strakker heeft aangetrokken, vorig jaar waren die grab bags veel voller.
pi_65137192
De foto's komen er aan, ben nu aan het uploaden.

Het kwam eigenlijk heel mooi uit met hoe ik ze gelabeled had, voor t zelfde geld had 1 persoon twee keer vrijwel het zelfde gehad.

† In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 12:06:23 #283
43556 miss_dynastie
pi_65137262
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
In Duitsland start ook een actie:
[..]

Het is te merken dat Lush UK daar de touwtjes strakker heeft aangetrokken, vorig jaar waren die grab bags veel voller.
Ik bestelde vroeger best regelmatig in Duitsland, leuke acties, véél cadeaus, maar nu
Laatste dat ik er besteld heb was de restpostenbag.
pi_65137321
pi_65137337
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik bestelde vroeger best regelmatig in Duitsland, leuke acties, véél cadeaus, maar nu
Laatste dat ik er besteld heb was de restpostenbag.
Laatste wat ik er besteld heb waren 40 Something Wicked This Way Comes melts.
Die werden toen eenmalig gemaakt en ik heb toen in een dag een groepsorder in elkaar gedraaid.
Ik was helemaal blij toen de bestelling binnen kwam. Valt het op?
pi_65137349
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:08 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke RR verpakking!
pi_65137376
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een leuke RR verpakking!
Kopen?
pi_65137400
pi_65137421
Ik dacht trouwens dat ik Let Them Eat Cake wel lekker zou vinden, maar dat valt tegen. Dus mocht iemand interesse hebben.. (of in het hele RRpakketje, want de zeep doet me ook weinig)
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 12:14:27 #290
43556 miss_dynastie
pi_65137454
En dat is dus precies waarom ik nooit cadeauverpakkingen weggeef, al die restjes popcorn
pi_65137487
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat is dus precies waarom ik nooit cadeauverpakkingen weggeef, al die restjes popcorn
ja, iew
pi_65137590
En dat zielige kromme zeepje.

Ik ben benieuwd of er veel verschil zit tussen de winkels. En nee, Lienelien, ik wil hem niet overkopen Let them eat cake vind ik wel aangenaam maar de Lush Pud is brrrrrr!
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 12:20:41 #293
43556 miss_dynastie
pi_65137607
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
En dat zielige kromme zeepje.

Ik ben benieuwd of er veel verschil zit tussen de winkels. En nee, Lienelien, ik wil hem niet overkopen Let them eat cake vind ik wel aangenaam maar de Lush Pud is brrrrrr!
Bedoel je qua geur of erna, wanneer je je bad heel erg moet gaan soppen?
pi_65137618

Het was trouwens écht zwaar. En veel!! Ik kwam nauwelijks de bus in hoe cat dat ooit met 17 tassen heeft gedaan is me een raadsel.

Nu eerst het tasje van Burdie:

Inhoud:
Secret Santa (chocolate santa + HIWTK + kortingsbon)
Snowfairy 250 gr.
Snow showers 120 gr.
Snowcake 190 gr.
Christmas cake slice 150 gr.

Dan het eerste tasje van Miss Dynastie

Inhoud:
Frosty the snowman (Ice blue + frothy the snowman + kortingsbon)
Snow showers 95 gr.
Christmas cake slice 215 gr.
Let them eat cake
Chocolate santa

En het tweede tasje

Inhoud:
Gold frankincense and beer 120 gr.
Snowshowers
Christmas party
Snowfairy 100 gr.
B electro 145 gr.

Nu ga ik de foto's van mijn tasjes uploaden (mag maar 5 tegelijk).
pi_65137667
Ik had stiekem ook gehoopt op snow fairy
pi_65137674
blij dat ik niet zo'n zak gekocht heb, badmeuk heb ik sowieso weinig aan, let them eat cake heb ik al en doe ik wss nog 2 jaar mee christmas cake slice is jakkie bah, playdoughklei .
pi_65137731
Ik vind christmas cake slice wel lekker, maar ik heb nog een stuk en ben stiekem dus wel blij dat ik niet het tasje met 200 gram er van heb. Zul je zien dat ze vanuit de UK ook nog een stuk meesturen...
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 12:28:05 #298
43556 miss_dynastie
pi_65137782
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind christmas cake slice wel lekker, maar ik heb nog een stuk en ben stiekem dus wel blij dat ik niet het tasje met 200 gram er van heb. Zul je zien dat ze vanuit de UK ook nog een stuk meesturen...
Als ze dat bij mij doen, heb ik straks een halve kilo
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:32:39 #299
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65137938
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:22 schreef lienelien het volgende:
Ik had stiekem ook gehoopt op snow fairy
Ik heb een snowfairy die ik niet wil. Ruilen?
Ik ga dus van de week als ik tijd heb een lijstje maken van alles wat ik heb en wat ik niet meer wil.
Ziggy played guitar
pi_65137957
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]

Het was trouwens écht zwaar. En veel!! Ik kwam nauwelijks de bus in hoe cat dat ooit met 17 tassen heeft gedaan is me een raadsel.
Auto + parkeren in de Vrijthofgarage. Dat jij met de bus gegaan bent! Respect!
quote:
Nu eerst het tasje van Burdie:

[ afbeelding ]

Inhoud:
Snowfairy 250 gr.
Snow showers 120 gr.
Snowcake 190 gr.
Christmas cake slice 150 gr.

Dan het eerste tasje van Miss Dynastie

[ afbeelding ]

Inhoud:
Frosty the snowman (Ice blue + frothy the snowman + kortingsbon)
Snow showers 95 gr.
Christmas cake slice 215 gr.
Let them eat cake
Chocolate santa

En het tweede tasje

[ afbeelding ]

Inhoud:
Gold frankincense and beer 120 gr.
Snowshowers
Christmas party
Snowfairy 100 gr.
B electro 145 gr.

Nu ga ik de foto's van mijn tasjes uploaden (mag maar 5 tegelijk).
Ik hoop niet dat ik nog een Secret Santa krijg. Angels Delight heb ik al genoeg en Chocolate Santa vond ik niet bijzonder genoeg om nog een keer te krijgen. Of kopen, for that matter. De balm en de zepe heb ik nog niet, en de zeep vond ik niet verkeerd ruiken dus die mag wel mijn kant op komen. *duim duim* Als het maar gene 200 gram is!
pi_65137977
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedoel je qua geur of erna, wanneer je je bad heel erg moet gaan soppen?
Beide (al stoot mijn bad de meest aanslag gelukkig af) maar ook het water. Het krijgt zo'n smerige rioolbruine kleur. Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')