abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65078863

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 129, 130,131, 132,
133,134, 135

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: [url=http://www.lush.nl]lush.nl

De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden

En verder
pi_65078901
Wat gaat het ineens hard met de lush-topics!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 17:47:23 #3
163650 Greys
pi_65078918

Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65078957
Echt waar! Dan ben je lang bezig.
pi_65078962
Ik klets teveel he dit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
pi_65079029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik klets teveel he dit is mijn vaste SOG-plek nu. Ik moet een vak volgen wat wel zo waanzinnig niet-boeiend is (filosofie) dat ik na iedere bladzijde even over zeepvormig bewustzijn en het putjes non-existentialisme mag praten.
niet boeiend?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65079068
Kan iemand trouwens uitleggen waarom je als je op de tekst over zeer verslavende zeepwinkel klikt, in het vorige topic terecht komt
pi_65079122
Misschien klopt de link niet.
Ik zit ook de SOG'en ik moet eigenlijk een wetenschappelijk verslag schrijven.
pi_65079132
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef Greys het volgende:

Ik ben bij het begin begonnen om alle oude Lushtopics terug te lezen!
Gij dappere.
Doe ik je niet na. Te druk met de liefde en werk
Toevallig nu even niet met werk door de griep, wat dan ook onmiddelijk in het fokken stop. Dat dan eventjes doordeweeks nog niet met
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079179
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef nokwanda het volgende:
niet boeiend?
Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.

Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
pi_65079229
Dipkip, ik moest lachen om je post.
De essentie van zweep. * DanseMacabre ziet essentie boven de zeep zweven.
pi_65079262
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, en het is zo'n teleurstelling, want ik keek er al maanden naar uit en het leek me geweldig.

Maar er is een groot verschil tussen filosofie voor de lol en filosofie in de versie dat je uit je hoofd moet leren welke griek vond dat al wat is bolvormig is. Gelukkig begint het nu ik bij de moderne tijd ben ietsje op te warmen, maar de basis vond ik toch wel zulke taaie meuk. Er wordt verder niet gesproken over consequenties van beweringen, dus 100 bladzijden over de ene griek die vindt dat de essentie van zeep ín de zeep zit en de andere griek die vindt dat de essentie van zeep boven de zeep zweeft en de derde griek die vindt dat de essentie van zeep in god zit begint aardig op mn zenuwen te werken.
Sofie's wereld
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079317
Die is leuk, heb 'm thuis.
pi_65079409
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Sofie's wereld
Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Het is juist leuk om zelf na te denken over de consequenties van de tig beweringen door duizenden jaren heen en daarmee zelf eigen standpunten te formuleren.
Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel ja ze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
pi_65079612
Waua, die is snel vol gegaan!

Om nog even terug te komen op het vorige topic: dat verhaal van dat verwend nest doet me ontzettend denken aan het neefje van Harry Potter.
'Ik heb dit jaar maar 39 kadootjes! Vorig jaar had ik er 40!'
' Schatje, morgen gaan we in de winkel TWEE grote kadootjes voor je uitzoeken.'

Ik dacht dat het alleen in films en boeken voorkwam.

Op zich herken ik het verhaal van lief kind als ze alleen is wel. Mijn nichtje hangt ook best veel aan haar moeder. Het gaat nu al een stuk beter, maar ze heeft een fase gehad dat niets goed was, ze om het minste begon te gillen en alleen mamma goed was (mamma is soms ook wat te toegeeflijk ). Maar zodra moeder weg is kon je echt leuk met haar spelen en begon ze niet om niks te huilen.

Filosofie? Ik had een zesje voor mijn bloktoets filosofie en was er toen he-le-maal klaar mee. Barbaar die ik ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65079667
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
pi_65079720
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De jongste van mijn zus begon eerst ook meteen te krijsen om mama als ze haar zin niet kreeg.
Dan zei ik altijd dat ze wel mama kon roepen maar dat die toch niet kwam omdat ze d'r niet was. Na 5 minuten was het dan over.
5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65079727
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.

Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
pi_65079757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja Sofie dr wereld is wel ff een stripboek vergeleken hoe in mijn boek de stof wordt gepresenteert
[..]

Ja, in een alternatief universum waarin ik niet over twee weken tentamen had wel ja ze geven dit vak in 1 maand en in die maand geven ze ook alleen maar dit vak. Dus je vlíegt door de stof en er is geen ruimte voor contemplatie. Het tentamen is een kwestie van de stof reproduceren. Eeuwig zonde, eigenlijk.
Waar studeer jij?

Ik moet opeens terugdenken aan de tijd, laaaang laaaang geleden, dat ik een blind date had met een filosofiedocent die les gaf in Tilburg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079792
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen zich graag met filosofie bezighouden, maar als het móet is het al snel minder leuk, en het boek is erg zwaar, en we moeten er razend snel doorheen, en ik zie van de stof die ik nu krijg gewoon écht niet het nut in voor mn studie.

Ik ga echt niet aan een cliënt vertellen dat ie zich niet druk moet maken met zn kikkerfobie omdat kikkers een construct zijn van onze gesloten geest die in een droomwereld verkeerd terwijl er in het echt geen kikkers zijn. Ofzo. Het enige wat ik er tot nu toe uithaal wat betrekking heeft op mn werk later is dat mensen ook té diep kunnen nadenken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65079802
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Waar studeer jij?
Aan de VU
pi_65079827
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?

Is alles veilig aangekomen?
Hoe vond je de produkten ruiken?
Heb je je lijstje klaar?
Durft Heer G nog een keer terug?
Etc. etc.
pi_65079830
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

5 minuten? Huh, mijn nichtje is er in een minuut achter.
DAT IS NIET EERLIJK.
pi_65079854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

DAT IS NIET EERLIJK.
Jank maar. Je moeder is er toch niet.
pi_65079863
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe is het nu afgelopen met de shopmissie van de Heer? Heb ik ergens iets gemist of heb je gewoonweg nagelaten een update te geven?
Goed punt!

En of Greys misschien ook aan de grijpzakjes gaat?
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:
pi_65079874
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gemenerd.
pi_65079912
vriendlief gaat zaterdag mee den haag in
Boy de burmees is hartstikke goed opgevoed ahum. Nee hoor hij luistert wel maar heeft de neiging je in je neus te bijten dat doet hij al vanaf dat hij een kitten is. en jankt als hij denkt dat hij alleen is. Meneer is al 13,5 dus heropvoeden zal niet zo snel meer gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 15-01-2009 18:24:36 ]
pi_65079923
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Gemenerd.
Zachte heelmeesters lieve schat... zachte heelmeesters.....
pi_65079980
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
vriendlief gaat zaterdag mee den haag in
Boy de burmees is haerstikke goed opgevoed ahum. Nee hoor hij luistert wel maar heeft de neiging je in je neus te bijten dat doet hij al vanaf dat hij een kitten is. en jankt als hij denkt dat hij alleen is. Meneer is al 13,5 kat dus heropvoeden zal niet zo snel meer gaan.
Even de quote gecorrigeerd

pi_65080032
Ik wil ook een kat.
Mijn vriend heeft wel een kat, maar mijn vader heeft een fobie voor katten dus dat wordt niks.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 18:22:51 #31
43556 miss_dynastie
pi_65080085
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige topic: dat verhaal van dat verwend nest doet me ontzettend denken aan het neefje van Harry Potter.
'Ik heb dit jaar maar 39 kadootjes! Vorig jaar had ik er 40!'
' Schatje, morgen gaan we in de winkel TWEE grote kadootjes voor je uitzoeken.'
En mij aan Veruca Peper van Sjakie en de chocoladefabriek (maar die film heb ik ook pas weer een keer gezien, daar zal het wel mee te maken hebben)
pi_65080122
Mijn twee kleine slopers worden steeds stouter lijkt het. Ik vraag me af hoe lang de kitten puberteit duurt. Ze zijn ook van geen enkele straf meer onder de indruk met de plantenspuit of onder de kraan vinden ze alleen maar lollig, in het nekvel pakken een leuk spelletje, in hun gezicht blazen krijg je een blaas terug, tikje op de neus = voluit terug rammen met je poot, en harde geluiden zijn ze nu ook wel aan gewend

Ik wil ze graag leren niet op mn hoofd te springen vanaf de open zoldertrap als ik de trap afloop naar beneden. En het liefst voor ze formaatje deze zijn

Tis een leuk ras hoor, maar soms denk ik dat ik apen heb in plaats van katten
pi_65080183
In disneyland was van de zomer ook zo'n jongetje.

Bij het pizzarestaurant.

Kind: I wan't daddy's pizza.
Moeder: You can't have it.
Kind: I want it NOW
Hij kreeg het ook nog.
Even later:
Kind: Now we're gonna get me a buzz lightyear-doll.
Moeder: No.
Kind: But I want it NOW, or else i'm going to scream.

Bahbah.
pi_65080213
Snowy is ook zo'n boef. en dan nog commentaar hebben dat het niet mag. Nee mijn hoofd is niet om op te liggen. Meneer weegt 5,1 kilo inmiddels al ietsjes meer denk ik. En Zorro begint ineens na 4jaar aan zijn puperteit wat niet op de aanrecht??? doe het lekker toch En dikke Fire blijft maar aan vloerbedekking van de trap krabbelen. Snowy heeft heel wat terweeg gebracht in huize ferrari_rood
pi_65080315
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef DanseMacabre het volgende:
But I want it NOW, or else i'm going to scream.
Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!

En dat kind stil.

Vond het wel een goeie techniek, als je lef hebt.
pi_65080359
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!

En dat kind stil.

pi_65080401
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Aan de VU
Daar ben ik dus vandaag geweest met dochterlief voor een reik- en grijponderzoek bij babies Zodoende dat ik vandaag meteen maar langs de lushwinkel ging

En sofie's wereld staat hier ook in de kast

En gedrag kan je heel goed creeeren idd (nog even voortgaande op het vorige topic); tot nu toe heb ik nog een erg leuke en lieve dochter
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:33:33 #38
163650 Greys
pi_65080419
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:

Is alles veilig aangekomen?
Hoe vond je de produkten ruiken?
Heb je je lijstje klaar?
Durft Heer G nog een keer terug?
Etc. etc.
Ohhhhhh sorry!
Ik heb met de betreffende mensen keurig updates zitten uitwisselen en zelfs de pakjes vandaag al opgestuurd, maar ik ben het helemaal vergeten in het Lushtopic te melden!
Ik had het per ongeluk in het F&F SC topic gezet

Stenig mij! Wel met kleine steentjes

Maar...
Alles gelukt! Hij vond het wel een rare winkel (maar dat had ik hier wel al geroepen, toch? ) met 'kaas en gebakjes' en het riekte er niet prettig vond hij
Douane door was geen probleem!
Vandaag oh-oh dr Americam Dream Cream solid perfume opgestuurd naar haar en Miss Bliss d'r Fresh Farmacy! En Nokwanda krijgt volgende week haar spullekes als ze hier in de buurt moet zijn toch!

De karma geur is niet aan mij besteed, dat weet ik ook meteen. Oh-oh had dat heel goed ingeschat zeg!
Ze had Nokwanda wat stukjes toegestuurd en daar zat Karma wel bij (ze had gedacht dat het wel bij Nok zou passen) en bij mij andere dingetjes, maar geen Karma. En Nok vond die karma dus geweldig en heeft het via Heer G besteld. Ik kon dus mooi er even aan snuffelen maar veel te zware geur voor mij!

Verder gisteravond mijn haar gewassen met Trichomania en dat was even wennen zeg met zo'n blokje! Zat ook bij de monstertjes van oh-oh. Het rook heerlijk, het schuimde me iets te weinig (maar misschien was mijn haar niet nat genoeg?) en het werd er superschoon en een beetje stroef van, maar dat vind ik wel prettig.
(Dit bovenstaande had ik weer per PM naar oh-oh gestuurd, ik moet er nog aan wennen om gewoon ALLES dat met Lush te maken heeft hier te posten ).

Oh en gewassen met Snowcake zeep

En Heer G durft nog terug!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080453
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En dat kind stil.

Deed een v riendin van mij ook bij haar dochter. Kind keek echt en zei: gekke mamma. Was ze snel afgeleerd.
Maar ik zou trouwens ook als tante eens met haar gaan praten

In ieder geval duidelijk maken dat het op die manier helemaal niet leuk is om voor haar cadeautjes mee te nemen. "ik vind cadeautjes meenemen voor lieve kinderen echt heel leuk, en als ik ze uitzoek word ik helemaal blij van binnen. Maar als ik jouw reactie zie word ik verdrietig, want het is gewoon nooit goed en je gedraagt je als een klein jaloers kreng tegenover je broer, die zich trouwens wel heel lief gedraagt. neem daar maar een voorbeeld aan. En bovendien KRIJG je cadeautjes. Als je het zo afdwingt is het geen cadeau meer"
En dat begrijpt een 6-jarige echt wel. En zo hebben gelukkig meer mensen dan alleen de ouders invloed op de vorming van een karakter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65080480
En de grijpzakjes? *gooit grind*
pi_65080598
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
In ieder geval duidelijk maken dat het op die manier helemaal niet leuk is om voor haar cadeautjes mee te nemen. "ik vind cadeautjes meenemen voor lieve kinderen echt heel leuk, en als ik ze uitzoek word ik helemaal blij van binnen. Maar als ik jouw reactie zie word ik verdrietig, want het is gewoon nooit goed en je gedraagt je als een klein jaloers kreng tegenover je broer, die zich trouwens wel heel lief gedraagt. neem daar maar een voorbeeld aan. En bovendien KRIJG je cadeautjes. Als je het zo afdwingt is het geen cadeau meer"
En dat begrijpt een 6-jarige echt wel. En zo hebben gelukkig meer mensen dan alleen de ouders invloed op de vorming van een karakter.
Ik pas tegenwoordig niet meer op haar dus er is weinig kans haar alleen te spreken. En zoiets zeggen waar de ouders bij zijn zorgt ervoor dat ze het voor haar opnemen waar ze bij is... De ouders verheerlijken haar gedrag, vinden dat ze 'zo heerlijk eigen' is en zo 'primair reageert'. Dat ze ondertussen onder kennissen bekend staat als de horrorprinses ontgaat ze een beetje. Ze zeggen hooguit trots dat ze nog veel met die meid te stellen krijgen als ze straks puber is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:40:38 #42
163650 Greys
pi_65080628
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef Dipkip het volgende:
En de grijpzakjes? *gooit grind*
Whehehe. *Bukt*

Die grijpzakken klinken wel interessant, maar dan weet je dus nooit wat er in zit begrijp ik?
En ik zit niet echt in de buurt van een winkel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080630
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhh sorry!
Ik heb met de betreffende mensen keurig updates zitten uitwisselen en zelfs de pakjes vandaag al opgestuurd, maar ik ben het helemaal vergeten in het Lushtopic te melden!
Ik had het per ongeluk in het F&F SC topic gezet

Stenig mij! Wel met kleine steentjes
Kom, allemaal samen, laten we samen Greys stenigen met deze stenen

quote:
Maar...
Alles gelukt! Hij vond het wel een rare winkel (maar dat had ik hier wel al geroepen, toch? ) met 'kaas en gebakjes' en het riekte er niet prettig vond hij
Douane door was geen probleem!
Vandaag oh-oh dr Americam Dream Cream solid perfume opgestuurd naar haar en Miss Bliss d'r Fresh Farmacy! En Nokwanda krijgt volgende week haar spullekes als ze hier in de buurt moet zijn toch!
yep. Dan zien we elkaar ook weer eens. En jij mijn aanstaande
quote:
En Heer G durft nog terug!
Dat vind ik pas echt dapper. het is bijna als een man om een specifiek merk tampons sturen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65080665
En je lijstje? *gooit rotsblok*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het vervolg ALLES hier melden mevrouw Greys!
pi_65080673
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik pas tegenwoordig niet meer op haar dus er is weinig kans haar alleen te spreken. En zoiets zeggen waar de ouders bij zijn zorgt ervoor dat ze het voor haar opnemen waar ze bij is... De ouders verheerlijken haar gedrag, vinden dat ze 'zo heerlijk eigen' is en zo 'primair reageert'. Dat ze ondertussen onder kennissen bekend staat als de horrorprinses ontgaat ze een beetje. Ze zeggen hooguit trots dat ze nog veel met die meid te stellen krijgen als ze straks puber is.

Met een beetje mazzel zorgt ze in ieder geval voor de beste anti-conceptiemethode.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:43:50 #46
163650 Greys
pi_65080747
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
En je lijstje? *gooit rotsblok*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het vervolg ALLES hier melden mevrouw Greys!
Wat ik tot nu toe in mijn wish list heb staan?
Effe kijken! Moment! Hij is nog niet compleet heur!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080790
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Die grijpzakken klinken wel interessant, maar dan weet je dus nooit wat er in zit begrijp ik?
En ik zit niet echt in de buurt van een winkel
Nee, je weet nooit wat er in zit. Het is een verrassingsgrijpzak!
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef nokwanda het volgende:

Met een beetje mazzel zorgt ze in ieder geval voor de beste anti-conceptiemethode.
Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingers ze kan zelfs dat lok achter je oor strijk opkijk ding al. Maar nog geen veters strikken.
pi_65080849
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[..]

Ik verwacht van niet, ze windt alle jongens om dr vingers ze kan zelfs dat lok achter je oor strijk opkijk ding al. Maar nog geen veters strikken.
Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
Over haar maak ik me geen zorgen. Zij krijgt later dochters waarvan ze niet wil dat het ook draken worden, dus die gaat ze heel strak opvoeden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65080854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dus Spanning. En Sensatie!
quote:
[..]

Mijn god.

Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 18:47:42 #50
163650 Greys
pi_65080869
Tot nu toe!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65080987
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe!

[ afbeelding ]
*applaudiseert*

Mooi gevarieerd lijstje! Happy Pill heb ik ook en Pop in the Bath past daar prima bij.
Hot Milk vond ik zelf minder inspirerend en Big Blue heb ik nooit geprobeerd. Daar zit wel een hoop (slijmerig) zeewier in, tis maar dat je het weet.
Creamy Candy is lekker zoet.
pi_65081045
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.

Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachen dr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
pi_65081101
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe!

Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
pi_65081158
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja
[..]

Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachen dr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
Oordopjes een optie?

Mijn nichtje is niet echt boos als ze zo boos kijkt. Ze trekt alleen het gezicht als we erom vragen. En houdt het maar een paar seconden vol want dan moet ze om zichzelf giechelen.

Echt boos is ook huilen, gillen, snel praten etc. Waarop haar ouders reageren met de vraag of ze het nog een keer kan zeggen, maar dan rustig want zo verstaat niemand er iets van. En dat doet ze dan ook. *tante trots is*
pi_65081162
Poging 2 :

Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
pi_65081370
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Elvi het volgende:
Poging 2 :

Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
Oeps..

Ik gebruik zelf Gorgeous, zowat alle andere cremes zijn te vet voor mijn huid. Voor je droge huid zal hij te licht zijn. Verder ken ik ze niet goed genoeg om gericht advies te geven. Op het Nederlandse Lush forum kun je reviews vinden over alle cremes.

Woon je ver bij een winkel vandaan, anders zou je daar om proefjes kunnen vragen. Als je je verhaal uitlegt is dat nooit een probleem.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 19:07:24 #57
163650 Greys
pi_65081556
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
Dat komt helemaal goed, in die afdelingen ga ik vanavond neuzen!
En ik heb de Lush Times, Heer G had hem voor me meegenomen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65081831
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?

Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 19:21:17 #59
163650 Greys
pi_65082109
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?

Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:24:05 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65082212
Dit topic gaat haaaaaaaard ( en amper nog over Lush , maar tis wel gezellig hier ).
Oh ik ben zo blij met mn Karma Cream.
Mijn excuus om hem toch maar in de winkel te scoren vandaag was dat het voor Heer G. zo lastig is om hem mee te brengen omdat het vloeibaar is en dat ik m niet wil bestellen omdat ik dan weer veel meer ga bestellen .
Dus maar gewoon gekocht, en de Lush meisjes waren zo blij dat ze weer ff met de hondjes konden knuffelen.
Ik ben benieuwd hoe lang zo'n pot mee gaat.
Moest je die zwarte potten nou bewaren en dan inleveren of zo?
Al die regeltjes zijn een beetje onduidelijk vind ik.
Net als van die zakken met daar op dat je stempels moet halen, dat heb ik dan ook nooit gedaan en ik had wel 12 van die zakken, maar dat voelt zo hebberig als ik daarmee naar de winkel loop vind ik ...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:24:58 #61
176471 oh-oh
pi_65082242
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

IT'S VANILLARY!
OOOOOOOh ja, dat solid perfume wil ik al zeker, en wel meer van dat spul, dus dan mag Heer G wellicht valentijn spullen voor mij gaan shoppen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65082285
Op mijn pot Dream Cream (ook zo'n zwarte met draaideksel) staat van wel maar die komt wel uit Engeland, weet niet of het hier anders werkt.
pi_65082857
Volgens mij ga ik vrijdag weer een hoop kopen in de winkel.
Maar nu eerst: Voor de eerste keer douchen met een jellie. Ben benieuwd.
pi_65082992
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker. Potjes mogen alle groottes zijn en uit Nederland, Engeland of verweggistan komen. De witte potten die je bij de retro kunt kopen mogen niet ingeleverd worden.

De zakjes met stempels waren een foutje. Die hadden alleen in de UK uitgereikt mogen worden.

Succes met je jelly douche DM! Je hebt toch wel een puff erbij he? Welke ga je gebruiken?
pi_65083069
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

IT'S VANILLARY!

Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.

Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
pi_65083131
Lush vind post
pi_65083199
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker.
Ha! Met het tempo wat ik maak krijg ik dus mooi over 6 jaar één gratis gezichtsmasker

Hoe zijn die gezichtsmaskers eigenlijk?
pi_65083557
Net gedouched met Angels delight. Maar ik blijf toch voor de Karma gaan.
Morgenvroeg eens de sexy peel proberen.
Met de snowcake heb ik echt weinig. Of ik moet er voor in de bui zijn.

Ik bedacht me net dat mijn geursmaak erg beinvloedbaar is door mijn bui, maar dat ik altijd voor indiaase geuren of bloemengeuren zou gaan. is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65083695
Gezichtsmaskers zijn . Mijn favoriet is Cathastrophe Cosmetic: een paars masker met echte bosbessen erin. Brazened Honey is lekker fris. Ze worden elke week vers gemaakt en je moet ze in de koelkast bewaren. Nu liggen er bij mij een paar porties in de diepvries. Dan kun je ze langer bewaren en dat werkt ook goed.

Ik doe er meestal eentje op als ik in bad lig. Met één keer in de week is mijn velletje heel blij, maar ik vergeet het vaak.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 20:11:13 #70
163650 Greys
pi_65084059
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.

Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
Ik heb ze gezien, 10 centimeter groot!
De Sexxx Bomb lijkt me wel wat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65085405
Dat douchen met een jellie is best gek, uitkijken dat het niet in het doucheputje verdwijnt.
Zo'n shampooblok werkt fijner dan ik dacht, schuimt goed.
pi_65087528
@greys ik kan wel een grijpzak meenemen zaterdag. Als ze er nog zijn.
pi_65088054
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
pi_65088196
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
Volgens mij ook in B electro zeep, maar ik weet niet of ie er duidelijk naar ruikt.
pi_65088927
Dan moet ik toch echt een keer naar een Lushwinkel om dat zelf te ruiken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:45:09 #76
176471 oh-oh
pi_65090613
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik toch echt een keer naar een Lushwinkel om dat zelf te ruiken.
Dat moet je zeker doen!
Wat wel slim is is om van te voren goed op de site te kijken wat je lekker lijkt en daar ook echt naar vragen of zoeken, want je ziet in de winkel door de bomen het bos vaak niet meer!
( Groucho Marx )
pi_65090980
Nu ga ik ineens van het weekend naar een vriendin die heftig getroost moet worden en toen ik vroeg of ik wat voor dr kon doen zei ze 'badspul'.

Ja nou moet ik dus zaterdag alsnog de drukte in he ik heb hier niet genoeg liggen wat haar smaak is, en ik moet dan sowieso even de stad in want ik heb geen cadeaupapier meer en iets inwikkelen in krantenpapier drukt niet echt 'ik ben er voor je' uit.

Maar zal ik nou voor de grab bag gaan of niet zij houdt namelijk wel van de dingen waar ik niet van hou (zoet, roze, kokos, vanille). En ik heb geen specifiek ding in gedachten voor haar, ik wil vooral véél liefde geven.

Doen dus?
pi_65091131
Heeft ze veel dingen waar ze echt niet van houdt? Zo ja, dan is een grab bag een risicootje.

Aan de andere kant, samen die bag uitpakken en gezusterlijk samen de inhoud verdelen (zij een beetje meer dan jij natuurlijk ) zegt volgens mij ook al heel duidelijk 'ik ben er voor je'.

Mijn advies: doen! Ben ook totaal niet bevooroordeeld, natuurlijk.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:00:20 #79
176471 oh-oh
pi_65091268
Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
( Groucho Marx )
pi_65091455
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
Ik wilde het al niet zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')