*applaudiseert*quote:
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.
quote:
Oordopjes een optie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja![]()
[..]
![]()
Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachendr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
Oeps..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Elvi het volgende:
Poging 2:
Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
Dat komt helemaal goed, in die afdelingen ga ik vanavond neuzen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?
Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
OOOOOOOh ja, dat solid perfume wil ik al zeker, en wel meer van dat spul, dus dan mag Heer G wellicht valentijn spullen voor mij gaan shoppenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
Ha! Met het tempo wat ik maak krijg ik dus mooi over 6 jaar één gratis gezichtsmaskerquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker.
Ik heb ze gezien, 10 centimeter groot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.![]()
Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Volgens mij ook in B electro zeep, maar ik weet niet of ie er duidelijk naar ruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
Dat moet je zeker doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik toch echt een keer naar een Lushwinkel om dat zelf te ruiken.
Ik wilde het al niet zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
![]()
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft ze veel dingen waar ze echt niet van houdt? Zo ja, dan is een grab bag een risicootje.
Aan de andere kant, samen die bag uitpakken en gezusterlijk samen de inhoud verdelen (zij een beetje meer dan jij natuurlijk) zegt volgens mij ook al heel duidelijk 'ik ben er voor je'.
Mijn advies: doen! Ben ook totaal niet bevooroordeeld, natuurlijk.![]()
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Net gedouched met Angels delight. Maar ik blijf toch voor de Karma gaan.
Morgenvroeg eens de sexy peel proberen.
Met de snowcake heb ik echt weinig. Of ik moet er voor in de bui zijn.
Ik bedacht me net dat mijn geursmaak erg beinvloedbaar is door mijn bui, maar dat ik altijd voor indiaase geuren of bloemengeuren zou gaan. is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Als je het voor haar wil inpakken MOET je er twee kopen. Zoek je uit beide bags wat zij lekker vindt en maak je daar een leuk pakketje van. En de rest vindt bij jou vast wel een huis. Die bags hebben de standaard zaken: losse bruisballen, BBS-en, stukjes van 100 gram zeep, potjes van 100 gram jelly en zo. Wellicht zit er nog een Solid Perfume bij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?
Samen verdelen doe ik denk ik niet, want dan gaat ze toch bij alles zeggen dat ik het moet nemen, plus ze vindt het altijd zo leuk hoe ik dingen inpak. Ik maak dr altijd wat van, koop een leuk mandje bij de xenos, mooi cadeaupapier, beetje decoratie dr op...
Heb ik ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
![]()
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).
Mijn eigen all-time verslaving!
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven. Fluff en bakje is leuk! Als ze echt van zoet houdt zou je naar zo'n dusting powder kunnen kijken. Ik ben de naam nu even kwijt maar daar is ook een mierzoete versie van. Zit niet in de grab bag, moet je los kopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb ik ook welmaar niet genoeg!!
Mn christmas morning zou ze denk ik wel lekker vinden en mn strawberry santa, maar dat is echt niet genoeg voor iemand die echt iets zwaars doormaakt... En dan heeft ze ook nog een kast voor ons voor in ons nieuwe huis, dus ik wil even flink uitpakken![]()
Denk dat ik dan twee bags doe en dan wat het meest bij haar past er uit vissen. Dr zullen ongeveer 8 dingen in zo'n zak zitten toch? Dan moet ik met twee bags plus wat ik al had aan zoete meuk, wel tot een zoetsappig pakketje kunnen komen. Even langs de Xenos voor een mandje, en misschien een spons of een zeepbakje ofzo... Oh helemaal leukbehalve de drukte dan, ik moet maar vroeg gaan denk ik, of zou dan juist de grote stormloop zijn?
Oh echt waar??? Dan moet ik die ook hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.
Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven.
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!
En dat kindstil.
Vond het wel een goeie techniek, als je lef hebt.
Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef lienelien het volgende:
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dus
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).
Mijn eigen all-time verslaving!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |