*applaudiseert*quote:
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:Ik bedoelde ook voor haar ouders. Als je zo'n draak in huis hebt rondlopen kom je toch niet meer aan n**ken toe
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Het trucenarsenaal van mijn nichtje beperkt zich tot heel boos kijken op verzoek. En dan ziet ze echt net zo uit als dat kind uit de Exorcist. Zonder nekdraai van 360 graden, zwevend lichaam of gerecyclede erwtensoep dan.
quote:
Oordopjes een optie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Daar vraag ik liever niet naar maar ze is wel de jongste ja![]()
[..]
![]()
Dat probeert deze ook. En dan zo met gebalde vuistjes en op de grond stampen. Ik moet altijd heel hard lachendr ouders nemen dit ook niet serieus, dus boos kijken wordt uiteindelijk altijd gillen. Tegen het gillen is niemand bestand
Oeps..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Elvi het volgende:
Poging 2:
Weet iemand trouwens nog een goed product voor een extreem droge huid? Ik heb Dream Cream en die ene met banaan. Maar het trekt echt zo snel in dat mn huid nog steeds strak staat van droogheid.
Dat komt helemaal goed, in die afdelingen ga ik vanavond neuzen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel ook minstens een zeep en een douchegel doen, anders heb je alleen als je in bad gaat lekkere Lush geurtjes.
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! De nieuwe? Met de vanillelijn en de Valentijnsprodukten?
Die hebben nog maar weinig mensen hier. Goed bezig!
OOOOOOOh ja, dat solid perfume wil ik al zeker, en wel meer van dat spul, dus dan mag Heer G wellicht valentijn spullen voor mij gaan shoppenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en er staat allemaal vanille voorop ja!
IT'S VANILLARY!
Ha! Met het tempo wat ik maak krijg ik dus mooi over 6 jaar één gratis gezichtsmaskerquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt 5 zwarte potjes inleveren voor één gezichtsmasker.
Ik heb ze gezien, 10 centimeter groot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar die lijn, tegen die tijd toch maar eens richting winkel om te snuffelen. En dan bestellen in de UK.![]()
Greys, in die versie staan ook de mega grote superduper bruisballen.
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Volgens mij ook in B electro zeep, maar ik weet niet of ie er duidelijk naar ruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Er zit jasmijn in Joy of Jelly (shower jelly) en in Youki-Hi (bruisbal).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |