abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65091515
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft ze veel dingen waar ze echt niet van houdt? Zo ja, dan is een grab bag een risicootje.

Aan de andere kant, samen die bag uitpakken en gezusterlijk samen de inhoud verdelen (zij een beetje meer dan jij natuurlijk ) zegt volgens mij ook al heel duidelijk 'ik ben er voor je'.

Mijn advies: doen! Ben ook totaal niet bevooroordeeld, natuurlijk.
De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?

Samen verdelen doe ik denk ik niet, want dan gaat ze toch bij alles zeggen dat ik het moet nemen, plus ze vindt het altijd zo leuk hoe ik dingen inpak. Ik maak dr altijd wat van, koop een leuk mandje bij de xenos, mooi cadeaupapier, beetje decoratie dr op...
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:10:01 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65091642
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Net gedouched met Angels delight. Maar ik blijf toch voor de Karma gaan.
Morgenvroeg eens de sexy peel proberen.
Met de snowcake heb ik echt weinig. Of ik moet er voor in de bui zijn.

Ik bedacht me net dat mijn geursmaak erg beinvloedbaar is door mijn bui, maar dat ik altijd voor indiaase geuren of bloemengeuren zou gaan. is er ook een lushzeep die naar jasmijn ruikt? Of naar mimosa of zo?
Flying Fox, maar dat is douchegel (in een flesje dus).
Mijn eigen all-time verslaving !
KuikenGuppy
pi_65091668
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De enige dingen die zij echt niet lekker vind ben ik zelf dol op, en andersom. Ik haat roze, zoet, kokos, vanille, en geen creme hoe goddelijk ook kan me er toe aanzetten mn voeten in te smeren. Ik ben dol op kruidig en massage spul. Zij is juist gek op roze, zoet, kokos en vanille en gek op getrut met dr voeten, maar houdt weer niet van kruidig en te vettig huidspul. En ze is nog geen echte Lushie, dus ik kan dr vrijwel alles cadeau doen om uit te proberen. Meestal zijn het niet enorm grote verpakkingen toch in die grab bags?

Samen verdelen doe ik denk ik niet, want dan gaat ze toch bij alles zeggen dat ik het moet nemen, plus ze vindt het altijd zo leuk hoe ik dingen inpak. Ik maak dr altijd wat van, koop een leuk mandje bij de xenos, mooi cadeaupapier, beetje decoratie dr op...
Als je het voor haar wil inpakken MOET je er twee kopen. Zoek je uit beide bags wat zij lekker vindt en maak je daar een leuk pakketje van. En de rest vindt bij jou vast wel een huis. Die bags hebben de standaard zaken: losse bruisballen, BBS-en, stukjes van 100 gram zeep, potjes van 100 gram jelly en zo. Wellicht zit er nog een Solid Perfume bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65091707
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Mal kippetje, alsof jij niet iets voor ieders smaak in je collectie hebt
Tuuuuuurlijk moet je een bag gaan grabben, gewoon twee, voor ieder een, en dan ruilen, das leuk!
Heb ik ook wel maar niet genoeg!!

Mn christmas morning zou ze denk ik wel lekker vinden en mn strawberry santa, maar dat is echt niet genoeg voor iemand die echt iets zwaars doormaakt... En dan heeft ze ook nog een kast voor ons voor in ons nieuwe huis, dus ik wil even flink uitpakken

Denk dat ik dan twee bags doe en dan wat het meest bij haar past er uit vissen. Dr zullen ongeveer 8 dingen in zo'n zak zitten toch? Dan moet ik met twee bags plus wat ik al had aan zoete meuk, wel tot een zoetsappig pakketje kunnen komen. Even langs de Xenos voor een mandje, en misschien een spons of een zeepbakje ofzo... Oh helemaal leuk behalve de drukte dan, ik moet maar vroeg gaan denk ik, of zou dan juist de grote stormloop zijn?
pi_65091718
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65091849
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb ik ook wel maar niet genoeg!!

Mn christmas morning zou ze denk ik wel lekker vinden en mn strawberry santa, maar dat is echt niet genoeg voor iemand die echt iets zwaars doormaakt... En dan heeft ze ook nog een kast voor ons voor in ons nieuwe huis, dus ik wil even flink uitpakken

Denk dat ik dan twee bags doe en dan wat het meest bij haar past er uit vissen. Dr zullen ongeveer 8 dingen in zo'n zak zitten toch? Dan moet ik met twee bags plus wat ik al had aan zoete meuk, wel tot een zoetsappig pakketje kunnen komen. Even langs de Xenos voor een mandje, en misschien een spons of een zeepbakje ofzo... Oh helemaal leuk behalve de drukte dan, ik moet maar vroeg gaan denk ik, of zou dan juist de grote stormloop zijn?
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven. Fluff en bakje is leuk! Als ze echt van zoet houdt zou je naar zo'n dusting powder kunnen kijken. Ik ben de naam nu even kwijt maar daar is ook een mierzoete versie van. Zit niet in de grab bag, moet je los kopen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:19:34 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65092039
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En als je die lekker vindt kun je de shampoobar Godiva vast ook waarderen. Die stinkt ruikt net zo.
Oh echt waar??? Dan moet ik die ook hebben .
KuikenGuppy
pi_65092094
Ik denk dat ik gewoon twee bags grab, de inhoud scan, en als het allemaal te veel mijn smaak is en te weinig haar smaak, nog even in de rij ga staan voor die dusting powder (weet je een naam?) en twee knalroze badballen ofzo

Maar ik denk dat het prima goed komt, want ik heb dus al twee dingen die in het mandje kunnen en Lush een beetje kennende is de kans hééél klein dat niet minstens de helft van het spul onder de categorie zoeterdanzoet valt

Oh ze heeft ook het tegengestelde haar van dat van mij trouwens, en een heel ander huidtype. Dus ik denk dat het verdelen makkelijk zal gaan LOL
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Stormloop zal meevallen denk ik. Zoveel ruchtbaarheid is er nog niet aan gegeven.
Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:29:50 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65092430
Hoeveel kosten die grijpzakken? .
KuikenGuppy
pi_65092529
Schijnbaar betaal je 20 euro voor een zak met random (kerst)spullen ter waarde van 40 euro.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:35:02 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65092621
Wowie .
Nouja, daar zal dan heel veel snowcake en snowfairy in zitten en daar heb ik al veel van .
KuikenGuppy
pi_65092685
Ik hoop het!! Snowcake wil mn moeder drie stukken van en Snowfairy kan mn zoet- en rozeminnende verdrietige vriendin wel gebruiken

Maar dat idee is inderdaad wel waarom ik er eerst geen ging halen. Je zou m dus eigenlijk moeten delen met iemand die een heel andere smaak heeft dan jij...
pi_65092951
Welkom in de Lush-SC
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb in de supermarkt een keer gezien hoe een moeder haar kind overstemde. Dat kind zat echt te dreigen, als ie geen chips kreeg ging ie gillen. En die moeder zo: je doet maar. Dus dat kind, een beetje overdonderd, begint van waa. Waaah. Waa. En die moeder ineens zo BWAAAAAAH!!!!! BWAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAH!!!!!11!!! BWAAAAAAAH!!!!

En dat kind stil.

Vond het wel een goeie techniek, als je lef hebt.
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dus
pi_65093006
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef lienelien het volgende:
Die had d'r inspiratie van die ene reclame dus
Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzo
pi_65093066
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh dat kan wel, tis al wel jaaaren geleden, maar nu je het zegt kan ik me ook een reclame herinneren met een stampvoetende moeder ofzo

mama gaat ook op de grond liggen janken en krijsen
Weet alleen niet meer waarvan die reclame was.
pi_65093261
Oh dat deed deze vrouw gelukkig niet dat gaat ook wel een beetje ver, volgens mij heeft je kind dan echt wat te bespreken op de sofa later
pi_65097384
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klinkt als iets voor mij.

Ik keek op de site en vond de Story behind Flying Fox

For a time in 2004 there were a lot of Fox related jokes about. Mark had read a poem by Philip Larkin:
Philip Larkin - This Be The Verse
They f**k you up, your mum and dad.
They may not mean to, but they do.
They fill you with the faults they had
And add some extra, just for you.
But they were f**ked up in their turn
By fools in old-style hats and coats,
Who half the time were soppy-stern
And half at one another's throats.
Man hands on misery to man.
It deepens like a coastal shelf.
Get out as early as you can,
And don't have any kids yourself.
And as a result we had windows and bags and the Flying Fox shower gel. Lots of Lush people and customers did not understand the fox thing, but the Flying Fox is a little easier.
Mark wanted to make a new product for PMS, after he came home one day to find his wardrobe (Still full of all of his clothes) at the bottom of the stairs. Mo had pushed it down. There is a ‘phrase' in the UK when you are really mad and do not care about any consequences that goes "I don't give a Flying F**k" Maybe this is what Mo said to Mark when he complained about his wardrobe at the bottom of the stairs.
Flying Fox sounds like this phrase and this shower gel is good for PMS, and it is also an aphrodisiac too. Many women get horny when their period is due, and maybe fancy a bit more "Flying Foxes."
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65097439
Er staat inderdaad heel erg veel Lush op Marktplaats
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:38:20 #99
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65097634
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind
Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65097766
Mn vriend heeft beloofd vandaag te bellen over wat het kost om onze badkamer aantrekkelijk te maken Er gloort hoop! Hoop zeg ik je!!
pi_65097814
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen

Iemand hier ervaring met King of Skin bodybutter?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65097817
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?
Die 30 17 tassen dat was ik. Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.

In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.

In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.

Die zoete Dusting Powder: Candy Fluff!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:53:35 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65097858
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind
Ik heb het in Parijs gekocht en werd toen gewoon misselijk ervan. Het bleek te komen omdat we daar een erg klein badkamertje hadden. In onze eigen badkamer is de geur wat minder overheersend sterk, en vind ik het heerlijk! Daarvoor was ik al verslaafd aan de FF Temple Balm .
quote:
Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
Whehe, ik ken het... maar ik wil altijd alles tegelijk gebruiken .
KuikenGuppy
pi_65097879
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Lotgenoot!
quote:
Ik heb ge-strawberry Santaat, ge-Washday Greened, ge- Bigd , ge-FIBt, ge-Buffied, ge-Big Teased, ge-Gorgeoused en gearomacremed. Voordat ik straks wegga eens kiezen welk parfummetje mij vandaag mag opgeuren.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:55:54 #105
176471 oh-oh
pi_65097902
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65098041
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef nokwanda het volgende:
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen
Nou... Volgens mij heb ik als mn pakket er is en de helft van de twee grabbags een beetje leuk is, genoeg voor 3 maanden zeer riant poedelen dus dan hoef ik pas ergens in maart weer een aanleiding te verzinnen. Plus, het zou een tikje overdadig zijn als nog voor ik ooit één lush bruisbal heb geprobeerd mn stash niet meer in mn Lush-kast past even negeren dat het al vrij debiel is een Lush-kast te hebben als je nog niet eens een kledingkast of boekenkast hebt
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Die 30 17 tassen dat was ik. Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.
Ik denk niet dat het over jou ging want die van jou kwamen toch niet op marktplaats te staan? Kopen voor andere Lushies is niks mis mee lijkt me.
quote:
In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.
Hoei maar das dus alleen als je in Engeland bent begrijp ik?
quote:
In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.
Ja, eigenlijk een beetje raar, maar ik verwacht wel dat ze morgen het groot in de etalage zetten. Het zou inderdaad wel netter zijn als ze het op hun site zouden zetten, vooral voor de mensen die moeten reizen om bij de winkel te komen.
quote:
Die zoete Dusting Powder: Candy Fluff!
Dankjewel
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:09:48 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098155
Een lushkast .
KuikenGuppy
pi_65098309
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Burdie het volgende:
Een lushkast .
Ja? En?
pi_65098389
Ter verdediging: het is geen grote kast tis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!

Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
pi_65098390
Lushkast
Koop een kledingkast en verberg al je Lushdingetjes tussen je kleren als je ze niet gebruikt. Dan ruikt gewoon alles ernaar. Met een beetje mazzel de kleding van je vent ook
Ik baal alleen wel een beetje dat ik de geur minder goed kan behouden van het lekkere zeepje. Ik moet me gewoon vet insmeren na het douchen omdat mijn huid zo enorm droog is, en dan gaat de geur er een heel eind af. Maar ach, ik ben sowieso niet van de heel opdringerige wolken geur om me heen. Als je de Karma nog een beetje subtiel door de nivea uit blik heen ruikt is het al snel goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:22:41 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098458
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Ter verdediging: het is geen grote kast tis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!

Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
Hehe, begin ermee en je komt er nooit meer vanaf . Ik heb ook zo'n commode staan op de werkkamer, en mijn lush zit er ook in .
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik mijn eigen kindjes er ooit op wil leggen, maar waarschijnlijk is het alleen maar een smoes om 'm niet weg te hoeven doen .
KuikenGuppy
pi_65098545
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:30:31 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098661
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen" .
KuikenGuppy
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:32:22 #114
176471 oh-oh
pi_65098702
Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
( Groucho Marx )
pi_65098798
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:30 schreef Burdie het volgende:
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen" .
Als ik hem nog een keer bij ga schuren / schaven om het klemmen te verhelpen, tieft ie uit elkaar dat ding is gewoon brak en oud, maar ik ben er aan gehecht, dus hij mag blijven. Ik weet alleen niet of ik de moed kan opbrengen hem nóg een keer te schilderen, dus voorlopig blijft ie flessengroen met auberginepaars (mijn bevlieging van 2,5 jaar geleden...).
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:38:01 #116
176471 oh-oh
pi_65098853
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?
Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
( Groucho Marx )
pi_65098870
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
pi_65098957
Vinden ze het leuk om aangekleed te worden? Bij de dierenwinkel waar ik mn CB koop hebben ze ook een groot rek met hondjeskleding, maar als ik daar mensen zie die hun hondje aankleden zijn die hondjes het er niet zo mee eens. Laatst nog was een vrouw bezig om een chihuahua zo'n t-shirt met SECURITY aan te trekken en die hond deed zo hnnnggnngggNNGGGGNNGG!!!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:46:33 #119
176471 oh-oh
pi_65099110
Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat ).
Dat was erg grappig.
( Groucho Marx )
pi_65099208
Dat doen katten ook als je ze aankleedt we hadden een tamme oude kat toen ik nog zo klein was dat ik poppenkleertjes en teveel fantasie had
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:53:21 #121
176471 oh-oh
pi_65099330

De chineesjes trekken zelf hun pakken aan. Ik hou het ze voor, ze steken hun kop erin en hun voorpoten, dan trek ik ze door en doen ze hun achterpootjes optillen, en daarna gaan ze heeeeeeeel blij rondspringen.
Oh vandaag komt mn parfum als het goed is .
En een doos badballen van badloze vriendinnen die ook besteld hebben in de UK
En heeeeeeeel mss ook wel onze Engelse doos eindelijk
Dus vanavond ga ik lekker badderen!
En dan mag Chico altijd na mij nog even lekker weken, heerlijk vindt ie dat
( Groucho Marx )
pi_65099497
Oh wat gezellig klinkt dat allemaal oh-oh, jij hebt echt een hondengezinnetje

Ik hoop dat je pakketten komen, heb je er een tracking code van gevraagd? Ik mocht vandaag terugmailen om er een te vragen, dus ik zit ook een beetje in spanning. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwjaarsgoodies
pi_65100138
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat ).
Dat was erg grappig.
Dat wat Merlijn doet. Het heet hier dan ook "de Merlijn doen".
Die zag Joel vorige week de keuken inkomen en liet zich zo van het keukentafeltje vallen
Plofff mieuw
Die zouden we ook zo aan kunnen kleden. Hij zou er zo voor gaan liggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:21:31 #124
176471 oh-oh
pi_65100307
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
( Groucho Marx )
pi_65100512
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
Je weet wel, met die New Year Offers? Die actie?
Ik had meer dan 80 pond dus ik krijg voor 30 pond aan (kerst)spul er bij
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:28:31 #126
176471 oh-oh
pi_65100551
Oooooooow ja dat.
Gewoon de kerstgoodies, ik dacht ff iets gemist te hebben
( Groucho Marx )
pi_65100729
Ja ze noemen het de New Year Offer dus daarom ik hoop zo dat er Snowcake in mn goodies zit of in mn grab bags als ik die morgen te pakken kan krijgen... Kan ik leuk een pakketje voor mn vriendin maken én een voor mn moeder
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 10:34:36 #128
163650 Greys
pi_65100761
Ik lees 'Lushkast' en moet meteen denken aan Samantha uit SaTC met haar 'goodiecloset'
Maar dat ging over wat anders

Nu even de rest bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65100899
Zo'n kast hebben wij ook
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 januari 2009 @ 10:53:15 #130
163650 Greys
pi_65101394
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Zo'n kast hebben wij ook
Geen goodiedrawer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 10:55:52 #131
43556 miss_dynastie
pi_65101474
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
De chineesjes trekken zelf hun pakken aan. Ik hou het ze voor, ze steken hun kop erin en hun voorpoten, dan trek ik ze door en doen ze hun achterpootjes optillen, en daarna gaan ze heeeeeeeel blij rondspringen.
Oh, een barbiehondje
Mijn jongste katje is een echte koukleum, dus die draagt héél af en toe weleens een shirtje of rompertje, maar niet zo heel vaak (helaas )
pi_65101604
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
Geen goodiedrawer?

Een héleboel goodiedrawers ja, er zitten ook gewoon sokken en afstandsbedieningen in hoor
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:31:30 #133
176471 oh-oh
pi_65102755
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, een barbiehondje
Mijn jongste katje is een echte koukleum, dus die draagt héél af en toe weleens een shirtje of rompertje, maar niet zo heel vaak (helaas )
T zijn heul geen barbiehondjes hoor, t zijn echte actieve honden waar ik elke dag flink mee wandel, zelfs die van 11 heeft dat nog nodig.
Maar dan wel kleren aan bij vies weer, ik heb reuen en tis gelukkig allemaal wel een beetje stoer, niet TE tuttig
Veel van mijn naakthondenvrienden wassen hunnes nu ook met Lush, echt te grappig.
( Groucho Marx )
pi_65102756
heb net 2 stukken Dreamtime bathmelts van iemand overgenomen
lavendel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:32:34 #135
176471 oh-oh
pi_65102795
Ik moet morgen tot nu toe 3 grabbags halen, beschaafd he?
( Groucho Marx )
pi_65102797
Ik heb trouwens gemerkt dat ik mijn poesje niet met Lush moet wassen. Krijgt ze jeuk van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65102855
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet morgen tot nu toe 3 grabbags halen, beschaafd he?
het zal morgen wel hard gaan hier, allemaal posten wat je in je grijpzak had sinterklaasgevoel.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:34:35 #138
176471 oh-oh
pi_65102865
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens gemerkt dat ik mijn poesje niet met Lush moet wassen. Krijgt ze jeuk van
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:35:15 #139
176471 oh-oh
pi_65102891
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

het zal morgen wel hard gaan hier, allemaal posten wat je in je grijpzak had sinterklaasgevoel.
Ja wij gaan ook onderling ruilen en zo.
Ik wil veel snowcake, zij willen veel snowfairy, etc etc
( Groucho Marx )
pi_65103168
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja wij gaan ook onderling ruilen en zo.
Ik wil veel snowcake, zij willen veel snowfairy, etc etc
Leuk lijkt me gezellig. En dan heb je geen gedoe met producten die je echt niet lekker vind.

Heb je in nederland trouwens geen Strawberry Santa? Ik zie hem niet op de site staan, die kerst lippenbalsem ook niet trouwens. Weet iemand dat?

[ Bericht 10% gewijzigd door Dipkip op 16-01-2009 11:51:02 ]
pi_65103809
De kerstprodukten zijn al van de site gehaald verwacht ik. In de winkels kunnen nog restjes liggen. Voor zover die niet in de grab bags zijn verdwenen.

Onderling ruilen van bag-inhoud is leuk! En als ik mijn bag heb ga ik de inhoud ook hier posten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:58:55 #142
176471 oh-oh
pi_65103818
Jawel, die waren hier wel te krijgen hoor.
( Groucho Marx )
pi_65104169
Ja omdat vrijwel alles er nog staat, alleen geen lipbalms, cadeaus en dus strawberry santa niet (maar wel de bier en sneeuwjellies).

Ik hoop dat ik niet te veel strawberry santa's en snowfairies krijg, want ik vind het wat minder leuk om mn vriendin twee van het zelfde te geven. Voor de rest van de dingen heb ik meerdere bestemmingen (mn moeder krijgt ook een pakketje, en vrienden zijn aan het verhuizen naar een huis met een bad, dus dat is ook een leuke gelegenheid) dus dat komt wel goed. En ja, uiteraard hou ik ook wat voor mezelf
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:14:02 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65104339
Wil er iemand eentje voor mij halen? .
KuikenGuppy
pi_65104489
Jewel hoor, maar moet ie dan met de post of zoek je iemand in de buurt?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:23:40 #146
176471 oh-oh
pi_65104684
Wil ik ook wel doen, geef maar een gil hoor.
( Groucho Marx )
pi_65104722
En voor mij? Ik woon niet in de buurt van 1 van de Lush winkels dus hij zou per post opgestuurd moeten worden.
Eva en Maria
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:26:48 #148
176471 oh-oh
pi_65104806
Als je vandaag t geld overmaakt wil ik dat wel doen hoor!
Ik moet nu al weer een paar zakken voorschieten namelijk
( Groucho Marx )
pi_65104819
Ik wil ook een lushkast.
Die grijpzak ga ik niet doen denk ik, ben er pas volgende week zaterdag en ik weet niet of ze er dan nog zijn.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:29:25 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65104887
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Jewel hoor, maar moet ie dan met de post of zoek je iemand in de buurt?
Ik pm je wel even .
KuikenGuppy
pi_65104893
Ik woon naast een postkantoortje dus tis geen moeite om een pakketpostding te maken. Ik wil dan alleen wel van te voren geld op mn rekening hebben en ik kan niet garanderen dat ik het eerder dan dinsdag op de post stuur (ik wil wel even de tijd nemen om het goed in te pakken namelijk, dat er niet allemaal kapotte meuk tussen zit, en zaterdag en maandag ben ik erg druk). Ik wil wel zaterdag foto's posten en als je eventueel dingen wil ruilen kan dat ook

Oh en als je liever iemand hebt die langer meepost hier begrijp ik dat helemaal hoor bied het alleen aan.

Edit: met van te voren bedoel ik voor ik het opstuur, niet iedereen kan morgenochtend geld op mijn rekening hebben gezet lijkt me. Dat is toch alleen als je dezelfde bank hebt?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:30:40 #152
176471 oh-oh
pi_65104941
Ik kan maandag wel al naar de post, ik werk naast t postkantoor, dus mij maakt het ook niet uit ,en voor het geld geldt hetzelfde hier en foto's kunnen ook
( Groucho Marx )
pi_65104970
Het vriendelijke Fok! mailorder team staat voor u klaar dus
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:32:25 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65104991
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef Dipkip het volgende:
Het vriendelijke Fok! mailorder team staat voor u klaar dus
.
KuikenGuppy
pi_65105029
Wat een inzet.
pi_65105046
Ik zie hier een nieuw werkwoord aankomen: grijpzakken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65105051
Ik ben aan het opzoeken wat er bij komt voor het versturen van het pakket, het zal niet meer dan een kilo wegen toch?

Edit: oh dat maakt schijnbaar tegenwoordig niet meer uit, 0-10 kg. is 6,75.

Klopt dat wel? Is toch gek dat een knuffel versturen even duur is als een stapel stenen?
pi_65105063
Weetje, stiekem wil ik wel. Maar ik verwacht niet dat ze er over een week nog zijn.
pi_65105130
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Weetje, stiekem wil ik wel. Maar ik verwacht niet dat ze er over een week nog zijn.
Ben je verlegen of lees je over alle aanbiedingen het op te sturen heen
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 12:37:32 #160
43556 miss_dynastie
pi_65105157
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben aan het opzoeken wat er bij komt voor het versturen van het pakket, het zal niet meer dan een kilo wegen toch?

Edit: oh dat maakt schijnbaar tegenwoordig niet meer uit, 0-10 kg. is 6,75.

Klopt dat wel? Is toch gek dat een knuffel versturen even duur is als een stapel stenen?
Da's al een poosje. Die prijs is wel nieuw trouwens .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')