abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65097814
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen

Iemand hier ervaring met King of Skin bodybutter?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65097817
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar er was toch gedoe geweest met handelaren die met 30 van die tassen de winkel uit kwamen en alles op internet te koop zetten enzo?
Die 30 17 tassen dat was ik. Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.

In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.

In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.

Die zoete Dusting Powder: Candy Fluff!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:53:35 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65097858
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind
Ik heb het in Parijs gekocht en werd toen gewoon misselijk ervan. Het bleek te komen omdat we daar een erg klein badkamertje hadden. In onze eigen badkamer is de geur wat minder overheersend sterk, en vind ik het heerlijk! Daarvoor was ik al verslaafd aan de FF Temple Balm .
quote:
Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
Whehe, ik ken het... maar ik wil altijd alles tegelijk gebruiken .
KuikenGuppy
pi_65097879
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Flying Fox is een van de weinige dingen van Lush die ik gewoon ronduit vies vind
Lotgenoot!
quote:
Vanochtend lekker gekarmaad, getrichomaniaad , geamerican creamed , gearomacood , gekarmacreamed en mn karma solid perfume opgedaan
Ik sta echt met veel meer plezier op 's morgens, de badkamer is zooooo aantrekkelijk.
Ik heb ge-strawberry Santaat, ge-Washday Greened, ge- Bigd , ge-FIBt, ge-Buffied, ge-Big Teased, ge-Gorgeoused en gearomacremed. Voordat ik straks wegga eens kiezen welk parfummetje mij vandaag mag opgeuren.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 januari 2009 @ 08:55:54 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65097902
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65098041
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef nokwanda het volgende:
En dan tel je die kosten dubbel omdat die badkamer dan gevuld dient te worden met Lush-spullen
Nou... Volgens mij heb ik als mn pakket er is en de helft van de twee grabbags een beetje leuk is, genoeg voor 3 maanden zeer riant poedelen dus dan hoef ik pas ergens in maart weer een aanleiding te verzinnen. Plus, het zou een tikje overdadig zijn als nog voor ik ooit één lush bruisbal heb geprobeerd mn stash niet meer in mn Lush-kast past even negeren dat het al vrij debiel is een Lush-kast te hebben als je nog niet eens een kledingkast of boekenkast hebt
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:50 schreef Cat22 het volgende:
Die 30 17 tassen dat was ik. Maar die had ik op bestelling gekocht voor Lushies die niet in de buurt van een winkel wonen en voor de aanschafprijs+verzendkosten doorgestuurd.
Ik denk niet dat het over jou ging want die van jou kwamen toch niet op marktplaats te staan? Kopen voor andere Lushies is niks mis mee lijkt me.
quote:
In de UK heb je 'betere' acties: daar kon je tot voige week bij elke aankoop boven de 20 pond uit zowat alle produkten uit de winkel kiezen. Kon je met een beetje geluk dus de Lush Legends (twv 97 pond) meenemen als je voor 21 pond had gekocht. En omdat elke 20 pond optelde kon je, als je voor 100 pond had gekocht bij voorbeeld met 5 grote kadoos de winkel uit.
Hoei maar das dus alleen als je in Engeland bent begrijp ik?
quote:
In tegnestelling tot in Nederland wordt dat twee weken vooraf geadverteerd op forum en website en in de winkels. Hier zijn we een dag voor de actie maar heeft Lush NL nog niks laten weten.
Ja, eigenlijk een beetje raar, maar ik verwacht wel dat ze morgen het groot in de etalage zetten. Het zou inderdaad wel netter zijn als ze het op hun site zouden zetten, vooral voor de mensen die moeten reizen om bij de winkel te komen.
quote:
Die zoete Dusting Powder: Candy Fluff!
Dankjewel
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:09:48 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098155
Een lushkast .
KuikenGuppy
pi_65098309
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Burdie het volgende:
Een lushkast .
Ja? En?
pi_65098389
Ter verdediging: het is geen grote kast tis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!

Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
pi_65098390
Lushkast
Koop een kledingkast en verberg al je Lushdingetjes tussen je kleren als je ze niet gebruikt. Dan ruikt gewoon alles ernaar. Met een beetje mazzel de kleding van je vent ook
Ik baal alleen wel een beetje dat ik de geur minder goed kan behouden van het lekkere zeepje. Ik moet me gewoon vet insmeren na het douchen omdat mijn huid zo enorm droog is, en dan gaat de geur er een heel eind af. Maar ach, ik ben sowieso niet van de heel opdringerige wolken geur om me heen. Als je de Karma nog een beetje subtiel door de nivea uit blik heen ruikt is het al snel goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:22:41 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098458
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Ter verdediging: het is geen grote kast tis de commode waar ik als kind op heb gelegen. Ik heb hem in mijn werkkamer gezet en die ruikt nu een héél klein vleugje naar Lushwinkel en als je de deurtjes opendoet is het zo *BOINK* geur!

Ik wil er een spiegel boven hangen en dan kan ik al mn 'wijventroep' er in bewaren, mn make-up doe ik dan in de lade. Dan heb je ook geen last meer met beslagen spiegels en je vriend die zich wil scheren, en mn Lush spul heeft niet te lijden onder het vocht in de badkamer.
Hehe, begin ermee en je komt er nooit meer vanaf . Ik heb ook zo'n commode staan op de werkkamer, en mijn lush zit er ook in .
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik mijn eigen kindjes er ooit op wil leggen, maar waarschijnlijk is het alleen maar een smoes om 'm niet weg te hoeven doen .
KuikenGuppy
pi_65098545
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:30:31 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65098661
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn kindjes er op ga leggen, de lade en deurtjes klemmen nogal wegens alle verschillende kleuren verf die er op en weer af zijn gegaan door de jaren... Straks trek ik die commode met baby en al om
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen" .
KuikenGuppy
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:32:22 #114
176471 oh-oh
pi_65098702
Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65098798
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:30 schreef Burdie het volgende:
Idem hier, maar "ik ga 'm opknappen" .
Als ik hem nog een keer bij ga schuren / schaven om het klemmen te verhelpen, tieft ie uit elkaar dat ding is gewoon brak en oud, maar ik ben er aan gehecht, dus hij mag blijven. Ik weet alleen niet of ik de moed kan opbrengen hem nóg een keer te schilderen, dus voorlopig blijft ie flessengroen met auberginepaars (mijn bevlieging van 2,5 jaar geleden...).
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn lush staat ook op mijn commode die ik als baby had!
Ik heb een lush commode en een hondencommode, das pas erg
Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:38:01 #116
176471 oh-oh
pi_65098853
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Doe je ook zelf je hondjes kammen en knippen er op?
Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
( Groucho Marx )
pi_65098870
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee dat doe ik op de eettafel of op de naaitafel
De hondencommode is laag, een grote lade en twee kleine, vol met kleren
En daar springen ze zelf op, zodat ik ze aan kan kleden.
pi_65098957
Vinden ze het leuk om aangekleed te worden? Bij de dierenwinkel waar ik mn CB koop hebben ze ook een groot rek met hondjeskleding, maar als ik daar mensen zie die hun hondje aankleden zijn die hondjes het er niet zo mee eens. Laatst nog was een vrouw bezig om een chihuahua zo'n t-shirt met SECURITY aan te trekken en die hond deed zo hnnnggnngggNNGGGGNNGG!!!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:46:33 #119
176471 oh-oh
pi_65099110
Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat ).
Dat was erg grappig.
( Groucho Marx )
pi_65099208
Dat doen katten ook als je ze aankleedt we hadden een tamme oude kat toen ik nog zo klein was dat ik poppenkleertjes en teveel fantasie had
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:53:21 #121
176471 oh-oh
pi_65099330

De chineesjes trekken zelf hun pakken aan. Ik hou het ze voor, ze steken hun kop erin en hun voorpoten, dan trek ik ze door en doen ze hun achterpootjes optillen, en daarna gaan ze heeeeeeeel blij rondspringen.
Oh vandaag komt mn parfum als het goed is .
En een doos badballen van badloze vriendinnen die ook besteld hebben in de UK
En heeeeeeeel mss ook wel onze Engelse doos eindelijk
Dus vanavond ga ik lekker badderen!
En dan mag Chico altijd na mij nog even lekker weken, heerlijk vindt ie dat
( Groucho Marx )
pi_65099497
Oh wat gezellig klinkt dat allemaal oh-oh, jij hebt echt een hondengezinnetje

Ik hoop dat je pakketten komen, heb je er een tracking code van gevraagd? Ik mocht vandaag terugmailen om er een te vragen, dus ik zit ook een beetje in spanning. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwjaarsgoodies
pi_65100138
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja de chinezen vinden het heerlijk!
Ze liggen nu in hun pyamaatjes te slapen, wilden ze alletwee niet uit net.
Mn chihuahua's, Karel is langhaar en die heeft nooit kleren aan. Frits is korthaar en die trek in een shirt aan als het vriest ( beestje is oud en laag bij de grond ( letterlijk en figuurlijk ) en heeft een hartkwaal ) of als ie heel erg verhaard maar dat vindt ie dan wel best. Ik heb m ook es 1 keer voor de gein in een winkel een joggingpak met 4 poten aangetrokken.
Meneer liet zich gewoon vallen, hij sloeg zo om, als een kapseizend schip ( jeetje hoe schrijf je dat ).
Dat was erg grappig.
Dat wat Merlijn doet. Het heet hier dan ook "de Merlijn doen".
Die zag Joel vorige week de keuken inkomen en liet zich zo van het keukentafeltje vallen
Plofff mieuw
Die zouden we ook zo aan kunnen kleden. Hij zou er zo voor gaan liggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:21:31 #124
176471 oh-oh
pi_65100307
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
( Groucho Marx )
pi_65100512
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor nieuwjaarsgoodies?
Ik heb geen idee of ze een trackingcode heeft gekregen nu, ik kan haar op dr werk ook niet bereiken, maar mocht ie dr nu nog niet zijn vandaag dan zal ik dr weer even laten mailen daarover
Je weet wel, met die New Year Offers? Die actie?
Ik had meer dan 80 pond dus ik krijg voor 30 pond aan (kerst)spul er bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')