quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef Dipkip het volgende:
Het vriendelijke Fok! mailorder team staat voor u klaar dus
Ben je verlegen of lees je over alle aanbiedingen het op te sturen heenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Weetje, stiekem wil ik wel. Maar ik verwacht niet dat ze er over een week nog zijn.
Da's al een poosje. Die prijs is wel nieuw trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben aan het opzoeken wat er bij komt voor het versturen van het pakket, het zal niet meer dan een kilo wegen toch?
Edit: oh dat maakt schijnbaar tegenwoordig niet meer uit, 0-10 kg. is 6,75.
Klopt dat wel? Is toch gek dat een knuffel versturen even duur is als een stapel stenen?
Ik stuur op zodra ik geld heb, dus als dat je helpt wil ik best morgen een voor je halen en dan die van jou opsturen als het op mn rekening staat. Dan heb je het dus wel pas eind volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Het punt is dat ik dinsdag pas weer geld heb.
En geen tijd heb om naar Den Bosch te gaan dan.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Als je vandaag t geld overmaakt wil ik dat wel doen hoor!
Ik moet nu al weer een paar zakken voorschieten namelijk
Oh dansemacabre is dat voor jou niet handiger dan? Scheelt je bezorgkosten misschien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar den haag dus haal daar een grab bag. Voor mensen in het zuiden des land (eindhoven en omgeving) kan ik er een meenemen. Laat maar horen.
PM!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar den haag dus haal daar een grab bag. Voor mensen in het zuiden des land (eindhoven en omgeving) kan ik er een meenemen. Laat maar horen.
Tis opruiming van overgebleven kerstdingen, dus ik denk wel veel kerstdingen ja, maar er zou ook ander spul bij kunnen zitten, bijvoorbeeld als dingen richting over de datum gaan heb ik ook maar gelezen hoor! tis mn eerste keer grabbenquote:
De actie start pas morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef lienelien het volgende:
Ik was gisteren in de kalverstraat-lush, maar heb er daar eigenlijk geen gezien..?
ja, ik dacht al, zelfs in het grab bags topic op het lushforum is was het stil.. Maar vandaar. Nou, ik ga ook maar rond die tijd danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Het is viavia doorgekomen dat de actie er morgen is, Lush zelf heeft het nergens gezegd (alleen de verkoopsters, maar dus niet officieel door het bedrijf Lush). Onze Lushgoeroe Cat verwacht geen grote drukte, maar ik ga zelf wel vroeg maar niet met een slaapzak voor de deur liggen ofzo, gewoon om een uur of 11 de winkel in
Uiteraard!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Kom je ook posten wat je gevangen hebt?
Toevallig. Ik dacht, ik laat het even weten anders is het ook zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Dansemacabre, ga jij het met ferrarirood regelen of moet ik een grijpzak meenemen voor je?
Edit: oh je had al gePMd![]()
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoonquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Dipkip het volgende:
Ja goed van jedus tenzij meer mensen me PMen kom ik morgen hier mijn grijpzakken en die van Burdie showen
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoon
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
Oke, dan ga ik je zo even pm-en.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.
Wil je jouw spullen op de foto en eventueel ruilen met Burdie en mij, of wil je het een verrassing houden?
Oh ja tuurlijk, dat kan ik maar beter ook doen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |