Je hebt het niet getroffen met je goodies zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef MissBliss het volgende:
- Snowfairy![]()
- Een chemisch roze badding (ik heb geen bad)
- Snowshowers (ken ik niet, moet nog even wennen aan de geur)
- Christmas Cake Slice soap, daar had ik er al 1 van uit een pakketje, ik geloof dat ik hem vies vind
Ik ga maar eens een lijstje maken met alles wat ik heb, en met dingen die ik evt kan ruilen ofzo met mensen uit dit topic, want ik vind best veel dingen niet lekkerIdee?
O, over eventueel dingen onderling ruilen had ik nog helemaal niet nagedacht, en over badzout ipv badbruisbal ook nog niet. Oh-oh, pak het dan maar uit hoor, dan ben ik verrast via dit topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
Mijn hondenbuggy douw ik overal naar binnen als het moet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
De Lush hier in Haarlem kom je niet eens met een kinderwagen inik durf daar niet eens met een rugzak om te lopen, zo dicht staat alles op elkaar. Als het rustig is is het prima, maar als het druk is moet je je een weg terug naar buiten vechten vanaf de kassa
En jij oh-oh, ook nog niet binnen?quote:
Ja, nu issie er welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij oh-oh, ook nog niet binnen?
Gister tegelijkertijd met een heel groot pakket voor iemand anders verstuurd en dat is wel al binnen
Wat een leuke fotos!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Het is viavia doorgekomen dat de actie er morgen is, Lush zelf heeft het nergens gezegd (alleen de verkoopsters, maar dus niet officieel door het bedrijf Lush). Onze Lushgoeroe Cat verwacht geen grote drukte, maar ik ga zelf wel vroeg maar niet met een slaapzak voor de deur liggen ofzo, gewoon om een uur of 11 de winkel in
Backpack mee. En trolley. En IKEA tas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij neem ik morgen een boodschappentas mee. Vijf of zes van die zakken, dat past vast niet in mijn handtasjeoeoe wat zal mijn werkkamer lekker ruiken als alles opengaat! En wat zal mn vriend blij zijn met deze actie van mij
![]()
Lief!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had die Lush pics van december hier volgens mij nog niet gepost he?
De buggy's zijn die van die andere dames, mijnes staat dr niet op, en de honden zijn van die vriendin met wie ik samen dat pakket besteld heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze Lush is best ruim, voor een Lush dan he
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Backpack mee. En trolley. En IKEA tas.
Oh nee, dat was voor mijn 17 grab bags.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |